|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
bobo23
Příspěvky: 121 Bydliště: Zlín
|
Volnoběh
Zdravím.
Mám takový menší problém... vím, že od stolu se špatně řeší, ale zajímá mě váš názor. Když vyšlápnu spojku, nebo vyřadím na neutrál, tak otáčky někdy zůstanou někde kolem dvou tisíc a spadnou až po chvíli anebo při prošlápnutí plynu. Jedná se o fáčko 1,3 50 kw...
|
18.10.07, 12:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Volnoběh
bud se ti zadrhava klapka v karbu nebo v ty blbosti co dela BMM (nepsals jesli 50kw karbec nebo strikacka) anebo ti zadrhava lanko plynu...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.10.07, 12:44 |
|
|
bobo23
Příspěvky: 121 Bydliště: Zlín
|
Je to stříkačka...
|
18.10.07, 12:45 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tak asi skrtici klapka zustava viset = rozebrat, vycistit,promaznout...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
18.10.07, 12:46 |
|
|
bobo23
Příspěvky: 121 Bydliště: Zlín
|
Díky... mrknu na to...
|
18.10.07, 12:51 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
pokial viem, karburator 50kW neexistuje, 136tka karburator mala 46kW
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
18.10.07, 15:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
bobo23 píše: Díky... mrknu na to...
musíš na diagnostiku vag přešíst pamět závad, že by ti viselo lanko je velice nepravděpodobné, nespíná ti volnoběh, nebo snímač polohy klapky, nebo zblblá řídící jednotka, závada se musí odstranit a řídící jednotka nejlépe do rána odpojit poté připojit zapnout klíček počkat 30 s a start, podle mě jsi měl delší dobu problém s volnoběhem a pak následuje další závada že ti sem tam nepadají otáčky pokud vozidlo nevykazuje žádnou závadu tak budeš mít vadné těsnění mesi hlavou a sáním miloš
|
18.10.07, 16:11 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Existovaly, byly to poslední typy, r. 93 a 94, motor 781.136X. Měly kroutící moment 105Nm a byly to asi největší letadla z favoritů. Mylím že ho má Michalkatka. On se určitě ozve jestli zase kecám
|
18.10.07, 17:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cyz píše: Existovaly, byly to poslední typy, r. 93 a 94, motor 781.136X. Měly kroutící moment 105Nm a byly to asi největší letadla z favoritů. Mylím že ho má Michalkatka. On se určitě ozve jestli zase kecám
nemám, ale mohol som, ak by sa mi chcelo prehadzovať aj vačku, teraz mám 136 s vačkou 135, ale ožilo to riadne...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.10.07, 18:26 |
|
|
bobo23
Příspěvky: 121 Bydliště: Zlín
|
slovacek.milos píše: bobo23 píše: Díky... mrknu na to... musíš na diagnostiku vag přešíst pamět závad, že by ti viselo lanko je velice nepravděpodobné, nespíná ti volnoběh, nebo snímač polohy klapky, nebo zblblá řídící jednotka, závada se musí odstranit a řídící jednotka nejlépe do rána odpojit poté připojit zapnout klíček počkat 30 s a start, podle mě jsi měl delší dobu problém s volnoběhem a pak následuje další závada že ti sem tam nepadají otáčky pokud vozidlo nevykazuje žádnou závadu tak budeš mít vadné těsnění mesi hlavou a sáním miloš
Problém s volnoběhem předtím nebyl... vše bylo až do včera v naprostém pořádku... no uvidím...
|
18.10.07, 21:31 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
Ked ja vyšlapem spojku,a auto hupe na ceste,tak krásne lietajú volnobežné otáčky od 500 do 1100,alebo zdohne motor.Čím to môže biť?
Naposledy upravil wordy dne 27.10.07, 06:57, celkově upraveno 1
|
26.10.07, 20:43 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
pardon mám favorit 136 karburátor,a na LPG to nerobí po výmene reduktora.
|
26.10.07, 20:45 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
michalkatka píše: nemám, ale mohol som, ak by sa mi chcelo prehadzovať aj vačku, teraz mám 136 s vačkou 135, ale ožilo to riadne...
Jaky je rozdil mezi vackou motoru "135" a "136"
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
26.10.07, 21:31 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
DRYVER píše: michalkatka píše: nemám, ale mohol som, ak by sa mi chcelo prehadzovať aj vačku, teraz mám 136 s vačkou 135, ale ožilo to riadne... Jaky je rozdil mezi vackou motoru "135" a "136"
Mezi 781.135, 781.135B a 781.136 rozdíl není... jiné časování mají až 781.136B a 781.136X.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
26.10.07, 22:25 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Neex píše: Mezi 781.135, 781.135B a 781.136 rozdíl není... jiné časování mají až 781.136B a 781.136X.
presne tak...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.10.07, 09:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|