Komentáře k článku: Montáž druhého motoru topení RE: Topeni ve 120 Datum: 14.12.2010, 7:27 Od: patrik novák zkontroluj víčko nádobky chlazení , jestli dosedá , není špatná guma , není prasklé , ..... pokud má nějakou závadu nevzniká v systému dostatečný přetlak druhej motor Návod je to zajímavej, přemejšlim o tom, že to udělam, ale když sem nad tim tak přemejšlel, tak kde bere ten druhej motor, co je za původnim, vzduch? Jestliže to bere z motorovýho prostoru tak je to na jednu stranu i docela riskantní když budou nějaký výpary z motoru atd ? RE: Jedna drobnost . Prosím vás neviete mi povedať KDE a za KOĹKO sa dá kúpiť Al topné teleso na 120ku najlepšie BA a okolie ,je to dost súrne VOPRED VĎAKA svetlomety felicia Take nejste spokojeni s vykonem svetlometu u sve feldy?Rad poradim jak z toho ven=vlastni zkusenost. kurenie z VAZ 2101 Neslo by namontovat do Skodovky kurenie VAZ 2101, resp. vymennik tepla z kurenia VAZu 2101? vymena vlozky Jeste jeden tip k topeni.Vymenit vložku(mosaznou) za novou hlinikovou ze 120.je asi o 1cm vyssi a proto se musi do spoje skrine topeni dat tesneni..ja dal na obe strany samolepici tesneni na okna .je potreba asi 50 cm hadice 12mm a trubka ohnuta do kolena(co nejmensi radius oblouku), hadicka 5mm a ventilek...bude slouzit k uplnemu vypusteni topeni.prace mi trvala asi 3 hodiny i s montazi a v kombinaci s druhym vetrakem je to super.Co se tyka zapojeni vetraku doporucuju je zapojit paralelne..bud oba na1/2 nebo oba naplno(samozrejme pres relatko) pri jinem zapojeni jde spusta vzduchu druhym vetrakem ven..pokud se netoci. Skode zdar. lepší motor !!!!!!!!!!!!! To že staré škůdky netopí mě trápilo dost dlouho a řešení jsem našel klasicky pouze náhodou. Je fakt že to chce trochu umu a vyznat se v elektrice, ale účinek je zajištěnej. Prostě do obalu od topení 100/110 zabudujete motor topení ze 120. Dělal jsem to na koleni a za dvě hodky nebylo co řešit. Fotky ani jinou dokumentaci nemám tak snad alespoň pár rad. Je jasný že se musí natáhnout silnější kabel (2.5 mm)od pojistky a spínač topení zabudovat do zvlášť vedeného okruhu pojistka - spínač - motor, jinak bude po zapnutí blinkru praskat pojistka( sakra jsem se jich navyměňoval než jsem na to přišel) a zapojení motorku se musí otočit, jinak máte v autě topení k ... Jasný že tahat kabel je zbytečnost pokud máte chuť to vše propojit přes Relé. Schéma je taky jednoduché a topení se napojí přímo na alternátor a hle jak mě potěšilo řítit se zasněženou krajinou a poslouchat remcání ostatních, že je jim vedro. Pohodu a hodně zdaru Přitápění do stovky Já jsem se problém nedostatečného vytápění rozhodl řešit montáží topení z oktávky (model 1970) dozadu za sedačky tak, aby to zároveň foukalo i na zadní okno a nemusel jsem v zimě furt couvat podle zrcátek! Až to budu mít dodělaný, dám na web fotky. RE: RE: Problém ve 120 Zkusil jsem to, diru jsem objevil, ucpal a je to znat! RE: Problém ve 120 Koukni se do "kufru" jestli ti nevypadla zaslepka takova cerna tam je pak dira a dostava se pak zvenku studeny vzduch,alspon umne to tak bylo a dost dlouho trvalo nez jsem nato prisel ze tam neni zaslepka. Problém ve 120 Mám problém, když zapnu topení, tak mi z levýho kulatýho průduchu fouká studenej vzduch, kdežto z pravýho a i z ostatních teplej. Výsledek, všem je teplo, jenom řidič mrzne. Prosím o radu, protože zima je tu a já nevim