Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 08:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Kto pomoze mlademu? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:
Michal Berta píše:
takze na tie dva rovnake sroby nad sebou kde sa napaja plus a minus...ano? a ten konektor nechat volny,kam sa to povodne len nastrkava ten tenky drat....
takto ziarovka nevieti.ak je teda zla cievka,tak co s nou dalej?ozaj,fakt vdaka ze mi pomahas


pomaly :!: jeden pól cievky je ten tenký kam sa pripája ten tenký káblik s kabeláže a druhý pól cievky je vyvedený na kostru, z hlavy si nepamätám kde presne. ale malo by to byť jasné je to vlastne ten tenký drôtik čo tvorí vinutie cievky... :idea:


no,nemam to mat rozobrate,ano?tak na ten konektor,kam ide tenky tam plus,a su tam dve sroby rovnake,na jeden ide ten pasik zo startera-kostra a na druhy ide ten najhrubsi kabel od baterky.......ked to dam na ten tenky a na kostru tak svieti ziarovka....no a na tej cievke samotnej,v to mmieste kde tam je kotva,ked to je zmontovane, by sa nemalo nieco vysunut,co by pohlo tou kotvou???ak by ta cievka fungovala teda.....????

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 15:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Michal Berta píše:
no,nemam to mat rozobrate,ano?tak na ten konektor,kam ide tenky tam plus,a su tam dve sroby rovnake,na jeden ide ten pasik zo startera-kostra a na druhy ide ten najhrubsi kabel od baterky.......ked to dam na ten tenky a na kostru tak svieti ziarovka....no a na tej cievke samotnej,v to mmieste kde tam je kotva,ked to je zmontovane, by sa nemalo nieco vysunut,co by pohlo tou kotvou???ak by ta cievka fungovala teda.....????


tie hrubé silové kontakty sú vlastne kontakty stykača ktoré spínajú prúd pre motor štartéra, tá cievka je spínaná napätim keď privedieš napätie na ten tenký (za predpokladu že máš štartér ukostrený) tak kotva cievky sa má vtiahnuť to cievky pri tom vysunúť ten pastorok a zároveň v zadnej strane cievky zopnúť tie silové kontakty.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 15:55
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:

tie hrubé silové kontakty sú vlastne kontakty stykača ktoré spínajú prúd pre motor štartéra, tá cievka je spínaná napätim keď privedieš napätie na ten tenký (za predpokladu že máš štartér ukostrený) tak kotva cievky sa má vtiahnuť to cievky pri tom vysunúť ten pastorok a zároveň v zadnej strane cievky zopnúť tie silové kontakty.


takze cievka funguje,vysunie pastorok.....ael netoci nim,tocit zacne,az a ked teda napojim kable aj na ten stykac,tak by sa mal starter roztocit a tocit sa cely cas,kym by to bolo zapojene???

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 18:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Michal Berta píše:
takze cievka funguje,vysunie pastorok.....ael netoci nim,tocit zacne,az a ked teda napojim kable aj na ten stykac,tak by sa mal starter roztocit a tocit sa cely cas,kym by to bolo zapojene???


ak chceš odskúšať motor tak pipoj kostru (mínus z baterky) a plus na ten silový kontakt s ktorého ide ten medený pásik do štartéra, vtedy by sa mal motor roztočiť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 20:04
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:
Michal Berta píše:
takze cievka funguje,vysunie pastorok.....ael netoci nim,tocit zacne,az a ked teda napojim kable aj na ten stykac,tak by sa mal starter roztocit a tocit sa cely cas,kym by to bolo zapojene???


ak chceš odskúšať motor tak pipoj kostru (mínus z baterky) a plus na ten silový kontakt s ktorého ide ten medený pásik do štartéra, vtedy by sa mal motor roztočiť...


myslis motor startera,nie???no ta kked to zaopjim,tak mi ten pastorok vyskakuje a vyskakuje,tak to ma byt,hej?ale ci sa otoci newem,aelbo ked vyskakuje tak sa otaca? a treba pouzivat hrube kable,ale nevem ci to je hrubkov kablov,ked mi to vzdy tak iskry???uz mam v nechte vypalenu dieru.no nic zabavne ked sa va mz nechta dymy. ale nie ze teraz mi poviete,si lama,daj to opravit odbornikovy....bo si ublizis.....ked zapojim silove kontakty na startery a ten tenky ne cievke nie tak by mal motor tocit a pastorok sa nevysuvat???

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 20:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
sú to dve veci.... jena je cievka štartéra - tá sa skúša kostra a ten tenký.... vtedy má vyskakovať pastorok, a ten stykač premostiť tie dva silové kontakty na konci cievky....
a druhé je motor štartéra ten sa skúša - kostra a ten silový kontakt bližšie k motoru(z neho ide ten medený pásik do motora)... vtedy sa štartér má roztočiť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 21:11
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:
sú to dve veci.... jena je cievka štartéra - tá sa skúša kostra a ten tenký.... vtedy má vyskakovať pastorok, a ten stykač premostiť tie dva silové kontakty na konci cievky....
a druhé je motor štartéra ten sa skúša - kostra a ten silový kontakt bližšie k motoru(z neho ide ten medený pásik do motora)... vtedy sa štartér má roztočiť...


paráda......odskúšal som a .cievka je ok,motor startera je k.o
ale iskrilo to aj tak,hoci sa motor ani nepohol...
co by si poradil teraz?

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 21:26
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Budeš mít někde zkrat vinutí, zahoď to a kup jinej, oprava by byla dražší.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


10.11.07, 21:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 42
Příspěvek 
Drak píše:
Budeš mít někde zkrat vinutí, zahoď to a kup jinej, oprava by byla dražší.


no tak ok.....takze rovno z felinky....ked ho kupim,jasne ze z vrakaca,ako sa pohybuju ceny?aby ma niekto neokradol....no a ked ho kupim,tak mal by som rovno pozriet uhlíky a take dolezite súčasti pomenit?
ozaj,mamina kolegyna zaplatila za opravu startera 3000sk!!!!!!!!!!!!!

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 21:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
oprava sa neoplatí, felda starer ide okolo 1000czk na vrakáči trocha viac, stará typa 400-700 na vrakaci okolo 1000czk...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.11.07, 21:54
Profil

Příspěvky: 42
Příspěvek 
michalkatka píše:
oprava sa neoplatí, felda starer ide okolo 1000czk na vrakáči trocha viac, stará typa 400-700 na vrakaci okolo 1000czk...

fakt vdaka ze pomoc,no aspoň som sa tomu trocha priučil.......

_________________
vodicak od sept 2007 a len a len favo


10.11.07, 22:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz