Autor |
Zpráva |
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Jde strasně ztuha řízení...
Čím by to mohlo být? Když točím volantem, jde strašně ztuha a za jízdy se auto chová jak chce. Chvíly jede doleva, chvilku doprava. Dnes jsem pod tím byl. Vše jsem promazal. Nevím co víc. Dočetl jsem se tu o nějacích svilých čepech... Jak se zkontroluji a popř promažu? Co dál by to mohlo být? Asi ještě vyměním celou spojovačku i s čepama. To jsem chtěl udělat dnes, ale nepovedlo se mi vyrazit ten starý čep. Jak na to? Díky moc za rady...Hoří to...
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
21.10.07, 00:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Mě jde taky ztuha jako blázen a nevrací se. Ztuhlý svisláky vyzkoušíš tak, že vyrazíš čep a se zvedlým autem tim otáčíš, musí to jít lehce. Když vytočíš kolo dovnitř, samo by mělo spadnout do druhýho rejdu. Jináč ztuhlý samotný řízení, to může bejt jen moc dotaženej vymezovací šroub hřebene. Sám asi budu celý řízení vyndavat.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
21.10.07, 00:34 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
člověče, píšeš žes všecko promazal a nevíš kde máš svislý čepy?? Většinou je dobré je mazat 2x do roka, jaro a podzim optimum...je to v podstatě čep okolo kterýho se otáčí kolo, je na něm maznice s šestihranou hlavou, asi tak v půlce. Maže se tukem A00 ("táhavá"), většinou klasickou "tekalemitkou". Pokud nejde "protlačit", dá se povolit, prochu do něj klepnout, pak namazat a zase dorvat. Už jsem je párkrát viděl pěkně zatuhlý...Jak vyrazit čep ti bohužel neporadím, nikdy jsem to nedělal, mám hřeben...Jinak že sou svisláky hin většinou poznáš tak, že auto zdvihneš a kolo má vůli ve svislém směru. To by ale vyloučilo možnost zadření čepu...jinak bych šel ještě po převodce, třeba bych zkusil vyrazit jeden kulák a zkusil jestli to dře u kola nebo blíž k volantu...
V kroužku svislák, šipka ukazuje maznici...
edit: sem pomalej...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
21.10.07, 00:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jen doplním, ty budeš mít zřejmě ne 6 hranné maznice ale kulové. Ty jsou doopravdy za trest, takže ještě kup v mototechně ty 6 hranné Já je kupuji po 9kč/ks
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.10.07, 07:43 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Tak jo, předem díky ...
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
21.10.07, 09:43 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Já nemám na maznici ten nástavec na šestihraný maznice, nemá někdo fotku jak to vypadá?
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
21.10.07, 14:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.10.07, 14:21 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Já měl na mysli nástavec na mazací pumpu, tohle vim jak vypadá.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
21.10.07, 14:40 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
A nevite čím by mohlo být to "samovolné zatáčení"?? Vůli v matovém říyení bz to být nemělo...Čim to asi je?? Díkz
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
22.10.07, 16:14 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Šemik píše: Jen doplním, ty budeš mít zřejmě ne 6 hranné maznice ale kulové. Ty jsou doopravdy za trest, takže ještě kup v mototechně ty 6 hranné Já je kupuji po 9kč/ks
My jsme měli vždy ty kulové, ale přes ty to nejde skoro vůbec protlačit, utíká to všude kolem. Tak jsme udělali z trubičky takový mezikus se závitem a našroubuje se to na svislák a na maznici a nikde to neutíká.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
22.10.07, 18:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nejlepší je tlaková maznice na vzduch
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.10.07, 18:53 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin píše: Šemik píše: Jen doplním, ty budeš mít zřejmě ne 6 hranné maznice ale kulové. Ty jsou doopravdy za trest, takže ještě kup v mototechně ty 6 hranné Já je kupuji po 9kč/ks My jsme měli vždy ty kulové, ale přes ty to nejde skoro vůbec protlačit, utíká to všude kolem. Tak jsme udělali z trubičky takový mezikus se závitem a našroubuje se to na svislák a na maznici a nikde to neutíká.
Ja teda se nechci dotknkout nikoho ale neni to v rukach Ja mam kulovy a mazu v pohode
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.10.07, 20:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Sadra17 píše: nejlepší je tlaková maznice na vzduch
tu jsem zrušil tak na něčem novém něco pořeší miloš
|
22.10.07, 21:15 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
A mě už nikdo neporadíte??
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
23.10.07, 21:40 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Dave_Pv píše: A nevite čím by mohlo být to "samovolné zatáčení"?? Vůli v matovém říyení bz to být nemělo...Čim to asi je?? Díkz
Záklon svislého čepu, a nebo taky je možná ze sbíhavosti rozbíhavost...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
23.10.07, 22:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|