Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Za vším hledej altíka?
Zdravím! Budu mít jinej altík, ale nejsem jsi jistý, zda vyřeší mé problémky s elektrikou. Svítí mi dobíjení a to neustále. Pokud však mám volnoběh a neutrál, tak kontrolka dobíjení zhasne. Pokud ale šlápnu na plyn, červená kontrolka svítí, jak divá. To způsobuje i to, že na neutrál mi pohasnou světla. Když na to šlápnu, tak se rozzáří více. Řekl jsem si, že baterka je zřejmě trochu vybouchnutá, když to pohasne na neutrál. By přeci logicky při plném dobití nemělo nic pohasínat, ne? Tak jsem jí dolil a nabil doma. Jenže problém zůstal. Zkusil jsem vyměnit regulátor a stále stejný výsledek. Myslíte, že je to altíkem? Nebo je někde přechoďák? Nebo jak?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
3.12.07, 21:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Za vším hledej altíka?
Serifus píše: Zdravím! Budu mít jinej altík, ale nejsem jsi jistý, zda vyřeší mé problémky s elektrikou. Svítí mi dobíjení a to neustále. Pokud však mám volnoběh a neutrál, tak kontrolka dobíjení zhasne. Pokud ale šlápnu na plyn, červená kontrolka svítí, jak divá. To způsobuje i to, že na neutrál mi pohasnou světla. Když na to šlápnu, tak se rozzáří více. Řekl jsem si, že baterka je zřejmě trochu vybouchnutá, když to pohasne na neutrál. By přeci logicky při plném dobití nemělo nic pohasínat, ne? Tak jsem jí dolil a nabil doma. Jenže problém zůstal. Zkusil jsem vyměnit regulátor a stále stejný výsledek. Myslíte, že je to altíkem? Nebo je někde přechoďák? Nebo jak?
Nejspis nejaka dioda v altiku bude spatna
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
3.12.07, 21:42 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja sa spýtam takto: meral si napätie pri volnobehu a po zošlapnuti plynu??
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
3.12.07, 22:09 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
elegant píše: Ja sa spýtam takto: meral si napätie pri volnobehu a po zošlapnuti plynu??
Blbě se to dělá jednomu člověku Takže ne.
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
3.12.07, 22:30 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jak blbě se to dělá? Píchneš mulťák na baterku sedneš dopředu a šlápneš a čumíš, kolik to na něm hází, snad hlavu otočíš a jestli ne tak se holt budeš muset otočit celej a na plyn hodit cihlu, a jinak pokud to chceš měřit přímo na altíku tak šoupneš měřák na to plus na altíku a někde na kostru a rukou šáhneš na karbec po táhle na plyn a taky uvidíš na budík.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.07, 22:44 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Kristensen píše: Jak blbě se to dělá? Píchneš mulťák na baterku sedneš dopředu a šlápneš a čumíš, kolik to na něm hází, snad hlavu otočíš a jestli ne tak se holt budeš muset otočit celej a na plyn hodit cihlu, a jinak pokud to chceš měřit přímo na altíku tak šoupneš měřák na to plus na altíku a někde na kostru a rukou šáhneš na karbec po táhle na plyn a taky uvidíš na budík.
Vim. Ale je to moc věcí najednou Udělám to.
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
3.12.07, 22:57 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tohle dělá prošlahlá dioda, napětí naměříš max do 13V a víc z toho nevykouzlíš.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
4.12.07, 07:07 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Drak píše: Tohle dělá prošlahlá dioda, napětí naměříš max do 13V a víc z toho nevykouzlíš.
Vyplatí se oprava, když můžu mít alta za kilo?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
4.12.07, 14:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Serifus píše: Drak píše: Tohle dělá prošlahlá dioda, napětí naměříš max do 13V a víc z toho nevykouzlíš. Vyplatí se oprava, když můžu mít alta za kilo?
záleží jestli na tom neni ten za kilo stejně
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.12.07, 15:10 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Serifus píše: Drak píše: Tohle dělá prošlahlá dioda, napětí naměříš max do 13V a víc z toho nevykouzlíš. Vyplatí se oprava, když můžu mít alta za kilo?
Je 100x lepší si udělat "vlastní" alternátor než koupit levně nějaký neznámý
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.12.07, 15:48 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Hele, tak jsem to měřil. Měřil jsem to na baterce. Nezatížená s vypnutým motorem měla 12,23 V. Po natočení na vysokejch otáčkách (musel jsem cpát sytič, aby to nezdechlo...) jsem slyšel jak se baterka úplně vaří! Kontrolka svítila jasně rudě a na číslicovým multimetru to ukazovalo 18,91 V! To podle mě není úplně v pohodě. Po snížení na půlku sytiče to kleslo na 15,11 V, kontrolka krapet pohasla a na volnoběhu zhasnula a ukazovalo to 11,99 V. Tak teda nevim, kde je chyba. Zkusil jsem měřit altík, ale nedostal jsem tam sondy. Navíc jsem musel dávat bacha, aby mi nespadl mulťák tam, kam nemá (třeba na vejfuk, žeeee? ). Takže fakt nevim. Každopádně na mě odněkud vypadl nějakej nezapojenej drát u motoru a po měření jsem zjistil, že napětí mezi ním a kostrou je nula. Takže tak.
Dalším zjištěním bylo, že ten motor má čím dál, tím horší zvuk. A pořádně z něj smrdí benzín. No, asi fakt teče. Poslední dobou si teda zkouším, jaký to je mít nenažranýho baworáka a lítat s ním 200 v městě.
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
4.12.07, 17:04 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
nebylo by lepší koupit jiný auto?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
4.12.07, 17:18 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No jo, vypadlý drát..., že je to ten modrý od regulátoru k budícímu vinutí altíku???
To by odpovídalo i na těch 18V
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.12.07, 17:18 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Kristensen píše: nebylo by lepší koupit jiný auto?
Už je to tu zase. To je rada k nezaplacení. na to nemá cenu ani reagovat.
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
4.12.07, 17:24 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: No jo, vypadlý drát..., že je to ten modrý od regulátoru k budícímu vinutí altíku???
To by odpovídalo i na těch 18V
Ne. Je to žlutej (možná zežloutlej bílej) a vede někam dopředu do auta v takovým svazku... Regulátor jsem kontroloval...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
4.12.07, 17:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|