Re: Odľahčenie zotrvačníka motor Favorit
ferrari píše:
Prosím o radu všetkých, kt. majú odľahčený zotrvačník:
Mám motor Favorit 135 (zatiaľ nezabudovaný). Chcem ho jemne upraviť (ale ozaj jemne). Vačka bude 254/254 z Felicie, kompresný pomer na úrovni 136 (budem znižovať hlavu), t.j. 9,6-9,7:1, karburátor SEDR zo Š130. Chcem aj odľahčiť zotrvačník. Ale nemám páru o koľko. Podľa mojich pocitov by som dal dole tak 0,7 kg (ale to je ozaj tak podľa pocitov) - to by mi aj rozmerovo sedelo (vzhľadom na vyvažovacie vývrty).
Viete mi poradiť o koľko mám odľahčiť zotrvačník? Resp, aké máte skúsenosti s odľahčovaním zotrvačníka?
Já mám sice motor BMM, takze setrvak ma vybezky pro snimani otacek - origo bez lamely a pritlacaku - proste uplne holej jenom se zubama mel 7,1 Kg a po odlehceni mel neco kolem 5,5 kg - abych pravdu rek tak rozil je snad jen malinko ve sviznejsi akceleraci - jinak zadnej zazrak - i kdyz uz ani nevim jak to jelo driv - asi sem si uz zvyknul - az to udelas tak dej vedet jak to jede