Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 19:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Speciál do Škoda 120 LS 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14
Příspěvek Speciál do Škoda 120 LS
Zdravim všechny, koupil jsem si Škoda 120 LS, ve velkym techničáku je předepsaný benzín Natural 95. Někdo mi ale říkal, že tam můžu dávat i Speciál, ale že se musí seřídit předstih nebo něco. Nevíte co je na tom pravdy a jak to udělat abych tam mohl dávat ten Speciál?


10.7.06, 17:06
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 82
Bydliště: Jižní Morava
Příspěvek 
Proč to chceš dělat,aby bylo auto línější ? V závěru ti ušetřené peníze stejně vyletí výfukem.

_________________
Felicia 1,6MPI/2000/bílá


10.7.06, 17:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Tomu niekomu povedz, nech si huntuje svoje auto a do tvojho davaj pekne BA 95. Je nato robeny a vdaka tomu ma o cca 10% vyssi vykon ako rovnake auto bez LS.


10.7.06, 18:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Na jednu stranu kamarát jazdí stále na Š120LS na B91 s aditívom. Nič neklepe, nič nemá špeciálnenastavené. Ale prečo nepriplatiť pár halierov za aditívum (náhradu olova)? Však natural 95 (inak, neviem, kde je napísané, že do Š120 LS môže íst natural) je cca rovnako drahá ako B91 aditivovaný...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.7.06, 20:08
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
No ono tam neni Natural 95, ale BA 96 (to má nyní být Natural 95 + aditivum), ten chlap od kterýho jsem to koupil mi říkal ať tam dávám Natural 95, ale známej mi zas říkal, že jsou to vyhozený peníze, fakt nevim.
Jo a co je to B91, jak píše ferrari?


10.7.06, 20:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 109
Bydliště: Jirkov
Příspěvek 
120LS má větší kompresní poměr oproti 120L, odtud vyšší požadavek na oktany. Když se podíváš do techničáku, tak tam najdeš výrobcem udávané palivo. Jednu elesu taky vlastním a můžu ti říct, že pokud máš motor OK a naliješ 91, tak to prostě NEJEDE (ne že bych škudlil pár halířů, ale potřeboval jsem dojet a zrovna došel natural 95).

_________________
zemitě červená 8630
120LS 262°/262°/6,6mm příčňák 120LS/A
5Q 4,22
4P
kopretiny 13" 165/70


11.7.06, 05:30
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek 
counterr píše:
No ono tam neni Natural 95, ale BA 96 (to má nyní být Natural 95 + aditivum), ten chlap od kterýho jsem to koupil mi říkal ať tam dávám Natural 95, ale známej mi zas říkal, že jsou to vyhozený peníze, fakt nevim.
Jo a co je to B91, jak píše ferrari?


120LS má větší kompresi než 120. proto tam máš dávat super ten měl 96 oktanů , už ho ale nedělaj tak dávej natural 95. s tím 91 si akorát ničíš motor. Aditivum tam lej proto, že super byl olovnatej a mazal tím sedla ventilů, natural už není, tak tam musíš lejt náhradu olova. jestli nechceš tak si nech zatvrdit sedla.


11.7.06, 07:36
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
counterr píše:
No ono tam neni Natural 95, ale BA 96 (to má nyní být Natural 95 + aditivum), ten chlap od kterýho jsem to koupil mi říkal ať tam dávám Natural 95, ale známej mi zas říkal, že jsou to vyhozený peníze, fakt nevim.
Jo a co je to B91, jak píše ferrari?


No, s výrokem vyhozený peníze bych byl opatrnější. Rozdíl ceny specialu a naturalu je asi 30hal/l, takže při plný nádrži vyjde natural dražší o 1140hal oproti specialu, což je necelých 12Kč. To podle mě tak hrozný není a ten motor na special prostě neni udělanej... Kdyby to bylo možný aby chodil na special, určitě by na to v AZNP přišli.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.7.06, 07:41
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ne ais, proc se nikdo nepta jesli muze lejt special do 130ky???? protoze se tam proste neleje... a do LSky byste ho cpali proc??? protoze nazev zacina cislama 120??? proste 120 a 120LS sou trochu jiny motory... navic se specialem ma LSka krome blbyho chodu i vyssi spotrebu... copak do oktavky taky zkousite misto N95 lejt N91???? NE, tak uz neplaste :lol:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.7.06, 11:28
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 188
Bydliště: Třinec
Příspěvek 
kachnis píše:
ne ais, proc se nikdo nepta jesli muze lejt special do 130ky???? protoze se tam proste neleje... a do LSky byste ho cpali proc??? protoze nazev zacina cislama 120??? proste 120 a 120LS sou trochu jiny motory... navic se specialem ma LSka krome blbyho chodu i vyssi spotrebu... copak do oktavky taky zkousite misto N95 lejt N91???? NE, tak uz neplaste :lol:
Ja jsem kupil Favo r.91 od jednoho starika a ten tam lil jedine S91 rikal ze N95 je drahy na to a ze tam stejne patri S91 ja mu rek ze je to blbost a pak kdyz sem ho za pulrok vezl tak se ptal jake upravy na motoru sem udelal ze ma skoro 2x vetsi tah. No neudelal jsem nic, jen zmenil S91 za N95 a trozku s nim zajezdil a naucil motor slapat v otackach. Jonak kamos jiny lije taky do Fa 91 nebo 95 + nejake aditiva a taky se divi ze ja mam sviznejsi auto. a nechtel verit ze se tam aditiva nedavaji.

_________________
Skoda favorit 91 karburator


12.7.06, 11:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Mike.M píše:
kachnis píše:
ne ais, proc se nikdo nepta jesli muze lejt special do 130ky???? protoze se tam proste neleje... a do LSky byste ho cpali proc??? protoze nazev zacina cislama 120??? proste 120 a 120LS sou trochu jiny motory... navic se specialem ma LSka krome blbyho chodu i vyssi spotrebu... copak do oktavky taky zkousite misto N95 lejt N91???? NE, tak uz neplaste :lol:
Ja jsem kupil Favo r.91 od jednoho starika a ten tam lil jedine S91 rikal ze N95 je drahy na to a ze tam stejne patri S91 ja mu rek ze je to blbost a pak kdyz sem ho za pulrok vezl tak se ptal jake upravy na motoru sem udelal ze ma skoro 2x vetsi tah. No neudelal jsem nic, jen zmenil S91 za N95 a trozku s nim zajezdil a naucil motor slapat v otackach. Jonak kamos jiny lije taky do Fa 91 nebo 95 + nejake aditiva a taky se divi ze ja mam sviznejsi auto. a nechtel verit ze se tam aditiva nedavaji.


Záleží aj aký Fa. Ak je to 135, nemal by byť zásadný rozdiel medzi N91 a N95 (skôr by som dal na to, že dedko jazdil v nízkych otáčkach a teraz si motor "tvykol" na vyššie).

Ľudia, ja neviem, určite ma za tento výrok rozhodíte, ale ja mám nesledovné skúsenosti:

Š110 LS,(130000km) hlava Š120 LS = komp. pomer. cca 9:1 - jazdil som na 91 tku aj 96 ku (Avanti Super 96) aj 93 ku (Avanti Normal 93) aj zmes technický benzín:93(1:1) ; ale to auto jazdilo stále rovnako dobre - neklepalo, bolo živé, jednoducho super...Š100, 105 (cca 150 000km)- rovnako ako skúsenosti s tou Š 110 LS
Š125L (70 000 km) - ide rovanko na 91 a 95, akurát na 91 viac klepe, na 95 menej
Š120L (200 000 km) - ide rovanko na 91 a 95, do cca 150 000 km klepala aj na 91 aj 95, potom to nejako ustalo
Š130 (nie príliš dobrý motor) - na 91 výrazne klepal a horšie išiel, na 95 lepší výkon, žiadne klepanie

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 14.7.06, 17:05, celkově upraveno 2



13.7.06, 11:07
Profil

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
counterr píše:
No ono tam neni Natural 95, ale BA 96 (to má nyní být Natural 95 + aditivum), ten chlap od kterýho jsem to koupil mi říkal ať tam dávám Natural 95, ale známej mi zas říkal, že jsou to vyhozený peníze, fakt nevim.
Jo a co je to B91, jak píše ferrari?

sorry že se vměšuji a možná někoho opakuji, ale BA96 do škodovek byl tedhá již zrušený olovnatý SUPER ! olovo potřeba !

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


13.7.06, 15:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
krf píše:
counterr píše:
No ono tam neni Natural 95, ale BA 96 (to má nyní být Natural 95 + aditivum), ten chlap od kterýho jsem to koupil mi říkal ať tam dávám Natural 95, ale známej mi zas říkal, že jsou to vyhozený peníze, fakt nevim.
Jo a co je to B91, jak píše ferrari?

sorry že se vměšuji a možná někoho opakuji, ale BA96 do škodovek byl tedhá již zrušený olovnatý SUPER ! olovo potřeba !

i do tý 91? :?: :?: :?: :?:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


22.7.06, 21:02
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Speciál 91 už obsahuje nějaký aditivum, takže se do něj dolejvat nemusí... (narozdíl od Naturalu 91)

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


22.7.06, 21:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
nekdo mi rikal, ze do 91-ky aditivum nahrazujici olovo davat nemusis, to uz za tebe obstarali jini. Ale nejsem si tim 100% jisty. Na 91-ku nejezdim, tak nevim.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


22.7.06, 21:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz