Autor |
Zpráva |
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Silentblok motoru
Jen mě zajímá nakolik je náročná výměna tohodle silentbloku,jestli se to dá provést i před barákem dneska jsem se o tom bavil s kamarádem a on řikal,že u jednoho výměna není jentak jednoduchá....tak si právě nejsem jistý
|
27.9.07, 13:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Silentblok motoru
Dan píše: Jen mě zajímá nakolik je náročná výměna tohodle silentbloku,jestli se to dá provést i před barákem dneska jsem se o tom bavil s kamarádem a on řikal,že u jednoho výměna není jentak jednoduchá....tak si právě nejsem jistý
celkovo je motor s prevodovkou uchyteny na troch miestach:
-zospodu v strede (telefon )
-pri vodnom cerpadle
-a na strane prevodovky
takze silentblok na motore je dost nepresna informacia skus konkretizovat ktory myslis
inak ja ked som daval menit silentbloky tak isli prec vsetky 3 a radsej sa daval von motor ale da sa to aj po jednom bez demontaze. prijemne to nie je
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.9.07, 13:45 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
To jsi mě nepotěšil no táta řikal,ten na motoru nahoře...tak nevím....holt to budem muset zjistit...
|
27.9.07, 15:52 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Dan píše: To jsi mě nepotěšil no táta řikal,ten na motoru nahoře...tak nevím....holt to budem muset zjistit...
tak to bude asi ten pri pumpe
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.9.07, 15:57 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
No já jsem ho už koupil,je takovej kovovej,či co to je za matroš a zevnitř guma...
|
27.9.07, 16:05 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Dan píše: No já jsem ho už koupil,je takovej kovovej,či co to je za matroš a zevnitř guma...
2 su skoro rovnake, len ten telefon je iny,
inak boli vyvinute v porsche nekecam
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.9.07, 16:07 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
Aha...no tak uvidim....díky
|
27.9.07, 16:14 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
deekay píše: Dan píše: No já jsem ho už koupil,je takovej kovovej,či co to je za matroš a zevnitř guma... 2 su skoro rovnake, len ten telefon je iny, inak boli vyvinute v porsche nekecam nekácáš, porsche se na uložení motoru skutečně podílelo
|
27.9.07, 16:15 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Dan píše: No já jsem ho už koupil,je takovej kovovej,či co to je za matroš a zevnitř guma...
Jo to je presne on. Takze jde to i tak ze vodni pumpu nemusis tahat ven ale je to pakarna. Lepsi je kdyz vytahnes vodni pumpu ven (motor musis podlozit nejakym heverem, panenkou nebo krokodylem abys ho mohl prizvedavat a popoustet) Pak staci jen stary silentblok dostat z tam ven a nalisovat novej. Jde to i bez lisu ale jde to.
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
27.9.07, 16:17 |
|
|
Dan
Příspěvky: 112 Bydliště: Praha
|
DRYVER píše: Dan píše: No já jsem ho už koupil,je takovej kovovej,či co to je za matroš a zevnitř guma... Jo to je presne on. Takze jde to i tak ze vodni pumpu nemusis tahat ven ale je to pakarna. Lepsi je kdyz vytahnes vodni pumpu ven (motor musis podlozit nejakym heverem, panenkou nebo krokodylem abys ho mohl prizvedavat a popoustet) Pak staci jen stary silentblok dostat z tam ven a nalisovat novej. Jde to i bez lisu ale jde to.
To se zase podělám tak díky,uvidím jak to pude
|
27.9.07, 16:29 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Ja to delam tak ze kdyz mam vodni pumpu venku, tak mezi hlikovovy obal a silentblok vrazim sroubovak, ten plech co je soucasti silentbloku promacku dovnitr smerm do stredu, tim se to deformuje, silentblok se lehce uvolni a pek jde ven krasne. Novej maznu olejickem a kladivem to tam opatrne nalisuju(naboucham). Dej si bacha na to ze silentblok je excentrickej a ma sipku (nebo nejakou znacku) kde je vrch.
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
27.9.07, 16:41 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
DRYVER píše: Ja to delam tak ze kdyz mam vodni pumpu venku, tak mezi hlikovovy obal a silentblok vrazim sroubovak, ten plech co je soucasti silentbloku promacku dovnitr smerm do stredu, tim se to deformuje, silentblok se lehce uvolni a pek jde ven krasne. Novej maznu olejickem a kladivem to tam opatrne nalisuju(naboucham). Dej si bacha na to ze silentblok je excentrickej a ma sipku (nebo nejakou znacku) kde je vrch.
dá se to nalisovat i na svěráku, my to děláme tak, že motor vyvěsíme na kozu, vytáhne se pumpa ven no a lisem se to vylisuje i nalisuje, ďál sem to i na fildě
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
27.9.07, 18:14 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja som ten silemblok menil aj na svojom, a po pár kilometroch sa mi v zábere akosi divne triasol motor , celý ten silembok sa pootočil, tak som ho vrátil nadaz a zaistil proti pootočeniu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.9.07, 19:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|