|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Tun(z)ing?
Nevímjestli to už někde je..
http://tuning.sbazar.cz/skoda-120-tunin ... 54446.html
zvenku jo, ale neviděl jsem třeba 120ku s pěknou palubkou, kdyby ml někdo odkzay na pěkny interiery, 100-130, pošlete, dík )
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
10.1.08, 23:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Tun(z)ing?
Tak asi 25let, bez zensky, bez deti a zrejme dela v oboru a nema vkus. Zato ma dost penez.
Nebo to prodava protoze si tu zenskou a deti uz poridil a potrebuje kombika.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
10.1.08, 23:25 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Re: Tun(z)ing?
Viky píše: Tak asi 25let, bez zensky, bez deti a zrejme dela v oboru a nema vkus. Zato ma dost penez. Nebo to prodava protoze si tu zenskou a deti uz poridil a potrebuje kombika.
ten motor jako jo, ale ja jsem zastanccem tuningu abych nemusel kupovat zeleny SPZ a neplatil za tu srandu jen na pojisteni 30+. On to tam ma vickrat, treba jak ma tu fotku predni casti vnitrku, tak to mi prijde lito, ze kazej dela exterier a vevnitr furt hnusny
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
10.1.08, 23:31 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Ale cestující na zadních sedadlech budou trpět bolestí zad.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.1.08, 23:36 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Citace: Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec
toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem?
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
10.1.08, 23:37 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Radic píše: Citace: Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem?
Nevim co s tim autem, bo to sice mozna jede, ale spis bych se bal, kdyz nevim poradne co cekat abych nejel a najednou tam neco ncouchlo a konec, cekat na odtah v lepsim pripade. A jestli am ma stary bzdy tak dobrej motor )
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
10.1.08, 23:42 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
gokralik píše: Ale cestující na zadních sedadlech budou trpět bolestí zad.
Tuning zvaný praktik, bohatě stačí basák do plata s dvěma satakama, pokud clovek chce hodi vejskac a pokud ma maly repraky tak kvalita zvuku je stejne slusna, ty jeho repraky da clovek na 15% vykonu pokud ma mozek
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
10.1.08, 23:43 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Radic píše: Citace: Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem?
Neviděl bych to tak tragicky. Když jsem se bavil o závodní úpravě motoru na škodovku s tím motorářem jak mi upravoval hlavu tak mi říkal že se 130kovým SEDRem se dá dosáhnout výborných výsledků když se trochu přetryskuje a že hodně závodníků to tady na ty škodovky dává co jezdí veterány protože s Weberama je nepustí do závodu sériovek.
|
11.1.08, 08:47 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
cyz píše: Radic píše: Citace: Motor: Fábie v bloku ze Š742.136 - vačka cca 265-280, komplet upravená hlava komprese cca 11:1, odlehčený setrvačník, novej 130covej karbec toto značí že je to naprostý motorový ignorant...neví co v tom vlastně má a že narve střeva z fabky a zadusí to obyč karbem? Neviděl bych to tak tragicky. Když jsem se bavil o závodní úpravě motoru na škodovku s tím motorářem jak mi upravoval hlavu tak mi říkal že se 130kovým SEDRem se dá dosáhnout výborných výsledků když se trochu přetryskuje a že hodně závodníků to tady na ty škodovky dává co jezdí veterány protože s Weberama je nepustí do závodu sériovek.
ale ten co jezdí veterány nemá takovéto auto...a hlavně střeva z fábky.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
11.1.08, 16:42 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Právě střeva z fábky se dávají.
|
11.1.08, 17:32 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
_________________ Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls
|
11.1.08, 18:20 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.1.08, 18:51 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Neex píše: nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře.
A na kolik tak mohu-li se optat ??? 24 -28 třeba ??? Nebo víc...kombinace...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.1.08, 18:57 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Neex píše: nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře.
Já na tom motoru teď mám sedra s difuzorama 23 a 27, trysky a vzdušníky ted nevim, protože se to pořád měnilo. Kamarád na tom stejnym motoru mel ale dif. 22,24 a osazeni 210/122 a 160/135. A jelo mu to možná líp než mě. Narozdíl od něj nemám ale zatím mechanické otvírání druhé komory. Musíme si s tím ještě pohrát.
_________________ Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls
|
11.1.08, 20:14 |
|
|
Bagrr
Příspěvky: 10
|
Autogen píše: Neex píše: nejde ani tak o přetryskování jako o velikost difuzorů... na obsah 1,4 už by bylo třeba trochu víc než jen 22 a 24 aby to bylo k něčemu i když netvrdím že to se sériovým jen přetryskovaným nepojede dobře. Já na tom motoru teď mám sedra s difuzorama 23 a 27, trysky a vzdušníky ted nevim, protože se to pořád měnilo. Kamarád na tom stejnym motoru mel ale dif. 22,24 a osazeni 210/122 a 160/135. A jelo mu to možná líp než mě. Narozdíl od něj nemám ale zatím mechanické otvírání druhé komory. Musíme si s tím ještě pohrát.
A tayk neměl takový prodlevy při řazení, a karoserie byla kupé:-D
|
13.1.08, 16:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|