Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 07:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 sytič fáčko 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
podle mě ti přívěra jede jak má ale necvaká ti odpojovač paliva, zapni vypni klíček a pocvakej, mrkni na karbec zda jste ho dobře ukostřili, nejlépe 55 W žárovku připojit na + a ukostřit na karbecu. vem si tenký šroubovák a potoč se šroubem bohatosti směsi zda vůbec reaguje, zda se mění otáčky problém v sytiči nevidím miloš


12.12.07, 19:06
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Kdyby to byl elektromagnet tak mu nebudou držet volnoběžné otáčky ani za tepla... ale o tom nic nepíše. To se mi moc nezdá.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


12.12.07, 19:57
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Mimochodem to co jsi popsal je nastavení velké mezery přívěry ale k jejímu přesnému seřízení je třeba podtlaková zkoušečka a uzavřený horní vývod objemového ovladače. A víkem sytiče se nemá natáčet vůbec... pro správnou funkci mají lícovat značky na víku a tělese sytiče. Pokud natáčíš víkem sytiče způsobí se to že se ti přívěra bude plně uzavírat buď při vyšší teplotě než je 20°C nebo naopak pro úplné uzavření bude potřeba ještě nižší teplota.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


12.12.07, 20:08
Profil

Příspěvky: 17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Příspěvek 
No abych to popsal co nejpřesněji tak po nastartování se drží o něco výš otáčkama a pak otáčky poklesnou tak nízko že se sotva převaluje (nemam otáčkoměr) a ohřátý se točí stabylně,ale tuším že něco takového tady už někdo popsal.


13.12.07, 21:55
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
vacis píše:
No abych to popsal co nejpřesněji tak po nastartování se drží o něco výš otáčkama a pak otáčky poklesnou tak nízko že se sotva převaluje (nemam otáčkoměr) a ohřátý se točí stabylně,ale tuším že něco takového tady už někdo popsal.


Nastav si tu přívěru a sesinchronizuj případně se škrtící klapkou na stupňovitý vačce...A pokud to nezvládáš,páč to není jen tak....Je velice citlivá na teplo,tak to tam někde v okolí někomu ukaž...Jsi z Mnichova Hradiště...Tam to znaj jak svý ponožky :wink: ....Do Boleslavi co by šutrem hodil :D :wink:


13.12.07, 22:13
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Ona synchronizace je daná zkrutnými pružinami kdy se s ohřívajícím se bimetalem otevírá vzduchová přívěra a současně se natáčí stupňovitá vačka... Pro správný chod je ale nutné aby lícovaly značky na víku sytiče. Jediné co se musí nastavit je malá a velká mezera vzduchové přívěry, velikost mezery nuceného otevírání, poloha stupňovité vačky, a počet otáček zrychleného běhu na prázdno.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


13.12.07, 23:23
Profil

Příspěvky: 17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Příspěvek 
Otázka zní kolik to má mít otáček po nastartování?(nemam otačkoměr ale hodiny to však není problém).


14.12.07, 19:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vacis píše:
Otázka zní kolik to má mít otáček po nastartování?(nemam otačkoměr ale hodiny to však není problém).



no a otázka zní jestli se ti motor za tepla sotva převaluje co stím má co společného přívěra, která ti stojí miloš


14.12.07, 19:12
Profil

Příspěvky: 17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Příspěvek 
řeč je o studeném motoru ale dekujem za poznámku


16.12.07, 13:39
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek Sytič fávo
Já měl na starém fáčku něco podobného. Musel jsem startovat tak na potřetí. Po prvním natočení to ihned zdechlo, podruhé to pár sekund běželo a chcíplo. Až asi napotřetí to běželo, ale na nízké otáčky, asi kolem volnoběhu. Motor však studený se trápí na tak nízké otáčky. Postupně jsem to opravil. Trvalo mi asi půl roku než jsem to pořádně vyladil. Vyměnil jsem objemový ovladač a ten černý ventil. Potom jsem postupně každý den udělal něco, aby to bylo na studeném motoru. Nejdříve jsem udělal spolehlivé uzavírání přívěry a potom to pootevření ve dvou polohách. Nakonec to fungovalo: Šlápl jsem na plyn. pedál až na podlahu, nastartoval. Motor točil asi 2000ot/min. Když jsem šlápl po plyn. pedálu, otáčky spadly asi na 1200 za min. a takhle běžel motor až do ohřátí. Dělal jsem to podle knížky od Andrta, tam je to krásně nakreslene a vysvětlené.


4.1.08, 19:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz