Komentáře k článku: Škoda 120 S Rallye RE: RE: Oprava drobnych chyb Datum: 5.03.2006, 14:37 Od: Marek Imlauf presně tak, krom toho 120S původně nevznikla pro závodní účely, ale na zakázku tehdejší Veřejné Bezpečnosti. RE: Oprava drobnych chyb autor má pravdu s karburátorem Jikov DDSR 32. Ten byl skutečně montován do tohoto automobilu z počátku výroby. To sem si nevymyslel je ve Světě motorů ze 7O. let. Článek o tomto automobilu mam doma spolu s fotografií. Oprava drobnych chyb Myslím si, že autor yde spletl historii více tzpů dohramady. Pokud já vím po náběhu výroby modelu 100/110 byla 1. soutěžním automobilem 110 L Ralley, následovala 120 S a teprve dalším vývojovým typem byla 120 S Ralley. O montáži karburátoru Jikov také nic nevím. Pokud vím přímo z fabriky se montovaly Webery a žádná silniční verze neexistovala. Automobily se prodávaly pouze svazarmovským klubům a výkonostním jezdcům. Mám doma Svět motorů z roku 1975, kde byl uveřejněn rozsáhlý test tohoto automobilu. Jestli budu mít dostatek času, tak jej přepíšu a uveřejním.
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|