Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 04:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Karb z tatry 613 do Fava 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek Karb z tatry 613 do Fava
Zdarec.Přemýšlím čím nejlíp krmit upravený motor z fáva( saci potrubí rapid). Přišel mi pod ruku karb Jikov 32SEDR 4437512934DW z tatry 613. Myslím, že je to asi lepší než upravovat karb ze 130, kterej je ještě pěkně pokroucenej. Co vy na to? Má někdo zkušenosti. Pasuje v poho na potrubí a filtrbox? Dík za rady

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


11.7.06, 21:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Karb z tatry 613 do Fava
Roman píše:
Zdarec.Přemýšlím čím nejlíp krmit upravený motor z fáva( saci potrubí rapid). Přišel mi pod ruku karb Jikov 32SEDR 4437512934DW z tatry 613. Myslím, že je to asi lepší než upravovat karb ze 130, kterej je ještě pěkně pokroucenej. Co vy na to? Má někdo zkušenosti. Pasuje v poho na potrubí a filtrbox? Dík za rady

Ja bych taky takovej chtel. :-) Z doslechu: pasuje.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


12.7.06, 06:07
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
zvětšit difuzory, z 23-27, na 24-27, zaleštit maličko, mechanicky oládanou druhou komoru, odstranit přepážky s rozprašováčů, hurá jedem 8)

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.7.06, 07:40
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
teda 24-29 :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.7.06, 07:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Pasovať to pasuje, aj to pôjde "ako guľa"; len tá spotreba...kamarát to mal v Š 130 a spotreba tak 2x vyššia...podľa mňa je to vhodné tak na občasné použitie, možno treba pretryskovať, ale pasovať pasuje.

A keď máš favorit(forman) s potrubím z Rapida, ako si ty riešil sklon karburátora?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.7.06, 10:54
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
ferrari píše:
Pasovať to pasuje, aj to pôjde "ako guľa"; len tá spotreba...kamarát to mal v Š 130 a spotreba tak 2x vyššia...podľa mňa je to vhodné tak na občasné použitie, možno treba pretryskovať, ale pasovať pasuje.

A keď máš favorit(forman) s potrubím z Rapida, ako si ty riešil sklon karburátora?

Ja bych to dal k LPG, aby mi to tolik nebrzdilo smes. Pokud to po prepnuti na benzin bude zrat jako krawa ale pojede to, tak nevadi. :-) (Pro pripadne kritiky.. uvedomuju si, ze difuzer LPG bude pozitivni vliv na vykon pri provozu na benzin devastovat, ale rozhodl jsem se to pro zacatek ignorovat.) Nevite nekdo kde bych takovej sehnal?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


13.7.06, 11:19
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
ferrari píše:
Pasovať to pasuje, aj to pôjde "ako guľa"; len tá spotreba...kamarát to mal v Š 130 a spotreba tak 2x vyššia...podľa mňa je to vhodné tak na občasné použitie, možno treba pretryskovať, ale pasovať pasuje.

A keď máš favorit(forman) s potrubím z Rapida, ako si ty riešil sklon karburátora?


Tak ten příspěvek je ode mě. Roman mi ho sem vložil. Jinak jsem zapoměl napsat potrubí z Rapida 136, takže náklon vyřešen. Na spotřebu nekoukám. Budu ho mít jen na sprinty.


13.7.06, 17:30
Profil ICQ

Příspěvky: 74
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek 
Viky píše:
Nevite nekdo kde bych takovej sehnal?

Zkus si najít na netu kluby o tatrách 613. Někdy jsou tam i inzerce, nebo někdo poradí.
Teď byl jeden na aukru. Jako novej.Nikdy nebyl na autě, jen ležel v garáži. Za 1500kč. Šel jsem po něm, ale nějákej dobrák přihodil pár sekund před koncem a to jsem fakt nestíhal. :cry: Škoda no, snad se někde najde jinej.


13.7.06, 17:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Nevidim dovod, preco by mal mat taky motor vyrazne vacsiu spotrebu. Sam som maval v S100 karbec S1203 a bolo to vo vsetkych smeroch lepsie nez povodny BS32. Trysky som nemenil. Podobne som mal v S120 karbec SEDR zo S130, tiez lepsi vykon a nizsia spotreba ako povodny EDSR.


13.7.06, 22:35
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
byl by bezva na LPG, jěště když se zvětší difuzory, na 24-29, teď mám 23-26, kolik stojí :shock:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


14.7.06, 12:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Nevidim dovod, preco by mal mat taky motor vyrazne vacsiu spotrebu. Sam som maval v S100 karbec S1203 a bolo to vo vsetkych smeroch lepsie nez povodny BS32. Trysky som nemenil. Podobne som mal v S120 karbec SEDR zo S130, tiez lepsi vykon a nizsia spotreba ako povodny EDSR.


Mal som v Š120 karburátor zo Š130, motor išiel v nízkych otáčkach o "chlp" lepšie, vo vysokých o dosť lepšie, ale spotreba bola o cca 1l vyššia (voči 120 tkovému SEDRu).
Sorry, ale podľa tvojho tvrdenia by bolo najlepšie dať do všetkých motorov karbec z T613 a bola by super spotreba, super výkon...pomaly perpettum mobile...načo by asi boli tie "uškrtenejšie" karburátory...žeby kvôli emisiám...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.7.06, 16:22
Profil

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
sehnat karbez z TATRY bude problem, ale tedy mne napadá karburátor JIKOV SEDR32 z Wartburga? ma mechancky ovladane klapky, jinak odtah z plovákovky, ale bohužtel nemá el.mag ventil ale přidelat ho je otazka odpoledne :-)

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


16.7.06, 09:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
ferrari píše:
Peter50kw píše:
Nevidim dovod, preco by mal mat taky motor vyrazne vacsiu spotrebu. Sam som maval v S100 karbec S1203 a bolo to vo vsetkych smeroch lepsie nez povodny BS32. Trysky som nemenil. Podobne som mal v S120 karbec SEDR zo S130, tiez lepsi vykon a nizsia spotreba ako povodny EDSR.


Mal som v Š120 karburátor zo Š130, motor išiel v nízkych otáčkach o "chlp" lepšie, vo vysokých o dosť lepšie, ale spotreba bola o cca 1l vyššia (voči 120 tkovému SEDRu).
Sorry, ale podľa tvojho tvrdenia by bolo najlepšie dať do všetkých motorov karbec z T613 a bola by super spotreba, super výkon...pomaly perpettum mobile...načo by asi boli tie "uškrtenejšie" karburátory...žeby kvôli emisiám...

Ja len pisem o svojich skusenostiach. Mozno si mal problem niekde inde. Mne S120 jazdila horsie a brala viac s karburatorom zo S105. V podstate aj tak clovek vacsinou jazdi na 1. stupen karburatora. Ak prirastok vykonu z vacsieho karburatora vyuzijes na rychlejsiu jazdu, vyssia spotreba nemusi nevyhnutne znamenat horsiu ucinnost motora. Tiez je otazka ako sa podari zladit karburator s regulaciou predstihu. Raz som mal vadnu membranu podtlakovej regulacie a prejavilo sa to prave zvysenou spotrebou. Ziadne dalsie problemy som nevidel.


16.7.06, 12:20
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Ke každému motoru je určen určitý typ karburátoru, který je vyladěn na nejmenší emise, rozumný výkon a přiměřené chování motoru v celém rozsahu otáček. Je jasné, že pro závodní provedení je nedostatečný. Karbec z T 613 má difuzory 23/27, což stačí do objemu cca 1500 ccm pro vyvádění, jinak až na 1800 ccm při normální vačce. Každopádně jde o osazení tryskami, jestli je potom možné splnit emise a jestli se bude motor chovat rozumně. Většinou větší karby zvýší spotřebu, jednak se zhorší rozprášení paliva v nízkých otáčkách a k tomu na to každý více šlape na krk... Na LPG na karbu vůbec nezáleží, tam je vhodné spíše překopat vše na mechanické ovládání, protože LPG je zplynováno a o nějaké rozprášení se nejedná. Na sprinty je třeba vědět, v jakých otáčkách se motor provozuje, aby nebyl příliš velký, potom to jede hůř...

_________________
J.


16.7.06, 18:44
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Na LPG na karbu vůbec nezáleží....

Nekde na TW bylo zmineno, ze difuzory karburatoru prekazeji proudeni smesi LPG se vzduchem, z toho jsem vyvodil, ze kdyz budou vetsi, budou min prekazet. :-) Tot vse. :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


16.7.06, 20:37
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz