|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
catback
Příspěvky: 2 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Nestartuje
Zdravim,mám felinu 40kW s továrním imobilizérem,ne v klíči.Když to odblokuju před startem,a začnu otáčet klíčem do startovací polohy,od pojistek se ozývá zvláštní tikání a je to z takový pakárny označení číslem 18 nebo 13 za pojistkama.Baterkou to neni zvuk je dobrý ale nechitá???????Jo a ještě při tom tikání skáče ručička paliva dolů???
|
3.12.07, 18:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
zkus při startu zahýbat s těma relátkama co tikaj jestli to náhodou nechytne, pokud ne tak je nejspíš v háji relátko, jestli je to felda tak tišťákem to nejspíš nebude protože ta má už skládanej z takovejch plíšků
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.07, 18:35 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Eště špitni rok výroby, typ (LX, GLX, SLX, atd) a který přesně to relé je, kolikátý a v které řadě.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
3.12.07, 18:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Nestartuje
catback píše: Zdravim,mám felinu 40kW s továrním imobilizérem,ne v klíči.Když to odblokuju před startem,a začnu otáčet klíčem do startovací polohy,od pojistek se ozývá zvláštní tikání a je to z takový pakárny označení číslem 18 nebo 13 za pojistkama.Baterkou to neni zvuk je dobrý ale nechitá???????Jo a ještě při tom tikání skáče ručička paliva dolů???
tak s imobilizérem to nemá nic společného pokud je problém s imo tak chytne, zdechne a pořád dokola, ale co to píšeš? ty odblokuješ imobilizer tovární v klíči a jak to prosímtě děláš? , a nepíšeš jestli ti motor točí nebo ne třeba baterka KO žes nechal světla miloš
|
3.12.07, 21:14 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
on nejspíš myslí takovej ten los čipos co přiložíš k nějakýmu protikusu a ona přestane blikat dioda.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.07, 22:24 |
|
|
catback
Příspěvky: 2 Bydliště: Ústí nad Labem
|
-je to 95 a úplně bez výbavy.Tak tři týdny zpátky,ještě než jsem zajel do garáže to chcíplo a nešlo nic,elektrika nic ani rádio,jen blikal ten imouš,tak jsem zkusil projít všechny pojistky a pak v tom relé cvaklo,pomalinku se začli rosvícet kontrolky baterka,ručka a na 2pokus to chytlo.Teď se to rosvítí škytá,škytá a nic,baterka je už slabší protože jsem to zkoušel do kola. Jinak moc dík zítra to zkusim s tím zahýbánim.(jo a píšu že imo neni v klíči:))
|
3.12.07, 22:39 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ještě než to zkusíš tak zkus kontakty na baterce jestli nejsou povolený, občas se to stane.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.07, 22:41 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Já bych se podíval na přívod elektřiny do spínačky....ty tlusté dráty, jestli to tam není povolené.
|
4.12.07, 00:03 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Eště by pomohl typ toho imibilizéru a co rozpojoval, třeba při zakódovaným imobilizéru kontrolky svítí a auto nechytá, nebo kontrolky nesvítí vůbec, startér netočí a tak. Zkus z toho přečíst značku, pokud se jedná o tovární s alarmem, tak by měl být u baterky, buď Laserline nebo META System.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
4.12.07, 06:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: ještě než to zkusíš tak zkus kontakty na baterce jestli nejsou povolený, občas se to stane.
už mi to taky došlo jsem to špatně přečetl a vidím to na taky na ten kontakt u plusu červený tlustý, zaoxidovaný povolený prasklý, tam bych začal motor točí ale na přístrojích chybí štáva, a běžnou závadou je i KO pojistkové desky, ale ten imobilizér, kdoví co tam zas někdo vykoumal co všechno se snažil odpojit a za pár let to může i takto dopadnou, zrovna dneska jsem měl na tlumeném světle tu nůžkovou svorku co se na ima používají a svštlo svítilo nesvítilo, jednou jsem v důsledku takového ima měl podobnou závadu že čerpadlo jelo nejelo napětí na něm OK ale proud KO v důsledku vadného přerušení přívodu na čerpadlo u levé nohy řidiče v tom sloupku miloš
|
4.12.07, 18:08 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.12.07, 19:04 |
|
|
vopaje
Příspěvky: 819 Bydliště: jih vysočiny
|
Catbaku,podle tvého popisu to vypadá na přechoďák /nedostatečný spoj/.Určitě /jak radí kolegové/ zkontroluj veškeré spoje zda jsou dotažené a nejsou zaoxidované.Dále v pojistkovnici zkontroluj přívod /čer.drát s očkem/ a dosednutí všech konektorů na horní straně pojistkovnice./musíš předem odjistit plas.lištu směrem do boku/.Pozor na jednu věc.Bod kde naměříš napětí,může být přesto vadný a to zdůvodu,jak jsem psal,velkého přechoďáku.čus Pavel
_________________ A máš kostru? - ,,asi jo"
|
5.12.07, 06:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|