Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Skoda 120 1986 cuka a nema vykon v nizkych ot. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 16
Příspěvek Skoda 120 1986 cuka a nema vykon v nizkych ot.
Porad se trapim se skodovkou benzin 1986. Do kopce se rozjet je celkem problem, pokud motor opravdu neturuju. Kdyz se rozjizdim klasika na 1. rychlostni stupen, tak v otackach cca 1200-1500 seslapnu plny plyn tak to malem zdechne nebo to streli do karburatoru. Ve vyssich otackach neni problem auto tahne celkem dobre, na dalnici neni problem 150-160kmh skodovackych dle tacha. Predstih si myslim, ze je dobre serizeny. Nekolikrat dle stroboskopu, odtrh na kontaktech je v pohode. Rozdelovac ma vuli, ale celkem malou - ryska je na remenici pri stroboskopu celkem klidna.

Uplne nove je:

kontakty rozdelovace, kondenzator, viko, palec, civka, kabely, svicky, filtr
karburator, AC pumpa, nove tesneni a podlozka pod karburatorem, pretesnene sani

Rozdelovac jsem zkousel jiny. Zkousel jsem i ten novy z druhovyroby.

Celkem furt to same. ventily jsou serizene, posilovac brzd funguje a nevypada ze by byl nekde nejaky prisun falesneho vzduchu.

Fakt nevim proc to strili do karburatoru, kdyz je predstih OK.


Prosim poradte. Snad jsem uvedl vsechno. uz nevim co stim.


28.9.07, 12:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: Skoda 120 1986 cuka a nema vykon v nizkych ot.
jarda105 píše:
Porad se trapim se skodovkou benzin 1986. Do kopce se rozjet je celkem problem, pokud motor opravdu neturuju. Kdyz se rozjizdim klasika na 1. rychlostni stupen, tak v otackach cca 1200-1500 seslapnu plny plyn tak to malem zdechne nebo to streli do karburatoru. Ve vyssich otackach neni problem auto tahne celkem dobre, na dalnici neni problem 150-160kmh skodovackych dle tacha. Predstih si myslim, ze je dobre serizeny. Nekolikrat dle stroboskopu, odtrh na kontaktech je v pohode. Rozdelovac ma vuli, ale celkem malou - ryska je na remenici pri stroboskopu celkem klidna.

Uplne nove je:

kontakty rozdelovace, kondenzator, viko, palec, civka, kabely, svicky, filtr
karburator, AC pumpa, nove tesneni a podlozka pod karburatorem, pretesnene sani

Rozdelovac jsem zkousel jiny. Zkousel jsem i ten novy z druhovyroby.

Celkem furt to same. ventily jsou serizene, posilovac brzd funguje a nevypada ze by byl nekde nejaky prisun falesneho vzduchu.

Fakt nevim proc to strili do karburatoru, kdyz je predstih OK.


Prosim poradte. Snad jsem uvedl vsechno. uz nevim co stim.


Tak to jsem z toho janek...všechno čím by to mohlo být je měněné. Snad jedině rozvody...

Edit: ještě mě napadá jestli není možné aby nějak brutálně profukoval některý sací ventil že by to prošlehlo až do sání....ale to by asi nejelo 160.


28.9.07, 12:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 478
Bydliště: hodonínsko,zarazice
Příspěvek 
a co podtlaková regulace funguje?
injektor stříká?

_________________
ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450


28.9.07, 12:53
Profil

Příspěvky: 16
Příspěvek 
injektor stříka, podtlak funguje. Zdá se mi možná, že se druhý stupeň otevírá nějak brzo, ale nevim. Jak se nastavuje regulace podtlaku co otevírá druhý stupeň? Takový ta tenká závitová tyč u membrány?


28.9.07, 12:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
jindra píše:
a co podtlaková regulace funguje?
injektor stříká?


No ale proč to střílí? To by s tímhle nemělo mít nic společného...


28.9.07, 13:06
Profil ICQ

Příspěvky: 16
Příspěvek 
střílí to jenom někdy. Ale pokud to střelí tam jedině když prudce sešlápnu plyn na plno. Jestli tam nejde moc benzínu. Já nevím. To chce fakt asi nějakého odborníka, bo už není co vyměnit.


28.9.07, 13:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
jarda105 píše:
injektor stříka, podtlak funguje. Zdá se mi možná, že se druhý stupeň otevírá nějak brzo, ale nevim. Jak se nastavuje regulace podtlaku co otevírá druhý stupeň? Takový ta tenká závitová tyč u membrány?


ano, regulacia podtlaku druheho stupna sa nastavuje tou zavitovou tycou, su tam 2 maticky a medzi nimi je konzola pre pripevnenie otvaracieho mechanizmu, otacanim tych srubiek menis zdvih potrebny na otvorenie druhej komory, ale netusim, ako poznas, ze to mas nastavene dobre...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


28.9.07, 13:48
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 16
Příspěvek 
No to je jasne. Nebudu do toho sahat. je to tak z vyroby.


28.9.07, 13:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ale mna zaraza jedno... na 1tke medzi 1200 a 1500 otackami? ako nic proti, mal som 105ku, ale v tych otackach poriadne netaha ani Rapida a to ma cca rovnaku hmotnost a o 1/3 vacsi motor s cca o 1/4 vacsim vykonom... pod 2000/min z toho motora nemozno cakat ziaden oslnivy vykon...

mozno je to len nastavene na prilis bohatu zmes a ked to takto skrtis, tak to robi bohatu zmes a cast ohriatej dzbrndy sa vracia do sania...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


28.9.07, 14:01
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 16
Příspěvek 
necekam zazraky, vim jak to kdysi jezdilo. ted kdyz seslapnu plny plyn, tak se motor skoro zastavi nekdy streli a az po chvilce to zacne zrychlovat.


28.9.07, 14:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
karburator je cely novy... komplet dil..... ? co treba trysky v nem pokud to strili do karburatoru tak je chuda smes.... zkontroloval bych hodnoty trysek ...a vzdusniky...a jak se to chova na volnobeh... jde pekne pravidelne.....?


28.9.07, 18:35
Profil ICQ

Příspěvky: 16
Příspěvek 
karburator je novy cely, zatim jsem do neho nesahal. Bylo to serizovane na STK. Chuda smes byt muze. Trysky muzu zkontrolovat. jestli nahodou nejsou jine, ale pochybuju, ze by se v tom nekdo v obchode hrabal.


28.9.07, 19:06
Profil

Příspěvky: 16
Příspěvek 
jo jeste na volnobeh to jde naprosto perfektne. Nekdy byvaji problemy se startama, kdyz je motor teply. treba po vypnuti do 2 minut chytne bez problemu. Ale za 10 minut uz musim mit nohu na podlaze a chytne to tak za 10 sek. Po 30 minutach stani neni problem a chytne na 1. sup.


28.9.07, 19:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
pokud je problem s teplym startem muze byt maly predstih...mel by byt tusim 5 stupnu.. ale nechci kecat muzes dat i malinko vic tak aby neklepaly ventily v tahu jinak pak v jakem mechanickem stavu je motor.. tlaky ve valcich...ale pokud jde na volnobeh krasne pravidelne na 4 valce tak to bude dobry... zkusil bych malinko vetsi trysku na prvni klapce..... ale zalezi fakt co tam je... tech typu karburatoru a otryskovani je hrozne moc podle motoru a roku.... zalezi co konkeretne tam mas....myslim ze pokud to vse co pises mas nove a motor je ok tak je to otazka serizeni pripadne otryskovani..... a je pravda ze motor by mel jit pekne odspodu...zkusenej mechanik pozna jestli motor jede nebo ne...


28.9.07, 19:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
jinak jeste.. pod injektorem je kulicka... koukni jestli tam je... funguje jako zpetnej ventil bez ni injektor take strika ale spatne ... ne hned odspodu a to je prave ta chyba.... sel bych hlavne po karburatoru


28.9.07, 19:27
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz