Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 tuner jak cyp 
Autor Zpráva

Příspěvky: 176
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Martin píše:
Prvně jsme se dívali jen po 1.6 74kW pokud možno s plynem, ale teď táta kouká i po naftě, já k ní teda moc důvěru nemám, co myslíte vy?

CROWAK: trochu to rozepiš s tou sázkou do loterie.


Podle mě má nafťák jedinou výhodu a tím je menší spotřeba oproti benzíňáku. Jinak bych do toho nešel...taky je dražší tuším.

_________________
Škoda Octavia SLXi, 1,6, 74kW.


28.10.07, 18:45
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Martin píše:
Prvně jsme se dívali jen po 1.6 74kW pokud možno s plynem, ale teď táta kouká i po naftě, já k ní teda moc důvěru nemám, co myslíte vy?

CROWAK: trochu to rozepiš s tou sázkou do loterie.

obecně nemůžu říct, že by měly naftový octy nějakou slabinu v konstrukci nebo se extrémě sraly, ale je to spíš v lidech. Je jich nejvíc, většinou jezdily jako služebáky a lidi se k nim podle toho taky chovali. U turbochrochtu málokdo po zastavení čekal na vlonoběh aspoň minutu, než se dochladí turbo a chcípal to hned, pak se ty turbíny sypou...elektronika bosch-co dodat, váha vzduchu je známá záležitost. Většinou bejvaj stočený tachometry, utahaný přední nápravy, opravy po bouračkách a tak...je proto těžký (ne nemožný) narazit na hezkej kousek, nenapálit se bazarníkem atd...poslední dobou mi připadne že je s tím podobná šmelina jako se staršíma bavorákama...
Ale jestli volíte mezi benzínem nebo naftou, já bych byl pro benzín, už jenom proto že nafta má víc mechanickejch dílů co se můžou rozsypat, těžší motor (nižší životnost přední nápravy), pomalu se ohřívá atd...do nafty bych šel možná kdybych potřeboval auto na delší jízdy, třeba kdybych měl jezdit praha brno každej týden...ale spíš LPG...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.10.07, 18:53
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Přinde na to, na co chcete tu oktávku využívat, jstli od ní někdo čeká závoďák a pilu zatáček, tak asi bude zklamanej a bude popisovat zážitky z jízdy jako kdyby seděl na lavce v tělocvičně a někdo s ním smékal do stran, ale pro normální ježdění je to zlatý auto, i 1,4 je v pohodě, musí se ale přihlížet, k čemu je auto stavěný a jestli jít do nafty nebo benzínu taky záleží na způsobu užití, já osobně bych šel do nafty, ty motory jsou nezmary, pokud je turbína v tahu, tak je lepší investovat pár tisíc do nové, než mít uhnanýho benzína, co se týče ekonomie jízdy, tak pokud nemáš zdroj nafty mimo pumpu za lacinší peníz, tak vyjde na stejno, zatím sem neměl u TDI kromě spotřebních věcí na motoru jinší nákladnější závadu, u benzínů jich bylo víc.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


28.10.07, 19:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz