ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Fabia 1.0 - Junior
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Fabia 1.0 - Junior

Fabie
Datum: 26.10.2002, 12:09
Od: Honza

Slaby. Odporny. Ma to mensi vykon nez moje S100.


RE: škoda 1litr
Datum: 5.02.2002, 6:24
Od: brok

Litrovej motor není špatnej nápad,ale ne ve fabii,která váží 1010 kg.Jezdit za 6-8 litrů je spotřeba na h... Jediné plus je povinné ručení.A navíc oholenej junior je k blití.Kdyby stál 200 tak by se o tom dalo uvažovat.Za ty peníze už bych koupil něco jinýho,protože za 250t koupit takovou holinku,která nejede?To je nesmysl.Škodovka by si měla zachovat svou úroveň.Moc mě neoslnil ani motor 1,4,kdyby tam dávali alespoň 1,6.Když budu chtít fabku se slušnějším motorem tak se dostanu s cenou někam do oblak.A to už bych měl octavku.Smůla je,škoda už není nejlevnější a ostatní auta jsou drahý.Bohužel škodovka je jedna z nejdražších.


škoda 1litr
Datum: 10.10.2001, 14:41
Od: x x

Zdar lidi. Ten litrovej motor není špatnej nápad, ale nejsem si jistej jestli to má být motor od VW nebo od Škody. V květnu jsem byl na exkurzi v Magnetonu Kroměříž a tato firma vyrábí alternátory do aut (převážně Škodovka) a náhodou jsem tam taky zahlídl, jak testovali ŠKODOVÁCKEJ JEDNOLITROVEJ TŘÍVÁLCOVEJ motor. A to nekecám


RE: RE: Uvidíme
Datum: 1.10.2001, 19:50
Od: Vladimir D.

V Polsku se to hovado (tedy Fabia Basic) taky prodava! Motor je sice 1.4 44KW, ale nema to servo rizeni, rafky jsou 13’’ a pneumatiky 155/80R13!!! Stoji to asi 3000zl (tj. asi 27000Kc) min nez (dosud nejlacinejsi) Fabia Classic, a ma to nahradit (cenove) Skodu Felicii 1.3MPI 50KW, ktera se prave doprodava.


RE: RE: RE: RE: RE: Nezaleži na nás
Datum: 25.09.2001, 9:42
Od: Tom

Plne s tebou souhlasim,skoda i ostatni vyrabely ceske automobilky vyrabely jeste po valce auta, ktery nejenze drzely krok se zapadnima ale nezridka dokonce taky udavali moderni trendy automobilovyho prumyslu.(napr. Tatra "kapka" ale i spousta jinejch"). Muzeme jenom spekulovat, co by sme vyrabeli ted, kdyby to tady komunisti neposrali. A Fabie 1.0? Podle me je to vysmech cesky automobilovy verejnosti. Je smutny ze ve Skode urcujou vsechno Nemci, pro ktere je to priznejme si to stale jenom vychodni automobilka a taky to podle toho vypada. Kdepa je slibovanej ceskej vyvoj ve skode, ktery byl ujednany pri sjednani koupe skody volkswagenem v roce 91?


re
Datum: 20.09.2001, 19:26
Od: petr malý
WWW: http://www.prd.de

koule chlupatý


RE: RE: RE: RE: Nezaleži na nás
Datum: 18.09.2001, 10:53
Od: Lukas

Skoda vyrabela jeste daleko pred tim nes ji schramstl VW skveli auta ktery se v ty dobe dali srovnavat s BMW atd.ale diky SSSR a smlouvam se tyto vozy ani nedostali do prodeje protoze kdo by si potom kupoval Ziguliky kdyz by se tu vyrabeli auta s mnohem vedsim vykonem.


RE: litr .......
Datum: 18.09.2001, 8:45
Od: mipr

Řeknu Vam - zlatá Škoda 130 GL, měl sem už dvě, mírne upravenej motor /komprese 11,5:1/ leštený sací, žádná ostrá vačka a podobné nesmysly, které jen zvyšují spotřebu a motor stráci pružnost.. Zrychleni 0-100 km/h za 12.5 s, odhlučnená PU pěnou. Spotreba město: 7.3 L, mimo města 5.x - svižná jízda s lehkou nohou. Tomuto autu nic nechybý.... kdyby si teď vyráběli nový, za dobrou cenu, určite by se klientela našla. Fabia s 1.0 motorem je avia na cestach...


RE: RE: RE: Nezaleži na nás
Datum: 17.09.2001, 16:52
Od: petr seda

Ja nevim co furt mate proti SKODE VW po roce 91, kdyby to neprevzal VW tak vyrabej nejaky srace jako jinny bejvali automobilky východního bloku. Sam mam Skodu 120, Skodu Favorit 136 (r.v. 90 ) a Skodu Felicii 1,9 diesel (r.v.2000) Tyhle auta se proste ani srovnavat nedaji ale presto kvalita zpracovani to je nebe a dudy at si rika kdo chce co chce. Favorit byl kvalitou zpracovani nesmirnej srac. Kdybych si pulku veci nedodelal asi by se rozpadl.


RE: ruceni
Datum: 17.09.2001, 6:35
Od: chipmen

Kolega to tady uz castecne zodpovedel, musis se na to divat komplexne. Tj. pokud si auto poridis treba na pet let a spocitas si porizovaci naklady, vsechny provozni naklady, servisni naklady, pojisteni. Tak rozdil povinneho ruceni dela zanedbatelnou cast.


RE: ruceni
Datum: 16.09.2001, 15:26
Od: Petr

V celkových provozních nákladech za rok je to nepatrný rozdíl. U svátečních řidičů a kloboukářů (najedou tak max 2tis.km za rok) už to ovšem může být zásadní rozdíl. A spotřeba bude u 1.0 podstatně větší než u 1.4 - z vlastní zkušenosti vím, že motor 1.1 (37kW) ve VW Golf I měl o cca 2l vyšší spotřebu než motor 1.5 (51kW) v tom samém autě.


ruceni
Datum: 15.09.2001, 16:52
Od: Ota Maly

"rozdíl na povinném ručení není zase tak velký". Co je to za blbost? 1.4 Fabia ma ruceni necele 4 000 a litrova bude mit kolem tisicovky. Me osobne to pripada jako docela podstatny rozdil.


RE: RE: Nezaleži na nás
Datum: 14.09.2001, 8:28
Od: Lukas

Vse je to VW jenom vepredu ten znak je neco jako SKODA Se divim ze jeste tyhle auta jeste vyrabej v MB protoze zachvilku prijdou na to ze nez vozit z nemecka sem dily tak se vyplati to skladat primo u nich nekde na dvorku mozna tam zachvilku ani ten znak co pripomina SKODU nedaj.


RE: Nezaleži na nás
Datum: 14.09.2001, 7:34
Od: jyrki

To je to zalezi na nemcich...me je to fuk, Skoda pro me zanikla rokem 1991, kdy ji VW prevzal pod sva kridla. Posledni Skoduvku, kterou uznavam jako Skodu je uzky Favorit. VW Fabia, VW Octavia, VW Superb apod. jsou o nicem. Viva Skoda!


litr .......
Datum: 13.09.2001, 23:54
Od: JenyK
WWW: http://volny.cz/s110r káry

pred tydnem jsem se vracel z dovoleny a shodou okolnosti s nama jelo jeste jedno auto (Opel Corsa ECO) s TRIVALCEM 1,0. A tenhle malej sr.... si to vedle nas svistel po dalnici 150 a mne malem vypadly oci. Dluzno rici, ze to maly auticko bylo plny veci a osazeny metrakovym ridicem a jeho korpulentni spolujezdkyni...


kW
Datum: 13.09.2001, 20:14
Od: JR

Prodal jsem stodvacitku, tak bych si mohl koupit novou :-)


staci
Datum: 13.09.2001, 10:25
Od: Lukas

Myslym si ze Fabia s 1litrovim motorem neni zas tak podarenej napad auto je tezky na ten motor a nebude tak rychli,ale zase na druhou stranu co my jako tuningari nepochopime,ze sou lidi ktery nejezdej vic jak 120 nedej boze 130km a maj aut jako vec na premisteni z bodu A do bodu B napr stary lidi atd.. napr MATIZ v podobne cenove relaci motor prd prd a kolik jich jezdi.Pro lidi co chtej nizke povinne ruceni malou spotrebu protoze jezdej pomatu TAK to urcite bude stacit. Tuningu zdar a 100 a vic koni spotreka min 14l/100.


fabie pro chudý
Datum: 13.09.2001, 1:01
Od: michal

Fabie pro chudý se jmenuje Junior a příde na trh v říjnu. Bude stát 249 900 kč. Litrový motor o výkonu 37 kw,chudší výbava např. nebude výškově stavitelný volant,servo a prý drobné změny v interiéru


Nezaleži na nás
Datum: 12.09.2001, 12:49
Od: Dominik

Páni, nezáleži na slovákoch ani na čechoch či sa Fábia s litrovým motorom bude vyrábať ale všetko na Volswagene. Hold za všetkym su nemci. Ináč k tej slovenčine. Neviem kdo tu mal sňou problém ale ja s češtinou nemám.


RE: RE: Češi budou jak pořčení
Datum: 12.09.2001, 8:00
Od: Karel Petr

Ten motor byl už v Polu pár let spátky. Výkon cca 37kW (seriová 105ka cca 33kW, 120ka cca 36kW) takže výkonově je to o něco málo lepší, po rovině to auto pojede cca 140km/h (zprostředkované zkušenosti z Pola r.v. 1997 motor 1.0L). Ovšem do kopce nic moc a zapomeňte na nějaký tah... Zajímavá snad bude jenom ta úspora na povinném ručení, jinak nic.


RE: Češi budou jak pořčení
Datum: 12.09.2001, 7:46
Od: Martin Riha

Ad. Slovenština: Kdo je tak tupý, že ji kritizuje tak je podle mě omezenec. Já si ji rád přečtu. Díky tomu nezapomenu slovensky. Ad. Fabia 1.0L Myslím, že to není špatný nápad. Cena bude jistě menší a stejně tak úspora na povinném ručení není zanedbatelná - cca 2500,- za rok. Pružnost, rychlost, atd. jistě nebude nic moc, ale myslím, že bude stačit. Motor je jistě moderněší než ze 105 a jistě i lepší.


Češi budou jak pořčení
Datum: 11.09.2001, 17:35
Od: Eraser

Uvidíte jak (jestli se tato verze Š Fabiadostane na trh) budou toto auto Češi kupovat,protože bude třeba o 7000 - 10 000 Kč levnější než nynější Fabia v základní verzi s motorem 1,4.A pak budou nadávat že to jede pomalu,nemá to odpich atd.


RE: RE: RE: RE: ****
Datum: 11.09.2001, 15:44
Od: Šlaušek
WWW: http://unicos.cz/skoda

radši rozumnou slovenštinu k věci, než češtinu o blbostech. K Fabii: je to smutný, občas nechápu co škoda svými tahy sleduje. Řekl bych že lidi spíš koupí uspornej a výkonej motor než línýho žrouta (předpokládám že bude nutný ho honit, aby aspoň trošku jel)


RE: RE: RE: RE: Uvidíme
Datum: 11.09.2001, 14:17
Od: Karel Petr

To teda nevím jak jezdíš s tou fábií, ale já jsem měl spotřebu necelých 7 litrů (1,4 50kW, provedení Comfort), dle palubního počítače na vzdálenost cca 2000 km. Trasa jak město tak dálnice, silnice 1. a 2. třídy, kopce.


RE: RE: RE: Uvidíme
Datum: 11.09.2001, 14:10
Od: emc

A to jeste nevite, kolik to bude zrat! Kdyz srovnam svoje zkusenosti s Fabii 1,4 50 kW a Octavii 1,6 75 kW (oboje cca 10 l/100 km ve meste) tak to bude jak prokoply.


RE: RE: Uvidíme
Datum: 11.09.2001, 12:24
Od: MIRO

Hm, Daewoo Matiz bude mat konkurenciu :-) Zeby sme sa vracali naspat smerom k starym skodovkam bez posilovaca riadenia a inych modernych veci...nech zacnu znova predavat S 120, Rapidy a erka... Skode zdar


RE: RE: RE: ****
Datum: 11.09.2001, 11:39
Od: MCLK

jasnačka ...


RE: RE: ****
Datum: 11.09.2001, 11:34
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz

MCLK: ser na vola! beztak ani neumi cist a pismenka si sklada podle slabikare.... takove mam nejradsi, kdyby si aspon vymysleli nakou prezdivku kdyz uz nemaji na to aby se normalne podepsali...


RE: ****
Datum: 11.09.2001, 11:25
Od: MCLK

Promiň vole ! Už budu psát jen česky ....omezenče!


****
Datum: 11.09.2001, 11:11
Od: **
WWW: http://**

Každopádne slovenština je hroznej jazyk.Pište sem česky kdo to má překládat. (:o;


RE: Nic nebude
Datum: 11.09.2001, 10:59
Od: MCLK

kde si na take informacie prisiel clovece???


Nic nebude
Datum: 11.09.2001, 10:46
Od: j.

Fabia s motorem 1.0 se nedostane do vyroby a zustane jen u prvni testovaci serie. Pri testech ve Svycarsku z 10 vozu nedokoncil test ani jeden. Motor je slaby a nepouzitelny. Vse by se melo v tichosti uhrat do autu.


RE: RE: RE: Uvidíme
Datum: 11.09.2001, 9:43
Od: MCLK

uplne vazne ... mam ponukovy list od dealera skodovky ... nas firemny sofer to videl na vlastne oci pred budovou importera Skoda auto Slovensko ... a mimochodom ... BAZ vyraba VW ... a Taz uz ziadne auta nerobi ... takze tak


RE: RE: Uvidíme
Datum: 11.09.2001, 8:42
Od: Karel Petr

To myslíš vážně? nebo si jenom děláš srandu? Kdo tenhle paskvil bude vyrábět? No možná to budou vyrábět v BAZ nebo TAZ. Doufám, že škoda se k něčemu podobnému nesníží...


RE: Uvidíme
Datum: 11.09.2001, 7:24
Od: MCLK

co sa tu vsetci vrusujete len nad motorom , na Slovensku si vymysleli insie svinstvo... Fabia Basic ... nebude mat dekel odkladacej skrinky , posilovac , narazniky budu v ciernej farbe bez plastovych ochrannych list, nebude tam plato kufra , 3 brzdove svetlo bude nahrane svetlom z feldy ... a tak ... ked si k tomu pridame este ten motor ... tak tusim ze ani ked sa vyrabali favority tak si nedovoluili v skodovke vyprodukovat podobny humac... (favorit 115 S sa do vyroby nikdy nedostal ... ) Divim sa ze na tej fabii nechaju vobec spustacie skla v zadnych dverach ... taka kopia S 105 S ... to by bolo daco ....


Uvidíme
Datum: 10.09.2001, 21:21
Od: Honza

No uvidíme jak ta Fabka 1.0 bude jezdit ještě by mě zajímalo jestli to bude prodejné jen aby to nebylo jako Š Octavia 1.4!!!! Honza


RE: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 20:26
Od: Nepritel Fabie

A vono to pojede s tim litrovym motorem i 100 km/h?!? Hmmmm, to sem ani necekal... Zdar Skode.


RE: RE: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 19:29
Od: Honza

No ta nejsilnější Fabie 1.4 má 74kW (16V)což sou dobrý, že to z toho dostali a prej jede dost dobře. Má ale zrychlení za 11,5 tušim, je to přece jen těžší.


Re: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 18:11
Od: Brain

A co je na tom divneho? VW potrebuje vyhodne udat stary koncici 1.0 motor. Prece by s nim neskoncili a nezahodili by ho. Tak ho daji do Skodovky a jeste na tom vydelaji. Ale jak tu nekdo jiz rek, aspon se budou mit stodvacitkari nad cim vytahovat :-)


RE: RE: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 17:27
Od: pava

Ona Fabie s OHV 1.4-kou není nic moc, tento typ motoru měl skončit společně s výrobou Felicii. Není to špatný motor, je spolehlivý, jednoduchý a hlavně při pravidelné údržbě vydrží nemožné. Nedovedu si, ale představit tento motor v litrovém provedení pod kapotou těžké Fábie.


RE: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 16:23
Od: Engi

Panove uz se tesim az budou tyhle fabie jezdit jak je budem nasima 100-120 drtit ;)))) - mozna ?!


RE: RE: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 15:34
Od: Šlaušek

prostě a jednoduše: za 10 let se do litrovejch fabii bude tunit motor 1.4, nebo 2.0 a policajti z toho budou mít chaos, trošku mi to připomíná rozdíl mezi 105, a 136...


historie
Datum: 10.09.2001, 15:34
Od: ** **

Úplně s váma souhlasím, myslím si, že litrový motory nebyly ideální ani v těch 105-kách a při dnešních nárocích na výkon si myslím, že kvůli pár ušetřeným tisícovkám si takovou Fabii koupí málokdo. "Když nový auto tak ať to k něčemu jezdí!" Zdravím všechny škodovkáře.


RE: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 15:30
Od: ka

No a co, každý nepotřebuje při rozjezdu trhat asfalt. Dalo se jezdit se stopětkou, dá se i s tímhle.


RE: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 15:07
Od: Karel Petr

Souhlasím s tebou, že "litrová" fábia bude o ničem neboť jak praví klasik: "objem ničím nenahradíš..." Ovšem co se týče 1,4 fábie tam s tebou nesouhlasím. Nevím, který model jsi zkoušel (1,4 dělaj myslím výkonu 44kW, 50kW, 55kW a pak je 16-ti ventil, ale tady výkon nevím). Já jel s 50kW verzí a auto docela jede, ovšem je třeba často řadit a hodně vytáčet neboť taková je charakteristika motoru (max. točivý moment cca 2500 ot/min, max. výkon 5000 ot/min.). V praxi to znamenalo při předjíždění z 5tky podřadit do 3... Faktem ale je, že to nejde srovnat s tvým našlapaným a vyladěným favoritem. Můj osobní názor, ale je, že 1.3 felície 50kW šlape motoricky lépe.


RE: Zmetek
Datum: 10.09.2001, 14:58
Od: Radek

To jo, ale nesouhlasím s Tebou ohledně toho zrychlení, za 25s měla 105L. Vzhledem k větší hmotnosti Fabie to bude za 31,55s :-)))))


Zmetek
Datum: 10.09.2001, 13:56
Od: vici
WWW: http://www.vici.wz.cz

To uz trochu prehnali......... dyt to nejede ani s 1,4kou... bude to mit 0-100 tak za 25s :o((



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů