ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Škoda Superb
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Škoda Superb

RE: Kabina vozidla
Datum: 15.03.2008, 3:33
Od: levap

Je doopravdy velký měřím 187cm a nemám naprosto žádný problém.Asi bych počkal na Superb 2.řady který nemá konkurenci v prostoru a jeho desing je nadčasový.V červnu bude v prodeji.


Kabina vozidla
Datum: 16.02.2002, 15:59
Od: Petr Suchanek

Dobrý den, stojím před rozhodnutím o koupi vozidla Škoda Superb a jedinou informaci, kterou postrádám je vnitřní objem kabiny vozidla. Může mi někdo poradit? Děkuji.


hmotnost
Datum: 15.11.2001, 21:04
Od: Svehla

Mohl by mi někdo sdělit kolik SKODA-SUPERB váží?


RE: Hmm
Datum: 11.09.2001, 12:20
Od: Miro

Akurat som dopozeral oficialnu stranku tohto auta, podla mna je to zmiesanina Passata a Octavie. Auto sa mi paci, ak bude cena nizsia ako Passat, ludia to budu kupovat... ale asi uz "novy" model tak skoro neuvidime, iba same facelifty aut znacky VW.


Pro Chipmena
Datum: 1.09.2001, 22:25
Od: Mr.Cartman
WWW: http://skoda.panda.cz

Oceňuju snahu alespoň někoho přidávat jakékoliv nové články,ale konečně bych uvítal nějaké technické informace k našim miláčkům.Já vím je to těžké už jen proto,že snad už vše zde bylo řečeno.Zatím Aleš


RE: RE: Co furt máte???
Datum: 25.08.2001, 20:38
Od: Kubík

Dobroška, souhlas. Ale pár detailů je fakt na chlup stejných...


RE: Co furt máte???
Datum: 24.08.2001, 7:50
Od: Karel Petr

Souhlasím s tebou, akorát to srovnání Škody 105/120 a Dacie 1300/1310 mi příjde poněkud přehnané.


Co furt máte???
Datum: 23.08.2001, 19:11
Od: Kubík

Já nevím, co pořád máte. Myslím, že můžem být rádi za to, že česká škodovka vyrábí konkurenceschopná auta. Dobře, Superb je možná podobný passatu, ale snad si nemyslíte, že VW bude do Škody tlačit prachy, technologii a know-how, aniž by to na jejích autech nebylo poznat. To si může dovolit tak možná u Lamborghini, Bentleye či v budoucnu u Bugatti. A jméno Superb? Znamená to tradici a když se to někomu nelíbí, jeho věc. Ale aspoň je to lepší než návrhy Bohemia či Moldavia. K té podobnosti: Když se kouknem do koncernu PSA, tak mezi Peugeotem 106 a Citroenem Saxo najdeme pouze několik rozdílů, ale prakticky nikomu to nevadí. Je pravda, že u VW už to je o něco horší: VW Lupo=SEAT Arosa (i když Arosa vznikla z Lupa jako nouzovka pro zaplnění programu, byť byla představena dřív než VW),SEAT Cordoba=VW Polo Classic, SEAT Cordoba Vario=VW Polo Variant, SEAT Inca=VW Caddy (nutno dodat, že jako otevřený VW Caddy se dodávala i Felicia Pickup - je to ten samý případ). Todle se mi už moc nezamlouvá. Ale řeknětě mi, která škodovka se od ostatních koncernových aut liší jenom znakama? Mně se zdá, že žádná. Asi před týdnem vypustili fotky nového Pola. Připadá vám stejné jako Fabia? Mně ne. Mají společnou jen podlahovou plošinu a motory. Vyděli jste někdy někoho, jak leží pod oktávkou, zkoumá její spodek a říká "Ježíš, dyť to je stejné jak Golf..."? Já ne. A to stejný případ Superbu. Má z passata jen notně upravenou plošinu a motory. Co se vzhledu týče, tak zepředu mi připomíná více Audi A6 a linie zadních dveří mi připomíná spíš nové BMW řady 7, než limuzínu od VW. Tak jakýpak další Passat? Taky nevím, co myslíte těma původníma škodovkama. Favorit je sice stále pěkné auto, nicméně ho udělal Bertone. Neříkám, že řada 105/120 je škaredá, ale u ní by se o jakékoliv designérské úrovni dalo hodně pochybovat. Kromě toho, když vedle sebe postavíte škodovku (případně prototyp Š 720) a Dacii 1300/1310, tak na první pohled zjistíte, že tato auta toho mají více než hodně společného. Vzhledem k tomu, že Dacia/Renault 12 je ještě o několik let starší než stodváca, tak je mi hned jasné, jak to je s "původností" vzhledu českého vozu. No nic, já si prostě myslím, že Superb je good. Má německé motory. A co? Máme globalizaci a Česká republika není tak suverénní stát, aby měl všechno svoje. Fandím českému průmyslu a v případě škodovky jsem rád za to, co předvádí.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nic moc
Datum: 23.08.2001, 8:01
Od: xxx

Antikorozni ochrana u Felicie je opravdu nedostatecna. Ale u Octavie (a u aut s pozinovanou karoserii) by mel rez patrit uz minulosti. R.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: nic moc
Datum: 22.08.2001, 21:05
Od: Petr

Kvalita zpracování (u Oktávky je to lepší, ale furt nic moc), kvalita použitých materiálů, antiokorozní ochrana a td. Nikomu tu jeho ŠKODOVKU ale neberu, ať si ji má. Já si ji po mých zkušenostech už nikdy nekoupím a tu co mám prodávám.


RE: RE: RE: RE:RE: RE: RE: RE: nic moc
Datum: 22.08.2001, 21:01
Od: Petr

Pitomec jsi tak leda Ty!!


RE: RE: RE:RE: RE: RE: RE: nic moc
Datum: 22.08.2001, 20:47
Od: Eraser

Protože to jsou české výrobky a to pro takovéto pitomce znamená šrot...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: nic moc
Datum: 22.08.2001, 14:42
Od: Rici

Na příspěvek pojednávající o 120 jsi odpovídal... Nicméně proč je Felda a Octávka šrot??


RE: RE: RE: RE: RE: nic moc
Datum: 21.08.2001, 17:56
Od: Petr

Já jsem to nesrovnával ze 120-kou (nemíchej dva příspěvky). Ale pokud mám být konkrétní, tak s Feldou '98 - to je hrozný šrot (Oktávka na tom není o moc líp). Okna v elektrice mám ve Feldě, v BMW ne :-))


RE: RE: RE: RE: nic moc
Datum: 21.08.2001, 15:06
Od: Rici

Coto je zase za kecy??? Srovnávat ´91 bavora a 120? Jo bávo má vokna v eletrice, viď ty lišáku... :-)))


RE: RE: RE: nic moc
Datum: 20.08.2001, 18:47
Od: Petr

Bohužel jsem ještě neviděl kvalitní škodovku (kdyby jsis chtěl rýpnout, tak taky jednu mám - BOHUŽEL!!!). Deset roků starý bavor (taky jednoho vlastním) je na tom o hodně, hodně líp.


RE: RE: nic moc
Datum: 20.08.2001, 12:29
Od: L.U.K.Y

Súhlasím s Pedym ... V nemecku jazdia nielen na Golfoch II ale aj I.ktore su v prefektnom stave... Za hambu povazujem ak sa niekto premava v 20 rocnom zhnitom bavoraku je asi 15 majitel a robi frajera a ohrňa nos nad 120!!! Každý nech teda jazdí tým na čo má. a ak to udržuje v dobrom stave tak kde je problém. Čo sa týka Superbu. No pozitívom je že škodofka rozšíri ponuku o ďalšiu typovu radu .. Bohužial vyzera ako vyzera ... ale zase za menší balik peňazí do vyvoja majú auto slušnej urovne a kvality.


§:o):
Datum: 20.08.2001, 9:07
Od: Oneal

Tak se asi fšichni budeme muset smířit s tím, že nám naše stará dobrá Škodovka zaknikla a máme tady opětovnou okupaci německého myšlení. No alespoň nám zabrali jenom automobilku a ne celou zemi, jako kdysi :) No, alespoň nám zbylo ještě spousta starých, dobrých, na údržbu nenáročných 120 :o): Tak mnoho zdaru a ať nám slouží!!!


RE: nic moc
Datum: 20.08.2001, 8:59
Od: pedy

Ještě připomínka k názvu. Já si nemyslím, že je špatný. Pochopitelně, čechovi zní strašně divně - tak jakoby natvrdle, ale pochopte, že tohle NENÍ auto pro český trh. Český manager, který na takový vůz bude mít peníze, si stejně koupí spíš audinu, nebo forda - přece jen by se cítil méněcenný - Škoda pořád ještě nemá "tu správnou" pověst. Mimochodem, ony i před válkou byly značky aut různé - vezměte si třeba takový Walter Bijou - jak by se Vám to líbilo ? Ještě jedna věc - kdosi si tady posteskl nad ekonomickou situací. Vy si také myslíte, že v oblasti aut jsme na tom hůř než za komunistů ? To snad ne... 120ka stála řekněme 60 tisíc - a komfortem a výbavou bych ji srovnal třeba s dneštním Daewoo Matiz, které stojí 210. A příkladně já mám rozhodně 4x větší plat než bych měl za komunistů - takže proč brečet ? Na druhou stranu můj názor je - auto má sloužit. Takže proč by měly mizet 120ky ? Dokud jakžtakž jezdí (nemyslím ty schízy s vylágrovanými motory, které kouří jako deset wartburgů) a dokud si jejich majitel dokáže většinu věcí opravit sám, tak proč by měly mizet ? Nedělejme si iluze, pánové, že třeba v německu má každý novou audinu. Dvojkový Golf je tam normální - a ten je starý stejně jao valná část 120ek. Prostě - každý jezdí tím na co má a co mu slouží - a rozhodně si kvůli tomu nezaslouží posměch. Hezkej den...


nic moc
Datum: 19.08.2001, 3:32
Od: michal

Dát na přední masku znak Volkswagnu nebo Audi,tak nikdo nepozná,že je to nová škodovka. A pod názvem Superb, bych si představoval spíš nějakýho sporťáka.


RE: RE: RE: RE: Škoda (práce)
Datum: 17.08.2001, 13:32
Od: Dan

Ty skodovky nezmizi dokud se nezmeni ekonomicka situace. Statistiky o kterych mluvi vlada je hezka vec ale pri pohledu na silnice se ukazuje realita.


RE: RE: RE: Škoda (práce)
Datum: 17.08.2001, 10:55
Od: Vlasta M.

Ať žije Sjúpr Bí!!! Konečně majetný a reprezentativní Škoda po 60 letech! Na název si zvyknem stejně jako na zdražování piva. Uvidíte. O název ale vůbec nejde, nedovedu si představit, že bych nezačal chodit s holkou jenom proto, že by se mi nelíbilo její jméno :))) Berte život z lepší stránky. Proboha jen, ať už zmizí ze silnic ty ošklivé, pomalé a poruchové ŠKODY (Š105-120-125-130) a jiná auta z dob zastydlého socialismu! Ať žijí auta nová... život jde dál. Ahoj, Vlasta, 32 let.


RE: RE: Škoda (práce)
Datum: 16.08.2001, 13:14
Od: xxx

To zni fakt priserne "superba". Snad Skodovka jeste zmeni tenhle nazev...


RE: Škoda (práce)
Datum: 16.08.2001, 10:23
Od: macis

A tomu se rika GLOBALIZACE, panove. Proti tomu protestuji ty davy hipiku a anarchistu pri ruznych zasedanich! A chudaci majitele Superba z Liberce! Snad jen serie LBE na tom bude relativne lip! :-)


Škoda (práce)
Datum: 16.08.2001, 1:55
Od: Favoritman

No dost mě zklamali. Po Fábii přijít s autem, které na silnici poznám jenom náhodou, je to myslím dost škoda. Po pravdě řečeno nechápu, k čemu mají ve Škodovce designéry, když nakonec zplodí takřka dokonalou kopii Passata. Když už musí vyrábět koncernová auta z koncernových dílů, tak ať tam proboha nesypou i koncernový design - to je trágedie, protože už teď pomalu člověk nepozná výrobce auta, dokud se nepodívá zblízka na emblém.


SUPER!!!
Datum: 15.08.2001, 15:52
Od: ab

supek kara, hned jak budu kupovat nove auto, samozrejme koupim tohle!!! Je to narez! Ono to s tim dalsim pasatem neni zas az tak uplne jak si myslite -> VW dela Seaty da se rici pro temperamentni zakazniky, Audi pro lidi kteri chteli komfort a Skoda je takova "kvalita" pro mene financne zdatne... ...kazdy model, at je to Pasat nebo A6, nebo Supreb, tak se odviji od jednoho modelu ruzne upraveneho a pozmeneneho pro konkreti skupinu, kterou ma zaujmout... Mne Superb az na ten nazev docela zaujala, ale ono se to stejne jeste zmeni...


RE: RE: RE: RE: K cemu dalsi Passat?
Datum: 15.08.2001, 11:17
Od: Karel Petr

Pokud se pamatuji (přece jenom je to už více jak 10 let) jedním ze zájemců byl i koncern PSA-Citroen. Dovolím si tvrdit, že pak by se škodovky více podobaly citroenu než VW (pokud tam nějaká tvarová podoba je...). Bohužel posuzování jestli auta jsou nebo nejsou podobná (když používají stejný podvozek) je velice problematické, protože pokrok ve vývoji automobilů postupuje v současné době poměrně pomalu a auta se dají více méně rozlišovat pouze podle venkovního vzhledu. Souhlasím s Pedym, že se stačí podívat jak dopadli ostatní automobilky z bývalého soc. bloku: Trabant a Wartburg jako značky zanikly, VAZ a Dacia jsou neprodejné, Olcit tiše zmizel, TATRA se potácí na pokraji zániku. Škodovka nakonec vyšla z těchto automobilek relativně dobře. Vyrábí "samostatné" modely. Je potřeba se smířit s tím, že pokud vývoj financuje VW, taky bude usměrňovat další marketingové aktivity Škodovky. Je třeba ve všem hledat výhody, ve škodovkách teď tlučou koncernové motory, které by se tam jinak (normální cestou) asi nedostaly, ale to je na další polemiku. Buďme rádi, že škodovka nezanikla...


RE: RE: RE: K cemu dalsi Passat?
Datum: 15.08.2001, 9:02
Od: Chipmen

Ono by se dalo na toto tema polemizovat, da se rici ze skutecna Skoda vstupem VW zanikla. Samozrejmym faktem je ze se zvysila kvalita, zlepsil se management, zmenila se technologie atd... Ale Skoda podle meho soudu skutecne ztraci svou puvodni identitu a stava se pouze soucasti koncernu. Mozna ze vstupem jineho strategickeho partnera by se docililo totez, ale skoda by zustala sama sebou, ale to jiz nikdo nezjisti. Co se tyka pouzivani koncernovych dilu tak fabia i octavia jsou staveny (z mensi ci vetsi casti) na platforme VW, takze sice nejsou kopiemi nejakych vozu, ale vychazeji ze stejnych zakladu a tim jsou si podobne, to ze na stejny podvozek a motor daji jinou budku az zas tolik auto neodlisuje. Nicmene toto je koncepce kterou pouziva daleko vice koncernu viz napr. PSA-Citroen.


RE: RE: RE: K cemu dalsi Passat?
Datum: 15.08.2001, 8:38
Od: pedy

Konečně někdo, kdo to vidí střízlivě ! Je to jako se všemi auty. Na oktávku nadává ten, kdo ji nikdy neřídil, nebo kdo po ní touží, ale nemá na ni. Nebejt germánů, bohužel, tak se dál lámou poloosy, vržou dveře, padají výfuky. podívejte se na nové žigulíky nebo Dacie. Katastrofa. Zato Škoda je konečně konkurenceschopná. Pochopte, že nemůže vyrábět Focusy, Twinga, nebo Barchetty. Myslíte, že by je Vaši tátové kupovali ? Mimochodem, nový Škoda Popular by se hodil - pokud by byl takový jako jeho předchůdce. Nezničitelný, pohodlný a hlavně, hlavně LACINÝ !!!


RE: RE: RE: RE: RE: Vykon
Datum: 15.08.2001, 8:32
Od: Pedy

To co říkáš, je pochopitelně pravda - ale není to hlavní problém. I před válkou se dal sehnat kvalitní benzín - pro majetné - tedy obvykle to spíš byla lihobenzínová směs (která má dohromady oktanové číslo až 100 !). Kompresní poměr 7 byl spíše výjimkou, obvykle šlo o čísla nižší. Výkony běžných cestovních vozů - Populár atd. se pohybovaly okolo 20k. Výkon nezáleží tolik na kompresním poměru (tedy pochopitelně záleží, ale není to to hlavní) a víceválce (většina Superbů se vyráběla s 6-ti válcem 3.1l jenž měl asi 85 koní) měly kupodivu poměr nižší než běžné OHV čtyřválce - jak jsem již zdůrazňoval, především kvůli kultivovanosti chodu. Již v té době nebyl problém udělat výkonné auto (viz závodní stroje), protože motor byl konstrukčně zvládnut skvěle (také se na něm do dnešních dob téměř nic nezměnilo - např. 1.3 Felicia je v podstatě to, co bylo v prvním Populáru...), bohužel zaostávaly ostatní části vozu - spojka, upevnění hnací soustavy atd. Vždyť si vezměte, že ve 30-letech, taková běžná věc jako Roots se montoval pouze do závodních speciálů (a do některých Mercedesů, nebo Rols-Royce Silver Shadow). Ne proto, že by s ním byly nějaké problémy, ale proto, že auta prostě na takové přebytky výkonu a kroutícího momentu nebyly jednoduše stavěny. Mimochodem, mentalita tehdejších řidičů byla opravdu jiná. Nešlo o to, že by se na křižovatce dvě souběžně jedoucí auta po startu předháněla mohutnou akcelerací, která z obou udýchaných stodvacítek bude na příští křižovatce dříve. Auta jezdila pomalu, důstojně. A k tomu výkonu - mám Tatru 603, která má osmiválec 2.5l - ten můj je na pokraji smrti, nicméně jízda s takovým motorem je něco úžasného. Nezajímá vás řazení, nezajímají Vás oktávky, které vás předjíždějí. Vy víte, že můžete jet stejně rychle jako ony, ale proč ? Mimochodem, předválečný superb měl obvyklou spotřebu 16-20 l/100 km. Jakpak na tom asi bude jeho následovník ? Koukám, že je to již opravdu na samostatný článek. Takže slibuju, že do příštího týdne napíšu první ze série Škoda Classic - howgh !!!


RE: RE: K cemu dalsi Passat?
Datum: 15.08.2001, 8:16
Od: Karel Petr

Nesouhlasím s názorem, že by bylo lepší kdyby škodovka radší zanikla než aby se spojila s VW. Škodovka na začátku minulého století převzala a navázala na výrobu automobilů v továrně L&K (Laurin a Klement), která už na začátku století vyráběla kvalitní automobily. Z tohoto pohledu se jedná o jednu z nejstarších automobilek na evropském kontinentu (vznik VW koncem 30-tých let). Byla by škoda, kdyby automobilka s takovou tradicí zanikla, dalším důvodem je zaměstnanost v mladoboleslavském regionu. To už nemluvím o vývojovém potenciálu škodovky, která jako jedna z mála z bývalého bloku RVHP dokázala vyvíjet nové modely (i když se západními auty nesrovnatelné...). Příchodem VW do škodovky došlo k výraznému posunu v kvalitě vyráběných automobilů, zároveň s tím má škodovka možnosti využívat prodejní a servisní kapacity VW v zahraničí. Právě naopak, kdyby do škodovky nevstoupil VW škoda by postupně zanikla. Co se týče modelů škoda, ať už se bavíme o felicii octavii nebo fabii ukažte mi, kopie kterého vozu od VW jsou. Kopiemi jednotlivých modelů VW jsou například VW polo classic a seat cordoba, ale žádná ze zatím vyráběných škodovek, pokud mi je známo neni kopii modelu VW (možná SUPERB bude, ale to se z jedné fotky nedá dostatečně posoudit...).A že mají některé stejné prvky v interieru nebo stejné motory jako jiné modely VW? Naopak v tom bych viděl právě výhodu, kvůli servisu. Jinak jsem sám majitelem škody 125L, jezdil jsem s favoritem, felicii i fabií a můžu porovnávat kvalitativní skok, který škodovka od roku 1991 udělala. Škodám zdar (všem)


RE: RE: RE: RE: Vykon
Datum: 15.08.2001, 8:07
Od: Filip

Rekl bych, ze hlavni problem byl v tom, ze pred vakou mel benzin tak 50-60 oktanu a komprese byly tak do 1:7 (velmi zhruba). K tem jmenum - pripada mi to jako vykradani hrobu. To je furt 100leta tradice, ale kdyz tenkrat byla v Anglii ta afera s upadavanim zadnich kol / lamani poloos, tak skodovaci rikali : s tim nemame vubec nic spolecnyho, my jsme uplne nova firma!


RE: ?superb?
Datum: 15.08.2001, 7:40
Od: Jiri Krc

Superb je nahodou dobry nazev a jsem rad, ze se vraci nazvy starych dobrych Skodovek. Jen me mrzi, ze se porad rika, ze Skodovka zacala oprasovat ta jmena az pod koncernem VW, pritom to neni pravda, zapocal to uz Rapid a pak i Favorit uz tu jednou byl...


RE: K cemu dalsi Passat?
Datum: 15.08.2001, 7:36
Od: Jiri Krc

Taky nechapu k cemu nam tu bude dalsi Passat. Pro me Skodovka zemrela rokem 1991, kdy vstoupila do koncernu VW. A je to skoda! Mnohem lepsi nez jen delat kopie neceho tak strasnyho jako je VW by bylo lepsi kdyby Skodovka zanikla uplne. To co se ted vyrabi pod jmenem Skoda jen nici jmeno Skodovky. Jinak k oprasovani starych jmen, co bude dal VW Spartak? VW Popular?


RE: RE: RE: RE: Vykon
Datum: 14.08.2001, 13:44
Od: Paja

No to víš že by byl.


RE: RE: RE: Vykon
Datum: 14.08.2001, 11:54
Od: Pedy

Za prvé - Standard se může psát jak s T tak i s D - podle pravidel z roku 1996, to jenom na okraj. Já bych spíš pojednal o tom výkonu. V třicátých letech, kdy Superb znikl a jezdil, pochopitelně byla auta o něčem jiném. Tenkrát lidé, kteří na to měli, nekoukali po počtu koní, ale po trochu jiných věcech. Hlavní byl komfort. Nesmíte pořád vše posuzovat v intencích svých čtyřválcových stodvacítek (a to nemyslím nijak zle). Čtyřlitrový motor o osmi válcích nemá přednost ve výkonu, ale v záběrovém momentu - zejména v jeho průběhu. S takovým autem se bez problémů rozjedete na přímý záběr (což byla u Superbu trojka) - a to si nedělám legraci. Dnes každý vidí jenom výkon a rychlost. Vezměte si, že ve třicátých letech u nás nebyla dálnice a většina silnic byly prašné cesty nebo šotolina. K čemu rychlé auto ? Navíc tehdejší podvozky aut klasické konstrukce (motor, převody,trouba, kardan, rozvodovka) nebyly na silnici nijak mimořádně stabilní - stabilita se obvykle zvyšovala posouváním těžiště. McPherson tehdy pochopitelně ještě nebyl, úlohu torzních stabilizátorů přebírala příčná listová pera. Mimochodem, víte, že taková banalita jako silentbloky pod motorem, nebyla v té době vůbec samozřejmost ? Každopádně Superb je auto tak trochu obestřené tajemstvím. Zejména proto, že se nejednalo o sériovou výrobu. Vlastně se ani neví, kolik přesně jich bylo vyrobeno. Na základě Superbu vzniklo po válce ještě několik aut označených jako VOS - vozil se v tom třeba Klema - což byl v podstatě takový malý tank - vládní speciál. Ale to je zase už z úplně jiného soudku. Omlouvte prosím nostalgii jednoho spřáteleného veteránisty. Pokud by snad byl mezi obecenstvem zájem o občasný příspěvek týkající se starších škodovek, než je třeba stovka - rád se toho ujmu...


RE: RE: Vykon
Datum: 14.08.2001, 5:43
Od: Mikki
WWW: http://rapidweb.webpark.cz

Chipmene, ještě k těm chybám. Musím říct, že jich v článcích bývá dost a je to škoda, protože tenhle server je na dost profesionální úrovni. Takže, abych jenom nekritizoval, nabízím Ti tímto kontrolu pravopisu uveřejňovaných článků mojí osobou. Co ty na to?


K cemu dalsi Passat?
Datum: 13.08.2001, 20:33
Od: Milos

Treti Passat? K cemu? Kdyby se Volkswagen alespon snazil delat prakticky stejna auta alespon trochu jinak... Vzdyt rozdilna jsou akorat svetla a maska a to jeste velmi jemne. Tuto strategii nechapu a cely VW na ni jednou tvrde doplati. Vetsina zakazniku je hloupa a z toho VW profituje. Ale i blbcum jednou dojde, ze je uplne jedno, jestli si koupi Octavii, Boru, Golfa, A3, Toledo nebo Leona ci snad Passata, A6 nebo Superb. Superb je Passat kazdym coulem a to je mi jako byvalemu priznivci Skodovky velmi lito. Pokud Skodovka prichazi s Passatem o nekolik let pozdeji nez VW, tak to bude bohuzel zase pekny srac, jako Octavie. Sednu si radeji do sve 130 GL a zavzpominam na stare dobre casy...


RE: Vykon
Datum: 13.08.2001, 19:37
Od: Chipmen

Ten vykon neni preklep skutecne v te dobe mel "ctyrlitr" vykon 70kW. <br>Ad preklepy a chyby obcas se hold neco prehlidne.


Vykon
Datum: 13.08.2001, 17:47
Od: brain

Jak se v clanku pise o drive vyrabenem modelu superb s 4l osmivalcem, tak se mi zda nejak moc maly udavany vykon 70kW. Neni to preklep? Nebo se driv delaly tak malo vykonne motory?


RE: Standard
Datum: 13.08.2001, 17:02
Od: Mikki
WWW: http://rapidweb.webpark.cz

Asi nemá cenu poukazovat na jednu chybu ve článku, který je chyb a překlepů plný. Navíc tohle už se tu rozebíralo.


?superb?
Datum: 13.08.2001, 14:15
Od: Martin

Já teda nevím, ale ten název superb mě připadá fak hodně blbej, už vidím jak stojí někde zaparkovaná tahle nová škodovka a vzadu vedle nápisu SUPERB ma vyškrabáno LB


Standard
Datum: 13.08.2001, 13:52
Od: R

Pro Chipmena: slovo standar'd' se pise s 'd'


Skoda vs VW
Datum: 13.08.2001, 13:24
Od: Mike

Od te doby co se Skodovka spojila s koncernem VW tak ty auta stoji za hov.. Nic noveho to neni, VW chce jenom natlacit svoje zabehnute tvary k nam. Kde jsou casy aut jako je 1000MBX, 1100GT, 130RS, LR atd....


TAK TAK
Datum: 13.08.2001, 10:37
Od: lukas

PASSAT,AUDI ,a neco z FABIE hlavne ten predek akorad menej kubaturu motoru tak aspon neco.!!


Hmm
Datum: 13.08.2001, 10:11
Od: brabenec

Ze by PASSAT ala SKODA



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů