Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 00:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Odľahčenie zotrvačníka motor Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Odľahčenie zotrvačníka motor Favorit
Prosím o radu všetkých, kt. majú odľahčený zotrvačník:

Mám motor Favorit 135 (zatiaľ nezabudovaný). Chcem ho jemne upraviť (ale ozaj jemne). Vačka bude 254/254 z Felicie, kompresný pomer na úrovni 136 (budem znižovať hlavu), t.j. 9,6-9,7:1, karburátor SEDR zo Š130. Chcem aj odľahčiť zotrvačník. Ale nemám páru o koľko. Podľa mojich pocitov by som dal dole tak 0,7 kg (ale to je ozaj tak podľa pocitov) - to by mi aj rozmerovo sedelo (vzhľadom na vyvažovacie vývrty).

Viete mi poradiť o koľko mám odľahčiť zotrvačník? Resp, aké máte skúsenosti s odľahčovaním zotrvačníka?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.7.06, 17:04
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14
Bydliště: SR
Příspěvek 
takze seriovy zotrvak ma 8.4kg a po zistovani na roznych forach si myslim ze pod 7kg sa neodporuca.
Vzniknu nejake problemy t.j. nepravidelny chod, rozne vibracie alebo motor moze aj zhasnut
co je pre beznu premavku nevhodne.


17.7.06, 11:14
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
samozrejmosťou je po odľahčení dať vyvážiť celok - zotrvák, kľukovka, remenica... potom sa motor netrasie, akurát je nutný vyžší voľnobeh...


17.7.06, 11:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek Re: Odľahčenie zotrvačníka motor Favorit
ferrari píše:
Prosím o radu všetkých, kt. majú odľahčený zotrvačník:

Mám motor Favorit 135 (zatiaľ nezabudovaný). Chcem ho jemne upraviť (ale ozaj jemne). Vačka bude 254/254 z Felicie, kompresný pomer na úrovni 136 (budem znižovať hlavu), t.j. 9,6-9,7:1, karburátor SEDR zo Š130. Chcem aj odľahčiť zotrvačník. Ale nemám páru o koľko. Podľa mojich pocitov by som dal dole tak 0,7 kg (ale to je ozaj tak podľa pocitov) - to by mi aj rozmerovo sedelo (vzhľadom na vyvažovacie vývrty).

Viete mi poradiť o koľko mám odľahčiť zotrvačník? Resp, aké máte skúsenosti s odľahčovaním zotrvačníka?


Já mám sice motor BMM, takze setrvak ma vybezky pro snimani otacek - origo bez lamely a pritlacaku - proste uplne holej jenom se zubama mel 7,1 Kg a po odlehceni mel neco kolem 5,5 kg - abych pravdu rek tak rozil je snad jen malinko ve sviznejsi akceleraci - jinak zadnej zazrak - i kdyz uz ani nevim jak to jelo driv - asi sem si uz zvyknul - az to udelas tak dej vedet jak to jede

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


17.7.06, 13:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz