Předělávka "klasických"předních světel na H4
Autor |
Zpráva |
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
To Sadra 17: Sorry já zapnul PC až teď.Už jsem je koupil v kšeftě a dokonce už je tam i mam .Uvidim,co to udělá v noci.
Eště jednou všem děkuju za rady.
|
1.10.07, 16:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Dají se koupil halogenové žárovky, které pasují do klasických patic po R2, mají myslím stejnou wattáž jako H4. Nebo se dají vyměnit paraboly, je to myslím průměr 130? Tak třeba ze Škody 120LS/GLS nebo Tatry 613 by tam mohli pasovat.
|
4.10.07, 21:54 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
Jo,jo.Koupil jsem ty R dvojky..Mají watáž 45/40,stejně jako klasická žárovka,co sem tam měl,ale svítí nesrovnatelně líp.Konečně nejezdim s očima na skle .Díky
|
5.10.07, 14:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Hawk 75 píše: Jo,jo.Koupil jsem ty R dvojky..Mají watáž 45/40,stejně jako klasická žárovka,co sem tam měl,ale svítí nesrovnatelně líp.Konečně nejezdim s očima na skle .Díky
Mmnt, R2 by měli mít taky 55/60W jako klasická H4. Vím to, mám je v Ladě..
¨¨
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.07, 15:00 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
Jo,je víc druhů dle watáže.Já jsem raději vzal stejnou jako jsem měl origo lampy.I tak je to ale rozdíl jako prase.
|
6.10.07, 09:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak priste vezmi klidne ty silnejsi
Jen pak bude treba dat rele a zkontrolovat napeti v siti.. Chce to nejakych 14.5V
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.10.07, 13:44 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Hawk 75 píše: Oktávii jsem dostal po prvním majiteli před třemi lety.Tehdy měla najeto poctivých 85 000 km.Já s ní najel přes 45 000 a motor je stále bez GO.Nezastírám,že Barča už si taky usosne trošku oleje,ale na emisích v lednu při 120 000 km byla v normě.Přísahám,že vyjma toho,že mi kvůli špatnému plováku v nádrži došel beznín,mě ještě nikde nenechala A to ji nijak nešetřim. Když čtu problémy škodovek ein hundert etwas,který se tady na fóru řeší a v mnoha případech je mají pořád ty samí lidi,auto z řady Š-1000MB - 136 vč.Favorita nechcuk.
No ale člověče kdo má klenot jako ty? To zaprvé že,no a za druhý máš závadu a to těch tvojich aut je snad max.40000tisíc v republice když to přeženu i s Feldama.Tak to prosimtě neporovnávej....A ještě za další ,tady řeší lidé co hřeší s auty,nebo si ho pořídili jako vrak.Normální člověk jezdí do opravny a pořád se neptá...nemá důvod až na vyjímky které jsou...Ale kde nejsou že...No a ještě něco...ty máš karburátor jako¨čínskej moped ,asi s takovou konstrukcí a tak není skoro nic co by se ti vykašilo....Motor je zabitej,tak jak vyjel z fabriky.Je tak předimenzován na spodku,že se z něj dělaj traktůrky.Ale výkon kterej by mohl mít nemá,páč je to v konstrukci skoro děs...fabrika z něj dostala 90sát koní v to formuli,ale to byl extrém,a strop!...Tak se nediv že to jede...Ten olej ti to žrát bude...Kruhy opravdu neuměli...jediný co to má jsou kalený vložky...ty vydrží dodně...Ale máš kardan a převodovku z kombajna zas tak jako by měla táhnout stádo volů....Je to extrém s rámem...A krása a nostalgie let která byla nazapomenutelná...tak že auto fajn,ale raději neporovnávej.
|
6.10.07, 22:25 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
patrik-hp píše: Hawk 75 píše: Oktávii jsem dostal po prvním majiteli před třemi lety.Tehdy měla najeto poctivých 85 000 km.Já s ní najel přes 45 000 a motor je stále bez GO.Nezastírám,že Barča už si taky usosne trošku oleje,ale na emisích v lednu při 120 000 km byla v normě.Přísahám,že vyjma toho,že mi kvůli špatnému plováku v nádrži došel beznín,mě ještě nikde nenechala A to ji nijak nešetřim. Když čtu problémy škodovek ein hundert etwas,který se tady na fóru řeší a v mnoha případech je mají pořád ty samí lidi,auto z řady Š-1000MB - 136 vč.Favorita nechcuk. No ale člověče kdo má klenot jako ty? To zaprvé že,no a za druhý máš závadu a to těch tvojich aut je snad max.40000tisíc v republice když to přeženu i s Feldama.Tak to prosimtě neporovnávej....A ještě za další ,tady řeší lidé co hřeší s auty,nebo si ho pořídili jako vrak.Normální člověk jezdí do opravny a pořád se neptá...nemá důvod až na vyjímky které jsou...Ale kde nejsou že...No a ještě něco...ty máš karburátor jako¨čínskej moped ,asi s takovou konstrukcí a tak není skoro nic co by se ti vykašilo....Motor je zabitej,tak jak vyjel z fabriky.Je tak předimenzován na spodku,že se z něj dělaj traktůrky.Ale výkon kterej by mohl mít nemá,páč je to v konstrukci skoro děs...fabrika z něj dostala 90sát koní v to formuli,ale to byl extrém,a strop!...Tak se nediv že to jede...Ten olej ti to žrát bude...Kruhy opravdu neuměli...jediný co to má jsou kalený vložky...ty vydrží dodně...Ale máš kardan a převodovku z kombajna zas tak jako by měla táhnout stádo volů....Je to extrém s rámem...A krása a nostalgie let která byla nazapomenutelná...tak že auto fajn,ale raději neporovnávej.
Na a zapoměl jsem ti co jsem ti .Dají se snad sehnat paraboly na halogen místo asimetrie.Nechtěl si to tam snad rvát a myslet si,že to bude svítit jak má Vypadá to trochu jinak a tak na každou věc je jiná konstrukce odrazu...Bys s tim řádil jak výbojkář v Superbu co mu selhala v kufru řídící jednotka náklonu světlometů.Na každou věc je třeba se zamyslet....jestli je něco podobnýho na asimetrii je to,že to má dvě vlákna...Ale to že jsou jinak vzdálená není pasé...proto se poohlédni a kup H4...z TAZu.(Dvanáctsettrojky)To je snad stejný.Ale pokud nevidíš díky vyleptaný parabole,tak se nedivim,že není v noci vidět.Páč asimetrie sice svítí hůře oproti H4...ale není to zas až tak hrozný,pokud jsou světla v pohodě a žárovky do roka starý...mrkni snad je seženeš...Na autoburzách určitě-z doslechu?!
|
7.10.07, 00:00 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
patrik-hp píše: ...proto se poohlédni a kup H4...z TAZu.(Dvanáctsettrojky)To je snad stejný.
Jseš si jistej že je to stejný? Pokud vím já (světlo ze stejšna sem měl na jawě), tak 1203 s kulatejma světlama má úžovkový paraboly. A ty mají poněkud větší průměr...protože kdyby pasovaly na starou oktávku halogenový zrcadla tak s nima jezdí polovina kejvaček v republice.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
7.10.07, 00:56 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
To patrik-hp:
Ani nevim na co reagovat dřív
1) Asi si nečetl všechno,takže nevíš,že paraboly mam dobrý.
2) Vlákna jsou stejně daleko od základny,jako na původních žárovkách(Možná jsi se spletl-Halogenová R2 je oproti H4 kratší)!!!Po namontování svítila světla proti zdi stejně jako s origo žárovkama.
3) Paraboly ze Škody 1203 jsou opravdu stejného průměru,ale pouze u první verze trosky.To byla ta se střechou protaženou přes čelní sklo a s chromovanými rámečky světel a jak určitě dobře víš,tyhle paraboly jsou také dělané na klasickou patici,takže bych si asi nepomohl.
4) Nevím,proč bych ohledně spolehlivosti nemohl srovnávat oktávku s novějšími modely.Možná jen proto,aby se nevidělo,že soudruzi v šedesátejch letech makali líp,než v osmdesátejch.To je dobrej důvod Jen pro příklad.Rok jsem jezdil s Favoritem s karbošem,r.v.1989.Každou chvíli bylo něco roze*ranýho.Jednou se podělal sytič se kterym jsem musel ke známýmu do servisu,páč nevim,k čemu je tam nějaká zkur**ná pružina,podruhý shořel motorek stěračů,ventilátor chlazení jsem po tom,co přestal termostat spínat radši předělal normálně na vypínač,sedačka u spolujezdce se propadla bůhví kam a když mi jednou necelý 2km od domova začalo z ničeho nic přibržďovat pravý zadní kolo,bylo vykydáno.Šel z baráku,koupil ho jeden týpek ze sousední vesnice,co kšeftuje s autama,dal to trochu do kupy a kupodivu jezdí dodnes.A tohle svinstvo jsem měl jen 11 měsíců a najezdil jsem max.15 000km.mimochodem najeto měl 130 000km.
5) Už mě nebaví poslouchat,ať to dám do garáže a necham na "Véčka". Od teď mam zacpaný uši a slyšim,jen co chci
|
7.10.07, 17:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ad 5) tak udelame kompromis - sezen fotak dej ji do garaze sem na TW Octavka tady jeste nebydli.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.10.07, 17:32 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
V dohledný době určo ne,páč teď řešim drobný vychytávky typu volant,tapecíry,sedačky atd.,takže na focení to neni,ale udělám,co bude v mých silách
Nejdřív se ale musim naučit vkládat fotky,to bude asi potřeba .
|
7.10.07, 17:39 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja mam taky Octavku.... tak ze bych taky prihodil...
|
7.10.07, 21:56 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Vezmu klasickou H4, odletuju patici, že mi zbyde jenom tělo, to samý udělám u asymetrický žárovky a přiletuju zase, ale pozor na natočení, aby to svítilo správným směrem.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
7.10.07, 22:18 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Speeder píše: ale pozor na natočení, aby to svítilo správným směrem...
proto je jednodušší koupit r2 a takový věci neřešit...tohle bych praktikoval pouze v případě že bych si chtěl ještě přilepšit a vrazit tam třeba osram silverstar nebo nějakou jinou protekční žárovku...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
7.10.07, 22:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|