ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Spořič benzínu
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Spořič benzínu

Forman 135-karberc
Datum: 15.10.2007, 2:57
Od: Antonín Fiala
WWW: http://www.fialanet.cz

Dobrý den. O zařízení mám zájem a pokud někomu leží doma bez užitku, tak se ozvěte na uvedený e-mail. Mám celkem dost zachovalého Formana a ještěho nějaký rok ho míním používat. Má někdo skušenost s tímto spořičem u Formana??


RE: RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 5.10.2007, 20:21
Od: Emil Hašek

Dobrý den na jakým principu ten Váš spořič funguje a šel by namontovat i na jednobodovku Děkuji Hašek Emil e.hasek@tiscali.cz


Spořič benzínu
Datum: 2.07.2006, 11:06
Od: Luboš M

Ahoj lidi, tento spořič jsem postavil prakticky ihned jak vyšel jeho návod v AR.Podotýkám že moje Š105 byla vybavena elektronickým zapalováním s obvodem 555 postaveným podle plánku ze stejného zdroje,pouze s Darlingtonem určeným přímo pro el. zapalování.Najel jsem s tím cca 80 000 a do dnes lituji že jsem vůz musel prodat.Spotřeba paráda,akcelerace paráda,spolehlivost paráda.Max. rychlost měřená PČR na dálnici 180km/h a rád jsem zaplatil.Jen tak dál a více zveřejněných úprav. Kumbayo


moje vlastne upravy
Datum: 18.06.2006, 10:36
Od: Rp Maniac

Caute. Zrobil som tieto upravy na aute: -ten elektromag.ventil som napojil na vypinac a priviedol na palubovku -druhy vypinac sluzi na ovladanie 2 komory. Bud sa definitivne vypne, alebo zapoji a ovlada sa klasicky plinom a podtlakom. A teraz ako to funguje: Elekt. ventil o nicom, ale to ovladanie 2 komory je super. auto ide zivo aj na 1 komoru, ked nechcem neotvara sa 2 komora a auto menej zerie.


RE: RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 16.03.2006, 20:07
Od: VLADA GASPAR

MEL BYCH ZAJEM O TEN SPOŘIČ BENZINU,FUNGOVAL BY NA RAPIDA 136?DIKY ZA ODPOVĚĎ.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 26.09.2002, 18:48
Od: scerba libor

ahoj skodovkari.mam tento sporic na sve s 120 karburator sedr postaveny presne podle navodu a funguje naprosto spolehlive.zadne strileni do vyfuku,zadny odpaleny ventil.obnovu paliva mam nastavenou na 1700 otacek a i tak je uspora ve meste i na silnici znat.jsem maximalne spokojeny.pokud vse postavite tak jak to ma byt melo by to slapat.mam s tim nalitano 55 000 km a vse ok.zdravim pidalka.


RE: krouzek
Datum: 31.08.2001, 12:00
Od: Kralik

Mohl bys tu myšlenku nějak upřesnit, rád se poučím.


krouzek
Datum: 2.07.2001, 21:06
Od: maska

a nenapadlo tady nekoho ze volnobeznym palivem dochazi ke chlazeni motoru ?


RE: RE: TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 22.03.2001, 16:55
Od: kralik

Znovu bych chtel opakovat, ze problem s obcasnym strilenim do vyfucku jsem mel ze zacatku taky, ale po GO karburatoru(srovnani příruby, nastaveni klapek atd.) bylo vsechno OK. Nevim co mysli Radek tim novym a starym SEDRem. SEDRy se lisili jenom tryskovanim a prumerem difuzoru pro ruzne typy motoru. Starsi typ EDSR(do r.1984) by mel chodit se sporicem OK, SEDR pak jen s domontovanym elmag. ventilem ze EDSR karbecu. Opakuju jen ze nez jsem nechal svoji 105ku prestavet na LPG, jezdila se sporicem cca 5 mesicu a ventily a vyfuk prezily i dalsi desetitisice km na LPG. A propos muj sporic zbytecne zahali v krabici - nema nekdo zajem?


RE: TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 13.03.2001, 20:50
Od: RAdek

Nestav to, fakt to u novýho SEDRu do toho výfuku střílí.A u toho staršího chcípá motor. Funguje to až u Favorit. karburátorů. Proč to tak je, je dáno blbou konstrukcí a je to tu určitě napsaný.


Dotaz
Datum: 23.02.2001, 12:43
Od: Pafka

Prosim o radu, kde bych sehnal stavebnici rucniho sytice na Favorita. Dik.


TAK SEDR ANO,CI NIE?
Datum: 30.12.2000, 9:03
Od: Slavo Andraska

Tak ako je to s tým sedrom? Mám rapid 130 a docela rád by som sa dozvedel, či sa mi to oplatí stavať, či nie. Pripadá mi to ako celkom logický nápad, ale kolujú tu chýry o stielaní do výfuku, odpálených el. ventiloch atd... Tak ako je to? Mám to stavať, či nie?


RE: RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 30.05.2000, 23:34
Od: kralik

Po montazi sporice mi to obcas strelilo do vyfuku. Po generalce karburatoru to myslim prestalo. Nalital jsem se sporicem od 4/99 do 10/99 asi 15kkm a vyfuk to prezil.


RE: RE: RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 25.05.2000, 14:39
Od: eda

při ubrání se nespálená směs nahromadí ve výfuku a potom blafne.


RE: RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 24.05.2000, 23:49
Od: Džon

Můžete mě někdo vysvětlit PROČ to střílí do výfuku? Princip. Až na ty zmiňované neduhy mi to přijde jako výborná věc. Stačilo by je vyřešit. Džon.


RE: RE: Ventil SEDR
Datum: 2.04.2000, 20:35
Od: Milan Piotrovský

Jeste jsem si vzpomel, klapky moc netesni, teda kdyz brzdis s motorem tak kolem 3000 ot/m muzes po sundani plynu pocitat 1,2,3,4, prásk a bouchne to ve výfuku. Jinak tento sporic ode mne koupil majitel Zigulaka 1500 , nechtel si vymluvit ze to nebude fungovat, tam se odpojuje privod benzinu do karbecu, takze mu to vzdicky chciplo protoze mel praznou plov. komoru. Zdar Milan


RE: Ventil SEDR
Datum: 1.04.2000, 11:33
Od: Kralik

Milane, diky za komentar. Nenapadlo mne , ze pes je zakopan zrovna v sedle mag.ventilu. Taky bych chtel pozadat nekoho, kdo se vyzna v konstrukci fackovyho karburatoru, jestli by se moh' vyjadrit k pouziti tohoto sporice v pripade facka, popripade se podelit o zkusenosti s provozem.


Ventil SEDR
Datum: 31.03.2000, 21:10
Od: Milan Piotrovský

Toto zarizeni jsem mel na me S120L, karburator SEDR. Duvod nefunkce neni tak jak popisujete, ale zcela a prekvapije jiny. Jak popisujete konstrukci, tedy to sedylko, tak to je ten pachatel. Poodpojeni z chodu motoru ventil uzavre, po obnoveni otacek elektromagnet nedokaze kvuli podtlaku ventil otevrit. Po cca 1000 Km jsem zarizeni demontoval a zhruba po dalsich 500 Km jsem musel vymenit i spaleny ventil. Cili pro SEDR bez uprav nepouzivat. Zdravim Piotrovsky.



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů