ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Elektricky vyhřívané zpětné zrcátka.
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Elektricky vyhřívané zpětné zrcátka.

RE: RE: RE: samolepící folie
Datum: 3.02.2008, 16:04
Od: Buřtík

Tak jsem právě objevil prodej fólií na vyhřívaná zrcátka..pokud by někdo měl zájem tak na tomto odkazu se dovíte víc.Jdou na montovat jak do felicie,favorita a všech dalších aut. Rozměry 140x80 mm.Ten odkaz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=39877


RE: RE: samolepící folie
Datum: 2.01.2008, 20:53
Od: victory

Ne corado ale Conrád www.conrad.cz Já bych u nich nic nekupoval,maji to dost předražené přeba odpor za 2,1 kč kde to jsme.


RE: samolepící folie
Datum: 17.12.2006, 2:29
Od: Karel Přikryl

Potřeboval bych kontakt na firmu Corado, měl bych zájem o samolepicí tepelné folie na zpětná zrcátka. Dík Karel


A-Radio 9/98
Datum: 9.11.2005, 11:53
Od: Roger

Ahoj, nevíte prosím někdo na jaké straně v časopisu A-RAdio 9/98 byl článek o vyhřívání zpětných zrcátek? Případně tento článek zaslat na mejl. Děkuji za odpověď.


Fenomén na FA
Datum: 23.06.2005, 13:01
Od: Lukáš

Před měsícem sem koupil Favorita a našel sem na něm vyřívané zrcátka jestli z výroby nebo nadstandart výbava to nevím ale má to nalepené odporové pásky podobné jak na zadním okně


samolepící folie
Datum: 19.10.2002, 12:18
Od: brut

u Conrada prodávají k tomuto účelu tepelnou samolepící folii za 340,-Kč pár "Tepelná samolepíci folie 130X70MM 1pár: Samolepící plošné ohřívání pro automobilová vnější zrcátka. Oba tvary jsou vhodné pro cca 90 až 95 % vyráběných automobilů. Tento ohřev je též vhodný i pro jiná použití (je-li třeba chránit plochy, přístroje, kryty atd. před namrzáním). Teplota: cca 50 °C; Materiál: polyesterová fólie; Lepící páska odolná proti roztržení a proražení; Síla: 0,2 - 0,5 mm; Pružnost do teploty až do 90 °C; Úhel ohnutí: všechny směry, pouze ne přehnutí do ostrých hran; Přívodní vedení: zapečetěné, dvoužilové, 0,75 mm2, délka 250 mm; Dodávka jako 1 pár." http://e-obchod.fktechnics.cz/conrad/obchod_c/obchod_c_all.htm


RE: RE: RE: Deska cuprextitu + 4W žárovky
Datum: 30.05.2002, 11:43
Od: Milan Gono

Ty mas dojem ze sem se vztekal... Nemyslis ze to trosku prehanis Ty, jen sem se ptal. Kdybych se vztekal hazel bych kolem sebe vykricnikama. Jen jedna veta byla k veci ostatni jsou osobni... A docela me to zajima tak az to budes mit tak dej vedet (neboli pochlub se :o) )


RE: RE: Deska cuprextitu + 4W žárovky
Datum: 28.05.2002, 13:35
Od: cerny tomas

Ne e, jeste to nemam hotovi. A nevstekej se hned! Nemyslim to spatne, jenom se mi zda ze kdyz svetu sdelim, co napada mne, tak budemem vsichni, ale vsichni o neco chytrejsi, myslim, ze vic hlav vic vi, tak to neber tak osobne, proboha. Nechci se te dotknout. PS: chlubit se fakt odmitam, od toho jsem na tomhle webu jini machri. Tomas


RE: Deska cuprextitu + 4W žárovky
Datum: 28.05.2002, 12:25
Od: Milan Gono

Cau, zajimalo by me jestlis to udelal nebo o tom jen pises a jake to ma parametry myslim ze by to chtelo vyzkouset v extremnich podminkach. JA se vyhybal jakemukoliv lepeni neceho na sklo pac mi to prijde chatrny a navic to sklo je prohnuty takze to moc drzet nebude. Ale jestlis to dodelal do konce tak se pochlub.. Milan


Deska cuprextitu + 4W žárovky
Datum: 25.05.2002, 23:55
Od: cerny tomas

Asi před třema měsícema jsem byl elektricky vyhřívanýma zrdcádkama úplně nadšen ale nelíbilo se mi provedení, tak jsem se rozhodl to udělat z desky cuprextitu (oboustraně pokovené) na které jsem chtěl přímo přes 1 cm měďeného drátu připájet 4 nebo klidně více podžhavených 4W žárovek (ty z palubky, bočních blinkrů ...). Desku jsem chtěl přilepit k zrdcátku. Podle mých zkušeností cuprextit vede teplo docela dobře. Jinak nápad s tou dirkou místo kontrolky se mi líbí, ale ten s tim ji zatmavit ještě víc. Tomáš.


Nevím kde se zeptat?
Datum: 5.05.2002, 18:49
Od: Wara

Dobrý den, mám Favorita a pokaždé když prší se mi levé zrcátko úplně zalije kapkami vody takže přez něj není nic vidět.A pak se ještě na skle objeví další kapky které brání ve výhledu pouze na venkovní zrcátka.Kdyby jste někdo o tom něco věděl tak mi sem odpovězte.Děkuji


Folie
Datum: 24.01.2001, 9:52
Od: Honza - Plzeň

Zkoušel někdo z Vás po úpravě přelepit vyhřívací folie z AVIE? Podle mého by to mělo fungovat.


