Komentáře k článku: Náporové chlazení Dotaz Datum: 26.07.2006, 10:04 Od: Jiří Donát WWW: http://www.hrt.estranky.cz Neměl jste po úpravě problémy s vodní pumpou? Jde mi o to, že např. favoriťácká pumpa má snahu se odtrhávat od vodního sloupce a zastavuje se oběh vody. Předem děkuji za odpověď na mejlovou adresu. Zbytečně mnoho Zdravím autora článku. Smekám před nápadem použít dva chladiče v této kombinaci, ale napřijde Vám zbyrečné používat dva? Je to 16 litrů vody a pokud semáme bavit o tuningu vozidla, tak chceme co nejlehčí auto, že? Nestačí přeci jen jeden chladič a jedna vrtule? Já osobně bych použil pouze přední chladič a pokud jde o úsporu místa z důvodu velikosti ventilátoru, tak bych použil vrtuli např. z Renaulta. Ten má dost úzké a zárověň výkonné ventilátory. Osobně si nyní předelávám chlazení a přemýšlím jak nejlépe to provést. Pomysleli jste jak Vám bude takovéto chlazení topit v zimě s teplovodním topením? Možné řešení by tu bylo za použití dvou kohoutů a následné uzavírání jednoho chladiče. Tím ale narůstá hmotnost a zároveň i cena. Prosil bych o podrobnější vysvětlení. Děkuji a věřím že se mi ozvete. RE: RE: RE: Super Nahodou, me se to docela dost libilo, hned to doporucim kolegovo R-karovi. Je to ciste, funkcni a doba prace se neda posuzovat, ale z vlastni zkusenosti vim, ze precijen upravy takovehoto druhu kupodivu zaberou tolik casu, vyhoda u tohoto udaje je, ze pokud budu mit v planu tento cas, tak to realne stihnu. RE: RE: Super nevim co se ti nelibi na mem reseni, nabidni to, ktere je podle tebe lepsi, kdyz jej mas. Proc se nepodelis s ostatnimi o sve zkusennosti? A to ze trvalo 60 hodin? ono kdyz ho musis take za pochodu vymyslet, tak to nejaky cas vezme a take peclivost provedeni urcity cas stoji. Jinak nemam v tuto chvili zadne ani male problemy s chlazenim ci omezenimi zpusobenymi konkretnim resenim.... je proste bezvyhrady funkcni (velmi peclive overeno) Jen bych rad dodal, ze ze systemu jsem nakonec vynechal zadni chladic a predni pouzil z Felicie 1,6. (natahat zahradni hadici je taky reseni, stejne jako naporcovat stodvacovy trubky a pospojovat premirou hadic, ale ani jedno z uvedenych se mi nezdalo dost elegantni...aspon pro mne.) Nicmene se ti, Pepe, omlouvam za to, ze me reseni te tak strasne popudilo a otravilo, to jsem opravdu nechtel...doufam, ze alespon ostatnim to neco dalo...treba priste :-) RE: Super porad mi neni jasny co je na tom tak super,a taky nevim co na tom travex delal 60 hodin!?jo a co se tyce tech nekolika pravych uhlu mezi hadicema a trubkama tak v tech to musi proudit uplne samo ze travexi?zajimevy veci se tu clovek docte to jako jo. Super Tak takhle dobry clanek jsem opravdu dlouho nevidel. Drzim palec a preju hodne dalsich uprav a jejich popisu myslim ze z tohohle clanku budu dost cerpat i kdzy se o neco podobneho budu pokouset u 1000-ovky. RE: RE: RE: Jo dost dobrý no tech 12 litru je merenejch, jediny misto, kde zustala voda, byl zbytek v bloku motoru, jinak stacilo presne 10,1 litru vody na naplneni, ty dva az 2,5 litru je maximum co ti muze zbyt v bloku. Takze tech 12 litru je tak akorat. Vyrovnavaci nadrzka ma zhruba stejny objem jako zadni chladic¨po pootopena zebra a navic ty moje trubky jsou o kousek kratsi a maji o 2 mm mensi prumer nez 120kovy...... RE: RE: Jo dost dobrý ja bych rek, ze to musi bejt vic, nez 12 litru, jelikoz 742 ma 12,5litru a ty tam vlastne mas este navic origos chladic... i kdyz zas bez vyrovnavaci nadrzky... RE: Jo dost dobrý odvzdusneni je reseno stejne jako u S120 tedy ventilem pripojenym hadickou k chladici (ventil je umisten v drzaku vedle hrdla nadrze na chladicove stene - viz foto). Postup pro odvzdusneni je standardni. Napln systemu tvori cca 12 a litru vody (smesi) pro naliti po predchozim vypusteni bylo potreba 9,7 litru (nejaka voda zbyla v bloku motoru). Jo dost dobrý Fakt, dobrý, jak odzvdušňuješ předek? A na kolik litrů vody to je ? asi dost že?
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|