|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Co to je, co to je???????
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Co to je, co to je???????
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.11.07, 19:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To co by chtel Bukaj mam pocit, ale nevim jestli se nemylim
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.11.07, 20:01 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.11.07, 20:04 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Chlapi dik sem se na to samý ptal nedávno a vše jste mi vysvětlili...
http://www.skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=7389
Jo jo jo...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
24.11.07, 20:20 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.11.07, 20:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.11.07, 22:26 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Re: Co to je, co to je???????
Kristensen píše: Co to je, co to je???????
Dva sací kanály, dva karburátory. To je paráda.
|
24.11.07, 22:37 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
dobrý dobrý, díky
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.11.07, 22:57 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
škoda octavia super, potom škoda felicia, a tradice přešla na další řadu, škoda 1000MBG a 1000MBX byly z fabriky osazený motorem s dvouma karburátorama, taky měly vyšší výkon....pak někdy snad v '68 přišla š1100MB kde byl motor hoodně podobnej (snad skoro stejnej) jako ve 110, 110R už jenom s jedním-nežral tolik jako dvoukarbec...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.11.07, 00:14 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Jsem si hned říkál že už někde pdobnej topic už někde je
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
25.11.07, 02:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|