RE: RE: technická poznámka
Datum: 21.01.2001, 20:59
Od: Milan Gono

Prosím, aby jste komentáře, které nemají žádnou souvislost s článkem a jsou ryze osobní, posílaly na email, který je uveden pod každým článkem resp. komentářem ( na to tam je ) a nezatěžovali tak ostatní svými nemístnými poznámkami.


RE: technická poznámka
Datum: 21.01.2001, 19:49
Od: Eva Keles

Češtin moje kobylek 0605765728


RE: RE: Jiné řešení vyhřívání.
Datum: 18.01.2001, 20:24
Od: SiMi

S tim nazvem to neber osobne, jen jsem si proste rypnul ;-))


RE: Jiné řešení vyhřívání.
Datum: 17.01.2001, 19:05
Od: Milan Gono

Použití topných spirál ( např. z fénu, nebo z vyhříaného zadního skla ) je také možné a popravdě řečeno jsem tuto variantu taky zkoušel, výsledky byly zhruba porovnatelné s výsledky u žárovky nebo dokonce lepší, protože byla odmrazována zároveň celá plocha, zatímco u žárovky je odmrazování od středu. Bohužel jsem narazil na několik problémů, které mě od této varianty odradili, např.: vlákno muselo být žhaveno na velkou teplotu (rozhodně vyšší jak 100°C), není možné přilepit topnou spirálu na zrcátko, tak aby dokonale přilnula, protože je pružná(velké ztráty), problémy s přívody ke spirále, při rozbití skla přijde celá vaše práce vniveč... Pro signalizace přímo v zrcadle doporučuji použít tmavější barvu, aby jste neměli pocit, že za vámi pořád někdo jede.Správný název článku má být "Elektricky vyhřívaná zpětná zrcátka" , ikdyž mám maturitu, tohle mi dělá problémy ( asi proto, že su z moravy ), ale na věci to nic nemění.


technická poznámka
Datum: 12.01.2001, 22:15
Od: SiMI

Nemá být správný název článku náhodu: "Elektricky vyhřívaná zpětná zrcátka" ? ;-))


Jiné řešení vyhřívání.
Datum: 9.01.2001, 13:37
Od: ladao

Zhruba před 15 lety bylo uveřejněno řešení vytápění zrcátek ve Světě Motorů. Používalo topných spirál ze žehličky nalepených na skle epoxydem.Přesně si nevzpomínán jakého výkonu ta spirály byly. Pokud někdo hoví elektrice, nebyl by pro něho problém to spočítat a vyzkoušet, aby to vyhovovalo 12 V soustavě a aby topná spirála měla teplotu cca 40 st.C Další úprava pro topení žárovkou.Šlo by ze skla odstranit nátěr ve formě malého kroužku a probarvit ho zeleně,čeveně,žlutě- podle chuti.Přímo v zrcadle by pak bylo vidět, že topí. Takovéto fígle mají autobusáci ve vnitřních zrcadlech.


RE: Felicie
Datum: 7.01.2001, 12:54
Od: Milan gono

U favorita je ve vnitř al. profil, na který lze umístit topný prvek, u Felície to bude asi podobné. Použití topné fólie by bylo asi nejlepší pro přenos tepla, bohužel v době kdy jsem psal článek se mi nepodařilo sehnat bližší informace, jen to, že se používá na vytápění objektů na napětí 230 V ( ale i na bezpečné napětí ), a její cena je značná, proto jsem se o ní vůbec nezmiňoval. Článek byl psán především pro vozy, které mají klasická umělohmotná zrcátka, která nelze natáčet zevnitř vozu, proto aby bylo možné umístit žárovku co nejblíže sklu. Použití žárovky zabalené do alobalu také není vhodné, protože se značně zhorší přenos tepla ( tepelného záření ) od žárovky. Ideální by bylo, zjistit si jak vypadá původní řešení výrobcem a pokusit se je napodobit.


RE: Felicie
Datum: 6.01.2001, 23:03
Od: fj

Co zabalit žárovku do neprůhledného materiálu např. ALOBAL (teplo vede a je zaručeně neprůsvitnej)


RE: RE: Felicie
Datum: 5.01.2001, 11:22
Od: Paras

Děkuji za radu.


RE: Felicie
Datum: 4.01.2001, 11:51
Od: Chipmen

Možností je několik, můžes si sehnat na vrakáči originál vyhřívaná zrcátka a jenom to prohodit. Nebo můžeš použít jiný topný prvek - tranzistor, nebo topnou fólii (nevím jestli je možné ji tam namontovat).


Felicie
Datum: 4.01.2001, 9:51
Od: Petr MAREK

Nevěděl by někdo, jak to udělat u Felicie, tam by žárovka prosvítala, jelikož zrcátko, není až do krajů. Díky


Felicie
Datum: 4.01.2001, 9:15
Od: Petr MAREK

Nevěděl by někdo, jak to udělat u Felicie, tam by žárovka prosvítala, jelikož zrcátko, není až do krajů. Díky



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů