Komentáře k článku: Spořič benzínu Forman 135-karberc Datum: 15.10.2007, 2:57 Od: Antonín Fiala WWW: http://www.fialanet.cz Dobrý den. O zařízení mám zájem a pokud někomu leží doma bez užitku, tak se ozvěte na uvedený e-mail. Mám celkem dost zachovalého Formana a ještěho nějaký rok ho míním používat. Má někdo skušenost s tímto spořičem u Formana?? RE: RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE? Dobrý den na jakým principu ten Váš spořič funguje a šel by namontovat i na jednobodovku Děkuji Hašek Emil e.hasek@tiscali.cz Spořič benzínu Ahoj lidi, tento spořič jsem postavil prakticky ihned jak vyšel jeho návod v AR.Podotýkám že moje Š105 byla vybavena elektronickým zapalováním s obvodem 555 postaveným podle plánku ze stejného zdroje,pouze s Darlingtonem určeným přímo pro el. zapalování.Najel jsem s tím cca 80 000 a do dnes lituji že jsem vůz musel prodat.Spotřeba paráda,akcelerace paráda,spolehlivost paráda.Max. rychlost měřená PČR na dálnici 180km/h a rád jsem zaplatil.Jen tak dál a více zveřejněných úprav. Kumbayo moje vlastne upravy Caute. Zrobil som tieto upravy na aute: -ten elektromag.ventil som napojil na vypinac a priviedol na palubovku -druhy vypinac sluzi na ovladanie 2 komory. Bud sa definitivne vypne, alebo zapoji a ovlada sa klasicky plinom a podtlakom. A teraz ako to funguje: Elekt. ventil o nicom, ale to ovladanie 2 komory je super. auto ide zivo aj na 1 komoru, ked nechcem neotvara sa 2 komora a auto menej zerie. RE: RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE? MEL BYCH ZAJEM O TEN SPOŘIČ BENZINU,FUNGOVAL BY NA RAPIDA 136?DIKY ZA ODPOVĚĎ. RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR ahoj skodovkari.mam tento sporic na sve s 120 karburator sedr postaveny presne podle navodu a funguje naprosto spolehlive.zadne strileni do vyfuku,zadny odpaleny ventil.obnovu paliva mam nastavenou na 1700 otacek a i tak je uspora ve meste i na silnici znat.jsem maximalne spokojeny.pokud vse postavite tak jak to ma byt melo by to slapat.mam s tim nalitano 55 000 km a vse ok.zdravim pidalka. RE: krouzek Mohl bys tu myšlenku nějak upřesnit, rád se poučím. krouzek a nenapadlo tady nekoho ze volnobeznym palivem dochazi ke chlazeni motoru ? RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE? Znovu bych chtel opakovat, ze problem s obcasnym strilenim do vyfucku jsem mel ze zacatku taky, ale po GO karburatoru(srovnani příruby, nastaveni klapek atd.) bylo vsechno OK. Nevim co mysli Radek tim novym a starym SEDRem. SEDRy se lisili jenom tryskovanim a prumerem difuzoru pro ruzne typy motoru. Starsi typ EDSR(do r.1984) by mel chodit se sporicem OK, SEDR pak jen s domontovanym elmag. ventilem ze EDSR karbecu. Opakuju jen ze nez jsem nechal svoji 105ku prestavet na LPG, jezdila se sporicem cca 5 mesicu a ventily a vyfuk prezily i dalsi desetitisice km na LPG. A propos muj sporic zbytecne zahali v krabici - nema nekdo zajem? RE: TAK SEDR ANO,CI NIE? Nestav to, fakt to u novýho SEDRu do toho výfuku střílí.A u toho staršího chcípá motor. Funguje to až u Favorit. karburátorů. Proč to tak je, je dáno blbou konstrukcí a je to tu určitě napsaný. Dotaz Prosim o radu, kde bych sehnal stavebnici rucniho sytice na Favorita. Dik. TAK SEDR ANO,CI NIE? Tak ako je to s tým sedrom? Mám rapid 130 a docela rád by som sa dozvedel, či sa mi to oplatí stavať, či nie. Pripadá mi to ako celkom logický nápad, ale kolujú tu chýry o stielaní do výfuku, odpálených el. ventiloch atd... Tak ako je to? Mám to stavať, či nie? RE: RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR Po montazi sporice mi to obcas strelilo do vyfuku. Po generalce karburatoru to myslim prestalo. Nalital jsem se sporicem od 4/99 do 10/99 asi 15kkm a vyfuk to prezil. RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR při ubrání se nespálená směs nahromadí ve výfuku a potom blafne. RE: RE: RE: Ventil SEDR Můžete mě někdo vysvětlit PROČ to střílí do výfuku? Princip. Až na ty zmiňované neduhy mi to přijde jako výborná věc. Stačilo by je vyřešit. Džon. RE: RE: Ventil SEDR Jeste jsem si vzpomel, klapky moc netesni, teda kdyz brzdis s motorem tak kolem 3000 ot/m muzes po sundani plynu pocitat 1,2,3,4, prásk a bouchne to ve výfuku. Jinak tento sporic ode mne koupil majitel Zigulaka 1500 , nechtel si vymluvit ze to nebude fungovat, tam se odpojuje privod benzinu do karbecu, takze mu to vzdicky chciplo protoze mel praznou plov. komoru. Zdar Milan RE: Ventil SEDR Milane, diky za komentar. Nenapadlo mne , ze pes je zakopan zrovna v sedle mag.ventilu. Taky bych chtel pozadat nekoho, kdo se vyzna v konstrukci fackovyho karburatoru, jestli by se moh' vyjadrit k pouziti tohoto sporice v pripade facka, popripade se podelit o zkusenosti s provozem. Ventil SEDR Toto zarizeni jsem mel na me S120L, karburator SEDR. Duvod nefunkce neni tak jak popisujete, ale zcela a prekvapije jiny. Jak popisujete konstrukci, tedy to sedylko, tak to je ten pachatel. Poodpojeni z chodu motoru ventil uzavre, po obnoveni otacek elektromagnet nedokaze kvuli podtlaku ventil otevrit. Po cca 1000 Km jsem zarizeni demontoval a zhruba po dalsich 500 Km jsem musel vymenit i spaleny ventil. Cili pro SEDR bez uprav nepouzivat. Zdravim Piotrovsky.
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|