|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
výměna nápravy kus za kus...
Autor |
Zpráva |
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
výměna nápravy kus za kus...
Tak jse opět po delší odmlce zase tu:-)
A hned dotaz. Jak je náročné přehodit nápravu na škodovce kus za kus? Moje 120LS -ko je bohužel totálka (borec nezastavil na stopce ) a potřebuji něco pro ségru. Soused mi dal svou 105...
Ale ta má v prdeli přední nápravu, tak by mě zajímalo, jak je těžké to přehodit (i s kotouči...) z mé elišky na tu 105 (jelikož já ji mám OK).
Ty nápravy jsou stejné, že?
Díky
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
13.10.07, 23:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: výměna nápravy kus za kus...
Dave_Pv píše: Tak jse opět po delší odmlce zase tu:-) A hned dotaz. Jak je náročné přehodit nápravu na škodovce kus za kus? Moje 120LS -ko je bohužel totálka (borec nezastavil na stopce ) a potřebuji něco pro ségru. Soused mi dal svou 105... Ale ta má v prdeli přední nápravu, tak by mě zajímalo, jak je těžké to přehodit (i s kotouči...) z mé elišky na tu 105 (jelikož já ji mám OK). Ty nápravy jsou stejné, že? Díky
pokud měníš Mko za Mko, není to problém, hadice od brzd, hřídel volantu, pak stabilizátor, dole čtyři matice - u mostu a u podlahy a pak nad kolem u bočních stěn kufru na každé straně po dvou šroubech. Průser by byl, kdyby se jednalo o záměnu Mko-užovka a naopak (hřeben/matice) - to už je složitější (hřídel volantu, pedály, atd...)
LSka je škoda, čest jeho památce...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.10.07, 00:17 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Tak snad to nějak zmáknu. Je to úžovka/úžovka...Tak snad pohoda.
Na jak dlouho to tak bude?
A s tím LS mě to taky se*e. Byla v pohodě - bez koroze, nové brzdy atd atd. Prostě udržovaná...A v pojišťovně mi ji ocenili na 5 000kč
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
14.10.07, 12:09 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Povolit tu nápravnici bude asi celkem problém.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.10.07, 16:59 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Chce to povolovat opatrně, kousek povolit, zpátky, zase kousek povolit, zpátky... Jde o to ty šrouby neurvat. Lze je ještě před tím třeba nahřát letlampou a polít brzdovkou, pak to zalít brzdovkou a pak taky hned jak se bude možno dostat třeba injekční jehlou pod hlavičku šroubu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.10.07, 18:04 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
no já když jsem sundával nápravu z 1000MB, co jsem měl na nd, bylo docela shnilý, a povolit ty šrouby jsem neměl problém...ale jinak na zarezlý šrouby platí co napsali kluci... ak každej má nějakej ten svůj figl...jinak akorát bych ti dopopručil jako prevenci-každej šroub kterej budeš zašroubovávat namaž grafitovou vazelínou. při dalším sundávání to oceníš...jo a když už bude náprava ven - kontrola, promazat a tak...dokud je na to dobrej přístup...
a hodně štěstí při montáži
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
14.10.07, 18:30 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak to je snad nepsané pravidlo. Já každý šroubový spoj mažu vazelínou a mockrát se mi to už vyplatilo.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.10.07, 19:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|