Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 00:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Karbec a budiky 
Autor Zpráva
Příspěvek Karbec a budiky
Jedna věc sou budíky k tachometru by snad měl bejt jenom vymletej nahon takze tam bude snad stacit vymena, ale otackomer ukazuje blbě při volnoběhu teda něco kolem 850rpm ukazuje budik asi 200rpm, ted by to chtelo jeste vedet jestli ta odchylka je pevna nebo procentualni, kdyz by byla pevna tak by snad stacilo na natocenym motoru vytahnout tu rucicku a zatlacit ji tam kde ma bejt, ale v tom druhym pripade nevim co s tim? de to nejak seridit? popripade co je k tomu třeba?
Pak je tu karbec, motor nedrží volnoběh takže počítám, že bude ucpaná volnoběžná tryska nebo něco jinýho. takže bych to skusil vyčistit, ale nemam s tim zkušenosti a nechci něco posrat aby to pak nešlo dohromady. Takze bych potreboval poradit cim to vycistit a na co si pri skladani a rozebirani davat pozor? Jinak mi prijde ze to pri vyssich rychlostech malo tahne, ale pri rozjezdu dobry, ale mozna je to tim ze predchozi auto bylo o neco silnejsi a ze tady nevim poradne jak to jede kdyz nemakaj budiky. A jeste to ze zacatku silene zralo, ale co sem jel naposled trasu LTM-Roudnice tak uz to vypadalo v pohode takze se mozna zasekava ten automatickej sytic. tak co s tim de to nejak poznat a ma nekdo nejakou vychytavku na to nebo to predelat na rucni?? jestli to teda de? To bude zatim asi vsechno co je potreba vyresit.
A jeste jedna vec, nekdy kdyz slapnu na plyn tak mi prijde ze de odost lehcejc a auto nejakou dobu jakoby nereaguje proste je tam pomala odezva na plyn :cry:


25.6.06, 22:48
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
tak nahon je vymenenej a makato, ale co ten zbytek poradte 8)


26.6.06, 17:45
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Karbec a budiky
najprv si mohol napísať aké máš auto, ale podľa toho aut. sytiča by som to typoval na Favorit. sytič spravidla stačí premazat, prípadne doladiť teplotu pri ktore sa vypne, to sa tu už písalo, najdi si to.
Otáčkomery pre krburátorové favority majú odchylku asi všetky, asi to bude oskou ričičky.
Ak ti blbne voľnobeh to je horšie, najskôr ti to niekde prisáva falošný vzuch, možno niektorá príruba, posilovač, osky klapiek...


26.6.06, 18:28
Profil
Příspěvek 
michalkatka: jezis ja si neuvedomil ze tu neni primo sekce na favo :oops: :oops: :oops:
no je to favo 136L z 1990 karbec 46kW


26.6.06, 18:55
Příspěvek 
Ano,přesně takhle se serou favoriťácký otáčkoměry.Je v kopru ten tvůj budík.Páč to je jejich nemoc.Volnoběh 200 a otáčky sotva 4000 a ty tam máš skutečný 6000.Vyměnit.Minulý rok ho měli ve výprodeji Pal Kbely za 320,-Dokonalá cena.No a jehla na volnoběh ta se taky sere.Neotvírá do plna,nebo je špatně natočena.Má polohu totiž.Takovou pofidérní,ale má.Ale to máš spíš někde přicpané.Kompresor ti pomůže. ...voukej o sto šest.


26.6.06, 19:29
Příspěvek 
No a ještě to má spojitost s rozdělovačem.Jenže nevím,jestli na něm tu závadu najdeš.Malá vůle na růžici s kontakty po obvodu hrnce rozdělovače dělá někdy zmatky na otáčkoměru,to uvidíš,když sundáš víčko a taky ty jízdní vlastnosti- ty vůle na tom rozdělovači.....vezmi za palec.jestli není jak na vodě.Mosí mít jistý pružný odpor..


26.6.06, 20:10
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
patrik-hp píše:
No a ještě to má spojitost s rozdělovačem.Jenže nevím,jestli na něm tu závadu najdeš.Malá vůle na růžici s kontakty po obvodu hrnce rozdělovače dělá někdy zmatky na otáčkoměru,to uvidíš,když sundáš víčko a taky ty jízdní vlastnosti- ty vůle na tom rozdělovači.....vezmi za palec.jestli není jak na vodě.Mosí mít jistý pružný odpor..


otáčkomer (karbec) si berie signál z indučky, lepšie povedané mínusové impulzy z elektroniky zapaľovania, Favorit má bezkontaktné zapaľovanie... a pod viečkom je už VN a to stým nič nemá...


26.6.06, 20:27
Profil
Příspěvek 
Heleť Michalkatka,že to dělá i takovýto zmatky- nedomnívám se,ale pouze konstatuju.Já nejsem přetuněnej teoretik z oblasti zapalování,ale slyšel jsem na vlastní plachty,že i toto je možný.Asi u nás v servisu dělal elektrikář kterej za 30 let nic nepochytil....Třeba jo?Hele nevim.Já tu závadu ale přisuzuju té první.Že je vadnej ten otáčkoměr.To druhé je další možnost,né pře.....Podávám tu informace,tu možnosti který jsem zjistil za svůj život (knihy ti daj jen půl vědomostí, radu,jak reagovat v praxi) a který kdyžtak vím.Nechci šířit fámy,kterejch je tu už beztak dost...Tak michalkatka raději poraď anepři se tu se mnou.Na to tu je sice místa dost,ale ten človíček co má ten problém -tomu je to docela jedno.... :wink:


26.6.06, 21:56
Příspěvek 
signal do budiku by mel bejt urcite dobrej kamos mi to meril na civce a z ty to de dobre takze chyba bude v budiku, de z toho panelu vymenit samotnej otackomer? vzdycky sem s tim hejbal jako s celkem tak nevim. Jinak v tom karbecu se vubec nevyznam, jak se dostanu k ty jehle na volnobeh?


27.6.06, 07:49
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ihla na voľnobeh?
buď myslíš emulgačný ventil, je to taký valec zo zadu, ide do neho káblik - elektromagnetický ventil ktorý odpája prívod paliva pre voľnobežný okruh,
ak myslíš vzdušník, ten je z ľavej strany tesne na spodku príruby - s tým nastavuješ pomer zmesi palivo/vzduch, ale s tým by som nehýbal, to sa dá presne nastaviť iba na sonde CO...


27.6.06, 08:22
Profil
Příspěvek 
michalkatka píše:
ihla na voľnobeh?
buď myslíš emulgačný ventil, je to taký valec zo zadu, ide do neho káblik - elektromagnetický ventil ktorý odpája prívod paliva pre voľnobežný okruh,
ak myslíš vzdušník, ten je z ľavej strany tesne na spodku príruby - s tým nastavuješ pomer zmesi palivo/vzduch, ale s tým by som nehýbal, to sa dá presne nastaviť iba na sonde CO...

No myslim to co mi tu radej profouknout kompresorem :oops:


27.6.06, 08:59
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
karbec môžeš zhodiť celý dolu, rozober vrchný diel od spodného, vytoč von ten ventil s káblikom a všetky kanály a diery prefúkaj, mne sa osvedčilo to popreplachovať prúdom benzínu. benzín do veľkej striekačky, dostatočná nádoba, cca 1/2l benzínu a dôlkadne popreplachovať.

ale z vlastnej skúsenosti to pomôže iba čiastočne...


27.6.06, 09:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz