ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Co přinesla úprava motoru Favoritu.
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Co přinesla úprava motoru Favoritu.

RE: RE: Favorit???
Datum: 18.03.2011, 23:41
Od: Roman Velas

Tak má pravdu.Je lepší si koupit nové a silnější auto.Je to bez práce.Ale né každej má na nové auto a né každej chce zrovna Toyotu supru.Mimochodem z německa solidní dotáhneš i za 70 papírů.


RE: RE: můj favorit
Datum: 29.01.2011, 9:11
Od: pepa

Jak to pak brzdis?????


RE: RE: můj favorit
Datum: 29.01.2011, 9:10
Od: pepa

Jak to pak brzdis?????


dotaz
Datum: 6.01.2011, 8:27
Od: Miloš Hylmar

Zdravím. Moh byste mi poslat podrobější výklad této ůpravy?Rád bych si to vyskoušel na mém Favouši. Za odpověď děkuji.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 7.05.2010, 20:39
Od: MIRA

Ale naopak,skoda 120ls,starsiho vydani asi tak rok 78,to bez problemu zvladne!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 7.05.2010, 20:25
Od: mira
WWW: http://mira

Ale naopak,skoda 120ls,starsiho vydani asi tak rok 78,to bez problemu zvladne!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 7.03.2010, 11:03
Od: vesnican

ja měl 105, 4-kvalt a a 3ku mi to dalo taky 120, ale musíš si seřídit předstih.....


RE: RE: Benzín
Datum: 26.11.2009, 18:24
Od: Gabča

Chytrej to Laco čobolák......


taky bych chtěl
Datum: 13.10.2009, 7:45
Od: Đawson

stejný motor, stejné problemy....neděláte někdo tyhle úpravy? já se v tom moc nevyznám a v servisu tohle nikdo neudělá na favorita:D


RE: RE: RE: Motor
Datum: 5.09.2009, 15:12
Od: Treble-Joint

Presne tak. Tuning v pravem smyslu slova neni ladeni vykonu auta z duvodu nedostatku penez na novy lepsi, ale jde o radost z toho, ze zcela obycejne starsi auto postupne vlastni praci dostaneme na a nekdy nad uroven novych. Novych samozrejme mysleno v podobne kategorii. Ne ze favo zacne nakopavat prdel nejakymu preplnovanymu osmivalci. Proste pocit z predjeti dejme tomu toho golfa s favoritem vyladenym vlastnima rukama je podle me mnohem lepsi, nez si koupit novy auto se silnym motorem a machrovat. Na tom neni ani vubec nic. To v dnesni dobe dokaze kdokoliv, kdo ma jen trochu penez. No vlastne v dobe, kdy je "in" si na vsechno pujcovat, ty penize ani mit nemusi. Naopak tohle povazuju za buranstvi a onanovani mestaku. :) Pricemz ja jsem teda z mesta taky.


RE: RE: Motor
Datum: 6.07.2009, 20:36
Od: Roman Velas

To že máš nějaký supr auto se nedá říct.Každej si o sobě bude myslet že je velkej frajer,kterej si pořídil silný auto.A každej kdo má na to si dát auto někomu,aby mu udělal tuning je podle mě jen rozmazlenej fracek,kterej si ničeho neváží.Je umění si upravit auto u sebe doma jen s minimální pomocí ostatních,a ne dát někomu auto a říct "udělej mi to".Já mam taky jen "starou rakvi" Favorita.Ale celího jsem ho dělal sám doma jen s minimální pomocí.A teď se za mnou otáčí pomalu každej,jelikož mam dvou místný cabrio s motorem o výkonu 170 koní a turbem.zrychlení z 0-100 pod šest vteřin a max na 240.A teď kdo je vesnickej buran co?Jsi se svim passatem ubohej,víš to a proto píšeš takovýdle kraviny.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 21.03.2009, 15:48
Od: leos

Jsem už starší ale 120L smi bez obtíží chodila 130na 3rychl. st.ale karburace byla předělaná z R ka , čili komory 140/140 EDSR 3229, v serii jsem se nedostal přes 90,jednalo o 4°převodovku.


RE: Motor
Datum: 22.01.2009, 4:40
Od: vy hovada blbe

55 000 Kc ? A porad mas hnusnou prorezlou plecku ?? ty a tobe podobni musite byt fakt chuji k pohledani, ja mam VW Passat 150K rok vyroby 2000 , air con, zadne fucking radoby tuning upravy je to motor 1.8 a mrska mi to na dalnici 240 km/h .. akoupil jsem ho za 38 500 Kc Ty vase fucking jakoby tuning zamrdanych starych rakvi od kterych vam ustrelujou kola a soucastky za provozu nejsou nic jineho nez onanovani vesnickych buranu


RE: můj favorit
Datum: 22.01.2009, 4:30
Od: Karel Gott

Vsichni tady jste idioti opravte si cestinu vy vesnicani


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 19.07.2008, 21:17
Od: jir

mě to jede 60km/h na jedničku,90km/h na dvojku


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 19.02.2008, 11:05
Od: Punkee_Lstivec
WWW: http://www.lest.cz

prominte ze se mozna vmnesuju do konverzace je mi teprve 19 ale skodovkama jezdim uz od 14 a muzu potvrdit ze sadrak dokaze dat na dvojku 95 km/h byl to priserny rachot myslel sem ze se zabiju ale nadvojku ta rucicka skutecne ukazovala na 95 (je mozne ze tachometr neco promeri ale tech 90 tam bylo urcite) byla to obycejna 4kvaltovaprevodovka a motor tam byl ze 110 s karbecem ze 120ls takze zadna uprava mozna se najdou taci co mi to nebudou verit nakonec proc ne oni v tom nejeli ale jasem to zazil (podruhe uz nechci) a vim ze to sadrak zvladne .....


RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 17.02.2008, 12:54
Od: viktor sabala

a to s tebou budu klidne hadat mam 120l a taky sem kalil na 3 120,na 2 pri plnym céresu davam 80.a jestli neveris tak se koukni na youtube na profil sablos tam ty videa sou jeste sme to natačeli.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 1.02.2008, 23:21
Od: Vladislav Bartos

Ja jsem udelal na 2ku 90km/hod!!


RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 24.01.2008, 17:59
Od: wwww

......bych chtel videt jak se ritils se 120 na trojku 120km/h to tlac lidem do hlavy nekde jinde...seriový motor 120 ti nikdy neudela na 3ku 120...


RE: RE: RE: Benzín
Datum: 18.04.2007, 17:13
Od: žč

žčq


RE: RE: Benzín
Datum: 24.03.2007, 13:41
Od: čiča od lesa

Ty seš nákej chytrej slováku zasranej!!!


RE: můj favorit
Datum: 3.02.2007, 17:31
Od: Tom

zdravim! nechci nějak machrovat, ale já mám klasickýho favorita 89 136l-46kw. nic s nim není dělaný je to v sériovým stavu... feliny afeliny 1.6, fábie i 1.4 a oktávky 1.6 na mě nemaj a na dálnici jim ještě zamávám..... maximálku mam úplně běžně lehce přez 165 a když se držím v kapse za autem tak to tahá i kousek přez 180..... docela dobrý ne?


RE: 15KW jedinou součástkou
Datum: 4.10.2006, 11:45
Od: Michal

ahoj nechci nijak urážet ale rozhodně nenaženeš 15kw cca 20koní do motoru jen větším průměrem trysky pro příklad mohu uvést škodu 135i kastle 120m vývoz do rakouska žádná předělávka podle odhadu nikoliv podle brzdy je po úpravách motor cca na 110koních!!! A úpravy obsahovaly snížení hlavy ostrá vačka zvětšení kanálů v hlavě posléze jejich vyleštění komletně přetryskovaný karburátor a samozřejmě odlehčení setrváku a řemenic. Auto nevlastním má ho známej a nechlubím se cizím peřím jen dávám příklad kolik toho musíš udělat aby tam ty koníci opravdu byly. Jo a pro jednoduchý lidi můžu jen napsat že sem před týdnem s tímto vozem jel a honil sem se po letišti u nás v táboře s 2.0i hondou accord aerodeck a nedá se říct že by ujížděla jo aerodeck má 85kw takže tuningu zdar a nenechte se takovejma chytrákama rozhodit p.s.jinak usobně vlastním cca 14dní favorita 135LSe takže co se koní týká budu s tim muset taky něco udělat teď ale tahám elektriku protože předchozímu majiteli auto shořelo zevnitř a až dojde na ty koně tak se za ty prachy co bych upravoval originál motor asi pokusim do toho posadit 1.6ku z felicie a obohatit ji o turbíčko


15KW jedinou součástkou
Datum: 22.05.2006, 16:21
Od: Michal Oškrda

Chalpe jeko další zlepšovak ti doporučím to co měl kamik na favecovi.Vyměnit trisku v karbecu na tlusčí sitičovou z starších škodovek.Spotřeba vzrostena cca 9 litru,ale 15kW je navrch a to je u fafíka sakra znát.


můj favorit
Datum: 2.09.2005, 9:48
Od: karel

Dovoluji si přidat svůj příspěvek, protože také jezdím škodou favoit, udělal jsem přestavbu, takže mám doklady na karburátorovýho favorita z roku 1990 135L, které stály 7000,- a z NSR mě přivelzli na přestavbu Fa r.v. 1994 LXI 50kw vstřik. bosh po 1.majiteli s německoou serviskou a tp najeto 60000km a stál 700 euro, no a já ho protáh stk a evidenčkou a přihlásil na přestavbu a jezdím, jen motor dostal lehkou úpravu: dal jsem nový výfukový potrubí z karburátorovýho favorita a zadělal do něj lambdu už bez katalizátoru a jede parádně na 5 kopce a natrhne i novější auta včetně 1,3 felicií a 1,2 fabie, dělá mě radost. Ve velkém TP jsem samožřejmě nepřihlásil katalizátor, tak ho tam mít nemusím! Asi je to motoricky povedenej kus už z výroby.


RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 22.10.2003, 15:12
Od: Yokotashi

Tak tady procitam clanky o motorech a upravach a najednou narazim na tenhle komentar od nejakeho inteligenta ze skoda auto ... tedy mu venuji nasledujici radky: Tvrdis, ze skodovka neni auto, ja ti to neberu, nevymenil bych ji za svuj vuz, ani kdyby byla pozlacena ... nesedi v zatackach, nez zacne v zime topit, problemy s udrzbou, s chlazenim ... v S105 jsem malem zemrel ... jenomze tenhle web je hlavne o upravach. To ze si koupis zapadni vrak jeste neznamena, ze ho nemuzes upravovat a protoze skodovek je u nas nejvic, tak je logicky nejvic uprav, lidi a informaci na webu o skodovkach. Pokud nechces upravovat a ani te nezajimaji skodovky, nechapu, proc sem lezes. No a kdyz uz jsem zacal psat, tak neco prihodim. Nekdo se tu ptal na nejlevnejsi upravy, pro zvyseni vykonu. Ja sice resim spis snizeni spotreby (nevic na dvoutaktnim motoru), ale myslim, ze obecne nejlevnejsi (a na zacatek nejvhodnejsi) je: 1. vice vzduchovych filtru paralelne (snizeni odporu v sani) 2. elektronicke, procesorem rizene zapalovani 3. zvyseni komprese (az po zapalovani, aby se to mohlo prizpusobit) Yokotashi The Trabantist


RE: RE: Benzín
Datum: 11.11.2002, 22:20
Od: Pir

91 a 95 jsou za stejnou cenu takze 95 je vyhodnejsi.


RE: Benzín
Datum: 11.11.2002, 13:20
Od: Míťa

Do 135 se tankuje natural 91, ale samozřejmě skousne i special. 95 je zbytečná.


RE: Benzín
Datum: 7.11.2002, 10:27
Od: Mike

Muzes tam lit co chces ten motor to vydrzi a podivej se do literatury je tam psane olovnaty i bezolovnyty s min oč. 91


Vackova hridel
Datum: 12.10.2002, 20:12
Od: Jirki Pustowka

Napis mi prosim kdes nechal vacku upravit, nebo kde si sehnal novou uz upravenou. Diky moc


Snížení hlavy
Datum: 12.08.2002, 23:45
Od: Kousek

Zdravím všechny. Mám Favo 40kW/BMM s upravenou ŘJ od Sportmotoru. Chtěl bych ještě snížit hlavu a zvednout kompresní poměr. Máte někdo zkušenosti jak se s tím vyrovná řídící jednotka, aby správně nastavovala předstih atd. čili je nutné po snížení hlavy upravit i počítač? Všem moc díky za info.


RE: Benzín
Datum: 19.07.2002, 9:33
Od: Maykl

Ty si asi naozaj E.T. - mimozemstan. Na buduce sa budes urcite pytat ako sa meni rezerva... Chod uz do pice !!! A pripoj sa radsej na stranku pre zeny !!! Tomu budes viac rozumiet !!!


Benzín
Datum: 11.07.2002, 15:16
Od: E.T.

Zdravim, jsem cerstvym majitelem Favorita 135 LS. Priznavam ze o autech nevim skoro nic. Zajimalo by me jakej benzin mam tankovat. Ja tankuji special jako puvodni majitel, ale kamarad mi rikal at tam leju Super. Tak jsem z toho jelen. Co tam mam tedy tankovat. Diky za radu.


RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 2.07.2002, 18:28
Od: formanek

Videl jsem Feldu co mela 220 koni takze by Favorit mohl jit na 160 koni asi urcite ;O) Jo a s Octavii 1,9 TDI 81kW jsme zase nemohli ve 180-190 ujet Felde, porad se nam drzel za prdeli ;o) Stejne jako se mi libi kdyz me nekdo spatri v mem vraku Skoda 120 L ktera uz jde na odpis, motor je splacanej, ale ja se priritim 140 km/hod a jak vsichni hned zrychlujou ;o) Bohuzel ta rychlost uz nejak po dvou letech uzivani jde dolu :( takze uz neni 120 km/h na trojku... a pritom zadnej tuning, ale jen dobre zajety auto...


RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 2.07.2002, 18:25
Od: formanek

Videl jsem Feldu co mela 220 koni takze by Favorit mohl jit na 160 koni asi urcite ;O)


RE: LPG a uprava motoru
Datum: 14.04.2002, 18:35
Od: Marek Imlauf

S upreveným motorem se samozřejmě dá jezdit i na LPG, brácha měl plyn v 120LS měla A-čkovej motor ze soutěží a byl trošku znát úbytek výkonu proti benzínu, ale je pravda, že se nikdo nezabýval seřízením tohoto motoru na provoz LPG. Mimo jiné pamatuje když onehdá jeden borec drtil ze stotřícou na plyn všechny soupeře na ploché dráze automobilů v Čakovicích.


Hlava
Datum: 14.04.2002, 17:16
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/motorsport

Je velky omyl si myslet ze snizim hlavu a mam akceleraci vetsi o 10 sec. Snizeni hlavy se pouziva vetsinou pri opravach motoru, nebo jako doplnek dalsich uprav. Samo o sobe snizeni neprinasi zadnou "bombu" jak zde bylo napsano. Dalsim faktorem je o kolik byla hlava snizena, tedy o kolik byl zvetsen kompresni pomer.


LPG a uprava motoru
Datum: 5.04.2002, 22:18
Od: DarkLogic

Taky by se mi libilo takhle si upravit motor, ale jak by se mu potom libilo pozirat LPG? Slo by to vubec? A melo by to smysl? Jezdim kazdy den, takze cenovy rozdil mezi plynem a benzinem je pro nejdulezitejsi


Co přinesla úprava motoru Favoritu - Formana
Datum: 4.02.2002, 7:59
Od: Hornet

Uprava motoru meho Formana prinesla to, ze to jede :) no jede to podle budiku za 180km/h takze vlastne nevim kolik to jede :) jeste by to neco chtelo, ale nejak nemam penizky :(


RE: snížení hlavy
Datum: 17.01.2002, 7:37
Od: Petr Kaska

No nevim, nevim hlavu jsem taky snizoval, myslel jsem si co to bude za bombu a skutek utek, citlivost na serizeni vzrosla maximalne, pozadavky na kvalitu benzinu, jakbysmet, atd. spis hur nez lip.


RE: snížení hlavy
Datum: 17.01.2002, 7:37
Od: Petr Kaska

No nevim, nevim hlavu jsem taky snizoval, myslel jsem si co to bude za bombu a skutek utek, citlivost na serizeni vzrosla maximalne, pozadavky na kvalitu benzinu, jakbysmet, atd. spis hur nez lip.


RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 11.01.2002, 14:39
Od: TomasV

Toyota Yaris ma v zakladu motor 1.0 o vykonu 50kW, 1.3 pak ma 63kW a 1.5 Sport ma 78kW. Jestlize jste se honil s Yarisem a s timhle motorem, tak 78kW s lehkym autem dokaze dobre zacvicit. Znamy s Octavii 1.9TDi 81kW se zas honil na dalnici s tuningovym Favem, a nemohl ho za boha predjet. :o) Mimoto, kdyz jsem se kdysi bavil s tunery aut, co jezdi Raelly Cross a Hobhy Raelly, tak se daji motory z Fava upravit az na 160 koni? Co si o tom myslite? Motor asi moc dlouho nevydrzi.


RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 13.12.2001, 14:02
Od: Barešáček

No, je to dost jednoduchy, Yaris, pokud je mi znamo, ma motor VVTi. A co jsem o nich cetl a slysel, tak se nestacim divit. Proto si mu asi nedokazal ujet. Ten motor je fakt dost slusne naslapanej uz ze serie. Neco podobnych bych chtel mit ve svym facku. :o)


RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 30.11.2001, 13:50
Od: Roman

Jaks, ku.va, moh jet 210 ?!?! Díky takovým jako si ty, to tak na našich silnicích vypadá. Když zařve blbec, který to zaviní, pak je to jeho chyba, ale většinou to odnesou neviní.


RE: RE: RE: RE: snížení hlavy
Datum: 24.11.2001, 19:51
Od: Marek

vozilo mě to do práce :-))))


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 21.11.2001, 13:49
Od: Kamil Hanusek

Nehodlám nikoho nazývat kreténem ani nijnak podobně, ale na jednu stranu franta@skoda-auto.cz má pravdu v tom, že fáčko zůstane fáčkem, na druhou stranu asi ví prd co je tuning. Za utržených 60000 si může třeba koupit VW GolfII, třeba i 1.8GTi a to auto pojede, ale od tohodle auta se to čeká. Franto, už jsi zažil někdy pocit, kdy tě na D1 z Prahy do Brna nepředjede žádné auto? Já jo. Pokud sedíš v nadupaném sériovém autě 2.8VR6, opět se dá říct, že se to od tebe čeká. Pokud ale jedeš ve svém natuningovaném autě (byť je to fáčko) a naháníš se s novými i silnějšími sériovými vozy a sem tam ti někdo ukáže vztyčený palec (ne prostředník) na znamení že ti to jede fakt dobře, je to o něčem jiném . . . . P.S. Když jsem drtil svou Carinu 2.0 z Prahy, nemohl jsem ujet Toyotě Yaris - jak ten z toho autíčka mohl vytlačit 210 kmh mi není jasné . . . . :)


RE: RE: RE: snížení hlavy
Datum: 29.10.2001, 12:58
Od: vici

jo tak to jo, v tom pripade tak velky kompres i k necemu byl. Ale normalne po ceste bych s tim jezdit nechtel:o)


RE: RE: snížení hlavy
Datum: 29.10.2001, 10:38
Od: Marek

320-300


RE: snížení hlavy
Datum: 27.09.2001, 11:01
Od: vici

a jakou jsi tam mel vacku?


snížení hlavy
Datum: 21.09.2001, 10:45
Od: Marek Imlauf

Možná jsem magor ale se snížením hlavy jsem šel do extrému. šla dolu postupně až o 2mm, čímž dosáhnete při seriových pístech podle mích propočtů (pokud byly zprávné) komprese asi 12-12.5:1 a fungovalo to naprostu perfektně, ale upozorňuji že to nevydrží obyčejné svíčky, těsnění kupodivu ano.


RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN ????
Datum: 8.08.2001, 22:00
Od: Fany N.

Zdravim vsechny skodovkare!!!Sem cerstvim majitelem Fav.89´,mot.136, upravy ´Black line´,a chystam se pokracovat ve vyzdobe meho cerneho milacka. Tahle supr web.strana poskytuje many info,fandim vam a doufam ze budete pokracovat ve stejny kvalite,jako doted.Uz se tesim,az budu podle vasich rad uprav. motoru predjizdet filcku 1.3,no nevim.Cau priste,Fany,sever.Cechy


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN ????
Datum: 11.07.2001, 10:19
Od: krysacek

Hmm ... zajímavá diskuse !. Jen Vás nechápu, že nějaký idiot může rozpoutat takovou vlnu emocí. Že se s ním vůbec bavíte, to se teda divím. Asi opravdu nic kloudnýho v životě nedokázal, zřejmě patří k těm blbečkům, na který se občas všici díváme o půl osmé v televizi. Vozí si to prdel v auťácích koupených za státní peníze z našich daní, a jak jezdí, to víme všici. Nažraní jak dobytek ty auťáky rozbíjejí, a to nejen svoje, a všecko jim projde. Jsou úplně mimo realitu. Osobně se taky starám o dvě firmy, tak vím, co to je. Jezdím ve škodovkách, mám celkem čtyři, nejraději Š100 s motorem 120 na plyn. Škodovky jezdí velmi levně. Až dojezdí postavím je na zahradu. Manželka sice nadává, že máme vrakoviště místo anglickýho trávníčku s bazénem jak ostatní, ale prodá to pak levně mladým klukům, je na obchodě zainteresovaná, tak se snaží. Kluci ty vraky za pár peněz koupí, manželka je spokojená, že má nějakou korunku navíc, opraví se to a jezdí to zas. Tedy je to i o ekologii, protože se nic nemusí znovu vyrábět. Ale o bezpečnosti to moc není, opravdu po našich silnicích jezdí hodně zahraničních vraků, když skončí ve škarpě, dobře jim tak, ale můžou i někoho sejmout, a to mi dost vadí. Nechci domýšlet, jak bych v případě srážky dopadl s natankovanými 50 litry propanu v kabině a 20 litry benzínu. Doufám, že i v tomto státě nakonec bude platit, že si šikovný člověk vydělá. Osobně uvažuji o pořízení něčeho většího na plyn, nejraději bych koupil třílitrovou Alfu 164. Jezdí to šíleně, zkoušel jsem si to projet. Jednička 60, dvojka 110, trojka 150, čtyřka ?, pětka ?. S tím se dá opravdu předjet téměř cokoli. Je to i levný, normální člověk si to nekoupí (zase spíš srdeční záležitost), protože pojistka na rok stojí desítku. Určitě Alfa ale dá šluka všem takovým kreténům, co si koupí zahraničního vraka na lízačku ze kterého teče benzín děravou nádrží a nemají na to, aby jezdili, ale kritizují jiné za to, že mají škodovku. Nedochází jim ale, že díky této skromnosti jim zbude i na benzín (plyn) a tedy opravdu na rozdíl od nich JEZDÍ.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co setrvačník???
Datum: 22.05.2001, 23:25
Od: Zdeněk Chovanec
WWW: http://www.cmt.wz.cz

Vyvážení stojí cca 500 - 800,- kč podle toho, jak dlouho se vyvažuje.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co setrvačník???
Datum: 15.05.2001, 13:45
Od: Viky

Zajimalo by mne, kolik takove vyvazeni na vyvazovacce stoji penez, osobne mam v motoru 1000MB, na puvodni klikovy mechanizmus dodany odlehceny (asi 3kg) setrvacnik pro 190mm spojku, puvodni popraskal. Kvuli tesneni kolem remenice je vymenena i remenice za novejsi typ. Motor s vackovkou 110R toci 6300rpm, ale uz dela kraval, radsi to nedelam moc casto. Ma za sebou v tyhle uprave asi 2500km bez problemu, kolik mne jeste ceka? :))


RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co setrvačník???
Datum: 14.05.2001, 19:00
Od: Zdeněk Chovanec
WWW: http://www.cmt.wz.cz

Pro Filipa: Než vyvažovat podomácku, tak to radši nic!!!! V 9999ti z 10000 to rozvážíš a bude to ještě horší, než to bylo!!!! Co se týče tvé připomínky ohledně klik škodovky a žigulíka, tak to je taky blbost. Na řemenici NELZE "dohnat to, co se neudělá na samotne klice"!!!! Hoši, varuji, na vyvážení kliky ani nešahejte, pokud na to nemáte pořádnou vyvažovačku!!!!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: A co setrvačník???
Datum: 9.05.2001, 8:36
Od: ladao

filipe nezapomeň, že Žigul má jinou konstrukci kliky, která je 5 x uložená a ne jen 3 x jako u Škody.


RE: RE: RE: RE: RE: A co setrvačník???
Datum: 8.05.2001, 15:27
Od: Filip

Jasny, Eidy. CMT : O.K., zajimalo me to podomacku, ta spec. vyvazovacka neni vsude po ruce. Take kazda fabrika maji jiny styl. Skoda mela masivni remenici, na ktere dohanela to, co neudelala na samotne klice. Zigul ma mnohem lehci remenici, asi si dali vic prace se samotnou klikou.


RE: RE: RE: RE: A co setrvačník???
Datum: 8.05.2001, 9:46
Od: Zdeněk Chovanec
WWW: http://www.cmt.wz.cz

To je ovšem pouze statické vyvážení, u dlouhých hřídelů, jako je klik. hřídel je nutno vyvažovat dynamicky, takže nutno dát na spec. vyvažovačku.


RE: RE: RE: A co setrvačník???
Datum: 7.05.2001, 11:32
Od: Eidy

Jentak mimochodem. Neni to eidi, ale EIDY!!! No prostě jsme vzali dřevěné latě(přesné, rovné) a na ně jsme připevnili nerezové kulatiny o průměru asi 8mm. Vše jsme pak pomocí vodováhy umístili na kuchyňský kredenc, který je dost bytelný a odolný proti otřesům. No a bylo to. Potom už jen nechat odvalovat kliku a spol. po kulatinách a postupně odvrtávat. Comprendo?. Tak čus bus.


RE: RE: A co setrvačník???
Datum: 6.05.2001, 22:52
Od: Filip

Melo by se vyvazit jen klika + setrvacnik + remenice (+spojka). Bez pistu a ojnic. Ty se upravuji na stejnou vahu. Pak to na vyvazeni nema vliv. Zajimalo by me, jak to udelat doma "na koleni" - Eidi ?


RE: RE: RE: A co takhle setrvacnik?
Datum: 2.05.2001, 21:40
Od: D.Ditmar

Svatá pravda. Já jel v obyč. Š 120L s motorem, který byl vyvážený komplet i se spojkou a šel do otáček jako prase. Jinak se totiž drahocení "koňové" přeměnují ve ztráty chvěním.


RE: RE: A co setrvacnik
Datum: 27.04.2001, 10:33
Od: Vena

Doufam ze jsi to alespon vyvazoval i s ojnicema a pistama v id. pripade jeste se stocenou remenici. Jinak ti to bude prd platny :).


RE: A co setrvačník???
Datum: 26.04.2001, 14:17
Od: Eidy

Já mam setrvák odlehčenej o 2 kila. S klikou je vyváženej doma "na koleni". Motor jde do otáček lépe a fakt, že při 6500 ot/min může ještě více (ale pak už se bojim o ojnice)svědčí i o dobrém vyvážení. Kdyby to šťouraly zajímalo, mám eRko s motorem 120 LS. JEDINOU další úpravou je zkrácené sání.


RE: RE: A co takhle setrvacnik?
Datum: 25.04.2001, 12:05
Od: Vena

Na staceni setrvacniku pozor. Po odtoceni je nutne si nechat vyvazit klikovy mechanismus s takto odtocenym setrvacnikem jinak vam ten motor dlouho nevydrzi!!!!


RE: RE: A co takhle setrvacnik?
Datum: 25.04.2001, 12:04
Od: Vena

Na staceni setrvacniku pozor. Po odtoceni je nutne si nechat vyvazit klikovy mechanismus s takto odtocenym setrvacnikem jinak vam ten motor dlouho nevydrzi!!!!


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 25.04.2001, 10:38
Od: Honza

Proc kupovat novy auto ? Tady jde predevsim se nam nem "vyradit". A je jedno jestli to je facko, nebo S120. jak uz bylo napsano, jsou to stranky o upravach skodovek, a co se tim da vsechno udelat a ne o tom, ze abych si zajezdil, musim prodad facko nebo skodu a koupit neco jineho.


RE: A co setrvačník???
Datum: 23.04.2001, 19:38
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

Odlehcenim setrvaku jde motor skutecne lepe do otacek, ja sam jsem to puvodne mel mit, ale nakonec z toho z tezko vysvetlitelnych duvodu seslo :-((


A co setrvačník???
Datum: 18.04.2001, 20:01
Od: HyneX

Nemá tady někdo zkušenosti s odlehčením setrvačníku? Touto úpravou by se myslím měl motor vyhoupnout do mnohem vyších otáček?


RE: nova teoria dotahovania hlavy
Datum: 4.04.2001, 15:20
Od: Zdeněk Chovanec
WWW: http://www.cmt.wz.cz

Vidím, že ohledně dotahování hlavy je tu napsáno mnoho nepřesností. Takže takto: Litinová hlava motoru Š 1000 MB - Š 130 se dotahuje na moment 55 N.m momentovým klíčem, po 500 km se znovu dotahuje na stejný moment a seřídí se ventily. Hliníková hlava motorů Š 135/136/FAV/FEL se dotahuje momentovým klíčem na moment 17 - 20 N.m, poté se všechny šrouby dotáhnou o úhel 90 stupňů a poté ještě jednou o úhel 90 stupňů tak, aby celkový úhel otočení byl 180 stupňů. Poté se již NIKDY NEDOTAHUJE!!!!!!! Na utažení hlavy motoru nemá vliv ani druh, tloušťka či provedení těsnění pod hlavou (jestli má pásek, či ne) - vždy platí postup uvedený výše. Závit šroubů hlavy musí být vždy pečlivě očištěný, nejlépe závitovým očkem, stejně tak závity v bloku válců sadovým závitníkem. Šrouby poté pečlivě namažeme buď olejem, nebo grafitovým mazacím tukem. Tření v závitu a pod hlavou šroubu má totiž velký vliv na předepnutí šroubu a tím dosažení dostatečného přítlaku hlavy k bloku. Tento přítlak musí být zachován za všech režimů práce motoru, aby těsnění jak se říká "nefouklo". Proto se u moderních aut už téměř nesetkáte s dotažením pouze na moment ale na moment + úhel. Důvodem je právě to dostatečné předepnutí šroubu. Co se týče atypických těsnění, mohu zajistit jakékoliv těsnění podle požadavků.


oprava psaní
Datum: 3.04.2001, 11:22
Od: Aleš Klicman

Teď jsem si to po sobě přečetl, no to je hrůza , omlouvám se ty hrubky, člověk myslí dopředu a pak mu snadno nějaké to slůvko vypadne. K tomu chiptuningu chci upřesnit, že chip od Sportmotoru měl na rozdíl od Cimbu přívstřik při prudkém sešlápnutí pedálu a celkově se mi zdál lepší.(oba chipy jsem zkoušel na svém autě). I Ing. Dymovský ze Sportmotoru byl daleko sdílnější, když se mi ho podařilo sehnat. Ahoj


těsnění hlavy
Datum: 3.04.2001, 11:10
Od: Aleš Klicman

Zdravím příznivce škodovek, ví někdo, kde se dá sehnat těsnění hlavy tloušťky 1,0 nebo 1,2 mmm, které by mělo oranžový sítotisk? Já jsem na felicii BMM 1,3 s úspěchem použil pro zvýšení komp. poměru těsnění 1,0 mmm (originál má 1,5 - 1,6 mm), čímž jsem se vyhnul nutnosti snížení hlavy a dosáhl stejného efektu, jako by byla snížená o cca 0,7 mm. Bohužel po roce ježdění mi začala unikat (vzlínat) chladící kapalina mezi hlavou a blokem ven z motoru. Možná to bylo tím, že těsnění nebylo podruhé dotaženo, nebo nemělo právě onen oranžový sítotisk. Dál jsem se s Vámi chtěl podělit o zkušenosti s chiptuningem. Vyzkoušel jsem chip od Sportmotoru i od Cimbu autosport. Chipy měly mít velmi podoébné vlastnosti, ale od Cimbu má chip od Sportmotoru přidaný předvstřik, tedy něco jako akcelerační pumpička u karburátoru, a motor tedy při prudkém přidání z volnoběhu nemá díru v plynu a má mnohem ostřejší zvuk. Spotřeba zůstala prakticky nezměněna, ono to člověku nedá, když to jde najednou líp za plynem. Začal jsem ještě používat Shell V-Power, najednou to jelo ještě lépe a zjistil jsem že mám spotřebu nižší cca o 0,7 l/100km, takže jsem jezdil rychleji, čistil se mi motor od karbonu a ještě mě to stálo méně než kdybych jezdil na obyč. Natural 95. Když jsem právě musel vyměnit netěsnící těsnění hlavy, zjistil jsem, že spalovací prostory a talířky ventilů jsou úplně čisté, bez karbonovýchz usazenin. Jinak jsem zde také zahléd polemiku na téma zapalovací svíčky. Měl jsem požnost se pohybovat dva roky v rallycrosu a tam drtivá většina favoritů ale i ostatní, např. VW používaly platinové svíčky Bosch platinum F5DP. Dají se u nás celkem snadno sehnat,stojí asi 100-120,- Kč/kus v katalogu Bosch nejsou určené k žádnému sériovému autu, což možná taky něco značí. Viděl jusem je testru svíček v tlakové komúrce a doslova oproti ostatním svíčkám úplně září, kdežto u ostatních obyčejných i vícejiskřišťových svíček jenom překakovali jiskérky jak na piezo zapalovači. Jsou totiž dělány, aby mohli zapálit i velmi bohatou směs při vysokém tlaku, takže pro vás kdo máte vyšší kompresi a větší trysky v karburátoru si myslím je to optimální řešení. Jezdím na nich už 80 tis. km, měnil jsem je preventivně po 60 tis. absolutní spokojenost, a to jsem jich měl možnost vyzkoušet opravdu dost. Takže shrnu, prosím jestli někdo nemá kontakt na ty tenká těsnění se sítotiskem, a ještě jsem měl dotazu v rurice převodovky, kde je přesně umístěno identifikační číslo - felicia 1,3 BMM r.v.96. Mám totiž dojem, že mám stálý převod 3,98 a ne 4,16. Ty čísla stálého převodu nevím jestli jsou přesně, manželka má 1,3 MPI a při 110km/h má na otáčkoměru cca 3250ot/min a já při stejné rychlosti cca 3000ot/min, stejně jako můj otec s 1,6 MPI, takže se chci jenom ujistit, co tam vlastně mám. Děkuji za reakce a omlouvám se za tu rozsáhlost, měl jsem toho na srdci hodně.


RE: RE: Tuning na Slovensku???
Datum: 3.04.2001, 9:36
Od: Michal

Ja som si to myslel ale... Viem ze ma rovne pisty a nema vybrani . Ale este mala otazocka: Ide do toho hlava z 50kw felicie??a este ked ju zbrusim?do kolko by sa mohol vyhnat komprese bez ujmy?


RE: Tuning na Slovensku???
Datum: 3.04.2001, 7:29
Od: richard

Jsně že 136.


Tuning na Slovensku???
Datum: 1.04.2001, 12:29
Od: Michal

Mal by som taky maly dotaz. Chcel by som si kupit Favorit 135/136L neviem ktory je lepsi ci skor vhodnejsi na tuning? A nahodou nevie niekto adresy ,alebo nazvy tuningovych firiem na Slovensku ? Viem ,ze na Cechach su firmy ako napr. Sportmotor, motor-axle.... . Ale na Slovensku nepoznam ziadnu /okolie Lipt. Mikulas. Vdaka Michal


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRE
Datum: 29.03.2001, 15:09
Od: alena

to bych mohla, ale raptora ještě nemám dotuněného- došly many, ale vzhledem ktomu, že mám dost naježděno v každém počasí a v různých strojích(nejen osobní)to zas není aktualní ahoj alena


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 29.03.2001, 12:06
Od: Richard

Pro Alenu: Zkus vo sobě napsat na tenhle web článek.Třeba: "Žena za volantem tuningové škodovky" ohohóóóóóó to tu ještě nebylo !!!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 29.03.2001, 11:50
Od: alena

VICI: dík, mě stačí moje tuningová, lety odzkoušená jinak děkuji autorům tohoto webu za dobré nápady a rady, už některé mám udělané a dík, že nás tady necháte s VICIm blábolit


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 29.03.2001, 8:22
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Alena:pokud je libo novou poradnou hlavu za dobrou cenu, treba i dobirkou tak neni problem zajistit:o)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 29.03.2001, 7:17
Od: alena

pro Viciho: zkoušeli mi dát hlavu jednoho favomena, ale neměl dost kapacity a malou kompresi, tak zůstala původní,jinak bych nemohla s vámi komunikovat ahoj alena


nova teoria dotahovania hlavy
Datum: 28.03.2001, 19:17
Od: rasto

takze po novom sa nedotahuje ziadna hlava (ani hlinikova ani liatinova) - ak je tesnenie pod hlavu opatrene takym cervenym pasikom (ak tam ten pasik nie je (na starych tesnenniach) tak sa musi dotahovat aj hlinikova aj liatinova hlava). jediny rozdiel medzi hlinikovou a liatinovou hlavou je ten ze liatinova pri velkom prehriati praskne a hlinikova sa pokruti. toto nemam z vlastnej hlavy ;-))) to som sa dozvedel od jedneho experta


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 28.03.2001, 8:29
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

pro Alenu : tak to jo:o)) a co jste mela s hlavou, ze Vam ji museli dotahovat?:o))


RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 28.03.2001, 7:38
Od: alena

pro Viciho-ani ne, jen to trochu skřípalo


RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 27.03.2001, 19:51
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Dotazeni hlavy po 800.. hmmmm to muselo byt asi dost bolestiveee :o)))))))))


RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 27.03.2001, 15:00
Od: alena

Tak utahuje se ta hliníková hlava nebo ne, mě jí mechanik po 800 dotáhl.


úpravy motoru Favorita
Datum: 22.03.2001, 9:56
Od: Václav Beneš

Zdravím všechny příznivce tunigu vozů Favorit a chtěl bych se podělit o pár dojmů z tuningu motoru.Jde o karburátorovou verzi r.v. 1989 typ 136. Svěřil jsem motor firmě MOTOR EXCEL TUNING s ím, že chci rozumnou pro provoz využitelnou úpravu. Došlo k úpravě hlavy, karburátoru výměně vačky za ostřejší. Sám jsem si sehnal laděný výfuk SOIETTA a střední díl s tlumičem jsem nahradil dílem bez tlumiče. Dále jsem použil filtr KingDragon a upravil přívod sání vzduchu. A výsledek je následující: dle údajů firmy cca 85 koní/5300 ot a 120 Nm/4300 ot(neměřeno na brzdě). Můj dojem: motor táhne slušně odspodu(výrazně lépe než dříve), při 4300 ot jde motor razantně do otáček a je znát výrazně větší zátah.Maximální rychlost jsem ještě nevyzkoušel, ale po dálnici jsem jel 170 a auto se ještě rozjíždělo. Ve srovnání s jinými auty stejného, případně mírně vyššího objemu mám znatelně lepší zrychlení(FELDA 1,3 a FABIE 1.4 MPI nestačí, Felda 1,6 je srovnatelná při zrychlování, maximálku nevím). A cena: úprava motoru 17 000, výfuk 4 800, rovná trubka 700 a filtr 1400. Spotřeba je při běžném zacházení stejná.


RE: je to masakr
Datum: 21.03.2001, 19:06
Od: vici
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

100 000? To asi nestal jen motor,ze?:o)))


je to masakr
Datum: 21.03.2001, 15:48
Od: MARTEN

Kámarád má něco podobného. Má 135L r.93. Jel jsem sním do Prahy a byl to masakr jeli jme trvale 160až170 a dostal z něj 195km. akcelerac bomba. Zatačky řezal 110 bez problémů ale stalo ho to 100 000kč kolik to stálo tebe????? A ještě není tu někde nějaká stránka jenom o favu???? Dík fanda favů


RE: RE: RE: Favorit???
Datum: 21.03.2001, 12:24
Od: Richard

Co se týče úpravy motoru favorita bych se chtěl zeptat hlavně na zmiňovaný sportovní písty z Felicie.Vlastním Favorita s motorem 136.Snížená hlava s ostrou vačkou už je, navíc sportovní filtr.Proto bych chtěl vědět co přinesou písty.Dál by mě zajímalo proč platil autor níže uvedeného odkazu 55000,- za úpravu, když mu to udělalo 85 koní.Motor 136 má v základu 46kW.S běžně dostupnou sportovní hlavou (tvrdé pružiny,sedla ventilů) a ostrou vačkou se dostaneme na 55kW,přičemž cena těchto dvou komponentů nepřesáhne 9000,-.Každej z nás si určitě dokáže spočítat, že s použitím dobrýho sportovního filtru (přímý sání) a dobře udělanym vejfukem jsme minimálně na 80 koních. Závěrem bych chtěl požádat autory odkazů typu kup si Toyotu Supra a zejména slaboduchého tvůrce odkazu AUTOR JE...,aby si svoje přiblblý moudra cintali do mejlovejch schránek svojich starejch a nezatěžovali s tim výbornej server ŠKODA techWeb a zejména Nás fandy nablejskanejch motorů ŠKODA. P.S. S těma pístama se mi určitě někdo ozvěte. P.S.S. Z toho kreténa si nic nedělej,ten článek byl dobrej.


RE: Re.....
Datum: 21.03.2001, 11:56
Od: CMT

Pokud budete chtít vyleštit hlavu a zdá se Vám to v nám do Rožnova daleko, tak mi ji pošlete i se sac. a výf. potrubím a já ji vyleštím, slícuji, upravím ventily atd. Stojí to 3000,- K4 komplet. více na emailu.


Re.....
Datum: 18.03.2001, 21:40
Od: Radek

Pro začátek bych zanechal toho RE: AUTOR JE.... Pro HOnzu Budína: Je fakt, že 40kW Favo nic moc, ale co bych za něj dal(pokud má dobrou kastli:-))). Jinak s tím co máš se dá čarovat. Od slícování potrubí a hlavy až po brutal tuning. Já jsem teď s otcem leštil novou hlavu na moje Fa a už se tešim, jaký to bude (do Brna to ale nestihnu :-((( ). Pro záčátek bych Ti doporučil hlavu a oboje potrubí z 50kW motoru. Pokud nechceš měnit písty, tak snížit hlavu, slícovat a vyleštit potrubí a ostřejší vačku a samozřejmě jiný čip. Předělávka na 50kW vyjde s použitím dílů z vrakoviště asi na: hlava 1000,-, čip 1500,- zbytek nevim.:-((. Pouhým použitím hlavy (o 1mm nižší) z 50kW motoru a potrubí, slícováním a lehkým zaleštěním jsem ze svýho Fa 43kW dostal cca 48kW/5500;103Nm/3700(přesně si to nepamatuju). Dobrý ceny má CMT www.cmt.wz.cz, ale je to někde u Ostravy či bůhvíkde. Pro ostatní: Stará eMková Škodofka si myslím, že vypadá líp jak Fáčko, ale přece jen už je to relativně starý a investice leckdy převyší cenu vozu. I tak však je docela sranda v tom jezdit a pokud to má dobrej stav a rychlej motor, tak je to naprosto nepřekonatelný auto. Tuhle se mi protáh obličej, když mě takovýhle auto po dálnici předjíželo ve 160km/hod a sviňák ještě zrychloval. Takže...>>...Škodovce 3x hurá.


RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 18.03.2001, 20:10
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

Muj nazor je ze by bylo asi nejlepsi zacit chiptuningem, coz u tohoto fava bude stat kolem 4000, dale jsou tu moznosti jako snizeni hlavy cca. 400, vacka cca. 1500 - 2000, vzduchový filtr (i kdyz u fava je to u nej sporne) atd. Jiste je zde spousta jinych kteri maji jine zkusenosti a ti urcite take napisi svuj nazor. Co se tyce toho ze ti furt nekdo nadava kvuli "40" favu - podivej co o me a o skodovkach napsal nekdo vice dole, i kdyz napsal same kecy, tak me to nerozhodi, zvlast kdyz ctu prispevky lidi kteri se postavily na moji stranu a kteri pochopily o co jde.


RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 18.03.2001, 19:38
Od: Honza Budín

Mozna je to offtopic, ale vsichni mi furt nadavaj, ze mam favo s BMM (40 kW), chtel bych se zeptat, co by se s nim dalo delat (v cenovy kategorii do 15000,-), aby alespon trosku jelo ??


RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 18.03.2001, 18:33
Od: Libor

Vlastním faveca 136 s ostřejší vačkou(zatim jenom vačka),občas jezdím v BMW 2.7 l nebo ve felícii 1.3 MPI auta jedou celkem pěkně ,hlavně BMW, ale radši mám toho faveca už pro ten pocit,že je na tom auťe pořad co vylepšovat, upravovat,dolaďovat a tak ,ale hlavně sám za pomoci dalších podobně zapálených pro věc(všichni škodovkáři mi daji jistě za pravdu) TAKŽE SI STÍM SVÍM ZAHRANIČNÍM KRÁMEM VYSER OKO A RADŠI ZAČNI ŠETŘIT NA GO.MOTORU AŽ TI TA ŠUNKA KLEKNE.Protože mně je jedno jestli mi ujede kdejakej vrak zvášť když ho najdu o pár kilometrů dál ve škarpě. P.S. promiňte ta hrubá slova.


dotaz
Datum: 17.03.2001, 13:52
Od: Ditis

Koupil jsem motor z favorita(prý upravený). Az do teď jsem jezdil s motorama s litinovou hlavou, takze ty hliníkové ještě moc neznám. Písty totiž nejsou rovné, jak u facka, ale mají "bombírung"-jako Š 110R,Š 120LS. Pak mají výřez, asi aby nenarážely do hlavy(nebo ventilů). Hlava se liší tím, že je přizpůsobena tvaru pístů-( taky jak u erka). e tam i jiná vačka, ale musím ji změřit časování.-(máte na to nějakou fintu?). Sací vetil má průměr 34mm, což je myslím sériové. Sací kanály jsou evidentně leštěné. Jsem zvědavej, co se z toho vyvrbí.


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 17.03.2001, 13:41
Od: Ditis

Vís co vůbec píšeš? Přemýšlíš? Tak poslyš: Jesti jsi takový tutan, že jsi nepochopil pro koho tyto stránky jsou, tak ti to řeknu - pro fandy Škodovek. Takže jestli se ti to nelíbí, tak sem nelez. Když se někomu líbí facko, tak se mu líbí. A jestli jsi tak omezenej nebo jestli ti fotr koupil k vánocům nějakýho šrota se 120kw tak si do toho sedni a sjeď ze skály. To bude asi nejlepší. Jak si vůbec můžeš dovolit napsat takouvou pičovinu?-(omlouvám se za ostré slovo!) No nic, nemá se cenu rozčilovat. !!!Zdravím všechy příznivce Škodovek a nenechte se takovým úchylem rozhodit!!!!!


RE: RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 15.03.2001, 20:31
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

Tak nevim, ale prave vcera jsem prijel ze serizeni ventilu, karbecu a dotahnuti hlavy.....


RE: RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 15.03.2001, 12:28
Od: SiMi

Ano, podle literatury se na celohlinikovych motorech Skoda hlava nedotahuje. V servisu, kde mi ji menili, ji tez utahovali pouze jednou. (soude podle toho, ze mi nerikali, abych na dotazeni prijel).


RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 15.03.2001, 10:39
Od: sotek

Nevim kde jsi na to prisel, ale v knizce je durazne napsano ze se hlava uz NEDOTAHUJE!!! Pokud vim a umim cis a to jak jsem hlavu dotahoval, vcetne rad mechaniku co to delaji se hlava ve Favoritech nedotahuje. Je to tzv. dotazeni na uhel, kdy se zpocatku dotahuje podle momentoveho klice a potom uz jen na uhel.!!! Viz kniha Skoda favorit,forman... str.82 bod32. Nejprve se dotahnou na 17-20N.m. potom o 90 st. a potom tak aby stupen dotazeni byl 175-180st..Dale se hlava jiz nikdy nedotahuje.


RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 15.03.2001, 8:42
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

to si pis ze se hlava u Facka dodatecne utahuje


RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 14.03.2001, 23:09
Od: Štěpán Březina

Hlava u Favorita se dodatečně neutahuje!


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 14.03.2001, 12:48
Od: Diosi Tomas

Ani neviem v prvej chvili ako ta oslovit, ale ved ty uz asi tusis co si za cloveka. Naprosto si nepochopil o co tu ide. Niekolko ludi sa tu vlastnym umom a zrucnostou snazi dosiahnut viac, ako sa da bezne kupit. Vlastnim 11-rocnu favoritku s hrdzavymi dverami a nikdy by ma ani nenapadlo zvysovat jej vykon o par kW. Chodim sem ale pravidelne lebo ma zaujima ako veci funguju a ako vsetci pasivni navstevnici tejto stranky, mozem byt len vdacny ze sa to niekomu chce robit. Je mi ta luto, pravdepodobne zijes velmi prazdny zivot a nikdy si nepocitil radost a uspokojenie z niecoho co si sam dokazal. Si fakt macher, zvysit vykon motora vymenou auta. Konecne to niekoho napadlo a chlapi sa nebudu musiet uchylovat k tym ubohym upravam.


NENEADAVEJTE!!!
Datum: 14.03.2001, 12:20
Od: Viktor Sosenka

Nevim proc nadavate. Je to hodny a sikovny favoritek a majitel ho ma urcite rad tak mu nekazte radost!!! Zlouni!


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 13.03.2001, 19:57
Od: Bohuslav Šolc

a ještě co se týče doplňkového článku - víš ono když se rozebírá motor tak se má jít po 500 km na dotáhnutí hlavy a seřízení ventilů a teprve potom až si "sedne" může dostat motor (nebo tedy měl by) plný zápřah. A víš ono najet 500km, udělat si čas ve vedení 2 soukromých (i když malých) firem a napsat článek není zrovna lehké. Takže až dotáhnu v servisu hlavu a seřídí se ventily a bude čas napíši podrobný článek s parametry které budu také nějaký čas sledovat. Ale neboj tyhle věci budeš taky probírat ve 2 ročníku.. :-))


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 13.03.2001, 19:47
Od: Bohuslav Šolc

Nebudu komentovat tvou inteligenci a sytyl vyjadřování, o tom si každyý udělal jistě svůj názor. Ale jednu věc ti pomůžu pochopit, protože na to očividně nestačíš sám: tohle není server věnovaný recenzím nových aut, ale návodům a tipům a trikům jak upravit staré, starší a jiné modely automobilky Škoda a.s. Pochopils nebo musim jednoduššeji? Aha tak jo tak více jednoduššeji. Víš Chipmen a autoři tady ne Webu se snažíme předávat si zkušenosti s úpravami našich aut které máme rádi a které nebereme jako sériový kus. Pochopil?? Pořád ne?? OUVEJ!! tak ještě jednoduššeji - komentář plný nadávek umí napsat každý, kritizovat práci druhých taky. Jo a ještě něco - Favorit je designově pěkný a za tím si jsi stojím. A co se týče toho že mě předjede každý vrak z roku 80 včetně felicií (samozřejmě podle druhu motoru)tak na to mohu říct to samé jako na tvoje rozumové vybavení :-))))))))))))))))


Re: Kreten a tak
Datum: 13.03.2001, 14:54
Od: Clouseau

Takovýhle debaty jsou o ničem. Že jako jestli chci lepší auto tak ať si ho koupím a nepředělávám se se starým. Jenomže já jsem vždycky chtěl auto, jaké mají všichni, ale takové jaké hned tak někdo nemá. Abych ho nemusel na parkovišti hledat podle SPZky a mohl si vychutnat ten báječný pocit (kdo nezkusil nepochopí) když moji stovečku nebo teď Rapida začne na dálnici předjíždět něco silnějšího a najednou zjistí, že na tu starou plečku nemá (nebo že se musí víc snažit). Jeden můj známý to dohnal k dokonalosti, když svou stovku všelijak upravoval a ladil, ale kastli přitom více méně záměrně udržoval v navenek zchátralém stavu a pak se smál těm protaženým ksichtům masérů ve favoritech (majitelé fáček odpustí) kteří najednou zjistili že tu prašivinu co je zdržovala pomalou (předpisovou) jízdou nemůžou nějak předjet. Když ale někdo chce a má na to raději si koupit jiné auto, tak ať si to udělá - ale ať to nevnucuje těm co to udělat nemohou nebo nechtějí, zvláště ne tady. Protože tyhle stránky jsou mimo jiné o tom jak vytáhnout z těch našich miláčků maximum a jak si je vylepšit, ne o tom jak je prodat a koupit něco jiného. Něco jiného se pravidelně děje na Jawamanii, vždycky se tam nacpe někdo s nějakým tím "Prodejte Jawu a kupte si Virago" a všichni se nechaji vytočit... zbytečně. Stačilo by si těch blbých poznámek nevšímat.


RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 13.03.2001, 8:45
Od: J_Tham

Nekomu se holt Facko libi, nekomu ne. Takovy uz je zivot - me se napr. nelibi zigulik :-( Kazdopadne se citim lepe ve Facku nebo stodvace s upravenym motorem na 45-60kW, nez v zahranicnim bouraku se 120kW (napr. muj otec by do takoveho automobilu nikdy nesedl). Vse je otazkou vkusu... Je jen videt, ze nekteri lide nepochopili ucel techto komentaru, ktere maji byt k veci! Pokud se nekdo bavi zadavanim takovychto nemistnych prispevku a nasledne s velkym usmevem sleduje ostre reakce ostatnich, je podle me UBOZAK! P.S. Pokud nedokazes uspokojit manzelku a vybijis si komplexy na pomlouvani relativne slabych aut, radeji vyhledej odbornou pomoc :-) P.S.2: Omlouvam se vsem, ze tu placam drahocenym mistem.


Felicie/Favorit
Datum: 13.03.2001, 1:12
Od: Radim

Jen tak mezi náma,Favorit karburátor upravený v hodnotě cca 5000,-(vačka,hlava,136 písty)ujede jakékoliv Felicii od roku 1995-2001 samozřejmě obsahu 1.3 . Zdraví Radim z Brna.Vím očem mluvím!!!!


RE: RE: RE: Fa 40Kw BMM
Datum: 12.03.2001, 23:45
Od: RAdek

Bůh ví. Asi se zvedne výkon. Bude nutno sosat natural95.:-o


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 12.03.2001, 23:18
Od: Štěpán Březina

Nač ta silná slova. I kdyby autor byl kreten tak to sem podle mne nepatři a je to dost pod úroveň. Sposta lidí má na Favorita scela odlišný názor.


RE: RE: Fa 40Kw BMM
Datum: 12.03.2001, 20:05
Od: Pir

No prave jedna semi oto, jak se zachova ridici jednotka.


RE: RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 12.03.2001, 19:01
Od: vici
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

favoritman:ja jsem uz svuj souhlas vyjadril :o)


RE: RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 12.03.2001, 17:20
Od: Favoritman

No s těma feldama je to svatá pravda, ty starší modely s motorem 1,3 jsou víceméně kulatý favority. Stačí se podívat kamkoliv, všude je to stejný jako fáčko, akorát je to kulatý. Zajeďte s felicií na kanál, hned vedle dejte na kanál fava a vlezte dospod. Rozdíly se hledají docela těžko. :)) A než začně zase nějakej úchyl s mailem @skoda-auto.cz psát ty svoje kraviny, měl by se zamyslet - sehnat čas od času nějaký prašulky na vylepšeni fava není tak hrozný, jako kupovat celý nový auto (byť bych před tím toho fava prodal). Kdo se mnou souhlasí, ať napíše komentář. :)


RE: RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 12.03.2001, 16:25
Od: SiMi

Jeste k tem feldam, nejak jsem nezaznamenal, ze by to byl, zejmena co tyce motoru, nejaky zazrak, hlavne 1.3-jky. Rozhodne tvrzeni, ze facko je proti nim propadak, je velmi -usmevne :-))).


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 12.03.2001, 16:15
Od: SiMi

Favorit je predevsim takovy, jakeho jste ho ve skodovce udelali (soude podle emailu @skoda-auto). Dale jsem si nejak nevsiml, ze by se facka delali pred rokem 1980, jak by se z clanku dalo dovodit. Pravdou ovsem je, ze moc hezke auto to neni (subj. nazor) a ze i ve srovnani se starsimi modely se, zejmena starsi verze, pomerne rychle rozdrnci a rozrachta.


RE: AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 12.03.2001, 16:08
Od: vici

Franto taky mam pro Tebe radu : zajdi do nejblizsi prodejny hudebnin, kup si strunu do kytary, nebo lepe do basy, protoze ta z kytary by asi takoveho vola jako jsi Ty neunesla a az prijdes domu tak si to hod na klice ode dveri, a hlavne at te pak nechaj spalit, abychom uz takoveho kretena nikdy nepotkali !!!!! :o)


AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN
Datum: 12.03.2001, 16:04
Od: Loczek Frantisek

AUTOR JE PREDEVSIM KRETEN, a) vzivote asi nesedel v aute ze rika upravenemu posranemu facku ze macka do sedacky b) kdyby facko prodal a koupil si auto, tak nebude mit problem s nedostatkem vykonu a spolehlivosti c) i kdyby si do facka vrazil 100000 je to furt jen facko. lakovany dvere zevnitr, podvozek nahovno, sedacky jak od vietnamcu a to nemluve o bezpecnosti, brzdach, drnceni, chlazeni, nesmyslnem designu, malem kufru, svetlech na sracku,zavesech na kola atd. Nebo to chces taky vsechno upravit jen proto abys mohl jezdit v jednom z nejhnusnejcich ceskych aut? d) nepripadas si trapne, kdyz te to teda takhle silene "macka" do sedacky, ze te pak kazda i felicie predbehne? Nebo treba 80procent AUT starsi roku 1980 v uplnem stupni rozkladu? Kde mas ten doplnkovy clanek s tim jak moc ti to pomohlo? Hovno vid blbecku, akorad ti to zvysilo spotrebu o dalsi dva litry SI PROSTE MAGOR Tady mas navod: 1) Prodej facko 2) za utrzenych 60000 si a) kup nejake auto srovnatelneho stari, ale o 100procent lepsi kvality b) oprav nejnutnejsi 3) Jdi konecne jezdit.


RE: Motor
Datum: 12.03.2001, 10:48
Od: Karbi

Tos dal za tenhle motor 55 tisic ??!! to ses docela blazen za ty prachy sis moh nechat udelat stokrat lepsi.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Favorit???
Datum: 11.03.2001, 21:58
Od: vici
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

radek:koukni na www.hpsporting.cz a urcite si nake tlumice vyberes:o)


RE: :-)
Datum: 11.03.2001, 21:35
Od: Petr

Velice jednoducha odpoved, Skoda Favorit 136L skupina A. Vykon 76kW 6500, kroutak 117Nm 4750. Skoda Felicia Kit Car 1500. Vykon 110kW, kroutak 122Nm 5000. Tohle vsechno jsou fabricky zavodni auta delany na maximalni vykon. Obycejna filcka 1.6 55kW ma kroutak 135. Takze pokud skodovackej motor nedrzite nad 6000 ot. nemate sebemensi sanci, nehlede na motory 1.6 16V, ktery v serii toci 7000ot, viz Renault, ktery jsem sam vyzkousel. V dnesni dobe bohuzel nasim 1.3 objemum ujede kazdej korejec.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: Favorit???
Datum: 11.03.2001, 20:09
Od: RAdek

Čau. Nic proti popisu, ale chtělo by to CO, PROČ a s jakým výsledkem. NApř. co udělat, aby při kompresi 10:1 neklepal motor, nebo jak se změnil průběh krouťáku výměnou vačky. Co bys doporučil za podvozek pro ježdění po městě? Jedeš do Brna? Chtělo by to přímej pokec (konzultaci). Ostatně Tvoje auto bude asi dobrá pila, co? S pozdravem RAdek.


RE: Fa 40Kw BMM
Datum: 11.03.2001, 19:54
Od: RAdek

Kvůli výměně vačky není nutno demontovat motor! Stačí ho podepřít nějakým zvedákem, uvolnit u pumpy a reakční vzpěry. Pak popustit o cca 20cm dolu a je to. Jinak to poznat asi bude, otázkou je, jak se k tomu postaví řídící jednotka. Počítám, že do 14dnů budu sundavat svojí hlavu o 1mm sníženou a dávat právě na 40kW BMM. Až bude, tak napíšu.


Fa 40Kw BMM
Datum: 11.03.2001, 16:35
Od: Pir

Chtel bych se zeptet jestli nekdo ma na Favoritu 40Kw snizenou jenom hlavu ,nechtel bych demontovat motor s auta kvuli vacky.Pujde to poznat na vykonu s puvodni ridici jednotkou ?


RE: RE: RE: RE: RE: Favorit???
Datum: 11.03.2001, 14:07
Od: vici
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

cau nechce se mi psat porat do same dokola. k upravam skodovackych motoru jsem se vyjadroval uz mnohokrat. Tak se kouknete na moji www - http://vici.wz.cz/favo.html Jinak kazda uprava motoru 135 je znat a zda se to byt skvele. A oproti serii take nepopiratelne je. Ja bych v clanku popisovanou upravu a upravy podobne - napr. Sprint od Vodsedalka prirovnyl k MPi 50kW s chipem, s tim ze MPi ma lepsi spodek a Sprint lepsi vrch kvuli vacce.... Ale napr. se zvysenim obsahu na 1450 a vic se to rovnat neda...ale taky to tolik nestoji:o)


RE: RE: RE: RE: Favorit???
Datum: 11.03.2001, 12:34
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

No jo vždyť jsem napsal že MYSLÍM že mají širší písty :-. Jinak co se týče toho že někomu natrhne prdel šestnácka : nepopírám že mě také, ale rozhodují opravdu metry, nebo vteřiny. Karbec je zatím sériový, ale brzy ho přetryskuji, ovšem decentně, kvůli spotřebě. Hlučnost je vyšší jen nad 3000 ale o tom je psáno v článku. O tom jaký je předstih a podobně napíši v článku návazném na tento


:-)
Datum: 11.03.2001, 12:25
Od: RAdek

Pánové, možná se Vám to bude zdát, jako kritika, ale každý, kdo dělá tuning se vytahuje, jaký má výkon motoru, ale již nikdo nenapíše, jaký má průběh kroutícího momentu. Je sice hezký, že auto jede jako šílený 180, ale max. krouťák se pohybuje kolem 4500ot/min o průběhu nemluvě. Proto Vás prosím, podělete se o tom s námi. Výkon přece není vše! Díky :-|]


RE: RE: RE: Favorit???
Datum: 11.03.2001, 12:17
Od: RAdek

Zdar. No, nevim, co myslíš širší, ale ve feldě a ve fáčku mají stejný průměr. Jenom 135 motory mají v pístech vybrání, aby měly menší kompres. Písty z MPiček májí o cca 3mm posunutý ojniční uchycení (detaily viz kniha Felicie od Cedrycha). A co dělá hlučnost? Chtělo by to nějaké detaily, např. jaký je předstih, jak je ten karbec upravený (trysky, vzdušníky atd.). Zatím zdar. P.S.: na tuning do brna jedu, ale jsem z Prahy. hledejte buď žlutou pixlu typu Favorit, nebo modrou mazdu 323.


RE: Motor Favorit 136
Datum: 11.03.2001, 12:06
Od: RAdek

Zdar. Tak za 1.-Chce to nejdříve vyměnit kroužky na pístech a zkontrolovat vůle mezi ojnicemi a klikovkou. 2.- minimálně slícovat sací a výfukový potrubí, odstranit ostré hrany a třeba použít hlavu z 50kW Felicie (na vrakovišti za cca 1000,- se dá sehnat skoro nová; má větší kanály a vetší průměr ventilů >> lepší plnění válců).3.-vačku 254/254 z té samé Feldy(údajně za 300,- na vr.) Tím se dá za levno přihodit pár kW a hlavně Nm. Spotřeba zůstává stejnáJinak snížit hlavu a dát ostřejší vačku (optimum dělá např. CMT do 10000,-. Max tady někdo má kolem 90k, ale jaký kroutící moment to nikdooooooooo zatím neřek a hlavně při kolika otáčkách. V zásadě čím vyšší komprese, tím se posouvá kroutící moment do vyšších otáček a pak se stím blbě jezdí po městě. U tak starýho motoru to by však asi chtělo GO. Zdar.


Motor Favorit 136
Datum: 10.03.2001, 23:09
Od: Favoritman

Rozhodně má článek něco do sebe - pokud nic jiného, tak je to inspirace pro majitele Favů. Já osobně mám (zatím) neupravený motor 781.136 a uvažuju o podobné úpravě. Z finančích důvodů to zatím je na neurčito, nicméně mě zajímá, co je z mého motoru lze z investice do max. 10000 Kč dostat. Podstatná otázka je, jak se sníží životnost takto upraveného motoru (zvláť takového, kterému táhne na dvousettisící kilometr) a co provede spotřeba. Je sice hezké mít doma žihadlo, ale bez benzínu je jaksi k ničemu. :)) Předem díky za podnětné komentáře k tomuto příspěvku.


Me zkusenosti se snizenou hlavou
Datum: 10.03.2001, 20:00
Od: Vena

K clanku bych mel pouze jednu drobnou vyhradu. Ja osobne mam snizenou hlavu na mem motoru S136 (v karoserii S120)o 0,8mm => kompresni pomer 10,5 a nemam s tim zadne problemy. Bezproblemu by melo byt i snizeni o 1mm => kompresni pomer 10,8 ale zde uz se snizuje zivotnost tesneni pod hlavou. Jinak mam vacku 270 stupnu a ladeny vyfukovy system pro S130L/A (takovy ten podel zadniho cela - na prani mozna zaslu plany) a opravdu jsou jizdni vlastnosti o necem uplne jinem. A jeste jedna poznamka ke komentari na clanek s vetsinou aut o obsahu 1.6 nemam sebemensi problemy zdrbat. Mimochodem kdo ma 136 usetri za rovne pisty - ta je ma totiz ve standardni vybave (vlastne tim se lisi 136 od 135 :-} ). A kdyby jste nekdo vedel o 125 petistupnovy prevodovce tak mi prosim dejte vedet na e-mail.


Motor
Datum: 10.03.2001, 18:19
Od: Petr

Ja osobne mam v aute motor 136 delanej u Vodsedalka, doufam ze vsichni vite kdo to je, hlava, sani, filtr, vacka, ojnice, vyfuk ... Uprava delana z hlediska zivotnosti motoru aspon 60000km. Cena 55.000 Kc. Motor nebyl na brzde, ale z objektivniho hlediska 85 koni, kroutak 121. Kazdej motor nad objem 1.6 me natre prdel. Proto bych velice rad videl vysledky tvyho motoru na brzde. Jinak stranky O.K.R ad se sem vracim a na srazu v Brne hledejte Skodu 136 zelena metaliza, kola ARC, na zadnim okne MOTORSPORT, vsechny vas zvu, protoze su z Brna. Cau.


RE: RE: Co muzu cekat?
Datum: 10.03.2001, 16:59
Od: Ditis

Zdravim Te(Vas) Bohouši. No co se týče snížení hlavy - uvidím později, až jaký to bude mít tlaky. Tu můžu snížit kdykoli. Nechtělo se mi do toho, protože stejně chystám motor z Favorita a taky proto, že nám na erku(bývalém) dvakrát praskla. (A to nebyla snížená). Já si jen brosím zuby na ten motor z Favorita. Podařilo se mi sehnat pěti-kvalt se stálým převodem 3,90 ,takže to bude chtít víc než motor ze Š 120LS. Ale myslím že to zatím naženu koly 165/70. Sehnal jsem Anglické elektrony METEOR II. - 5J/13. Ale nabudu dělat žádné brutální úpravy - jako např. motor 95kw a tak. Já chci jen takové ... akorát. (Jo a někdo mi říkal, že nemá cenu leštit kanály - ja myslím, že nemá pravdu a co ty?)


RE: Co muzu cekat?
Datum: 10.03.2001, 16:07
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

Podle toho co píšeš by to měla být dobrá pila. o snižování hlavy neuvažuješ???Dej vědět až bude hotovo...


Co muzu cekat?
Datum: 10.03.2001, 12:11
Od: Ditis

Zdravím fandy vozů ŠKODA! Chtel bych se te zeptat na tvuj nazor, jestli mi muze ma uprava motoru prinést nejaký úspech. Mam Š 110R. Motor je ze Š 120LS s erkovou vačkou, vyleštěnými kanály, karb. SEDR, sání z motoru Š110R. Písty a vložky jsou nové, kroužky Goetze. Auto mi zatím nejede, hraju si s čalouněním atd. No doufám, že se to s tím pěti-kvaltem sehraje. DÍK CAU.


RE: RE: Favorit???
Datum: 9.03.2001, 19:11
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

Ahoj zdravím všechny vezmu to popořadě: RADEK: samozřejmě jsem rozdělovač nedělal já :-)) ale servis. Kompresní poměr je 10:2. Karburátor mám sériový jen má přidáno na benzinu. Tím se stíhají plnit i válce. Písty: myslím že jsou širší neř u fava (myslím..) a hlavně nemají výběry jako favo.A co se týče otáček - stabilních 800. PETROVIC: Ne nezapoměl:-) a ani nemusí být ručně vyráběné za 1700,- stačí bohatě ze škody 130 někde z vrakoviště, já jsem je jen prostě do této doby nesehnal, tak jsem o nich ani nepsal. DAN: No jo ale to je sériové auto a myslím že to tu nikdo z nás nechce... HONZA: celá úprava včetně vačky, pístů, provozních náplní a podobně 8500,- plus nějaké drobnosti k tomu. Co se týká výfuku: vyndaný kat a přední tlumič, vzadu lazená koncovka P.S. LIDI JEDETE NEKDO NA TUNING SRAZ DO BRNA?? JESTLI JO NAPISTE A NEJAK SE DOMLUVIME A VYRAZIME SPOLECNE: JSEM Z JIZNICH CECH.


Kolik to stálo?????
Datum: 9.03.2001, 16:54
Od: Honza

Tak to by mě zajímalo kolik tahle úpravička stála. Vejfuk je laděnej celej nebo je jinej jen konec ( 3 díl)


RE: Favorit???
Datum: 9.03.2001, 15:26
Od: Domi

Dan. Naco sem tahas Toyotu Supra ak si si nevsimol toto je skoda tech web a nie toyota tech web. Jedine ze by zacali montovat Toyotu v Mladej Boleslavi, a ja som o tom nevedel.


Favorit???
Datum: 9.03.2001, 14:11
Od: Dan

nechci nikoho provokovat, ale nebylo by financne srovnatelne koupit poradne auto? treba takova Toyota Supra ma 175 kW uz v zakladu a dobre kousky se daji poridit za 150 papiru. takove svezeni musi byt o necem jinem, ne?


A co tvrde pruziny na hlavu
Datum: 9.03.2001, 13:42
Od: Petrovic

Nazdar zdravim. Toto vsetko je sice velmy dobre ale na nieco velmi dolezite si zabudol ked sa dava ostra vacka treba dat aj tvrde pruziny na halvu.Tie co su tam seriovo su mlandrave.Tvrde pruziny je to co presne potrebujes a len potom sa budes cudovat co dostanes s toho motora.Pri meraniech s ostrou vackou na S120 bez tvrdych pruzin a s nimz je 7 koni rozdiel a to je dost.Tvrde pruziny stoja 1700Kc a vyrabaju ich rucne.Nazdar ozvi sa!


Praxe
Datum: 9.03.2001, 12:09
Od: Radek

Zdar. A co takhle rict, jak jsi upravil rozdelovac, kdyz mas ted kompres asi 10.3? A karburator, v 50kW variante je jinak osazeny, stacis ty valce plnit? Co povazujes za sportovni pisty? A co dela volnobeh, rek bych tak 1000min/ot. Dik za informace. S pozdravem RAdek.



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů