ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Grafy rychlostí
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Grafy rychlostí

RE: RE: RE: 220
Datum: 2.09.2011, 0:12
Od: Anthony H.

220? nevím čím to je,nikde jsem nenašel info..ale když sem jel s babičinou felicií..top stav..téměř vše na autě měněno jen při malém náznaku opotřebení...a závěr? všechny rychlosti v omezovači tj, 6250ot./min. 1př.s. 40km/h 2př.s. 80km/h a teď to začně bejt divné 3př.s.105km/h 4př.s.145km/h 5př.s.185km/h v omezovači! můžete mě někdo říct co to je za převodovku? nikde jsem to nenašel..je to série..k čemu by moje báby potřebovala takhle krátkou..jinak je to r.v. 1995...základní výbava...1bod 40kw... čísla na převodovce: 441.0.1610162 094-010 4339 Díky


RE: naprost souhlasim
Datum: 6.03.2009, 12:39
Od: Jaroslav Kovács

Ještě jsi asi neviděl crash test ve 40 km/h, celkem slušný. Zřejmě by z tebe moc nezbylo. Jestli chceš jezdit rychle, tak si raději kup jiné auto, uděláš líp.


RE: Favorit
Datum: 26.09.2008, 16:12
Od: Pavel T.

Mám Favorita 135 GLX,r.v.1994,43 kW,v červené sportline.Mám najeto 180.000 tisíc - ovšem motor je po GO,mám zcela nový karburátor,stejně tak součásti náprav,tlumiče atp. Samozřejmě, že auto je celou dobu garážované,má stříkané dutiny a spodek,je tedy naprosto bez koroze. Nemá žádné tuningové úpravy,a od sériového vozu ho odlišují pouze litá kola.Bez větších problému z něj dostanu 170 km/h. Z mírného kopce při cca.4000-4500 otáčkách jsem se dostal ke 180 km/h. Žádné velké cukání jsem nezažil. Snad je to tím,že mám celá léta svůj značkový servis,který sice není nejlevnější,ale vyplatí se.Pravidelný servis a údržba,to je důvod proč můj Favorit jezdí i po letech velmi dobře. Pokud máte Favorita jako soused,tedy prorezlý vrak,kde je všechno rozvolněné,není se čemi divit,že vám to víc nejede. Sousedovi to prý udělá také max.120-130 km/h,čemuž se mohu jen smát,neboť i Škoda 120 LX,kterou jsem kdysi vlastnil jezdila bez problémů 140 až 150. P.S.:Jezdit s Favoritem 180 km/h je ovšem velký nesmysl,nejen s ohledem na dopravní předpisy,ale i na hospodárnost jízdy.


RE: Favorit
Datum: 4.08.2008, 8:46
Od: jaroslav

mam favo r.v 92 nalůitano 150 tisic.letos jsem zkousel co dovede staresina tak jsem jednoho krasneho dne jel o pritelkyne z pribrami do prahy a vymacknul jsem z nej 140 pri otackach 3700 na petku ole muze lhat tachac i otackomer.


Favorit
Datum: 19.07.2008, 3:24
Od: MM

Ha, mám Favorita a po dálnici jsem z něho vymačkal neskutečných 130 km/hod (podle tachometru) a dle GPS jsem jel celých 116 km/hod a myslel jsem, že to neudržím na silnici a ten kraváááál... Pánové, komu to jede 180 km/hod a nenásobí rychlost x2 ať mi to přijede ukázat.


RE: RE: RE: RE: RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 5.01.2007, 15:00
Od: turbiiik

tak to si toho viděl ještě málo!!! je to hračka upravit motor aby jel 200km/h a jde to až na 240 s origo motorem fávo!!!!!!


pomoc
Datum: 14.10.2006, 9:10
Od: carolco

zdravim. pisem z SR. ma niekto technicke vykresy na ozubene kolieska (sporotove rada - 1. prevodovy stupen pomer 3,08) do prevodovky Š-120 - 130???


RE: RE: foto důkaz
Datum: 17.05.2006, 11:11
Od: Luki

Jo 160 nekde z kopce, to je realny... mel jsem kdysi na tachaci 167 na 125ce, taky z kopce, tocilo to necelych 5000... kecaj i otackomery, takze porovnavani na graf v techto rychlostech je o nicem


RE: foto důkaz
Datum: 6.05.2006, 10:31
Od: dominik

důkaz? trochu soudnosti prosím! odchylka tachometru je v takové rychlosti už dost podstatná, nemyslíte?


foto důkaz
Datum: 5.01.2006, 12:19
Od: Jiří Zeman

tady se mužete podívat, že grafy skoro sedí, favorit sice r.v. 94, ale převodovka vyměněna za starší se stálým převodem 3,895: http://skoda.stable.cz/cz/vase_auta_upload/1642_2005-11-08_09-58-50_44.jpg PS: stav v nádrži jen dokazuje jak to v té rychlosti asi papá :o)


RE: RE: RE: RE: RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 1.06.2005, 12:00
Od: Eminem

2 Mára: tak to se tam taky přihlaš, 165 máš na tacháči, ale jedeš tak stopade co máš v papírech.


RE: RE: RE: RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 30.05.2005, 11:49
Od: Mára

Nevim co tu vůbec řešíte.Ty rychlosti co tady padají jsou opravdu celkem k smíchu.Nemám na tenhle obor školu - jsem samouk.Mám série Fávo 136L 46kW série motor zakoupeno od člověka co s tím najezdil pouze 60tkm, mám na tom pouze laďák a to auto nepojede ani kdybych se rozkrájel víc než 165km/h. Uprav si 1.3 motor jak chceš,ale 200 nepojedeš.Založil bych tady rubriku sci-fi.Hafo blbečků by se tam vyřádilo:-)))


RE: RE: RE: RE: RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 22.04.2005, 13:33
Od: Luki

az na ten rapid, ten ti trochu ulitl...


RE: RE: RE: RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 19.04.2005, 13:18
Od: Gemini
WWW: http://geminiracing.wz.cz

ludia , ked vam to auto netaha, tak nehovorte inym ze im to tiez tak rychlo nemoze ist zalezi , ako sa podaril motor, a ako je vsetko nastavene (a hlavne musi fungovat 2. komora) dobra rapida lieta okolo 180/h , S130L okolo 160/h, eRka a S120 okolo 150/h a S105 cca 140/h to je z mojej skusenosti, bez akychkolvek uprav


RE: RE: RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 3.04.2003, 12:15
Od: jan barta

no ja nevim me to jede 130 a mzslim ze je to normal a pokud nekdo jezdi 180 tak tam nevim co ma za motor me to toci na max kolem 4500 a vic nic tak v 180 tam musi byt tak 6500 pokud este uvazuju ze mam 4.22 prevod a rapid 3.9 jinak je to turbina :]


RE: RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 10.02.2003, 14:32
Od: Mx

Tiez ma niektore veci prekvapuju, ale len tak naokraj. Mam S120 GLS (TUZEX), LPG. Ked velmi chcem, dokazem ist tak asi 120-130, verim tachometru, je pomerne presny (mozno vhodna volba pneumatik). Podla prepoctov na skutocne otacky mi tacho ukazuje 100km/h a idem 97,6km/h, co je podla mna velmi slusne. Ked som si dal kalibrovat otackomer, tak som ostal prekvapeny, ukazuje si podstatne viac. Otackomer==realita; 2000==1800;3000==2600;4000==3400;4200==3500 Teraz som uz pri jazdeni podstatne pokojnejsi. Mal som zly pocit, ked mi pri 100km/h ukazoval 4100 otacok, teraz uz viem preco. Takze treba si nakalibrovat pristroje a potom sa da uvazovat o niektorych hodnotach. Na moje S-ke nie je ziadna uprava. Pri 120km/h. sedi celkom dobre ale nepaci sa mi ten hluk, mozno by to pri vyssich otackach prestalo, alebo aj navzdy. Osobne si myslim, ze ked ja idem po dialnici 50km usek 100km/hod. a niekto iny ide 130km/hod. tak mne to bude trvat 30 minut a jemu 23. Za tych sedem minut sa ani nevycura (zastavit, vycurat, nastartovat, odist) a iba mu stupne spotreba, zvysi sa riziko pri autonehode a aj hladina hluku sa zvysi. Naco je to dobre?! Samozrejme, ze na inom aute je to o inom (asi by som na BMW 850 chodil aspon tych 130, ale to by som uz urcite mal aj na tu spotrebu). To len tak na okraj... Mx


RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 9.02.2003, 15:09
Od: impact

nema nahodou favorit cx = 0,36? to neni zase tak spatny vysledek...


RE: Rychlosti a blbounci
Datum: 8.01.2003, 8:26
Od: Max

Přesně a výztižně.


Rychlosti a blbounci
Datum: 13.12.2002, 1:07
Od: tomas hnilica

tak tedy pánové, já vážně nevim. Těch lidí co tvrdí, že jim favorit jede nad 190 a v poho, a blabla a 120-130- bez stresu 180 a jela by víc: PROBERTE SE. Zkuste si někdy promluvit a projet v opravdu upravenem autě. ANO rally auta nejsou tak moc rvane na maximalku ale víse, že favorita nemá zase tak dobrou aerodynamiku a přes 200 to nejde. Že se vůbec zaobíráme nějakým tuningem, když nám 20 let staré škodulky lítají 180 a favorit by měl mít elektronický omezovač rychlosti aby nechal ty audiny a jiné trosky žít. Mam, díky dobročinnosti mého táty, upraveného favorita, žádná domácí práce ani výtvor pseudoodborníka, většina věcí od pana Mücka ze Studénky, a krom jednoho favorita který mi ujížděl a rapida z ostravy, jsou 110,12,130,fačka pomalejší, Ten rapid jel opravdu 150 a pořád to by šlo ale kdo to má, byť i LPG, platit abych se s ním honil. Vyhlašuji tedy výzvu: přestaňme šetřit na jiné auta, jezděme ve 120kách a budeme nejrychlejší na dálnici a to vše za 7 litrů. Utopie, ptákovina, tak sakra přestaňte krmit ostatní ptákovina a blbostmi. Zdar a sílu. ICQ:173815934


naprost souhlasim
Datum: 1.03.2002, 9:00
Od: Karel.hydro

ahoj lidi, skvelej WEB, tak aby jste nerekli tak ja si taky prileju trosku benzinku:-). Koupil sem si (jako naprosty amater!) uzovku 120, 1979 rv. 69.000km najeto, garazovanou, za 9.000,- . A bez zadnych mot. uprav z ni na ROVINCE VE DVOU LIDECH VYMACKNU V POHO 160 km/h!, mam to meřeno otcem ve felicii. a to mam 4kv panove! a komu by to nestacilo tak na dalnici smerem na kralupy (nebo melnik ci co) sem z ni vymack (ve ctyrech lidech:-)sice z kopecka 170 km/h ! ! ! ! takze na jaro se pokusim o naky tuning


Z jiného soudku
Datum: 24.04.2001, 14:38
Od: Jindrich

Hele sorry že se nevěnuju Vašim 180km rychlostem, ale mám prosbičku na své stodváce měním převodovku ze čtyřkvaltu na pětikvalt, a zůstal sem stát na nosníku na převodovku, já sem sy myslel že je stejnej a nebo spíše že je stejné uchycení, ale opak byl pravdou, a v autorizovaném servise mi řekli, že nosník je stejný, akorát teda na rapida je to jiný, protože ten nosník z rapida tak uchycením na ten můj pětikvalt neseděl, a to sem tu přev. kupoval ze stotřicítky.Takže teď nevím co dál?!? A jinak k těm rychlostem ta má škudka si to teď šinula, připomínám s větrem v zádech a po mírném kopečku, 170km/hod, ale když jsem srovnal otáčky tak mi to vyšlo zhruba na 153-155km/hod. Jen tak pro informaci mám úplně sériovou stodvacítku(jenom jsem snížil předek o závit a třičtrtě) a jak jsem to snížil tak asi po 10000km mi začalo pěkně klepat v pravém předním kole a to sem před tím snížením měnil svisláky! ŠKUDKÁM ZDAR


RE: RE: No páni
Datum: 23.04.2001, 9:41
Od: petr kopyto

No tomu se neni co divit ze to muze hrabat ja kdyz posadim 150Kg kamarada do kufru taka to bude hrabat dve zastavky :o)


RE: No páni
Datum: 7.04.2001, 17:51
Od: enge

A netáhla toho Rapida náhodou M5tka na laně? :))))))))))))))


RE: No páni
Datum: 7.04.2001, 17:50
Od: enge

Nemá náhodou ten človek s Rapidem, co jede 180, vzadu výfukové dmychadlo Garret T3? Jinak mě akorát napadá, že je tam vačka z Favo 136, nižší hlava a přeštelovanej předstih. Musím, ale říct, že motory Škoda jsou někdy zvláštní. Kámoš měl Favo 136 a ten měl takovou sílu, že v pěti lidech v autě to hrabalo přes celou tramvajovou zastávku (asi 15m)! Úprava nebyla žádná.


Co na to rict...
Datum: 7.04.2001, 14:36
Od: Michal Mikus
WWW: http://www.mujweb.cz/www/mikusm/

Vzdycky se mel za to, ze lide majici skodovku jsou inteligentni... Faktem je, ze "nejlepsi nazory" meli majitele Felicii a pak Favoritu a zvlaste ty prvni nelze pocitat mezi lidi fandici skodovkam (100-135) a uz vubec nemohou tusit (a chapat), co to je kdyz bezproblemu predjedete s 20-letym slabym autem nekoho, kdo ma novy ci 5-ti lety vuz. (Treba Felicii) Zvlaste kdyz auto nejvice zdrzujici provoz je prave felicie, no spis ty ridici!!! Jinak me seriovy motor toci na 4-ku 6000ot, ale musim mit N98. Teorie a grafy je jedna vec a praxe druha - nikdo nikomu necpal, ze seriove auto pojede 200, jak je v grafu. TAK PROSIM VAS PREMYSLEJTE TROCHU, NEZ NECO NAPISETE!!! P.S. ty "nejlepsi nazory" jsou v uvozovkach proto, ze je to mysleno jako ironie. (kdyby to nekdo nepochopil!)


RE: No páni....
Datum: 6.04.2001, 16:29
Od: Libor Kunst

Já mám favorita 136L r.89 s LPG. Mám s ním takovou zkušenost, když jedu na benzín nad 110km/hod, tak to chytá druhý dech a zrychluje až na 170km/hod. Pokud jedu na LPG, tak to ozije ve 120km/hod jede to tak 160km/hod. U obou dvou případů je plynový pedál na podlaze a jedu sám. Motor je neupravovaný 46kW. Spotřebu mám okolo 10 litrů.


číslo převodovky
Datum: 30.03.2001, 9:28
Od: Aleš Klicman

Mohl by mi prosím někdo napsat, kde přesně je na převodovce felicie její identifikační číslo? Je vyraženo nebo vypískováno, našel jsem pouze číslo na odlitku víka spojky, ale to asi není ono. Děkuji


RE: No páni....
Datum: 29.03.2001, 19:53
Od: Štěpán Březina

Pozor na tachometr. Běžně proměřuje +7%. Ale při max výchylce to múže být mnohem víc. Směrodatnější je ůdaj otáčkoměru. Ten lže max o 200 ot. Tak řekni kolik ti to točí při těch 180km/hod. A uvidí se.


RE: RE: No páni....
Datum: 29.03.2001, 16:35
Od: T2K

Ne ne, tachometr ukazoval dobre.... Plne vam verim, ze by z toho nekoho trefilo :)). Ja si to proste nedokazu rozumne vysvetlit, ten motor ale vazne neni upraven. Za celou dobu z Prahy do Brna mne predjeli tusim jen dve auta a ostatni z toho byli uplne totalne na prasky, velmi jsem se tou cestou pobavil, kdyz jsem videl reakce nekterych borcu, co si to svihali v levem pruhu a najednou na ne nekdo blika se s135-kou, tak ten clovek si urcite myslel, ze ma halucinace... Taky si nedokazu vysvetlit udrzeni rychlosti do kopce, je fakt, ze jsem jel sam, ale i tak... A vubec, to auto je cely jakysi divny, nebudete tom verit, ale ma to jeste puvodni plechy s nalepkami, ktere se lepily na auto pro vyvoz a ten lak vypada jako na dva roky starem aute a jeste se to krasne leskne... Ten manik co mi to prodal, tak si ted mlati hlavou o zed, nedavno jsem jej byl navstivit, malem jsem od nej schytal za to, ze jsem to koupil...:))


RE: No páni....
Datum: 29.03.2001, 15:10
Od: Karel Petr

Faktem je, že některý škodovky mají motory vyvedené lépé a jiné je mají horší. Sám jsem jel se škodovkou do Brna průměrem 115 km/h. Nicmoc proti těm udávaným rychlostem 180 km/h a podobně. Ovšem škodovka byla 105L z roku 1984 uplně standardní a nijak neupravovaná. Celou cestou motor bez problému točil kolem 4500 otáček za minutu. Je nutno říct, že jsem jel v noci a nemusel jsem spomalovat, proto auto vyjelo všechny kopce na 4. stupeň. Ovšem nejlepší na celém tom je spotřeba, která byla 6,3 litru na 100 km. Bohužel škodka už dosloužila odešla kastle a tak budu kupovat Škodu 125L, uvidíme jestli bude jezdit stejně dobře. U ní možná díky tomuto webu dojde i na nějaký úpravy... Škodám zdar!


RE: No páni....
Datum: 29.03.2001, 14:46
Od: Viktor Sosenka

...anebo ti to spatne ukazuje...:)


RE: No páni....
Datum: 29.03.2001, 14:45
Od: Viktor Sosenka

...tak jestli je to opravdu takhle tak to se prizanavam TO TEDA FAKT CUMIM!!! Mam octavii 1.8i 20V a 180 km/h do brna bych jl tak za 15 litru naturalu na 100 km. A do kopce by mi to ukazovalo tak 25 litru! Jeste je mozny zes do toho natankoval NITROMETHAN misto plynu - na to litaj rakety a pridava se to do paliva pri zavodech dragsteru. Jinak asi tak litr nitromethanu stoji 1000.- kc a vyhodilo by to do povetri solidni rodinej domek... Teda ale pred tim tvojim autem smekam, by me asi trefilo kdybych si to uhanel 180 km/h s BMW nebo A6 a predletel mne Rapid dvoustovkou!!!


RE: No páni....
Datum: 29.03.2001, 14:45
Od: Viktor Sosenka

...tak jestli je to opravdu takhle tak to se prizanavam TO TEDA FAKT CUMIM!!! Mam octavii 1.8i 20V a 180 km/h do brna bych jl tak za 15 litru naturalu na 100 km. A do kopce by mi to ukazovalo tak 25 litru! Jeste je mozny zes do toho natankoval NITROMETHAN misto plynu - na to litaj rakety a pridava se to do paliva pri zavodech dragsteru. Jinak asi tak litr nitromethanu stoji 1000.- kc a vyhodilo by to do povetri solidni rodinej domek... Teda ale pred tim tvojim autem smekam, by me asi trefilo kdybych si to uhanel 180 km/h s BMW nebo A6 a predletel mne Rapid dvoustovkou!!!


No páni....
Datum: 29.03.2001, 13:40
Od: T2K

Tak to musím mít nějaký extra model auta ! Mám Rapida135, vrch motoru je z Favorita, pohon LPG a na dálnici jsem uháněl z Prahy do Brna rovnoměrnou rychlostí 180 km/h !! Bez problému, dokonce ani do kopce to nezpomalovalo. A ke vsemu jeste na LPG !!! Myslim, ze by to vytahlo jeste vic, pedal byl pri 180 tak ze trictvrte seslapnuty, ale uz se to tezko ridilo, bez posilovace by to nebylo na nasich dalnicich mozny. Moc tem motorum nerozumim, ale panove, ted mi reknete, jak tohle je mozne ???! Nasi maji VW Polo Classic 1.6 a s mym Rapidem nemaji sanci si merit sily! Vim, ze tam neni zadna uprava hlavy, zadna ostra vacka ani ventily, ani sport. vyfuk ci prekopane potrubi a spotreba pry te rychlosti byla kolem 8 - 9l. To auto jsem koupil nedavno, denne s tim ujedu 100km, zatim mam nabehano 20 000km bez sebemensich potizi... Vazne bych chtel vedet, co to je za motor... Vim akorat, ze to bylo exportovane auto, ze by tohle ?


HLUPAK TO NEPOCHOPIL, INTELIGENTNIMU CLOVEKU SE NA TOM NEZDA BYT NIC N
Datum: 28.03.2001, 14:35
Od: Viktor Sosenka

Grafy souhlasi.


RE: RE: RE: neni mozna
Datum: 28.03.2001, 9:55
Od: cartwright

Tak napriklad viem o jednej S135L, ktora chodi 180-190 km/h. Upravy o ktorych viem: obsustruzeny zotrvacnik, ostra vacka, o 0,5 mm zbrusena hlava, lestene potrubie, ladeny vyfuk, specialny vzduchovy filter, vzadu kotucove brzdy, auto je znizene na specialnych tvrdych pruzinach a nejakych rallye tlmicoch, disky ma seriove. Motor je neskutocne pruzny, lahsie ide do otacok, ale neviem kolko toci pri tych 180 km/h, pretoze mu nefungoval otackomer. Chyba tachometra je vylucena, pretoze sme to merali inym autom (sierra 2.0, 16 ventil a skoro tej skodovici nestacila).


RE: neni mozna
Datum: 28.03.2001, 9:39
Od: cartwright

daj si vymenit rozvody, sviecky, olej, filtre, nechaj si skontrolovat hlavu a ventily ci nie su podpalene, a hlavne si to daj nastavit ...


RE: RE: RE: neni mozna
Datum: 27.03.2001, 13:41
Od: Richard

Dost hecování. Další informace u tebe na mejlu.


RE: RE: RE: RE: neni mozna
Datum: 27.03.2001, 13:41
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

Spis bych rekl ze to bude tim tachakem...


RE: RE: RE: neni mozna
Datum: 27.03.2001, 12:07
Od: Richard

Tak sem asi nepřilil do ohně benzín,ale leteckej petrák.Tu 1450 nevyhazuj,ale když budeš hodnej,tak tě možná někdy svezu.A nebo že by mi blbnul tachák??? P.S. Ale prdel tady je to se musí nechat.


RE: RE: neni mozna
Datum: 27.03.2001, 11:48
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz/favo.html

a v zadu nikdo nesedel, protoze tam byl raketovy motor:o)))), pred Brnem jsi ubral, pristal z5 na cetu a.... asi fakt vyhodim svoji 1450ku, koupim si 136ku s najetyma aspon 100tkm a pak teprv zaziju ten pravy a nefalsovany pocit z jizdy....


RE: neni mozna
Datum: 27.03.2001, 9:35
Od: Richard

Na tomhle webu se mi strašně líbí,že ať se původní článek týká čehokoli,tak se to vždycky zvrtne v přehlídku komu to kolik točí a komu to kolik jede.Proto musim přilejt taky trochu benzínu do ohně.Mam Fa 136 z roku 89 a jak jsem už v jiné rubrice poukazoval,mam tam sníženou hlavu s ostrou vačkou.Protože na tý hlavě dělám momentálně menší úpravičku a jarní TUNING v Brně sem si nemoch nechat ujít,tak sem jel do Brna v naprostý sérii (origo hlava,vačka,sání) jediný co navíc-laděnej vejfuk.Na začátku D1 to bylo trošku slabší, ale jak známo motor se při stabilním točení "rozbrousí" (bylo to utahaný z těch prdelí po kterejch normálně jezdim).Asi 50km za Prahou už to jelo 165 po rovině (plnej).Po dalších 20 kilákách se do mě nacpal bláznivej erkař,tak sem to pustil za ním.Z toho kopce to na plnej kotel jelo skoro 180. Jen pro zajímavost, to erko mi natrhlo prdel na celý čáře,ale při těch 180 mi to určitě netočilo 3500.


RE: neni mozna
Datum: 26.03.2001, 20:21
Od: Štěpán Březina

Zkuste seřídit ventily a předstih. Já mám 135 a na rovině tam dostanu celkem v pohodě na pětku 3500.


RE: neni mozna
Datum: 26.03.2001, 20:04
Od: Bohuslav Šolc
WWW: http://www.sendme.cz/bonanza

je pravda že točit takto seriovy motor je dosti odvazne, ovšem po upravach o kterych jsem psal ma u me motor i pri 5000 otackach stabilni chod i kdyz ho drzim delsi dobu.


neni mozna
Datum: 26.03.2001, 15:29
Od: honza
WWW: http://favorit.hyperlink.cz

ahoj "komentatori", mam 136 z roku 90. a vubec se mi nechce libit, to co tady pisete je jak raj. Mam velky problem dostat favu pri 4 pres 4000 a o petce ani nemluvim. Tam sotva 3500 a jeste to musi byt z mirnyho kopecka. Pri tech otackach se bojim ze mi motor z auta vyskoci. Nevim co s nim. Honza


RE: RE: RE: Rychlost
Datum: 26.03.2001, 11:17
Od: Mrky Mrk

Zdravíčko, zaprvé sem rád, že sem někde vyhrabal tendle web, protože je to super. Já mám Śkodu Rapid 136 z 1989, prej jeden z posledních. Docela dobře netušim, voco se tady hádáte. Já běžně když jedu na Plzeň z Prahy tak to vařim těch 140 - 170 podle nálady naprosto bez problémů. Co sem z toho zkoušel vymáčknout maximum tak to šlo hodně za roh 180, typuju 197. Je fakt, že to žere jako nezavřený, ale dyš sou zrovka kredity, tak je to jedno... Netušim jestli tam je upravenej motor, já sem s tim nic nedělal a sem druhej majitel... Jinak je to super kára, vůbec si neztěžuju. Ještě mam dotaz. Nemáte někdo ńákýho fandu s dílnou nebo sakra dobrej autoservis, kde mi to daj dohromady? Chtěl bych na tom udělat docela dost zásahů a milionář zrovinka taky nejsem. Sem dal desítku do generálky a pak sem zjistil, že tam mam věci tak za tři a ještě sem si musel motor seřídit sám, díky...


RE: RE: Rychlost
Datum: 26.03.2001, 10:46
Od: Dinslaken

Prave ze skoro!!! mam rapida a na dalnici se na petku pohybuju kolem 4750/ot na kazdy rovine (treba pardubicka). co se tyce rizeni a ovladalnosti nemam problem (na vode udrzuju tak 130-140)s brzdenim taky problem nemam. Jo motor mam decentne upravenou seriovku 136


převody Felicie
Datum: 26.03.2001, 10:20
Od: Jiří Pavlů

Dpolnění stálých převodů Felicie: 1.3MPI 40kW 3,833 1.3MPI 50kW 4,118 1.6MPI 55kW 3,833 1.9D 47kW 3,579 viz. WWW.skoda-auto.cz Jinak ty grafy sedí.


RE: Rychlost
Datum: 26.03.2001, 7:38
Od: Viky

K vypsanym rychlostem bych doplnil: Ve skutecnosti neplati tabulka rychlosti Skoda 120L pro Lko, ale plati pro 5ti kvalt, tedy 120GLS nebo 125L. 4 kvalty mely pri 5000ot maximalku 140 a stary verze (pred 9/77) mely 132. Taky nechapu, proc se v tabulce pise o 5750 ot. Dostat se na posledni kvalt pres 5200 je skoro nesmysl. Krom toho je to vo zabiti.


RE: RE: RE: RE: Vysvětleni
Datum: 25.03.2001, 22:09
Od: Štěpán Březina

Děkuju. Konečne to zase někdo pochopil.


RE: RE: RE: Vysvětleni
Datum: 25.03.2001, 20:25
Od: Tomáš Roud

Rád bych se tady zastal Štěpána.<br> Tento článek není o tom, kolik auta jezděj, ale kolik můžou jezdit. Úpravy motorů, aby skutečně ta auta jala 200, jsou v rubrice Motor.


RE: RE: RE: Vysvětleni
Datum: 25.03.2001, 14:07
Od: vici
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

O tom Formanovi 1,6 vim, ale u nej neslo jen o tech 100k ale spis o obsah a tim vetsi kroutici moment, ktery je oproti 1,3 nekde uplne jinde, taky byl pravdepodobne pouzit delsi staly prevod a proto 200 nebyl problem. Napr. Felicie 1,6 s upravou na cca 70kW a 145Nm jede bez problemu 190 - i diky "delsim" prevodum.


RE: RE: Vysvětleni
Datum: 25.03.2001, 13:46
Od: Štěpán Březina

Nesmíte zapomenout na stálý převod 3,895. Škodovka svého času vyrobila prototip Formana s motorem Škoda 1,6 74kW 100 koní a ten měl maximálku 200km/hod. Těch 70kW sem jen plácnul může to být třeba 85kW. Ale pokud nemáte těch vašich 70kW objektivně změřeno tak to opravdu tolik nepojede. Jak už jsem řekl grafi představují závislos otáček motoru na rychlosti. Pokud nemáte potřebný počet otáček tak nemáte ani rychlost.


RE: RE: Vysvětleni
Datum: 25.03.2001, 13:31
Od: Štěpán Březina

O 70kW jsem mluvil protože takhle výkonný motor je schopný se roztočit na 5500 ot/min na pětku. Grafy jsou teorie. Perotože seriový motor nemá dostatečný výkon, ale pokud se vám podaří motor roztočit na oněch 5500 tak to těch 200 pojede.(vítr v zádech, hodně velkej kopec)


RE: Vysvětleni
Datum: 25.03.2001, 3:22
Od: igor

Sice jste netvrdil, že favorit pojede 200km/h, ale nechápu proč mluvíte o 70kW, když grafy jsou sestavovány pro (43-50)kW.


RE: Vysvětleni
Datum: 25.03.2001, 0:55
Od: vici
WWW: http://vici.wz.cz/favo.html

proc zrovna 70kW a 200km/h? ja mam kolem 70kW a 200 to rozhodne neda!!! Jiz delsi dobu uvazuju o tom, zda by tady nekteri lide nemeli byt trosku soudnejsi a aspon mirne sebekriticti....


RE: RE: 220
Datum: 25.03.2001, 0:37
Od: Štěpán Březina

Pokud ti to netočilo 5500 ot/min na pětku tak se ze 200 km/hod můžeš rozločit. Takže kde je problém?


Vysvětleni
Datum: 25.03.2001, 0:30
Od: Štěpán Březina

Nikdy jsem netvrdil že vám to pojede 200, ale může pokud bude mít motor dostatečný výkon a překoná odpor vzduchu. Pokud bude mít motor 70kW tak si pište že to těch 200 pojede.


RE: 220
Datum: 24.03.2001, 18:47
Od: pir

co jste bylbi, ten graf je poze vypocet co se tyce otacek a prevodoveho pomeru a ne ze vam to pojede 220 .Ten grav je pouze pro prehled.


Rychlost
Datum: 24.03.2001, 18:22
Od: Pepin

Na zmereni rychlosti na zaklade prevodu, otacek motoru atd. je velice jednoduchy vzorecek. v- 0,06_n_._o_ ip . is kdy v- je vysledna hodnota rychlosti, n- otacky motoru, o- obvod kola v metrech, 1.885m pro pneu 165R 13, ip prevodovy stupen, is staly prevod. Informace z knihy Aby jezdily i v roce 2000. Skoda 120L prevod 4,22 5000 ot. 161 km/h 5200 168 5500 178 5750 186 Skoda 130L prevod 3,9 5000 ot. 175 km/h 5200 182 5500 192 5750 201


RE: RE: 220
Datum: 24.03.2001, 11:39
Od: Dan

nevim jak u Favoritu, ale u Felicie to sedi presne. v pasmu mezi dvemi a ctyrmi tisici, ve kterem jsem tu Felicii obvykle drzel, ty hodnoty mohu potvrdit. a vzhledem k tomu, ze prevodove pomery maji linearni charakteristiku, budou v patricnych otackach ty rychlosti odpovidat tem z grafu. v praxi ale vytocit 1.3 motor na petku na 6000 otacek je nemozne, ale to neznamena, ze to teoreticky nesedi. myslim si, ze ostatni grafy budou take v poradku.


RE: RE: 220
Datum: 24.03.2001, 7:56
Od: Andrew
WWW: http://sweb.cz/bigandrew

autorovy zdroje


RE: 220
Datum: 24.03.2001, 1:07
Od: igor

Máš pravdu, zobrazované grafy neodpovídají skutečnosti. Mám favorit '92 "SportLine" a zkoušel jsem s ním jet na plno. Ale ručička se zastavila už na 178 km/h a to jsem ještě jel z mírného kopce. Takže autorovi zdroje jsou zřejmně mylné.


Potvrzuji
Datum: 22.03.2001, 19:34
Od: Libor

Mám 136.faveca a stálý převod 3.895 a graf rychlostí mohu potvrdit,kéž by se mi podařilo to vytočit aspoň na 5000.,zatím jen 4500ot/min ovšem to by chtělo delší rovinu a alespoň hurikán v zádech :o) P.S. Samozřejmně že motor není sériový.


220
Datum: 22.03.2001, 15:53
Od: Radek

Hmm, bylo by to hezký, aby standard Fa jelo 210. Ale spíš s raketovým motorem, než s 1,3. :-))



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů