Autor |
Zpráva |
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Nevím jestli by to šlo, ale co takhle nějak použít něco z druhého budíku palivoměru? Kdysi jsem to měl rozdělané všechno ale jaksi si nevybavuju z čeho se to skládalo, akorát by se dalo polemizovat nad tím jestli teplota taková že je třeba zapnout ventilátor (který se zapne) dá považovat podle definice za "provozní stav který bude v nejbližší době třeba řešit" (oranžová kontrolka), nebo za "stav který je nutno řešit okamžitě" (červená kontrolka)
|
5.10.07, 20:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Rapid má na ventilátor chladiče automatiku i ruční ovládaní, takže o tohle nejde. Jde o to že když se kousne termostat tak aby se to neuvařilo když člověk nečumí na teploměr..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.07, 20:44 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Šemik píše: :D
Rapid má na ventilátor chladiče automatiku i ruční ovládaní, takže o tohle nejde. Jde o to že když se kousne termostat tak aby se to neuvařilo když člověk nečumí na teploměr..
Měl jsem na mysli to jak to vypadá....když ty pořád řešíš všechno tak aby to bylo dokonalé....
|
5.10.07, 20:49 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Šemik píše: :D
Rapid má na ventilátor chladiče automatiku i ruční ovládaní, takže o tohle nejde. Jde o to že když se kousne termostat tak aby se to neuvařilo když člověk nečumí na teploměr..
A jsme u toho. Když člověk nečumí na teploměr, kterej je těsmě pod linií okna a tudíž relativně v zorným poli, nebude čumět ani na kontrolku kdesi pod popelníkem...zkus k ní teda aspoň přiřadit nějakou akustickou signalizaci, jinak ti bude nejspíš platná jako mrtvýmu zimník...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
5.10.07, 21:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jako to je hlavně kvuli otci, on je schopnej auto uvařit i v noci, jeho budiky nezajimaji... ale ostra cervena by ho mohla upozornit..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.07, 21:43 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
CROWACK píše: A jsme u toho. Když člověk nečumí na teploměr, kterej je těsmě pod linií okna a tudíž relativně v zorným poli, nebude čumět ani na kontrolku kdesi pod popelníkem...zkus k ní teda aspoň přiřadit nějakou akustickou signalizaci, jinak ti bude nejspíš platná jako mrtvýmu zimník...
To není pravda, rozsvícení kontrolky si všimneš určitě dřív. To že je na panelu rádia nevadí, stejně tam periferním viděním vidíš.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.10.07, 07:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ještě si hraji s myšlenkou na automatiku Po sepnutí toho čidla u termostatu by se zarověň s rozsvícením kontrolky samočinně vypnulo zapalování..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.10.07, 08:59 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
To bych radši neriskoval.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.10.07, 09:54 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
No s tim zapalovanim nevim... to pojedes nekde v lete po meste kde teplota 95 stumnu neni zase tak moc to neni jeste prehrati motoru a na krizovatce se ti rozsviti kontrolka a vypne motor...... mam zkusennost u stodvacitek dat cidlo primo k motoru na vrchni hadici bylo tam cidlo tusim z fiesty ta ho ma taky na vystupu z motoru a to spina ventilator chodilo to dobre proste kdyz uz de z motoru moc horka voda tak to sepne ventilator origo to cidlo v chladici moc dobry neni protoze ta voda na vstupu do chladice uz ma mensi teplotu nez z motoru.... muj napad by byl spis tehnle a pak tu kontrolku muzes jen pripojit k ventilatoru...
|
6.10.07, 09:58 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A nebo na železničním přejezdu.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.10.07, 10:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Hm, to je taky fakt
Jinak s chlazením nemám problém ani v létě v koloně, to se uchladí krásně samo tím větrákem u chladiče, samo si ho to i zapne. Nikdy to nebylo nad 90°C
Tohle chci když se zasekne termostat..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.10.07, 10:38 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Motoru neublíží teplota do 105 stupňů, kvůli tomu je tam přetlakovej oběh, aby to nevařilo při každé zácpě, takže kontrolku bych dal až na nějakých 100-102 stupňů, zkus se pohrabat na vrakovišťu v nějaké sieře 2,3D, ta tu kontrolku měla, rožla se při nějakých 100 stupních a byla i s tím řídícím nesmyslem nad středovým panelem (v těch novějších), ve starších byla součástí přístrojovky.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.10.07, 14:30 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.10.07, 14:54 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
No aby ses nedivil, teploměr může a má odchylku +- 10% a v autě je teplota běžně okolo 90, mám pocit, že v létě ti to bude svítit na každé křižovatce a v létě se i ta nejvypucovanější škodovka v delší zácpě hravě vyhoupne na kilo deset.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.10.07, 15:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
uvidime co to udela
Kilo deset je pro rapida neznama hodnota.. (zatim tedy, musim zaklepat) Tedy krome toho jednoho pripadu kdy se sekl termostat
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.10.07, 15:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|