ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Montáž sedaček z Felicie do Favorita
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Montáž sedaček z Felicie do Favorita

RE: lidi co blbnete?
Datum: 15.12.2010, 17:55
Od: petr marek

souhlasim,dle meho ale ani lip nevypadaj,ja mam sedacky Lx ,a ty jsou nic moc,chci dat ty ls a nebo GLS, ty jsou anatomicke a daleko lepsi nez normalni z feldy,ono ale bude urcite rozdil i v feldackejch a mozna z modelu GLS to zas bude jinde ,ty obyc ve feline nic moc, jedine auto pro spravnaky For man .-)


Jiné sedačky do Fáva
Datum: 23.06.2010, 19:02
Od: syrrus

No nevim teda, jak přesně vypadaj sedadla z Feldy a jestli jde to uchycení pásů z nich sundat. Ale přijde mi to docela krkolomné. Já do Fáčka dával trochu anatomické sedačky z nějaké Lancie, které kámošovi zbyly a nechal mi je zadara. Montáž jsem provedl na původní kolejnice. Vzhledem k tomu, že tyto sedačky mají užší podvozek než Fávo, jsem tento problém vyřešil výrobou redukce ze 4 ks L profilu o rozměru 80x60x5 mm na každé sedadlo. Vše je uchyceno pevnostními šrouby M8. Pokud se to někdy urve, tak i s kolejnicema rovnou z kastle. Jediný rozdíl je, že díky výšce sedáků mám teď i vyšší posez za volantem. Ale vůbec to není na škodu, celkově se je teď jízda mnohem pohodlnější. Doba výroby a montáže 2 dny. Řezat ten L profil ručně pilkou na železo byla neskutečná rasovina, první den sedadlo řidiče. Takže druhej den to vzal brácha ufiknout do školy na strojní pile :-)Jinak vyvrtání děr, natrění L profilu a namontování sedaček do auta hodina čistého času, tj. 1/2h na sedadlo. Mít doma flexu, tak celá montáž trvá cca 1 1/2h.


RE: nabidka
Datum: 20.09.2006, 19:59
Od: Petr Stránský

Zdravím.tak bych měl zájem o ty sedačky z feldy!kolik by ste si za ně představoval? buď mi napište emaila nebo pošlete zprávu a já se ozvu. mé tel. číso je 728 653530


Co tak sedacky z Omegy
Datum: 18.07.2005, 17:22
Od: Bigfoot

Podarilo sa my namontovat do fataka sedacky z omegy 94, nieje to nic zlozite ked budem mat nejake obr. a pochopim ako sa tu da pridat nejaky clanok tak to uvidite


RE: A moze cos po polsku ?
Datum: 28.03.2005, 16:18
Od: kobr

Nauč se česky, když jdu na tvoje stránky v pl taky mi to nikdo nepřekládá


Jestem za żeby po Polsku!
Datum: 16.03.2003, 11:48
Od: Andrzej
WWW: http://www.filtromex-tuning.1000lecie.pl

Chłopaki a jak już nie po Polsku to przynajmniej po Angielsku


RE: RE: lidi co blbnete?
Datum: 28.08.2002, 10:33
Od: Jirka

Jo Jo s těma zádama na tom něco bude.Už jsem si tam asi vyseděl důlek pro hrb :-) a v tý feldě to nejde protože ta sedačka je dost tvrdá JiK


RE: lidi co blbnete?
Datum: 19.06.2002, 11:37
Od: Radek

Äsi to záleží na tom, jak gdo má křivý záda. Mně se v nich sedí líp než v sedačkách z Fáva 90, ale stále to není ono, to je fakt. Ale za ty prachy a tu práci, no neber to.


nabidka
Datum: 12.06.2002, 20:02
Od: honza

Kdyby nekdo potreboval predni sedacky z feldy pro montaz do favorita tak je mam v garazi za 1500,-Kc. Honza


lidi co blbnete?
Datum: 6.06.2002, 9:49
Od: jirka

Uznávám že feldácký sedadla vypadaj líp než ty s fáva, ale pohodlnější určitě nejsou, alespoň pro mne ne. Stačí cesta delší než 200 km a už jsem ve feldě rozlámanej, ale ve fáčku jsem jel 1000 km a rozlámanej jsem tolik nebyl.


A moze cos po polsku ?
Datum: 22.03.2002, 16:23
Od: West

A moze cos po polsku sie tu znajdzie albo ktos z czech przetlumaczy na polski kilka albo lepiej wszystkie artykulu ? w polsce tez sa ludzie ktozry chce pobrasowac swoje skody a konkretnie FAVORITKE !!!!!!!!!!!!!!!!!


RE: Pásy
Datum: 30.01.2002, 2:17
Od: Radek

JO, dou.


Pásy
Datum: 29.01.2002, 20:31
Od: Honza

Lidi nevíte jestli jdou bezpečnostní pásy z Felicie do Favoritu?


RE: RE: RE: RE: Uz su tam.
Datum: 18.09.2001, 13:35
Od: dominik

To som nevedel ze vo felicii je pet srobou. Ak som to ja dobre pochopil dva sroby su na jednej strane a tam kde sa zasuva pas su tri sroby. Ale ono je to v celku jedno lebo stare original Favorit sedadla boli tiez len na 4 sroboch a su dokonca tahzsie ako Feldovske. A tie z Feldy co tam teraz mam drzia na imbusoch takze urcite to tam lepsie drzi nez original Favorit sedadlo s vyrobnej linky. Dufam ze tuto temu o utrhnuti by sme mohli uzatvorit. Chcem si dat pristrojovku z Feldy ak mas nejake skusenosti stymto napis.


RE: RE: RE: Uz su tam.
Datum: 17.09.2001, 15:57
Od: Radek

Teď si asi nerozumíme, myslím utrhla sedačka, protože ve FElicii je na straně pásu přidělána dvěma šroubama, protože pás je přidělán k sedačce a ne do tunelu. Je tam tedy větší zátěž na ten jeden šroub, který drží sedačku. Radek.


RE: RE: Uz su tam.
Datum: 17.09.2001, 14:44
Od: Dominik
WWW: Neni možne

Neni možne aby sa utrhla lebo tam je normalne navlečna jak povodna.


RE: Uz su tam.
Datum: 6.09.2001, 15:21
Od: Radek

Jo, ale když to někde nedejbože nabereš ze předu a utrhne se Ti sedačka, tak i s pásem a nic Ti už nezabrání v letu čelním oknem :-( Radek.


Uz su tam.
Datum: 6.09.2001, 15:04
Od: Dominik

Vcera som si ich tam namontoval a je to super ovela lepsie sedenie. A hlavne tie stare mi uz vydavali vseliake zvuky. Trvalo mi to 1 hodinu. Najlepsi postup je to prichitit do 3 povodnych dier na kolajnickach a poslednu tak ze vyvrtate otvor vedla povodnej dieri o 1,5 cm vedla do kolajnicky a tam date srob. Je to rychle a bezpecne ohladom pasov som to vyriesil tak ze som na stare dal koncovku ktora sa zasuva z felicie.


Do 120 z m626
Datum: 9.08.2001, 13:59
Od: Milan

Vcera je tam kamarad dal vypada to perfektne, bylo nutne predni drzaky z 626 zkratit a ohnout dopredu takze predni uchyty drzi v puvodnich dirach a vzadu originalni 626 drzaky uplne sundat a do jejich der u sloupku puvodni sroub do puvodni diry u tunelu kus plechu jako spojka do puvodni diry


felicia/S125
Datum: 12.06.2001, 13:17
Od: peter vlasko

Mate niekto skusenosti s montazou sedaciek z felicie do S 120. Pomohol by jednoduchy nacrt upravy.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: v pohodě
Datum: 7.06.2001, 20:00
Od: honza

AHojky, co cert nechtel po vedlo se mi upgrade na feldu, takze mam dve sedacky z feldy v garazi hi. Diky moc a cauky.honza sanitka@domazlice-net.cz


RE: RE: RE: RE: RE: v pohodě
Datum: 29.05.2001, 23:33
Od: Radek

Jeste jsem chtel dodat, ze to propilovani neni idealni, protoze je vetsi sance, ze pri havarii se to lehceji utrhne. Kdyz uz takhle, tak dej alespon pod ty hlavy sroubu poradnou podlozku, nebo si udelej z plechu profil typu siroke U a dej tam ten. Zatim zdar a prijemne svezeni.


