|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Ďuri
|
horenie žieroviek
Mam jeden problem.Na favorite mi stale zhoria žiarovky na diaľkoví a potkavací svetla.Dik
|
9.2.06, 10:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Změř po jízdě napětí při volnoběhu a při zvýšených otáčkách (okolo 4000), při rozsvícených potkávacích světlech. Při volnoběhu by to nemělo moc klesnout (tak 13V? opravte mě někdo). Při zvýšených otáčkách by to nemělo mít určitě víc, než 14V.
|
9.2.06, 15:38 |
|
|
mišo
|
ak ti kedykoľvek ukáže viac ako 14,4V vymeň si regulátor, prebíja ti celý systém, je uchytený na alternárore dvoma skrutkami, súčasťou sú aj uhlíky, stojí to pár korún 200-500. potom si skontroluj baterku či ti nevyvrela pri prebíjaní sa to stane a môže sa aj zničiť.
|
10.2.06, 16:05 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Dnešní auta mají v síti běžně i 14,7V a žárovky vydrží měsíce a roky. V životě jsem ale neviděl spálené dálkové vlákno na H4. Při dnešním provozu, kdy se na 95% jezdí na tlumené, by to byla vůbec rarita. Kromě vysokého napětí, při 16-17 V vydrží žárovka sotva pár (desítek) hodin, při 18-19V rupne téměř na počkání, mohou být na vině také zvýšené otřesy - vadné tlumiče, silentbloky + dlouhodobá jízda po tankodromu...
Že se s halogenovými žárovkami nesmí dlouho svítit na místě, ale je nutné je chladit jízdou, to je doufám jasné. I když teď v zimě by to zase takový problém být neměl...
|
11.2.06, 02:50 |
|
|
Petr
|
mišo píše: ak ti kedykoľvek ukáže viac ako 14,4V vymeň si regulátor, prebíja ti celý systém, je uchytený na alternárore dvoma skrutkami, súčasťou sú aj uhlíky, stojí to pár korún 200-500. potom si skontroluj baterku či ti nevyvrela pri prebíjaní sa to stane a môže sa aj zničiť.
To že napětí překročí 14,4 může být závada v alternátoru a regulátor je vpořádku
|
11.2.06, 04:58 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Spálené dálkové vlákno svědčí o přepětí v síti, některým žárovkám stačí 15,5 V a jdou do kytek. Jinak pozor na jednu věc - životnost žárovek, koupených v normální obchodní síti, není nic moc, svítím trvale i v létě a 15 000 km (2-3 měsíce) většinou nepřežijí. Teď zkouším H4 se zvýšenou svítivostí od Osramu, tak jsem na to zvědavý, kdy se odporoučí...(kus cca 180 Kč)
Pokud dává alternátor více, než má, je to vinou jen a pouze regulátoru. Alternátor na to může mít vliv v případě, že se prorazí některá dioda a záporné půlvlny budou regulátor ovlivňovat, až ho zničí.
_________________ J.
|
11.2.06, 09:55 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|