co mám dělat. Trochu jinak... Já problém u své Š100 vyřešil tak, že jsem původní větrák rozebral, a všiml jsem si, že mezi vrtulí a ktytem je asi 2cm místa, kde si vzduch dělá co chce, Tak jsem nařezal kusy umělé hmoty, asi 1,5 x 5 cm a nalepil je objeden na listy původní vrtule, takže má větší průměr.Funí to docela slušně, nevýhodou je, že na 2. stupeň to žere něco přes 10A a dělá to kravál, ale to by se snad dalo omezit lepším vyhlazením přechodu mezi původní lopatkou a nástavcem. elektrika Chtěl bych se zeptat, jak to zvládá elektrika, já mam problémy už s jedním větrákem, když jde naplno. Nedovedu si představit, co by udělaly dva. Možná je to jenom můj problém, že tam mam někde kraťas, ale teď, když se navíc musí v zimě svítit i ve dne...Má to dost velkej odběr, si myslim. Ale jinak je to super nápad. RE: Topeni ve 120 nechci dělat machry, ale jezdíš se zakrytým chladičem???To dost pomáhá, rychleji se ohřeje voda a dřív to topí.Ale když je auto vymrzlý, tak je 5 km tak akorát :-))) Topeni ve 120 Nemate nekdo nejakej napad jak vylepsit topeni ve 120. Zacne mi trosku foukat vlazny vzduch tak po peti km a teplej vzduch tak po deseti. To me ted v zime docela stve. RE: RE: Ako je to z nasavanim? Ja jsem do 110L namontoval jednak dvoubehovy topeni z LSky a plus jeste mam pod druhou sedackou vzadu to topeni z oktavky. Fouka to tudiz do kabiny. A kdyz za mnou nekdo nesedi, fouka to prijemne na nohy (ze zadu :o) Od te doby nemam s topenim zadne problemy. RE: Ako je to z nasavanim? Teoriticky to tak je, prakticky se me to nestalo ani jednou a pouzivam to uz pres rok. Je fakt ze me motor nejak nekouri a je poradne utesnenej, takze situace ve skodovce "dymovnici" muze byt jina. Nebyl by ale takovej problem to zadeklovat, uz jsem to zkousel, ale nakonec jsem to nedodelal, protoze se me to zdalo jako zbytecna prace. Ako je to z nasavanim? Je to dobry napad, ale ma jednu vadu. A sice ten druhy ventilator nasava pravdepodobne vzduch len z motorovej casti a nie z vonku. Teda staci za na krizovatke zafuka vietor odzadu a v kabine mas dym ako v udiarni. radiátor120 Taky jedna dobrá rada. Místo starého radiátoru tam jde namontovat radiátor ze 120, kterej je hliníkovej a o dost líp to topí. A nebo přidat ještě jedno topení pod druhou sedačku. Známej tam má topení ze starý oktávky a ve vnitř je jak v sauně (tohle topení neni vyvedený do tunelu ale rovnou pod sedačky) topení Zdravím, měl jsem to u 110 udělané tak, že původní topení bylo odstraněno, místo něho byly dopředu tahané měděné trubky do topení z Moskviče. Krásně to topilo, na druhý stupeň to dalo tolik horkého vzduchu, až se mi to dneska ve škodě 120 která sice fouká, ale netopí už ani nechce věřit. Jinak jsem slyšel jiný systém topení do 100. Jde o to protáhnout tunelem husí krk, kterým by mohl vzduch proudit. Jedna drobnost . Napad je to dobrej , kdyz jsem mel 100 tak me docela pomohlo pridelat na vicko ktere zakryva stelovaci misto pro rucni brzdu ( na stredovem panelu mezi sedadly ) pant . Kdyz jsem ofouknul predni sklo tak jsem proste vicko otevrel a teply vzduch proudil do vozu aniz by prekonaval dlouhou cestu tunelem dopredu . Sklo se vepredu kupodivu nemlzilo a v kabine bylo vetsi teplo . Rada neni tak vychytana , ale pokud nekdo chce mit hodne malo prace s upravou tak ji treba privita .
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|