RE: RE: RE: RE: v pohodě
Datum: 29.05.2001, 20:31
Od: Honza

Diky, hned zitra na to mrknu. Ja se t snazil otevrit jako u S120. Ty sedacky jsou asi 99 nebo tak nejak. H.


RE: RE: RE: v pohodě
Datum: 24.05.2001, 22:27
Od: Radek

Sundaní těch "kloboučků" je snadný. Stačí šroubovákem odtlačit takovou packu zevnitř toho "kloboučku" a 2. dvě menší silou povolí sami. Pak se jen odehne ten krycí plast a myslím že 15 klíčem se povolí matice, která drží ten úchyt. Stačí to jen trochu líp okouknout a musíš na to přijít hned. Jinak z jakýho roku je to auto z kterýho máš sedačky? Já to měl z 97. Je možný, že sedačky z 1. Filcek mají ten úchyt na straně u dveří stejný, jako je na Fáčku. Zatím zdar.


RE: RE: v pohodě
Datum: 24.05.2001, 18:20
Od: Honza

Ahojky, Ja jsem je neprevrtaval. Jen jsem propiloval diry na sedackach na kazde strane a pak uz to docela slo. Posunovat jde lehce. Mozna lip nez u puvodnich.Myslim ze z hlediska pevnosti je to lepsi nez prevrtavat drzaky. Jen nevim jak sundat klouboucky ze stelovani abych se dostal na sundani uchytu pasu. Cago Honza


RE: RE: RE: RE: v pohodě
Datum: 29.03.2001, 18:16
Od: Pato

robil som to tiez tak ako pise hornet. Sedacka sa velmi nebranila a drzi dobre. Nie su problemy ani s posuvanim po kolajnickach. Asi to bude konstrukciou sedacky, ktora je trochu ina ako u facka (ked to niekto budete rozoberat, tak sa na to kuknite). U facka ma sedacka nozicky, na ktorych su prisrobovane kolajnicky. U feldy su na sedacke aj kolajnickach navarene L-kace a cez tie je potom kolajnicka prisrobovana o sedacku. Takze postup je nasledovny - sedacku prisrobovat zlahka (odporucam nejake nove, pevnejsie sroby), potom sa na nej trocha povozit dopredu - dozadu (kolajnicky sadnu rovnobezne) a potom na fest dotiahnut. Oproti povodnym sedackam z facka 1992-270000km sa to neda zrovnat.


RE: RE: RE: v pohodě
Datum: 21.03.2001, 23:10
Od: Radek

Zdar. O těch pásech jen aby to věděli ostatní. Jinak nechápu, jak jsi to tam narval. Ledaže by třeba ty nejstarší sedačky měli kratší vzdálenost kolejnic nebo bůhvíco. Já jsem to musel upravovat (psal jsem to i v článku). Jinak opěrky hlavy jsou sice lepší, ale hlavu si stejně neopřu. Ty upravený opěrky jsou lepší. Zdar


recaro
Datum: 21.03.2001, 20:15
Od: rasto

tych 18000 je dost vela, ale starsie by som si kupil - chrbtica je len jedna a tie povodne vo facku - nic moc. avsak som zo SR a to je problem - my tu mame dost divne ceny. potreboval by som vediet do akych vozov sa montovali licencne recaro (je nato nejaky zoznam??) - lebo ked dojdem na vrakovisko a poviem ze zhanam starsie recaro sedacky tak ma vyjdu viac ako nove (slovenska pohostinnost a ochota)!!! a to by som teda vobec nechcel; uchytky problem spravit nebude - otec je strojar a aspon sa bude mat s cim hrat :-). ale chcelo by to tie sedacky za rozumnu cenu. tie co spominal vici ( http://www.recaro.com/html_us/produkte/njoy_index.htm ) vyzerali celkom OK - ale ako pisem v SR bude na to dobraaaaaaa cena !!! ak niekto vie pomoct so zoznamom tych vozov (alebo aspon par typov) budem mu velmi zaviazany. thx.


RE: RE: v pohodě
Datum: 21.03.2001, 14:42
Od: hornet

:-))))) no takovou reakci jsem přesně čekal , ale spíš jěště horší. Tak za 1. nic jsem nezohýbal páč nejsem zrovna s těch svalama dobře vybavených a je tam slušná vůle samozřejmě, že jsem to pak důkladně utáhl to jsem tam nenapsal, ale to je snad jasný ne nejsem to tiž sebevrah za 2. já vim, že tam ty pásy nepasujou jen jsem tam napsal , že sem je vymontoval a za 3.nikoho nenutim aby to tak dělal jen jsem sem napsal jak se to dá udělat, protože patřim mezi ty línější lidičky co si neradi přidávaj práci tak jsem tam nic neupravoval a zkusil jsem to kdyby to tam opravdu nešlo nebo by to nedrželo tak bych to samozřejmě upravil jak říkám nejsem sebevrah čau lidi


RE: v pohodě
Datum: 20.03.2001, 23:05
Od: Radek

???????????????????????????????????????????????? A jinak dobrý? Ten úchyt je o 2,5cm vedle!!!!! Je sice hezký, že si to tam narval, ale co bezpečnost? Vždyť jsi to musel celý zkřížit a z ohýbat!? Kdyby jsi provrtal to jedno oko, udělal podložku a pak to přišrouboval, tak by jsi udělal 1000x líp. Mimo to, ty držáky na pásy z Feldy by Ti byly stejně jen na 2 věci. Favoriťácký pásy totiž v nich nedrží (nemluvě o bezpečnosti).


v pohodě
Datum: 20.03.2001, 20:14
Od: Hornet

Tak jsem si nedávno taky dal do fáčka sedačky z Feldy, ale nic jsem neupravoval prostě je uchytíte na straně u tunelu, ale bez utažení šroubů a pak trochu silou (možná trochu víc)natlačíte sedačku z boku do auta tak aby jste mohli fouknout šroub na druhou stranu a je to. Chce to trochu trpělivosti a dostanete je tam :-). Jo ty držáky na pásy jsem ze sedaček vymontoval jinak nic. Má to jedinou lehounkou vadu a to, že sedačky jdou trochu hůř posouvat, ale to mám nastavený jak potřebuju takže je to v klidu čau lidi


RE: RE: RE: RE: RE: Lepsi sedacky i do S105/120
Datum: 19.03.2001, 22:41
Od: vici
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

ja jsem ty Recara koupil na inzerat starsi. Ale pokud chces nove tak vim kde je sehnat v CR www.imd.cz. Nove stoji jedno 18000 dez DPH a bez drzaku...


RE: RE: RE: RE: Lepsi sedacky i do S105/120
Datum: 19.03.2001, 20:41
Od: rasto

a kde by som zohnal tie recaro sedacky za tu cenu v SR ?


Trochu jinak
Datum: 17.03.2001, 18:12
Od: Libor

Já mám ve svím Favecu sedadla z MLADÉ BOLESLAVI ,sedáky jsou stejný jako u Felicie ,ale opěradla jsou podobná jen asi do půlky. Místo opěrek hlavy je vytažený opěradlo výš ,až do výšky původní opěrky a naněm našitej takovej válec jako opěrka.Vzpadají docela dobře a hlavně jsou postaveny na původní konstrukci,takže žádný úpravy.Jedno mně stálo 1500,- ale byla tam nějaká sleva.


RE: RE: RE: Lepsi sedacky i do S105/120
Datum: 17.03.2001, 13:35
Od: vici
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

nasel jsem lepsi reseni... zjisitil jsem ze ty moje sedacky se jeste porad vyrabi.. http://www.recaro.com/html_us/produkte/njoy_index.htm a existji pro ne drzaky do Felicie... asi je koupim, jenze jeden stoji 3200 bez dane a to je docela vic nez me stala jedna sedacka.... no bude to tezke dilema..:o(


RE: RE: Lepsi sedacky i do S105/120
Datum: 15.03.2001, 20:32
Od: BigBozzz

Sehnal jsem anatomicke sedacky z VW Golf II 1.8 (rok vyroby 88). Sice nejsou v elektrice, ale snad tam nebude tak velky rozdil. Aby jsi nesedel az u strechy musis flexou odrezat ty originalni liziny co nejblize konstrukce (ale bacha at ti pri tom nechytnou - flexa je previt). Z puvodnich skodovackejch odsroubuj liziny, ktery dozadu prisroubuj na konstrukci sedadla a dopredu udelej z plechu tak tl.4 mm drzak tvaru L a na ten je prisroubuj. Jeste budes muset na karoserii prodlouzit zadni uchyty pro sedadlo (ta z golfa je krapet uzsi) a padne to tam jak ulity a sedis akorat vysoko. Jinak na technicky jsem s nima prosel bez problemu. Teda vlastne mel jsem je v lehkejch zavadach protoze ten 1.5 metrovej prcek z auta skoro nevidel. :-}}


Taky jsem je sehnal...
Datum: 14.03.2001, 19:29
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

jojo ja jsem to uz taky davno udelal jen me staly ty sedacky 2000,- a jedine co jsem musel predelat bylo uchyceni prednich "ocek" cili prevrtat v ramu na podlaze otvory tot vse. designove i pohodlne je to opravdu lepsi...


RE: Lepší sedačky i do Š105/120
Datum: 14.03.2001, 15:16
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

ja jsem nedavno koupil starsi Recara z Golfa GTi. Byly v elektrice,ale do Facka jako el. dat nejdou - uplne jiny system uchyceni spojeny prave s elektrickym ovladanim sklonu sedaku to neumoznuje ani nahodou. budu muset vymyslet vlastni drzaky a naroubovat Recara na original kolejnicky z Facka a to vse tak aby sedacka nebyla moc vysoko a moc vpredu - merim 195cm:o)). To su zvedavy jak to dopadne...


Lepší sedačky i do Š105/120
Datum: 14.03.2001, 14:09
Od: GIMLOS
WWW: http://cs.felk.cvut.cz/~xkiml

...když už se tu píše o lepších sedačkách do našich Škodovek, napišu něco o "upgradu" sedaček do Škody 105. Původně jsem dal na radu a pokusil se namontovat sedačky z Alfy 33. Zadní tam jdou rozměrově dobře, na předních jsem při své větší postavě seděl příliš vysoko a hlavu měl zatlačenou do stropu :-). Pak jsem sehnal sedačky z Renaulta 19 16V (prý jsou to licenční RECARO). Ty jdou dopředu perfektně výškově i na šířku. Musí se přizpůsobit uchycení na orig. škodovácký kolejničky, ale výsledek stojí za to. Při tom dojde i na svařování, takže sedačky se musí rozčalounit a zpátky nastrojit. Nové sedačky mají nastavitelnou výšku i sklon opěrky hlavy a prohnutí opěradla u řidiče. Vzadu jsem zatím nechal škodovácký originály. GIMLOS


Proč ne
Datum: 14.03.2001, 12:48
Od: Luky

Taky jsem nad tím silně uvažoval, dokonce jsem měl i sedačky zajištěný, ale nakonec jsem díky příležitosti sáhl po sportovnějších z nějaký ciziny (tuším VW nebo tak). Sice jsem je musel přerobit trochu víc, ale výsledek je xxx. krát lepší než původní posaz. Nemám nic proti sedačkám z felicie, oproti favoritu se v nich sedí výborně.



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů