Autor |
Zpráva |
Butch
Příspěvky: 64 Bydliště: Frydek-Mistek
|
Třeseni
mam favorita , a kdyz pridam plyn na podlahu ...zacne mi loncovat cele auto , hazeto podle toho jak pridam plynu (podle zaberu prednich kol) menil jsem čepy , čepy řizeni a taky vložky u ramen ....ale dela to porat to same . byl jsem i na geometrii a tky jsem skousel prehodit kola a porat to same . kdyz mam nohu jemne na plynu tak to jede normalne ale staci trosku vice stisknou plyn a zacne to loncovat . loncuje to s celym autem a volantem mi to krouti do leva a doprava asi o 2mm na kazdou stranu ....je to hruza ...pritom staci to rozjet rychle , vyloncovat rychlost a na volno to ani neskubne ...nevim co stim . rekli mi ze uz to muzou byt jenom homoklouby ...ale newim jestli by to melo vliv na zaber prednich kol . diky moc za radu
|
22.10.07, 20:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Co já vím, tak homoklouby a poloosy se nejvíce projevují v záběru....
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
22.10.07, 20:17 |
|
|
Kaliban123
Příspěvky: 761 Bydliště: Brno
|
tak tak mám dojem že by to měly být vnitřní homoklouby (u převodovky)
|
22.10.07, 20:19 |
|
|
Butch
Příspěvky: 64 Bydliště: Frydek-Mistek
|
Kaliban123 píše: tak tak mám dojem že by to měly být vnitřní homoklouby (u převodovky)
jeden triangl uz jsem menil ...a po vymeneni za novy se to jeste zhorsilo ...jako by se to loncovani preneslo uplne na cele auto , ze zacatku to loncovalo jenom pri plnem osazeni lidi a treba do kopce . tedkom to dela nejvice v zatackach kdyz pridam plynu a kola zaberou .....nekdy mam pocit ze me ten volant jednou vyliska a ja to prekutalim jako stareho Citroena v letě
|
22.10.07, 20:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
pozri silembloky motora, toto zvykne robiť ten na vodnej pumpe, ale skontoluj všetky tri....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.10.07, 12:17 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
michalkatka píše: pozri silembloky motora, toto zvykne robiť ten na vodnej pumpe, ale skontoluj všetky tri....
Jejej, nejako te tu nakazili škodař s kalistou co
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.10.07, 18:01 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
23.10.07, 18:20 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
DRYVER píše: No jo rodina se nezpare mezisebou
No ty máš taky co říkat...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
23.10.07, 20:57 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
23.10.07, 21:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja neviem presne ako sa to volá silemblok je iba slengový výraz, inak by to mal byť nejaký pružný úchyt, alebo diel pružného uloženia alebo guma medzi dvoma železami
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.10.07, 15:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, já myslím že je to správně silentblok
silent = ticho anglicky
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.10.07, 15:07 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Šemik píše: No, já myslím že je to správně silentblok silent = ticho anglicky
Presne tak
Kalista: Si to tak neber ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.10.07, 19:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Třeseni
Butch píše: mam favorita , a kdyz pridam plyn na podlahu ...zacne mi loncovat cele auto , hazeto podle toho jak pridam plynu (podle zaberu prednich kol) menil jsem čepy , čepy řizeni a taky vložky u ramen ....ale dela to porat to same . byl jsem i na geometrii a tky jsem skousel prehodit kola a porat to same . kdyz mam nohu jemne na plynu tak to jede normalne ale staci trosku vice stisknou plyn a zacne to loncovat . loncuje to s celym autem a volantem mi to krouti do leva a doprava asi o 2mm na kazdou stranu ....je to hruza ...pritom staci to rozjet rychle , vyloncovat rychlost a na volno to ani neskubne ...nevim co stim . rekli mi ze uz to muzou byt jenom homoklouby ...ale newim jestli by to melo vliv na zaber prednich kol . diky moc za radu
prostě klasika přidáš plyn a rabancuje ti celé auto, vyradíš a je klid není to nic jiného než problém v poloosách klouby u převodovky, vůle, nebo spadlý prstýnek na jehličkovém ložisku nic jiného tomu není čínská polosa stojí 1200 kš a jede, ale nesmí se při utahování moc rvat nebo se strhne závit já jsem to měl naposledy renault mastr tam ten kloub je v převodovce a stojí šest tisíc bylo to ve třech servisech a nic nepoznali, protože jak se to zvedlo tak se polosa dostala do jiného místa a byla bez vůle a rabancovalo a rabancovalo a po výměně OK miloš
|
24.10.07, 20:30 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
To samý dělá otcova Felcka, i když teda v menší míře.
Jak ale bezpečně poznat, že je to poloosa? Aby je tady nějakej umělec neměnil, a pak se to třáslo dál... Vždycky se psalo, že kloub poloosy se pozná podle zaklepání při rozjezdu s plným rejdem. Zkoušel jsem to včera dopředu i na zpátečku a ticho po pěšině. Jenom občas něco zaklepe na nerovnostech při jízdě lehce doprava na nerovnostech, ale to dělá snad od začátku, co to auto máme (bylo koupený nový).
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
26.10.07, 09:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|