Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 10:19



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Poslední kapka aneb na pěst! 
Autor Zpráva
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek Poslední kapka aneb na pěst!
Zdravím! Dneska mě Škůdka vytočila na maximum. V neděli večer jsem frčel k mladý a koukám, že teplota roste. Začal jsem jásat, že termostat je v poho... jenže... Šlo to na 80, 85, 90 (to už jsem byl nervózní), 100, a při 110 jsem to vzdal a zastavil. Nevařil jsem jako normálně, když mi minulou zimu zamrzl okruh pod autem. Z nádržky na dolejvání vody šla jen pára. Ještě, že s sebou nosím hasicí přístroj ve formě flašek vody a hned jsem to dolil. Podotýkám, že celou cestu to netopilo (což by mi někdo mohl zodpovědět, proč to auto netopí, když má snahu vařit a neni zamrznutý...), hned jak jsem dolil, tak to začlo topit, jak sviňa. Ztratilo se mi ale dost vody. Ráno při světle, když jsem jel domů, jsem si všiml fleků pod autem a okolo něj. Hned mi došlo, že nejde o benzín, ale o chladič. Z pod oblasti motoru to kapalo. Po škole jsem na to mrknul a pokusil se to vyfotit. Tady to je:

Obrázek

Je to mizerná fotka, ale pokusim se to přiblížit. Je tam taková malá hadička, co spojuje dvě tlustší. V místě (zhruba) modré šipky to kapalo. Zkusil jsem utáhnout tu objímku, abych to víc stáhl. Bezvýsledně. Výsledek byl v tom, že to začalo chcát ještě jinde. Viz zelená šipka. Je tam kovová trubka (L), co vede jakoby dopředu pod auto a na ní těsně před koncem prostoru motoru navazuje další pryžová hadice. Tam to začalo chcát ještě víc. Navíc je tam objímka, co je zacvakávací (ne standardně šroubovací), takže jedině výměna. No co Vám budu vyprávět... Zima jak v prdeli (fakt jsem brutálně zmrznul), jednou rukou jsem si svítil baterkou a druhou se snažil něco udělat, aby mi nevychcal všechen Fridex, co jsem koupil od Aleše... Ten už bude v hajzlu. Nepovedlo se mi to zastavit ani silikonem. Ostatně to byla poslední možnost. A zkuste nasrat silikon na něco, co je mokrý a furt to chčije, že? Mít pěnu, tak to tam celý zapěnim a po prdeli. Takhle celá práce je v hajzlu, stejně jak ten Fridex. Kdo ví, jestli ještě tuhle zimu vyjede. Pěkně si to u mě podělala, holka (nemyslim mladou :lol: ). Sorry za sloh, ale někomu jsem to musel nacpat :oops: :D

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


19.12.07, 01:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Njn..

Tyhle hadice jsou právě ty k topení, tak proto ti to netopilo, zvláště když tam nebyla voda :lol:

Radši ty hadice vyměn všechny když už bude chladící okruh rozdělaný.. Tamty dvě hadice jdou přes celé auto od topení. Je to hadice průměr 16mm :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


19.12.07, 05:02
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Nezačalo to náhodou téct při první jízdě po nalití Fridexu?


19.12.07, 07:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
už se na to vykašli a pořiď si něco jinýho...buď jinou šháde, nebo fáčko či fildu....jestli nemáš prachy, tak aspoň jinou 742 :roll: :wink: :lol: :twisted: :idea:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.12.07, 15:31
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ja teda nevim,ale tohle sou zakladni veci.... kdyz nezvladnes obycejnou udrzbu proc nejezdis na kole??? tam zadny hadice nemas a nic neresis...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


19.12.07, 15:34
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
kachnis píše:
ja teda nevim,ale tohle sou zakladni veci.... kdyz nezvladnes obycejnou udrzbu proc nejezdis na kole??? tam zadny hadice nemas a nic neresis...


No jo ale tam mas taky lanovody treba ... 2 na brzdy a 2 na prehazovacku. A retez ...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


19.12.07, 15:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
kachnis píše:
ja teda nevim,ale tohle sou zakladni veci.... kdyz nezvladnes obycejnou udrzbu proc nejezdis na kole??? tam zadny hadice nemas a nic neresis...


Thy woe... zkus si tu "obyčejnou" údržbu dělat v -10 na ulici... :shock:

EDIT: Tuhle obyčejnou údržbu jsem neslyšel, že by někdo dělal, tj. vyměňoval trubky k topení třeba u Fordu, Citroenu nebo něčeho podobnýho. To je zase špecialitka Škodovek, co? :roll:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


Naposledy upravil Serifus dne 19.12.07, 15:46, celkově upraveno 1



19.12.07, 15:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
fatal píše:
Nezačalo to náhodou téct při první jízdě po nalití Fridexu?


Nezačalo. Toho bych si všiml...

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


19.12.07, 15:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
EDIT: Tuhle obyčejnou údržbu jsem neslyšel, že by někdo dělal, tj. vyměňoval trubky k topení třeba u Fordu, Citroenu nebo něčeho podobnýho. To je zase špecialitka Škodovek, co? :roll:[/quote]

no sorry ale me jeste nikdo neukazal 28 let staryho forda,citroena kteryho by uzival kazdej den..asi se v tom uz neda jezdit :) jinak staci 1x za x let (treba 10) vymenit tu tenkou hadicku, co ti rupla..preventivne, treba pri vymene chladici kapaliny (kterou ja delam v lete, abych nemusel v -10 mrznout na ulici :) ), potom staci ty tlusty zkratit o 1,5 cm a mas zase klid, protoze rezerva tam je...novy pasky a hotovo.. je tam blbej pristup,zvlast kdyz mas chladic oleje, takze prace tak na 2 hodky..no a ty ja pres leto najdu :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


19.12.07, 15:51
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
kachnis píše:
EDIT: Tuhle obyčejnou údržbu jsem neslyšel, že by někdo dělal, tj. vyměňoval trubky k topení třeba u Fordu, Citroenu nebo něčeho podobnýho. To je zase špecialitka Škodovek, co? :roll:


no sorry ale me jeste nikdo neukazal 28 let staryho forda,citroena kteryho by uzival kazdej den..asi se v tom uz neda jezdit :) jinak staci 1x za x let (treba 10) vymenit tu tenkou hadicku, co ti rupla..preventivne, treba pri vymene chladici kapaliny (kterou ja delam v lete, abych nemusel v -10 mrznout na ulici :) ), potom staci ty tlusty zkratit o 1,5 cm a mas zase klid, protoze rezerva tam je...novy pasky a hotovo.. je tam blbej pristup,zvlast kdyz mas chladic oleje, takze prace tak na 2 hodky..no a ty ja pres leto najdu :)[/quote]

No to máš pravdu. Ale fakt jsem netušil, že se to podělá teď. Navíc ta hadička je v pohodě. není prasklá. Nevím, co s ní je. Možná ta páska... Ale to jaksi teď zjišťovat nechci. Kapalinu jsem taky vyměnil v jakžtakž teplém počasí.. ale ta hadice mě fakt dostala :roll:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


19.12.07, 16:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Joooooooo :?: :idea: :roll: Takže ono se ti to přehřálo a ty jsi jako správnej soptík chytnul flašku s vodou a nalil jsi to tam? No vzhledem k tomu že jak píšeš to ani netopilo, tak očekávej další investici do auta a to nejspíš hlava motoru a těsnění pod hlavou, protože jestli jsi tam hned nalil vodu do teplýho motoru, ktrerou jsi vytáhnul někde z pod sedačky nebo kufru, tak buď ti prdla hlava nebo u tebe stáli všichni svatý a máš šeredný štěstí že s tím nic nebude ale to poznáš.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.12.07, 16:06
Profil
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kristensen píše:
Joooooooo :?: :idea: :roll: Takže ono se ti to přehřálo a ty jsi jako správnej soptík chytnul flašku s vodou a nalil jsi to tam? No vzhledem k tomu že jak píšeš to ani netopilo, tak očekávej další investici do auta a to nejspíš hlava motoru a těsnění pod hlavou, protože jestli jsi tam hned nalil vodu do teplýho motoru, ktrerou jsi vytáhnul někde z pod sedačky nebo kufru, tak buď ti prdla hlava nebo u tebe stáli všichni svatý a máš šeredný štěstí že s tím nic nebude ale to poznáš.


Klid. Už jsem to dělal asi 1000000x. Minulou zimu obzvlášť... :D Má výdrž.

EDIT: Buď to, nebo zmrznout v pustině ve zmrzlým autě :twisted:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


19.12.07, 16:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
jo teď koukám no jo ty máš Š105 ta chvilku vydrží ale taky ne věčně.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.12.07, 18:55
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Serifus píše:
Tuhle obyčejnou údržbu jsem neslyšel, že by někdo dělal, tj. vyměňoval trubky k topení třeba u Fordu, Citroenu nebo něčeho podobnýho. To je zase špecialitka Škodovek, co? :roll:


Fordy a Citroeny nemají motor vzadu a chladič vpředu. Když máš pod autem pětkrát delší trubky, tak se nediv, že to prostě může téct na více místech... Navíc mám z tvých příspěvků pocit (možná mylný), že to auto máš v nepříliš dobrém stavu.


20.12.07, 07:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Kristensen píše:
... Takže ono se ti to přehřálo a ty jsi jako správnej soptík chytnul flašku s vodou a nalil jsi to tam? ...


Zas bych to tak nehrotil, záleží kolik vody vyvařilo a kolik vody zůstalo v motoru. U stodvácy jsem taky doléval vodu cca 20°C do bublající expanzní nádržky a nic se nestalo, tedy přesněji řečeno stav motoru se nezhoršil. Pokud motor jednou hodně vyvaří, tak už je v něm stejně něco špatného a oprava je jen otázkou času...


20.12.07, 07:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz