Kompletní repas motoru a převodovky rapid
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
když ho někdo koupí, prodám (chceš ho?), když ne, nevadí, s něčím jezdit musím. Podívej, aby auto vypadalo krásně, to já potřebuju, musím mít něco, s čím si pohraju, s čím se pomazlím. Nechci mít auto, který vypadá jako ostatní, a nesnáším plasty a další nesmysly, čím si auto spousta lidí odlišuje (hlavně že mají koal orvaný o obrubník a lak se jim leskne asi jako cihla). Co mi zbývá... něčím jezdit musím, a to se u takhle starýho auta příliš neslučuje s pěkným vzhledem... špína a tak se do barvy zažírá... udržet to hezký a zároveň provozovat je nadlidský úkol.
No a to potřebuju nějak řešit. Na novější auto nemám, a ani nevím, jestli ho chci, všecko je na věčně rozesranou elektriku, člověk to sám ani řídit nemůže, furt tam lžou nějaký voloviny do řízení... ani motor už si nefunguje jen na jisktu a benzín, agregáty jsou omotaný drátama jak vánoční stromeček. Prostě hnus. V každým koutě auta počítač co se podělá nevíš kdy... kdepak, to se dá koupit jedině nový, a na to je potřeba sakra moc peněz. Můžu jezdit s favem, to je v pořádku, nic tomu nechybí. Můžu taky koupit nějakej obouhanej ohnilej sráč a jezdit s tím. Nebo si můžu udělat ještě jednoho mazlíčka, nevím sice, kam bych ho zaparkoval, ale za předpokladu, že favorit bude jezdit, by se mohl postavit do jeho garáže. Rapid je krasavec, mohl by se tam postavit, ale musím to ještě řádně zvážit, nechci se unáhlit. Nebylo by to málo peněz a já chodím do školy a ve volným čase (noční, soboty, šestnáctky i s noční apod) chodím makat, ... to já taky nemám doma žádný oslíčku otřes se..., než korunu pustím, pořádně si to rozmyslím. Nepřemýšlím akorát při tankování, tam mám jasno, OMV Super 95 - je lepší jak V-Power 95. Reakce na plyn je rychlejší.
|
15.12.07, 23:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Určitě se musíme někdy vidět...už sem myslel, že takovíhle názory mám jenom já...jenže sem mladší takže nemůžu být tak daleko jako Ty...nejen finančně...
Jednou bude dost peněz i na můj sen...
Ihned se naskytá otázka co pak ??? Pak se bude snít, ale i zároveň jezdit...že ano
Ach jo...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.12.07, 23:34 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Stale sem nepochopil proc chces dalsi auto, kdyz mas favorita v exluzivnim stavu!!!!! Jediny duvod me napada ze bud chces sportovnejsi auto, nebo ze nudis Proc proste nejezdis ve favoritu a az bude neprovozuschopny (a to bude az za hodne let) tak pak koupis neco noveho a uz na to budes i mit finance
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
15.12.07, 23:45 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
DRYVER píše: Stale sem nepochopil proc chces dalsi auto, kdyz mas favorita v exluzivnim stavu!!!!! Jediny duvod me napada ze bud chces sportovnejsi auto, nebo ze nudis Proc proste nejezdis ve favoritu a az bude neprovozuschopny (a to bude az za hodne let) tak pak koupis neco noveho a uz na to budes i mit finance stav neprovozuschopnosti se kona nebude, ale nejde ho udržet v tom stavu, v jakým je a současně s ním jezdit 365 dní v roce... rázem se z nej stane ošuntelá pixla, sůl, slunce, jedy v destove vodě, bordel z cesty, a todle vsecko, to je svintvo prvni kategorie... to auto jak se neudržuje čistý a napastovaný, tak trpí. A dopadne jako auta, co stojí před panelákem. Vyšusovaná, vybledlá, hrubá na povrchu... no proste fuj. A pak nebudu mít miláčka, kterýho můžu pohladit, a cítit jak je hladký a jemný, rozumíš?
|
15.12.07, 23:53 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Martin 007 píše: Určitě se musíme někdy vidět...už sem myslel, že takovíhle názory mám jenom já...jenže sem mladší takže nemůžu být tak daleko jako Ty...nejen finančně... Jednou bude dost peněz i na můj sen... Ihned se naskytá otázka co pak ??? Pak se bude snít, ale i zároveň jezdit...že ano Ach jo...
co pak... já nevim, třeba mě rozšmelcuje Tatra 815 a bude mě to jedno
|
15.12.07, 23:54 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Vít Široký píše: stav neprovozuschopnosti se kona nebude, ale nejde ho udržet v tom stavu, v jakým je a současně s ním jezdit 365 dní v roce... rázem se z nej stane ošuntelá pixla, sůl, slunce, jedy v destove vodě, bordel z cesty, a todle vsecko, to je svintvo prvni kategorie... to auto jak se neudržuje čistý a napastovaný, tak trpí. A dopadne jako auta, co stojí před panelákem. Vyšusovaná, vybledlá, hrubá na povrchu... no proste fuj. A pak nebudu mít miláčka, kterýho můžu pohladit, a cítit jak je hladký a jemný, rozumíš?
Chapu co tim myslis - z jedne stranky s tebou souhlasim a z druhe zas ne. To ze chces mit auto v TOP stavu chapu - to by chtel kazdy, ale to ze autem nechces jezdit kam a kdy potrebujes a budes jezdit jen kdyz je pekne, neprsi ... no proste kdyz jsou idealni podminky, tak si moc nezajezdis a budes vlatne platit jen pojistku a auto bude vecinu casu stat v garazi, tak ma pak cenu vubec takove auto mit kdyz snim nebudu jezdit ??? to pak ma smysl jedine kdybys zakladal nejakou vlastni sbirku aut, nebo nejake muzeum, ale takhle?
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
16.12.07, 00:04 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
však proto bych rád ještě jedno... jedno bude jezdit, druhé budu mít rád, ať už bude jezdit favorit nebo rapid, to už je fuk, ale jezdit favoritem je asi rozumnější, než rapidem...
|
16.12.07, 00:10 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Vít Široký píše: A pak nebudu mít miláčka, kterýho můžu pohladit, a cítit jak je hladký a jemný, rozumíš? Najdi si babu, já to říkám pořád
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.12.07, 13:45 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Nepér píše: Vít Široký píše: A pak nebudu mít miláčka, kterýho můžu pohladit, a cítit jak je hladký a jemný, rozumíš? Najdi si babu, já to říkám pořád v o l e
|
16.12.07, 14:12 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Nepér píše: Vít Široký píše: A pak nebudu mít miláčka, kterýho můžu pohladit, a cítit jak je hladký a jemný, rozumíš? Najdi si babu, já to říkám pořád
Jo, ta te prebytecnejch financi hladce zbavi!
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.12.07, 15:25 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Viky píše: Nepér píše: Vít Široký píše: A pak nebudu mít miláčka, kterýho můžu pohladit, a cítit jak je hladký a jemný, rozumíš? Najdi si babu, já to říkám pořád Jo, ta te prebytecnejch financi hladce zbavi! přebytečný finance nemám... můj dotaz byl kolik taková akce stojí.... kdybych měl přebytek peněz, tak se na to neptám a prostě si nechám udělat co potřebuju a jen to zaplatím
|
16.12.07, 16:04 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
A já jsem PRO.takových lidí v republice je pár....co chtějí zachovat originál a historii....Přebroušení kliky se neboj,není to zas tak markantní v pevnosti,a celkově se dá motor za pár peněz udělat do originálu,né -li lepšího....Ano otázka zní,kde a jaký materiál použít...V tomto případě nic čemu nelze důvěřovat na 100%....Ale pouze odtud z ČR...metal Trmice atd...kruhy Buzuluk nebo origo v autorizovanym skladu.Ještě se pár sad najde...No a pak dobré motoráře co umí brousit vložky,vyrobit sedla,vyrobit a vyměnit vodítka...Hlava se lízne,žádný velký ubírání...U převodovky je to už asi horší s díly...zda-li se dají nějaký ještě sehnat....Pokud to dobře řadí,není potřeba do toho lézt,není důvod...maximálně přetěsnit....A vyměnit olej....Tak že hurá do renovace
|
16.12.07, 16:05 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
dík za podporu patriku, snad to dřív či později dopadne
|
16.12.07, 18:42 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Nepér píše: Vít Široký píše: A pak nebudu mít miláčka, kterýho můžu pohladit, a cítit jak je hladký a jemný, rozumíš? Najdi si babu, já to říkám pořád
no ty sa neozyvaj
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.12.07, 18:47 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
patrik-hp píše: A já jsem PRO.takových lidí v republice je pár....co chtějí zachovat originál a historii....Přebroušení kliky se neboj,není to zas tak markantní v pevnosti,a celkově se dá motor za pár peněz udělat do originálu,né -li lepšího....Ano otázka zní,kde a jaký materiál použít...V tomto případě nic čemu nelze důvěřovat na 100%....Ale pouze odtud z ČR...metal Trmice atd...kruhy Buzuluk nebo origo v autorizovanym skladu.Ještě se pár sad najde...No a pak dobré motoráře co umí brousit vložky,vyrobit sedla,vyrobit a vyměnit vodítka...Hlava se lízne,žádný velký ubírání...U převodovky je to už asi horší s díly...zda-li se dají nějaký ještě sehnat....Pokud to dobře řadí,není potřeba do toho lézt,není důvod...maximálně přetěsnit....A vyměnit olej....Tak že hurá do renovace
ale co ked mi to napr. radi super, ide to ticho ale ked zacnem prudko cuvat tak sa mi sype diferak
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.12.07, 18:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|