Autor |
Zpráva |
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
3 válce
ve škodě 120 motor favorit 136 jde na 3 válce semtam se chytne i čtvrtej ale nepálí stále nové svíčky nová sada kabelů novej palec a stále stejné beze změn už opravdu nevím co s tím poradí někdo ?
|
10.1.08, 23:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
jestli ono to nebude těsněním pod hlavou
|
10.1.08, 23:03 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Vít Široký píše: jestli ono to nebude těsněním pod hlavou
těsnění je nové měněná hlava a dávané GC kroužky
|
10.1.08, 23:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.1.08, 23:15 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Matthes píše: A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK?
ventily těsněj vůle seštelovaná na víčko se ještě podívám ale na pohled je v pořádku
|
10.1.08, 23:24 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Beda píše: Matthes píše: A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK? ventily těsněj vůle seštelovaná na víčko se ještě podívám ale na pohled je v pořádku
No ze na pohled ... staci mikroprasklina a jiskra jede ve vicku a ne na svicce
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.1.08, 23:27 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Prasklé víčko rozdělovače dělá dost solidní bordel - i když ta prasklina není vidět. Zkus auto víc projet, potom zchladnout a mrkni se na tu svíčku kde to vynechává. To že bylo měněné těsnění právě může být ten problém....kdysi se mi to stalo že jsem měnil těsnění a to shořelo asi 20s po startu a nikdy jsem nepochopil proč, když jsem udělal vše podle postupu a bylo dané správně a s kýmsi jsem se o tomto bavil na srazu že kvůli tomuto samému na sraz nedorazil. Nejsou utopené vložky?
|
11.1.08, 00:38 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Měřil jsi kompresi? Co dělá chladící kapalina, nebublá?
|
11.1.08, 11:52 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
cyz píše: Prasklé víčko rozdělovače dělá dost solidní bordel - i když ta prasklina není vidět. Zkus auto víc projet, potom zchladnout a mrkni se na tu svíčku kde to vynechává. To že bylo měněné těsnění právě může být ten problém....kdysi se mi to stalo že jsem měnil těsnění a to shořelo asi 20s po startu a nikdy jsem nepochopil proč, když jsem udělal vše podle postupu a bylo dané správně a s kýmsi jsem se o tomto bavil na srazu že kvůli tomuto samému na sraz nedorazil. Nejsou utopené vložky?
tak asi schořelo nové těsnění protože jsem vyndal svíčky a jsou mastné od oleje po očištění to zas chvilku jelo na 4 a pak to začalo jet znova na 3
|
11.1.08, 21:13 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
fatal píše: Měřil jsi kompresi? Co dělá chladící kapalina, nebublá?
kompresi jsem neměřil zatím nemám čím a chladící kapalina je v pořádku
|
11.1.08, 21:15 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Beda píše: tak asi schořelo nové těsnění protože jsem vyndal svíčky a jsou mastné od oleje po očištění to zas chvilku jelo na 4 a pak to začalo jet znova na 3 Tohle jsem měl na motoru stodvacítky, svíčky po pár stech kilácích byly zasviněné černým sajratem. Nebylo to těsněním hlavy, ale pravděpodobně kombinací špatně usazených kroužků, špatného oleje a malé komprese. Beda píše: kompresi jsem neměřil zatím nemám čím a chladící kapalina je v pořádku
Doporučuji kompresi změřit, lidi zabývající se motory měřiče mají. Pokud je chladící kapalina v pohodě, řekl bych, že těsněním hlavy to nebude. Měl jsem podfouknuté těsnění hlavy na fávu, po mizerném startu to běželo chvíli na všechny válce a po zahřátí to na volnoběhu běželo jen na tři válce s parním efektem z výfuku a bublinkami v expanzní nádobě. Svíčky byly čisté.
|
11.1.08, 22:39 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
nemůže se ten olej dostávat do spalovacího prostoru kolem ventilů těma guferama dá se to nějak poznat ?
|
12.1.08, 00:08 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Celej ten problém prej začal tím že prý byl ten motor doslova upečen praskla hadice vytekla voda a potřeboval to dotáhnout na parkoviště tak to dřel bez vody dalo se poslouchat jak zvoněj kroužky. Po odtažení domů to překroužkoval GC kroužkama a těsnění pod hlavou bylo propálené a při vyšroubování svíček šla jedna i se závitama v hlavě tak dal jinou starší hlavu nové těsnění ale nekoukal na ventily nové svíčky a ujelo to kousek v pohodě než se na svíčky odněkud dostal olej a začalo to jet na 3-2 válce. po vyčištění svíček to zas kousek ujede normálně než se zas zanesou olejem.
|
12.1.08, 00:37 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Olej? Tak to budou kroužky....ono po překroužkování to ze začátku olej pálí ale utěch GC to je tak 200-300km pokud je motor v solidním stavu. Jestli s tím někdo dělal to co popisuješ (urazit ruce za to) tak můžou být poškrábané vložky válců. Nebo by to mohlo být ještě gufírkama v hlavě. Měnili jste jste je po té hrůze?
|
12.1.08, 13:12 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
cyz píše: Olej? Tak to budou kroužky....ono po překroužkování to ze začátku olej pálí ale utěch GC to je tak 200-300km pokud je motor v solidním stavu. Jestli s tím někdo dělal to co popisuješ (urazit ruce za to) tak můžou být poškrábané vložky válců. Nebo by to mohlo být ještě gufírkama v hlavě. Měnili jste jste je po té hrůze?
je tam daná jiná hlava ale má asi ty gufera pryč
|
12.1.08, 14:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|