Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 05:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 vacka 254 nebo 248 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Mám tu vážne otázky na ktoré by som vážne potreboval vážne odpovede....

-ozaj bola v každej felde 50kW vačka 254/254?
-ozaj do konca 1998 mala vačku na benz. pumpu? (pýtam sa, lebo mám na ruke zadretý motor 50 KW, r.v. 96, ešte som ho nevidel, ale pochybujem, že má mech. pumpu, dúfam, že bude mať vačku na ovládanie benz. pumpy...)
-a ozaj nepotrebujem meniť vahadlá na Š120?-to označenie "001152287" niekde na vačke uvidím (pochybujem)? Alebo ako odlíšim vačku z 50 kW motora voči 40 kW?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


5.6.06, 19:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
No jelikoš se feldy dělaly také s karburátorem (vývoz rusko a podobne), tak mely mechanickou pumpu. vackove hridele na MPi mely vetsi prumer lozisek. od konce r.v 96 se zacaly delat MPicka s temito vackami, ale myslim ze ty karburatorove verze jely stale - ty mely myslim klasicky 46kW a vacky 230/240, proste jako Fa - ale jistej si nejsem

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


5.6.06, 20:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek 
Tady jsem četl že se dá koupit 260 do Fáva.Nemyslíte náhodou tu felďáckou 254.To ale nemůže konkurovat 260 ce.Nepleťte si to.A nekupujte do aut prosim vás sériový vačky,(pokud nestavíte originál)když dáte poloviční cenu za přebroušenou,nitridovanou a srovnanou na setinu přesně.Ta 260 je kompromis.A dělá se i na krouták,takže dva druhy kdyby chtěl někdo tahat přívěs nebo lítat 180-190 jako fík-podle úprav a objemu samozřejmě...


24.6.06, 10:55
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
takze mam cerstvy zazitky... do 120LS sem namontil vacku 254/254 z FELiny BMM s oznacenim co sem tu uz uvadel a zazitek takovej : od 1500 do 3200 ot. je skudka o dostzivejsi, potom je to jak predtim, jeste sem to nevytacel, pac sem ji jen nasadil a na radu znameho sem to projel a teprv ted budu serizovat ventily..taky sem zjistil, ze mam na kazdym ventilu 2 pruzinky, takze si nejsem 100%jistej ze jde o motor LS,kdyz je hlava 120kova.. a po serizeni ventilu uvidim jaxe to zmeni....jinak by me zajimalo jakej mam nastavit predstih a jesli bych nemel dat rozdelovac z neceho jinyho( odstrediva regulace) bud 105ka nebo potom favo, ale jak ho upravit, kdyz tomu nerozumim :( uz ho mam doma i s civkou, ale chci aby mi fakt pomoh...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


29.6.06, 23:54
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
kachnis píše:
takze mam cerstvy zazitky... do 120LS sem namontil vacku 254/254 z FELiny BMM s oznacenim co sem tu uz uvadel a zazitek takovej : od 1500 do 3200 ot. je skudka o dostzivejsi, potom je to jak predtim, jeste sem to nevytacel, pac sem ji jen nasadil a na radu znameho sem to projel a teprv ted budu serizovat ventily..taky sem zjistil, ze mam na kazdym ventilu 2 pruzinky, takze si nejsem 100%jistej ze jde o motor LS,kdyz je hlava 120kova.. a po serizeni ventilu uvidim jaxe to zmeni....jinak by me zajimalo jakej mam nastavit predstih a jesli bych nemel dat rozdelovac z neceho jinyho( odstrediva regulace) bud 105ka nebo potom favo, ale jak ho upravit, kdyz tomu nerozumim :( uz ho mam doma i s civkou, ale chci aby mi fakt pomoh...


No, to som prekvapený...auto by malo lepšie ísť práve vo vysokých otáčkach na úkor nízkych..ty si zažil presný opak...asi to ozaj nebude iba v číslach 254/254,ale dosť pôjde aj o vzájomné natočenie včiek voči sebe...= časovanie nie je len o dĺžke otvorenia ventilu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.7.06, 13:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
ferrari píše:
kachnis píše:
takze mam cerstvy zazitky... do 120LS sem namontil vacku 254/254 z FELiny BMM s oznacenim co sem tu uz uvadel a zazitek takovej : od 1500 do 3200 ot. je skudka o dostzivejsi, potom je to jak predtim, jeste sem to nevytacel, pac sem ji jen nasadil a na radu znameho sem to projel a teprv ted budu serizovat ventily..taky sem zjistil, ze mam na kazdym ventilu 2 pruzinky, takze si nejsem 100%jistej ze jde o motor LS,kdyz je hlava 120kova.. a po serizeni ventilu uvidim jaxe to zmeni....jinak by me zajimalo jakej mam nastavit predstih a jesli bych nemel dat rozdelovac z neceho jinyho( odstrediva regulace) bud 105ka nebo potom favo, ale jak ho upravit, kdyz tomu nerozumim :( uz ho mam doma i s civkou, ale chci aby mi fakt pomoh...


No, to som prekvapený...auto by malo lepšie ísť práve vo vysokých otáčkach na úkor nízkych..ty si zažil presný opak...asi to ozaj nebude iba v číslach 254/254,ale dosť pôjde aj o vzájomné natočenie včiek voči sebe...= časovanie nie je len o dĺžke otvorenia ventilu...


presne - taky se divim ze to jelo tak jak rikas - cekal bych opak

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


3.7.06, 08:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
takze po serizeni ventilu : od 1500 do 3000 je to zivejsi, potom je docela propad, njednou ztrati a potom od 4000 zase dobry. oproti predtim, kdy na dvojky s plnym plynem vytocil 5400 a koncil ted toci 6000, ale porad mam pocit ze tam neco chybi...muze to bejt teda komprese??jo predstih sem nastavil na 6 stupnu, ale kdyz otocim motorem dokola, tak na ctvrtym valci mam jen 4 stupne a potomnaprvnim zase 6...nemuze bejt potiz v tomhle??fakt nevim... celkove to jede lip, ale porad si myslim, ze to ma na vic..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


3.7.06, 10:26
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
kachnis píše:
takze po serizeni ventilu : od 1500 do 3000 je to zivejsi, potom je docela propad, njednou ztrati a potom od 4000 zase dobry. oproti predtim, kdy na dvojky s plnym plynem vytocil 5400 a koncil ted toci 6000, ale porad mam pocit ze tam neco chybi...muze to bejt teda komprese??jo predstih sem nastavil na 6 stupnu, ale kdyz otocim motorem dokola, tak na ctvrtym valci mam jen 4 stupne a potomnaprvnim zase 6...nemuze bejt potiz v tomhle??fakt nevim... celkove to jede lip, ale porad si myslim, ze to ma na vic..


Hm, ten prepad by som si vysvetlil neskorým otváraním 2. komory, kt. si predtým nespozoroval (resp. predtým to stačilo). Hm, kompresia, myslím, že 120 ls má už dosť...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.7.06, 20:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Mozes pouzit elektricke cerpadlo, ktore ma lepsie vlastnosti a moze ti byt jedno, ci je tam vacka pre pohon mechanickeho cerpadla.


3.7.06, 21:11
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no el. cerpadlem to urcite nevyresim. pumpu mam fungl novou...a vymenovat za el.cerpadlo to nehodlam, tam problem neni..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.7.06, 19:23
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
kachnis píše:
no el. cerpadlem to urcite nevyresim. pumpu mam fungl novou...a vymenovat za el.cerpadlo to nehodlam, tam problem neni..


jakou mas kompresi?

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


10.7.06, 11:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Roman píše:
kachnis píše:
no el. cerpadlem to urcite nevyresim. pumpu mam fungl novou...a vymenovat za el.cerpadlo to nehodlam, tam problem neni..


jakou mas kompresi?


a čo tie spätné ventily (2ks) v ACpumpe...?


10.7.06, 20:44
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ty ses proste zasedlej nä ace pumpu, ale hledas problem, kde neni... je fungl nova..najeto 30km, benzin udrzi, nepada...kompresi nevim, da se to zmerit takovym tim budikem, co se natlaci misto svicky a zatoci motorem??je tam stupnice od 6 asi do 12ti, to znaci kompresni pomer??jesli jo, zmerim, pochlubim se :) jinak ted s tim nejezdim, pac auto strikam.koncem tydne to protahnu...jo vite ze nalakovanim auta zvysite jeho spotrebu??? :lol: hadejte proc :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.7.06, 20:26
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja by som "padanie benzínu" hľadal niekde v potrubí, ventiloch, hadičkách, predsav si že odstavíš auto a čo sa deje, prečo ten benzín padne, niečo malinko sa odparí s plavákovej komory, tá ma odvetracie otvory, ale ako sa palivo dostane preč z potrubia keď to je už uzavretý systém? jedine nejakou netesnosťou v potrubí, alebo púšta niektorý ventil...


13.7.06, 07:55
Profil

Příspěvky: 263
Příspěvek 
kachnis píše:
ty ses proste zasedlej nä ace pumpu, ale hledas problem, kde neni... je fungl nova..najeto 30km, benzin udrzi, nepada...kompresi nevim, da se to zmerit takovym tim budikem, co se natlaci misto svicky a zatoci motorem??je tam stupnice od 6 asi do 12ti, to znaci kompresni pomer??jesli jo, zmerim, pochlubim se :) jinak ted s tim nejezdim, pac auto strikam.koncem tydne to protahnu...jo vite ze nalakovanim auta zvysite jeho spotrebu??? :lol: hadejte proc :)

Ten budík Ti ukáže kompresní tlak v MPa, nikoliv kompresní poměr. Když budeš mít tlaky okolo 11-12, tak je to ok.
Spotřeba se zvedne, protože se zvedne hmotnost vozidla. :-)


13.7.06, 09:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz