Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 22:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 naporove sani 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
ondra, orygo je, ale z favorita + malý úpravy :lol:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


22.5.06, 22:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
Otec měl toto zařízení kdysy na své Š 100 a byl s nim spokojen.Žádné úpravy,jen hadice z topení do sání.Fungovalo to od 60 km/hod.Prej stíhal žiguliky.


11.6.06, 14:51
Příspěvek 
k vyjádření Romanovi.Nemyslim si žes měl problém v chudý směsi díky vzduchu kterej proudil přes najivní 50mm rouru.Možná ale že chudá byla,ale tak na vzduch a né na přebytek vzduchu.Možná právě zapůsobilo to ochlazení vzduchu tu tvojí vzdušnost,ale na odtrhávání proudu v karburátoru.Jen si tak náhodou představ,jakou má rychlost vzduch v kanálech,nebo jen v tom karburátoru.A ten karburátor je ještě seškrtovací veličina.!!! Tak že krutá rychlost vzd.A dva kpa tlaku docílíš až v tak 200km rychlosti a to bys pak měl teprve přeplňovaný motor.A to né 50mm ale rourou jako vrata.Klíďo ochlazujte,je to kladný ku výkonu.Úplně jinej zvuk mot.Ten fabryckej výplod byl náhodou dobrej kompromis.Ostatní je už moc o aerodynamice a přetváření karoserie.Chlapy selský rozum a né přetuněný krabice,co před sebou hrnou stěnu vzduchu....Ale ať si každý dělá co chce...né....Vo tom to tu je.


22.6.06, 22:05
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
patrik-hp píše:
k vyjádření Romanovi.Nemyslim si žes měl problém v chudý směsi díky vzduchu kterej proudil přes najivní 50mm rouru.Možná ale že chudá byla,ale tak na vzduch a né na přebytek vzduchu.Možná právě zapůsobilo to ochlazení vzduchu tu tvojí vzdušnost,ale na odtrhávání proudu v karburátoru.Jen si tak náhodou představ,jakou má rychlost vzduch v kanálech,nebo jen v tom karburátoru.A ten karburátor je ještě seškrtovací veličina.!!! Tak že krutá rychlost vzd.A dva kpa tlaku docílíš až v tak 200km rychlosti a to bys pak měl teprve přeplňovaný motor.A to né 50mm ale rourou jako vrata.Klíďo ochlazujte,je to kladný ku výkonu.Úplně jinej zvuk mot.Ten fabryckej výplod byl náhodou dobrej kompromis.Ostatní je už moc o aerodynamice a přetváření karoserie.Chlapy selský rozum a né přetuněný krabice,co před sebou hrnou stěnu vzduchu....Ale ať si každý dělá co chce...né....Vo tom to tu je.


Jo cece vidis, to me nak nedoslo s tim ze se vsude ten vzduch brzdi a podobne - je to sicve logicky, ale jak si teda mám vysvetlit následující jev: kdyz auto stalo na miste, tak se nic nedelo a byo to ok, ale jak se auto rozjelo a mel jsem malo plynu nebo to jelo na volnobeh, okamzite to chciplo, nebo se to maximalne dusilo. Dusit se to prestalo az tehdy, pokud sem slapnul plyn az na podlahu - z toho mi vychazi ta chuda smes, jinak si to totiz nedokazu vysvetlit. Myslim ze ten samej problem tu popisoval nekdo kdo mel 136 MPi Turbo (kdyz k tomu nemel upravenou jednotku, pouze turbo na seriovem motoru), ze byla i pri malym pretlaku extreme chuda smes - ja vim ze karbec a 4bod nejde srovnavat, ale byl to jen muj hrubej odhad :D

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


26.6.06, 08:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek 
Romane,chápu tě.A máš dobrý postřehy,co se týče chudý směsi.Ono není někdy ani lehké určit co a co,se děje v motoru a tak z doměnek se skládá puzzle až se na to i příjde.O tom turbu to chápeme tu snad všicí.Tam je toho vzduchu opravdu,opravdu dost,není o čem spekulovat v tomto ohledu.Kór,když serie Mpi nejede ani na vostrou vačku-podotýkám vostrou né sériovou 254?!Páč je to zase jenom ten naprogramovanej robot,kterej ví vo tý 254.Ale karburátor je jako člověk,kterýmu když přiškrtíš vzduch,tak asi nepoběží,páč by se za chvíli přidusil.Tam byla chyba určitě někde v tý mechanice,injektor dělá veliký problémy,obohacovač,a samozřejmě i přívěra sitiče,jestli ji tam máš,volnoběh je nejdůležitější u karburátorů.Ten jak je roštelovanej,tak s tim karbecem nehneš,jestli máš mít všechny přechody a já nevim co v akci.A samozřejmě v neposlední řadě ten přívod vzduchu.Jak jsem viděl včera na nějakej těch stránkách tunningu Škoda...Tam má sání z okruhovýho pick-upa a pak nějakej karburátor,jednokomorovej a od stěny tý příčky zadní stěny na 120ce snad nebo stovce,teďka nevim,má bez filtru snad dva cm!.Táč má pod karbušem podložku snad z ze stojanový vrtačky?.Představ si,jsi atlet,ale saješ jako závodní motor.Neuvěřitelný množství vzduchu za minutu.Snad dvoulitr série za dvě hodiny jak 50 letej do konce života,spotřebuje vzduchu ke spálení....neuvěřitelný.No a závodní 1000ovka třeba až dvakrát tolik.A teďka si představ,že dostaneš takovej sací otvor s jednou klapkou a tak blízko u stěny....No nezadávil by ses vakuem??Ale to je zavádějící, protože jestli ten motor dupe jako sériovej,tak mu to docela stačí-bez filtru.A pak to ochlazování.To taky svym způsobem ochuzuje směs.Ona se tak dobře v malých otáčkách nepohybuje,je těžší,tak že na sériový seřízený karburátor to sem tam pravidelně bude mít díru.Ale zas na jaký úpravě.Na sérii bude třeba v poho,na 260 už ne.Jak říkáš,šlápneš a jedeš.Jo,s tou směsí to je i složitý... A ten karbec není taky nic lehkého,pokud má bezvadně plynule ve všech režimech šlapat...ale zase na jaký úpravě motoru...není to prdel chlapy....nebojte že mne to taky někdy nevytočí ...někdy se prostě nedařííí....Ale kdyby se,tak bych se asi nudil.U mpička bych plakal.To je o nečem jiném..a ten motor jakoby něžije,všechno má tak nějak naprogramovaný....takovej stereotip. :wink:


26.6.06, 18:43
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz