ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Ostřikovače čelního skla
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Ostřikovače čelního skla

RE: RE: A co tak nejaka uprava
Datum: 9.04.2006, 3:34
Od: Ivča
WWW: http://www.sweb.cz/iva/iva.html

Manžel mi trysky ostřikovaču předělal taky na kapsu nasávání vzduchu. Jen dal ještě zpětný ventil,delší hadičku,o trochu výkonější čerpadlo a 2 ostřikovače z Fordu Fiesta.Jdou perfektně nastavit,stříkají kam mají a i za silného bočního větru voda dopadne kam má.Mají navíc i lepší aerodynamický tvar.S původními byť i novými byl problém,že buď stříkaly na střechu nebo do stěračů.Poloha akorát byla při stání na místě a při jízdě byl problém nebo naopak.Teď jsem spokojená.Chtělo by to však někdy větší nádržku na ostřikovací tekutinu.


Zpětný ventilek
Datum: 26.08.2004, 15:45
Od: Filip

Kde je u Felicie umístěn zpětný ventilek ostřikovačů?


RE: RE: A co tak nejaka uprava
Datum: 7.10.2001, 11:52
Od: Morrison
WWW: http://www.ssakhk.cz/home/zdenek

Ale jak to vypada? To uz jsou podle me lepsi trysky na viku zavazadl. prostoru, tak jako to mam ja (viz. moje stranky).


RE: A co tak nejaka uprava
Datum: 9.06.2001, 21:25
Od: Standa

a co takhle navod jak to udelat....


RE: Oprava ostrikovacu
Datum: 3.06.2001, 10:28
Od: MaPi
WWW: http://MaPi

Po tom co mi odesel motorek ostrikovacu u sve s110.Jsem vyresil ostrik okna pomoci dvou motorku z audi(kazda tryska svuj motorek)pripojene pres relatko (aby se proudove nenicil spinac lukas).Motorky jsou umistene na miste puvodniho jednoho cerpadla.Mezi nadrzku a cerpadla jsem umistil zpetny ventilek z feldy(20kc) okamzity strik(voda jiz nespadava)za malo penez.Nyni po stisku spinace se vyvali ctyri silne proudy vody na sklo a je jedno jestli se usadila spina(mala osobni mycka).NEVYHODY:Shaneni motorku(jdou dat jakekolli)+Cena rele.VYHODY:krasny ostrik pri stani i za jizdy.


RE: ostrekovač blbne
Datum: 13.04.2001, 14:42
Od: Jirka

Zkus se podívat na průchodce kabeláže, jestli není někde prodřená izolace, mohlo by to házet zkrat - stejně tak zkontroluj svorkovnice. Nebo nějaký iniciativní předchozí majitel se v tom mohl vrtat a u stěračového motorku to někde blbě propojil. Někde jsem měl kompletní barevné schéma Š120L, ale zašantročil jsem ho a dělat ho znova se mi nechce :-) Nakonec bys mohl mít v háji Lukas, ten seženeš "nový" na vrakáči za pár pětek. ... Ale spíš to tipuju na ten motor stěračů, je tam myslím polovodičová regulace otáček a může to tam být prošvihnuté - když zapneš samotný ostřikovač, tak stěrače jedou nebo ne?


ostrikovace
Datum: 21.03.2001, 11:55
Od: Petr Hanek

po zakoupeni novych gumek, ve kterych drzi trysky a novych trysek se da vsechno krasne sestelovat tak, aby to strikalo na okno v jakekoliv rychlosti ... neni treba nic vymyslet ... petr


ostrekovač blbne
Datum: 23.01.2001, 9:43
Od: Dominik Luknár

mam taky mensi problem ked dam stierače do polohy pre najrychlejšie stieranie striekami k tomu ostrekovač. A neviem čo stym može byť.


RE: A co tak nejaka uprava
Datum: 4.01.2001, 15:04
Od: Nami
WWW: http://rallylink.zde.cz

Prodávají se sady na předělání trysek přímo na stěrač. Opravdu výborná věc.


RE: A co tak nejaka uprava
Datum: 27.11.2000, 9:40
Od: Jirka

Ostřikování skel ve své Š 120 jsem upravil tak, že jsem přemístil trysky do krytů větracích otvorů (kapsy, používají se různé druhy) na přední kapotě a hadičky vyvedl výztuhou kolem závěsů kapoty k motorku ostřikovače. Původní otvory do karoserie jsem zaslepil pryžovými záslepkami, které se používají třeba jako dorazy dveří na středním sloupku, ale lze samozřejmě použít i jiné. Jedinou nevýhodou je asi vteřinová prodleva, než motorek natlačí vodu do trysek (delší hadičky), šlo by vyřešit vsazením zpětného ventilu s kuličko, běžně se prodává, ale já to tam nemám, zvykl jsem si. Ostřikování se o hodně zlepšilo, konečně voda teče tam, kam má, nehledě na rychlost jízdy.


Oprava ostrikovacu
Datum: 2.10.2000, 11:49
Od: Roman

Pokud nejdou ostrikovace a motorek nefunguje ani na jiny zdroj, muze to byt taky takova blbina jako zasekly uhliky. Staci motorek opatrne rozmontovat, odehnout plisky, co uzaviraji kapsy na uhliky a ty vyndat. Uhliky se trochu zbrousi, daj se zpet a je hotovo.


A co tak nejaka uprava
Datum: 27.03.2000, 14:14
Od: Godis
WWW: http://mujweb.cz/www/godisduch

Nevim, ale zatim jsem nebyl nikdy spokojen s ostříknutím čelního skla.Jednoduché řešení je předělání trysek přímo na stěrače.Není mi ovšem uplně jasné jak bych mohl přispět do rubrik jinak než komentařem?


Upozorneni
Datum: 11.03.2000, 18:42
Od: Robi

Cerpadlo je pripojeno na pojistku c.2 ne c.1 .


oprava cerpadla
Datum: 13.01.2000, 17:27
Od: bastet

Stalo se mi, ze po pul roce nepouzivani cerpadla prestalo fungovat(el. v poradku). Pomohlo KRATKODOBE prepolovani.


zapojení u Š100L
Datum: 15.12.1999, 11:18
Od: Martin Hellebrand

Asi před rokem jsem předělávál ruční ostřikovače (pumpička) na elektrické (sada na Š120), ze sady jsem použil všechno, kromě trysek, které by se musely přimontovat na kapotu. Co se týče elektrického zapojení, není zde nutné přidávat další vypínač na motorek, je možné to zapojit přímo na vypínač stěračů (3.pravá poloha), kde při stisku zapne motorek.



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů