Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 01:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Baterie a Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 266
Příspěvek Baterie a Favorit
Chtel jsem se zeptat na tuto vec: Mam Favorita a dnes jsem se dival na baterku kde je magicke oko a zjistil jsem ze nesviti, tedy baterka je nabita na polovinu, vice ne...zajimalo by me tohle: Jak je to mozne kdyz kontrolka dobijeni sviti tak jak ma, remen je naply k alternatoru taky dobre..nevite cim to muze jinak byt? Mel jsem na oprave to auto, protoze jsem mel problem s dobijenim, ale bylo to opraveno a oko svitilo dobre, az dnes jsem si vsiml ze to oko nesviti. By se mozna dalo zjistit jestli tam neni nekde skrat nebo trvaly odber proudu kdybych odpojil + kabel u pojistkove skrinky a pripojil ho pres ampermetr ne? Ma tam tect nejaky proud kdyz je motor vyply a vsechny spotrebice krom hodin? V pripade ze bych tam neco nameril tak by byla asi nekde chyba... v pripade ze ne tak je treba hledat chybu na alternatoru ne? Dik za odpoved


4.11.07, 18:05
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Lepší bude měřit přímo u akumulátoru. Nějaký klidový proud tam může být, ale tak do max. 50mA vic už je napikaču.

Změř taky rovnou kolik to dobíjí :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.11.07, 18:11
Profil

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Jak mam zmerit kolik to dobiji?


4.11.07, 18:12
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Prostě na baterku dej Vmetr, nastartuj a sleduj hodnotu napětí. Měr na volnoběh beze všeho, se světly a totéž na zvýšené otáčky :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.11.07, 18:13
Profil

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Ok a jake tam maji byt hodnoty aby to bylo OK? dik


4.11.07, 18:18
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Na volnoběh se světly to může mít klidně okolo 12V, v otáčkách se světly nad 14V :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.11.07, 18:24
Profil

Příspěvky: 761
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Já mám při zapnutých světlech 13,9V


4.11.07, 19:05
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hm, by chtělo Kachnisovu tuningovou diodu :P

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.11.07, 19:23
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tady si to pročti :)

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1946

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.11.07, 19:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
už nie raz som sa stretol ža boli skúšané odbery pri odstavenom aute, bolo skúšané dobíjanie (to ak je v rozmedzí 12-14V by som ďalej neriešil), skúšané kostry, spotrebiče, dokonca dávali testovať LPG jednotku a tá mala v stanby režime odber 2mA, nakoniec to vždy vyriešila nová batéria.... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.11.07, 19:36
Profil

Příspěvky: 266
Příspěvek 
Tak jsem to byl ted promerit a nameril jsem tyto hodnoty:
Napeti pri vypnutem motoru s pripojenyma svorkama: 12,8V
Napeti pri volnobehu bez svetel: 14,27V
Napeti pri volnobehu se svetly: 14,12V
Proud pri vypnutem motoru (vse vypnute): 0A - to se mi nejak nezda... nejaky odber to prece musi mit i minimalni... ale asi nema podle meraku... divne..
Proud se zapnutymi svetly: 9A

Je to v poradku nebo ne? dik


4.11.07, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Napětí máš pěkný. :wink: Ten proud si asi měřil na rozsahu 20A, zkus 200mA.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.11.07, 20:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 266
Příspěvek 
ne ne... meril jsem to na malem rozsahu a nic... leda ze by to bylo pres 20A, coz je samozrejme kravina... ale fakt daval jsem rozsahy porad dolu a nenameril jsem nic coz mi nejak nejde do hlavy protoze ty hodiny musi mit nejaky odber co tam mam.. a i kdyby nebyly hodiny tak to prece neco musi brat... divne...


4.11.07, 20:29
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jen taková malá poznámka, měřil jsi proud sériově s akumulátorem? Nic ve zlém, ale byli tady jistí odborníci co to chtěli měřit taky paralelně jako napětí :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.11.07, 20:31
Profil

Příspěvky: 266
Příspěvek 
seriove... odpojil jsem + a vedl to pres merak..


4.11.07, 20:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz