Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 20:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 karbec 
Autor Zpráva

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek karbec
je to karbec facko, pierburg, automat. sytic
nemel by v miste oznaceni pri pridani plynu tect benzin ... ??? a taky se mi nechce vypnout sytic, kdyz na ten plysek (vlevo) zatlacim tak to zacne kourit az to uplne zdechne... nechtel by vycistit karbec ???
Obrázek

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


18.10.07, 12:46
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: karbec
no kdyz ti tudy netece benzin tak urcite chtel,prostrikni ty cesticky injekcni strikackou..urcite mas nejakyho kamarada jehoz mamka dela v nemocnici :lol: :lol: prostrikavej to tech. benzinem.. kdyz to i potom bude blbnout, tak res dal..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.10.07, 12:50
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek Re: karbec
kachnis píše:
no kdyz ti tudy netece benzin tak urcite chtel,prostrikni ty cesticky injekcni strikackou..urcite mas nejakyho kamarada jehoz mamka dela v nemocnici :lol: :lol: prostrikavej to tech. benzinem.. kdyz to i potom bude blbnout, tak res dal..

jo ... nejakej kamos by se asi nasel :D a co kdyz tech. benzin nemam :) mam po ruce akorat special ...

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


18.10.07, 12:52
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: karbec
i special je moznost...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.10.07, 12:59
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
a nevis proc se mi nechce vypnout sytic ?? samozrejme kdyz to je ohraty ...

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


18.10.07, 13:00
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to netusim, jak je tam reseny to vypinani, jesli nejakej bimetal....tak to bude zaseklej mechanismus toho sytice...ale nikdy sem se v tom nehrabal....

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.10.07, 13:10
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
ten sytič je celkem zajímavé zařízení, pomocí bimetalu se ovládá otevření-uzavření nějaké té klapky či jak se tomu nadává, ale nejde to na přímo, je tam soustava hejblat na osičce, obsahuje to několik pružin a když jedna z nich přeskočí jinam než má, tak to zlobí, nedávno se mi dělo to, že studený auto běželo bez sytiče a ohřátý na sytič, jen proto, že tam z neznámé příčiny začala stávkovat pružinka, po vrácení do drážky kam patří je vše správně, zkontroluj tohle, jo a ještě to celé musí jít velmi lehce, pohodlně jedním prstem musíš ovládat tu klapku nahoře na karburátoru, jak to jde těžko či vůbec, je tam něco blbě


18.10.07, 13:16
Profil ICQ

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
Vít Široký píše:
ten sytič je celkem zajímavé zařízení, pomocí bimetalu se ovládá otevření-uzavření nějaké té klapky či jak se tomu nadává, ale nejde to na přímo, je tam soustava hejblat na osičce, obsahuje to několik pružin a když jedna z nich přeskočí jinam než má, tak to zlobí, nedávno se mi dělo to, že studený auto běželo bez sytiče a ohřátý na sytič, jen proto, že tam z neznámé příčiny začala stávkovat pružinka, po vrácení do drážky kam patří je vše správně, zkontroluj tohle, jo a ještě to celé musí jít velmi lehce, pohodlně jedním prstem musíš ovládat tu klapku nahoře na karburátoru, jak to jde těžko či vůbec, je tam něco blbě

do nejake casti to jde lehce .. ale kdyz ji chci uplne uzavrit tak mam docela potize ...

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


18.10.07, 13:18
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tak to z toho sundej, a zkus, jestli dře ta klapka nebo hejblata, je to rozkreslený někde v andrtovi, tenkrát mi na to tady někdo dával odkaz....


18.10.07, 13:24
Profil ICQ

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
Vít Široký píše:
tak to z toho sundej, a zkus, jestli dře ta klapka nebo hejblata, je to rozkreslený někde v andrtovi, tenkrát mi na to tady někdo dával odkaz....

nevim proc ale uz nejakou dobu mi ty odkazy tady na webu v sekci Uzitecne odkazy nejdou otevrit ....

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


18.10.07, 13:30
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
zkus http://www.skodafavorit.cz/soubory/favo ... Malina.pdf


18.10.07, 13:34
Profil ICQ

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 

to je presne ono ... nabiha nabiha nabiha .. ale nenabehne ... to je jedno ....

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


18.10.07, 13:38
Profil ICQ

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
parada .. stranka se mi otevrela

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


18.10.07, 13:40
Profil ICQ

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: karbec
jizíček píše:
je to karbec facko, pierburg, automat. sytic
nemel by v miste oznaceni pri pridani plynu tect benzin ... ??? a taky se mi nechce vypnout sytic, kdyz na ten plysek (vlevo) zatlacim tak to zacne kourit az to uplne zdechne... nechtel by vycistit karbec ???
Obrázek


To na co ukazuje šipka je obohacovač plného zatížení tzn. že je v chodu jen při maximálním otevření 2 stupně. Na volnoběh zatížení nevytvoříš proto ti z něj palivo proudit nebude. Jestli myslíš akcelerační pumpičku která byla u starších Jikovů podobná tak u Pierburgu je uplně jiná a provádí nástřik do difuzoru 1 stupně pod rozprašovač. Ten sytič popsali kolegové a viděl bych to stejně na vratné pružinky... zkus je zkontrolovat a promazat uložení přívěry.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


18.10.07, 18:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Ten injektor jsem nedávno taky řešil, z něj to stříkat nemá. Co se týče sytiče, Favoriti maji takovou vlastnost, že po zahřátí motoru musíš prošlápnout plyn do plnýho a hned pustit. Nemusíš to ani vytáčet. Otáčky pak většinou ustanou. Když ne, problém bude přímo v sytiči.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


18.10.07, 18:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz