|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
prekruškovanie š-120 POMMMÓc!
Autor |
Zpráva |
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
prekruškovanie š-120 POMMMÓc!
prosim vas poradte mi potreboval bi som prekruskovať motor a neviem ako na to čo je treba urobiť napr Vyuhlovať ojnice a tak či treba dať kluku von.... Poradte Prosim. škode zdar.
|
30.6.06, 12:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Promin jestli ne zcela rozumim, "prekruskovať" = vymenit pistni krouzky ? Jestli jo, tak zalezi jestli chces delat kompletni GO motoru nebo opravdu jen pistni krouzky.
Jestli pouze krouzky tak klika zustane v aute, jen se sunda hlava a vana; ojnice se opravuji pokud sou poskozeny (ja je nechal byt, byly OK, jen sem menil ty krouzky)
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.6.06, 12:39 |
|
|
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
tak stači odmontovat ojdice a vytiahnuť piest aj ojnicu von a vymenik kroužky nevýš nahodou kolko to tak vyjde.
|
30.6.06, 12:54 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Normalne je sundana hlava a vana. Odsroubuje se viko ojnice a pist se vystrci nahoru, vymenis krouzky (odstrani se nanosy karbonu na pistu) a vlozis pist zpet do valce (pozor at pist neotocis o 180° - na dnu pistu je znacka ktera smeruje dopredu, pozor taky na cislovani pistu).
potrebny material:
pistni krouzky (spravne vrtani) do 200Kč
tesneni pod hlavu cca 100Kč
tesneni vany cca 70kč
trva to tak jeden az dva dny dle sikovnosti , nemuzu rict jak dlouho to trvalo me protoze sem na aute delal vic veci najednou tekze chvili sem delal to a pak zas neco jinyho
PS: az budes mit hlavu dole, nezapomen sroubama a podlozkama zabezpecit vlozky valcu proti vysunuti
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.6.06, 13:44 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
já osobně když už rozebírat motor tak už výbrus. Chystám se dělat na svém formanu komplet GO motoru výbrus na favorit, felicie stojí 3100 Kč včetně pístů, brus kliky včetně pánví 1100 Kč. Na škodu 120 stojí výbrus včetně pístů 2400 Kč a brus kliky včetně pánví 900 Kč.
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
30.6.06, 14:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jasne ze by bylo dobry udelat komplet GO, ale jestli nema kliku, vlozky .... moc vybehany tak to nebude nutny.
mrpichanda: jak si vlastne prisel nato ze potrebujes vymenit krouzky?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.6.06, 14:56 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
30.6.06, 17:20 |
|
|
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
no ja si mislym že preto musim prekrouskovať lebo mi asi prdli stieracie kruzky lebo mi to niejak začalo dimieť a motor ma stale dobry tach ide jak divy. A komplet Go nechcem robiť lebo radsej tam dam motor z fava to vyde lacnejsie a ide aj lepsie. ako 120 po GO.a inač tak to nerreba dat von ani vložky valcov ta ojdisa sa mesti abi sa dala vytiahnuť von?
|
1.7.06, 12:44 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
mrpichanda píše: no ja si mislym že preto musim prekrouskovať lebo mi asi prdli stieracie kruzky lebo mi to niejak začalo dimieť a motor ma stale dobry tach ide jak divy. A komplet Go nechcem robiť lebo radsej tam dam motor z fava to vyde lacnejsie a ide aj lepsie. ako 120 po GO.a inač tak to nerreba dat von ani vložky valcov ta ojdisa sa mesti abi sa dala vytiahnuť von?
Hm, keď to zrazu začalo dymiť...nemáš náhodou upravenú hlavu a na vodítkach guferká (ako favoritová hlava)...tie zvyknú zrazu "odísť" a motor dymí.
A výmena krúžkov: vypustiť olej, dať dole hlavu, zaistiť vložky voči vysunutiu, dať dole olejovú vaňu, sací koš čerpadla oleja, demontovať postupne spoj ojničného ložiska (zospodu auta vždy 2 skrutky na ojnici), ojnice aj s piestami vytlačiť hore (iba pozor, aby si mal kľuku otočnú zhruba rovnobežne so zvislou osou motora ä inak môžeš pri vytláčaní ojnice hlavou skrutky poškriabať vložku!) Vždy pri vytlačení si poznač ako bol piest orientovaný (napr. bodkou) - inak, na piestoch sú šípky - aby si ho neotočil o 180 stupňov...Daj dole staré krúžky, dôkladne piesty vyčisti (ale nepoškrab), nasaď nové krúžky (podľa príručky) a môžeš montovať späť - piest naolejuj, vlož do bloku až po krúžky (pozor, opatrne s ojnicou, aby si nepoškrabal vložku), potom stláčaj krúžky (dá sa to pomocou kovovej obruče, kt. vyrobíš napr z hadicovej spony - SK pásky) a piest zasuň do vložky, dalej zospodu spoj ojničné oká, zaskrutkuj (podľa možnosti použi momentový kľúč...), atď. Ešte podotýkam, že zámky krúžkov (tie miesta, kde je krúžok rozpojený) musia byť voči sebe otočené o 120 stupňov (aby sa čo možno najmenej spájal "prefuk" cez tieto spoje)!
Len, ale podotýka, že zasa až také jednoduché to nie je, ak si veľa toho ešte na aute neporobil a nemáš extra skúsenosti neodporúčam ti to robiť samému, aby si neporobil viac škody ako úžitku..treba jednoducho dodržať niekoľko zásad
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.7.06, 13:10 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jenom bych jeste doplnil ze by bylo dobre dat pro nove krouzky novy olej + novy olej. filtr samozrejme.
Myslim si ze neni dovoleno dat do skody 120 motor z favorita a jestli ano tak musis mit brzdy z rapida (4 pisty vpredu) a hrebenove rizeni.
Mozna by nebylo spatne nechat udelat komplet GO motoru. Musis zhodnotit vlastni dovednosti a skusenosti, ale jestli mas pochybnosti, sver to radeji servisu, nebo znamemu automechanikovi.
ferrari: pekny navod posli ho na http://skoda.panda.cz
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.7.06, 13:26 |
|
|
mrpichanda
Příspěvky: 59 Bydliště: Bánovce nad Bebravou - SVK
|
diky moc idem sa do toho pustit a potom vam dam vedieť ako to dopadlo a či to je lepšie. Zaťial velmi pekne diky SKODE ZDAR
|
2.7.06, 21:17 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Matthes píše: Jenom bych jeste doplnil ze by bylo dobre dat pro nove krouzky novy olej + novy olej. filtr samozrejme. Myslim si ze neni dovoleno dat do skody 120 motor z favorita a jestli ano tak musis mit brzdy z rapida (4 pisty vpredu) a hrebenove rizeni. Mozna by nebylo spatne nechat udelat komplet GO motoru. Musis zhodnotit vlastni dovednosti a skusenosti, ale jestli mas pochybnosti, sver to radeji servisu, nebo znamemu automechanikovi. ferrari: pekny navod posli ho na http://skoda.panda.cz
Ako to myslíš, pošli ho na ....? Ozaj, do pekla, ako sa sem vkladajú obrázky? Či rovanko, ako obrázok do profilu?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.7.06, 20:06 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Obrazky myslim ze je to stejny jako u profilu, ale nejsem si jistej.
No na http://skoda.panda.cz sou prece navody na ruzny pracovni postupy a myslim ze vymena krouzku tam jeste neni.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.7.06, 21:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|