Autor |
Zpráva |
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Má to cenu?
Zdravím! Už delší dobu přemýšlím jestli by to k něčemu bylo, použít tohle zapalování na 120 nebo i na něco jiného. Popřípadě si to i vyrobit!! Byla by to celkem prdel, si ladit schade s notˇasem!
Co vy na to??
http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-universal-ignition.asp
http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-direct-ignition-cdi.asp
|
21.11.07, 19:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Má to cenu?
Ne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.11.07, 19:13 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Dejte mi schemátko a já to zkouknu jakou by ty melo cenu...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
21.11.07, 19:19 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Martin 007 píše: Dejte mi schemátko a já to zkouknu jakou by ty melo cenu...
Schémátko nebude...
|
21.11.07, 19:36 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Ale bude...ale nehledat na této stránce...by byli sami proti sobě...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
21.11.07, 19:39 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Re: Má to cenu?
Matthes píše: Ne
A proč nee? Aspon řekni důvod,když už se vyjadřuješ jak b....
Já vím že někomu to příjde blbost rvát něco takového do starého auta, ale má to i svá ale ne?
|
21.11.07, 19:43 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Taky jsem měl kdysi cukání něco takového stavět, ale pokud nemáš přístup k brzdě, tak to stejně můžeš nastavit akorát na ten samý průběh, který je v Andrtovi a který má klasický rozdělovač, takže přínos žádný. Jediné vylepšení které má cenu je použít zapalování z Favorita.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.07, 19:44 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Má to cenu?
Dyno píše: Matthes píše: Ne A proč nee? Aspon řekni důvod,když už se vyjadřuješ jak b.... Já vím že někomu to příjde blbost rvát něco takového do starého auta, ale má to i svá ale ne?
Na to je borec Jiří Čech. Bohuzel sem uz moc nechodi Nema rad tyhle blbosti Dej z fava ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.11.07, 19:44 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jirka Čech náhodou něco takového stavěl v dobách nástupu prvních mikroprocesorů, píše o tom v jednom ze svých článků.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.07, 19:48 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Martin píše: Taky jsem měl kdysi cukání něco takového stavět, ale pokud nemáš přístup k brzdě, tak to stejně můžeš nastavit akorát na ten samý průběh, který je v Andrtovi a který má klasický rozdělovač, takže přínos žádný. Jediné vylepšení které má cenu je použít zapalování z Favorita.
A myslíš že mechnický regulátor předstihu bude přesnější než tohle? Je možné že tam takový rozdíl asi fakt nebude.
A ETZ z fava má konst. dobu nabíjení indučky asi že??
|
21.11.07, 19:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin píše: Jirka Čech náhodou něco takového stavěl v dobách nástupu prvních mikroprocesorů, píše o tom v jednom ze svých článků.
Ale pak sem cetl ze stavbu toho nekomu zase rozmlouval ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.11.07, 19:50 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ano ETZ to má. Přesnější určitě nebude, ale do té tolerance co je nakreslena v Andrtovi se vejde a myslím, že až tolik na přesné hodnotě nezáleží, přínos bude nula nula nic.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.11.07, 19:53 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Martin píše: Ano ETZ to má. Přesnější určitě nebude, ale do té tolerance co je nakreslena v Andrtovi se vejde a myslím, že až tolik na přesné hodnotě nezáleží, přínos bude nula nula nic.
No tak to potom jo noo! Zas je pěkné že tu dobu nabíjení můžeš měnit a pěkně si ten předstih v závislosti na otáčkách odladit.
Pro ty co mají mírně upravený motor dobrá věc,ale bez brzdy by to musel každý odladit testováním,což většina stejně dělá.Jsem si říkal že bych to vyrobil jako maturitní výrobek,ale asi zůstanu u zesilovače, hodně času by sežral vývoj a to se při škole spatně stíhá..
|
21.11.07, 20:11 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Matthes píše: Martin píše: Jirka Čech náhodou něco takového stavěl v dobách nástupu prvních mikroprocesorů, píše o tom v jednom ze svých článků. Ale pak sem cetl ze stavbu toho nekomu zase rozmlouval ...
Jj ten článek jsem četl. Ale tohle má navíc všechny regulace... On tam měl jen konst. dobu nabíjení. (To jen pro upřesnění,tím vůbec nechci pana Čecha potceňovat.)
|
21.11.07, 20:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|