Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Článek na autohitu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 59
Bydliště: Střední Čechy
Příspěvek Článek na autohitu
http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=1025 mrkněte na to.Dost mě to urazilo :twisted:

_________________
Škoda Favorit 135L 43kw r.v 1991,Škoda Fabia Sedan 1.2 12V 47kw r.v 2003


24.6.06, 09:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Článek na autohitu
myzraell píše:
http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=1025 mrkněte na to.Dost mě to urazilo :twisted:


To je skutečně neuvěřitelné :twisted: Zejména ta věta "po chladné noci se musí roztlačit" je naprosto neobjektivní. Můj Rapid je taky karburátorový, a NIKDY, ani v zimě při -20stupních se nastalo aby nechytil hned napoprvé. Pro mě sice favorit není vysněným vozem, ale myslím si že takhle ho lživě hanobit, to si skutečně nezaslouží. Každý by si měl uvědomit že vznikal za komunismu, že ho prostě nešlo udělat lepší než je. Holt ten dnešní svět automobilových magazinů už není co býval. Když ale si človek najde SM z konce 80-tých let, tak tam je na favorit chvála, a tak se člověk může aspoň trochu uklidnit

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.6.06, 09:29
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


24.6.06, 11:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 78
Bydliště: Kyjov
Příspěvek 
po chladné noci se musí roztlačit Tohle jenaprosto neuvěřielná věta tohle asto pokud je dobře seřízené tak startuje na poprve jako každé jine

_________________
Škoda Felície 1.3MPI, r.v-1999,bílá.


24.6.06, 12:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek 
Chtěl bych opravit Šemíka v dobrém slova smyslu.Byl by lepší než-li je,ale Sovětský svaz a jeho příkazy určovali,jaký má být.A to po celou éru výroby vozů Škoda po válce.Dyť je to v knížkách ostatně..i když stále vyplouvají na povrch kaly,který nám tu soudruzi z SSSR zanechali.Páč by nám nestačil a neudržel krok ani jeden postkomoušskej stát s vývojem vozů.A nejen ten.Byla to excelentní práce vývojářů a zapálenejch lidí,kteří chtěli Škodovku udělat takovou aby držela tempo se státy co před II.sv. válkou....Viz. třeba 70 léta Renault Alpina versus Škoda 200RS.Ale je tomu už tak...a nic se s tím nedá udělat,tak asi i proto existují tyto stránky aby trocha poradili těm co stále chtějí držet krok s modernou za malinko peněz a budou naznačovat,že Škoda je vlastně nezničitelná a má a bude mít stále místo tam,kde se úpravám a vylepšením meze nekladou...a taky v srdcích a vzpomínkách...na časy50-60-70-80-90 let a let předválečných samozřejmě..Dnes už je to o penězích a to s tím nemá nic co společnýho.Taky se asi ani nedostavuje úspěch,páč jde spíše o bussines a né ani tak o úspěchy na Světových kolbištích automobilového sportu něco s tím výsledkem udělat.I když v každym sportu je potřeba obrovské i štěstí.Nebo razí směr užitnost vozu,ale Škoda vznikla i pro sport,který jí hnal kupředu s vývojem,teďka při německym diktátu se jak-si vytratila ta srdcařina....Ty výsledky ze sportu z dob minulých v nás zanechávají ten chtíč nemít jen obyčejné auto.Což nás Němečtí spoluobčané asi brzy naučí.Ještě že máme ty Favority a Škodověnky co mají to srdce a karburátor.Elektronika nemá srdce,to je naprogramovaná laboratoř,při který se někdy něco posere za velký prachy..Ale to už je vývoj a na ekologii musíme bráti zřetel.I když zase oponuji.Velký objemy aut a jejich hmotnosti na spotřebě paliva zrovna moc nepřidají,nehledě na to,že všechny díly i malinká čidla balí do papírových krabic a z čeho se vyrábí papír???.Tak že ...hurá že je máme


24.6.06, 12:43
Příspěvek 
To v tom autohitu fakt přehnali.Chudáci tam píšou a čuráci to tisknou. :wink: Ale ať si kdo si.Maj štěstí,že tam musí psát jenom registrovanej uživatel,páč to bych jim dal jmen....No comment k tomu co o tom Fávu napsali.To snad byl zakomplexovanej čuran,kterýho spráskalo Fávo v bavoráku.Dementa.Jak může někdo takhle hanobit auto,který je nezmar do nepohody a předčí dnes i nějaký nový sráče.Tý vole dělám v servisu 6 let,ale ty Octávie,Fábie a vůbec,třeba Golfy to je hrůza.Fávo je hrůza jen když ho někdo zanedbává.Jako rodiče malé dítě.To se jim pak narodí přesně takovejhle kripl,kterej vo tom nic neví a kecá jak stará Kropáčková.Asi neměli ani na auto a chodili asi pěšky! :twisted: Auto co vyhrálo MS a prej tlačit. :?: Fakt....na ránu....ale už jsem klidnej..... :evil: :evil: ...... :oops:


24.6.06, 12:59
Příspěvek 
Sice nemám fávo, ale motor z něj mám v scháde, takže mě článek taky nas...! :D :D To jsou ...! Co by ve fávu čekali za motor?Nějákej VTEC ne? :D Pravda, že to neni zázrak, ale 68kobyl u nejvýkonějšího fáva taky nejni k zahození. A až z něj dostanu tak 80kobyl, tak se ještě ukáže. :D Tyhle články o starších škodovkách mě vždycky rozesmějou. To vždycky popisujou jako vraky, který pomalu neujedou km bez poruchy :D Jsou to prostě hovádka a měli by se zamyslet s čím začínali jezdit oni.


24.6.06, 21:48
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Citace:
Pokud budete chtít po studené noci nastartovat, k úspěchu často vede jediná cesta – roztlačení.

Člověku, co fávo s karburátorem nezná totož chvíli trvá, než zjistí, jek se zapíná sytič a kdy je třeba ho zapnout, když se to podaří, chytne to na první ťuk...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.6.06, 14:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 136
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Fuj...a ještě jednou fuj.Ten velectěný muž, co si ten článek napsal asi na kus papíru, co sebral kdesi, když trůnil, o Favoritu neví podle mého zhola nic.

Souhlasím s tím, že tohle můuže napsat jen člověk, kterej se o svoje auto nestará, protože kdyby se staral, tak by věděl,že Favorit je jedno z nejlepších aut své kategorie a své doby. A to se moc popřít nedá. Už jenom jeho vývoj ve škodovce byl do té doby dost nevídaný. Když na oficiální představení přijel model, kterej právě absolvoval 150 000km bez větších závad. Poměrně hezká knížka je o tom, jmenuje se Favorit 136L vyjíždí.

A kdo má auto seřízené, tak nastartuje ani nemrkne i za mrazů na Sibiři.

Osobně by mi zajímalo, co mistr spisovatel považuje za vyšší rychlosti, neboť i s mým sériovým Favoritem se pohodlně dostaneme na 150kmh-1 a je to jenom otázkou toho, jak moc točím motor do otáček...Samozřejmě, že nepojede 200kmh-1...k čemu by mu to taky bylo...

Překrásná je věta "Jízdní vlastnosti se s modernějšími konkurenty srovnávat nedají..." tak nevím, jestli jsem ji dobře pochopil, ale pokud budeme srovnávat Favorita s jeho modernějším konkurentem... ehm...třeba... Fabií? tak tam asi rozdíly budou, ale čím to jenom k čertu může být??? (!!)

O dynamičnosti Favoritu nechci polemizovat, co mí to umí a že toho umí dost.Jenom se s ním musí umět jezdit.

Ještě je tam hezká ta část o absenci výbavy... no jo no, když se koukal na jeden kus v autobazaru... ale kdo si výbavu zaplatil, ten ji měl... sice ne tu nejmodernější co byla ve světě, ale adekvátní škodováckému stupni vývoje.

Docela vtipný je i popisek pod posledním obrázkem "Zkoušený exemplář měl nainstalované tažné zařízení. Bůh ví, proč..." k tomu nějak nemám slov...

Já uznávám, že dílenské zpracování některých částí, třeba interiéru prvních kusů, je místy kulhavé a o rezavění toho tady víme taky hodně, ale pro mě Favorit zůstává číslem jedna, co se solidně velkého i adekvátně výkonného vozu s dostupnými náhradními díly a možností svépomoci týká.Je to prostě auto pro toho, kdo se o auto dokáže postarat a ne se jenom vozit a převážet.A tomu, kdo mu tu péči dá, odvede obrovskou službu.

Jejda, to jsem se nějak rozepsal...ale to ten pán, co to napsal, mě nějak moc rozlítil :-) Mějte se...


25.6.06, 19:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
co byste taky chteli od nekoho kdo si vozi prdel v necem co ma na zadku napsany TDi a jeste k tomu jsou cely ty tri pismenka v cerveny barve... no comment

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


25.6.06, 22:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek 
Roman píše:
co byste taky chteli od nekoho kdo si vozi prdel v necem co ma na zadku napsany TDi a jeste k tomu jsou cely ty tri pismenka v cerveny barve... no comment
jsou to otrapové zas to psal nějaký jouda z řad fordu peugeotu apodobně.mě osobně to uraží také.měl jsem favo 5 let a byl jsem spokojený.startoval bez potíží atd.no prostě špička.s tím závěsem ale asi měli pravdu.jinak ten na tom obrázku je zachovalý že?


26.6.06, 15:45

Příspěvky: 188
Bydliště: Třinec
Příspěvek 
radek.otmar píše:
Roman píše:
co byste taky chteli od nekoho kdo si vozi prdel v necem co ma na zadku napsany TDi a jeste k tomu jsou cely ty tri pismenka v cerveny barve... no comment
jsou to otrapové zas to psal nějaký jouda z řad fordu peugeotu apodobně.mě osobně to uraží také.měl jsem favo 5 let a byl jsem spokojený.startoval bez potíží atd.no prostě špička.s tím závěsem ale asi měli pravdu.jinak ten na tom obrázku je zachovalý že?

Me tam zarazi ze v meste ma 5.7/mimo mesto 7.9 a kombinaci obou ma 8,3l :P

_________________
Skoda favorit 91 karburator


26.6.06, 16:56
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
Mike.M píše:
radek.otmar píše:
Roman píše:
co byste taky chteli od nekoho kdo si vozi prdel v necem co ma na zadku napsany TDi a jeste k tomu jsou cely ty tri pismenka v cerveny barve... no comment
jsou to otrapové zas to psal nějaký jouda z řad fordu peugeotu apodobně.mě osobně to uraží také.měl jsem favo 5 let a byl jsem spokojený.startoval bez potíží atd.no prostě špička.s tím závěsem ale asi měli pravdu.jinak ten na tom obrázku je zachovalý že?

Me tam zarazi ze v meste ma 5.7/mimo mesto 7.9 a kombinaci obou ma 8,3l :P


no jo to je asi naka vyssi postmoderni mastematika kterou by blbecci co jezdej ve skodovkach nemuzeme chapat :wink:

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


27.6.06, 08:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 188
Bydliště: Třinec
Příspěvek 
Roman píše:
no jo to je asi naka vyssi postmoderni mastematika kterou by blbecci co jezdej ve skodovkach nemuzeme chapat :wink:

Az na to to nemuzem chapat bo jezdime ve Favoritech, alespon ja. A to nemam zadne GLX ale jen L 8)

_________________
Skoda favorit 91 karburator


28.6.06, 07:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jasně 136L, chudá verze, ani nemá kontrolku od ruční brzdy, to měla až snobská verze LS... :lol:

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


28.6.06, 09:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz