Komentáře k článku: Montáž signalizace rozsvícených světel Montáž signalizace rozsvícených světel Š-Favorit do 07/1991 Datum: 23.05.2008, 12:51 Od: Zdeněk Tak jsem si koupil pípáček ( 75,-Kč ) - ve Škodě Favorit - výroba do 07/1991 zapojení - červený kabílek k pojistce č. 7 (pohled odleva )-, černý k pojistce č.9 a při rozsvícených světlech a vypnutí zapalování to funguje !!!! RE: signalizace Favorit 93 Pripoj ten pipak na baterku (alebo iny zdroj... +12v a zem) a ked je pipac v poriadku tak bude pipat... :) Ak ho potom pripojis na tie poistky podla popisu, tak to musi fachcit. Pripadne skus prepolovat, mozno nejaky japoncek nedaval pozor ked pajkoval :) Dotaz AKIN Mam jeden blbej dotaz ohledne AKINu... muze mi nekdo popsat jaky to vydava zvuk?? Jestli je to piskani nebo bzuceni a jestli je to trvaly ton nebo prerusovany?? Dekuji. SKODE ZDAR Zapojení obvodu AKIN Nemá někdo bližší informace o obvodu AKIN (akustická kontrola rozsvícených světel) jako popis vývodů nebo vnitřní zapojení? Rád bych použil prodávaný bzučák na kontrolu zapnutých světel místo obvodu AKIN, který má ale jen dva vývody. Děkuji za pomoc. signalizace u 93 Nevíte někdo, jak zapojit AKIN obvod do 93 pojistkového panelu? Díky Martin signalizace Favorit 93 Zdravím všechny, mám takovej problém koupil jsem si origo signal. rozvicených světel, dal jsem ho do pojistkového panelu přesně podle návodu, ale stejně mi to nefunguje. Poraďte mi někdo. Díky moc RE: RE: RE: RE: RE: RE: PROSIM POMOZ TE Mel jsem stejnej problem na Forman '92. Pri jizde po nekvalitnich silnicich se ozyva takovy cinkani a drnceni, ktery prestane kdyz se lehce slapne na brzdovej pedal. Pricina u me je ve vycvachtanych cepech u prednich trmenu - tim padem se to tam cely "vakla" a drnci (cep o trmen). Udajne se prodavaji cepy o vetsim prumeru, ktery by tomu mely zabranit, ale neresil jsem to. Ted mam podobnej problem na Felicia '96. Pri jizde se ozyva od predniho (-nich??) kol piskani (mezi 80 - 100 km/h a pak az od 120 km/h vyse), ktery prestane, kdyz se opet slapne na pedal, nebo se lehce pohne volantem do strany. Po ovolneni brzdy, nebo vraceni se to objevi zas. Cim to je? Diky RE: RE: RE: RE: RE: PROSIM POMOZ TE Tak presne tohle mi delal prihnutej kryci plech pod motorem. Badal jsem nad tim tyden jak blbec! Stacilo ho trosku prihnout dolu a je ticho... RE: RE: RE: RE: RE: PROSIM POMOZ TE Jo na hrbolech, tam se mi taky ozývalo plechový drnčení, typicky když jsem jel pomalu po dlažbě. Když jsem položil nohu na brzdu tak to přestalo. Lezl jsem po tom a nic nenašel. Teď jsem měnil silentbloky na ramenech a na motoru a od tý doby je to tichý. Odkud to šlo nevím. ? RE: RE: RE: RE: RE: PROSIM POMOZ TE Tak to dopln jednim tranzistorem (PNP), odporem a kondenzatorem do baze, at ti to nepipa porad. Jo a kdyby se ti chtelo, tak k tomu pripoj na nejzapornejsi pol dve diody (nejzapornejsi pol a dve diody(anody) v uzlu) a jednotlive katody pak pripoj prvni na dverni spinac (pokud uzemnuje) a druhou katodu pak na 2 pojistku. Bude to pak pipat jak kdyz vypnes zapalovani, tak i kdyz otevres dvere. RE: RE: RE: RE: PROSIM POMOZ TE Hm, tak ja mam jinej problém a nevím co s tím už pěkně dlouho. Pokud přejedu větší hrbol, nebo vezmu zatáčku doprava s víc naloženým autem, ozve se (podle zvuku zleva) kovový zvuk, který připomíná drhnutí kovu o kov. Jenomže, brzdový štít to nedělá, guma taky ne, klouby sou nový. Hledal jsem nějaký odřený místo nebo oleštěnou plochu, ale nenašel jsem nic. Napadá vás něco ? SIGNALIZACE SVĚTEL: Jsem osoba lína, tak jsem si za 90 korun koupil v Kauflandu bzučák, zapojil ho na napájení a pojistku světel (nebo tak nějak) a otravuje to při vypnutým zapalování a svítících světlech. V pohodě mi to stačí. RE: RE: RE: PROSIM POMOZ TE Jo, tak to tahání plechu za sebou mi to taky dělalo, vždycky jsem se lek a zastavil, bylo to jako když mi upad šusplech a táhnu ho za sebou, ale letmým pohledem jsem nepřišel na nic, šusplechy jsem dotáhl, mezitím jsem nechal vyměnit silentbloky na motoru a pak to přestalo, tak nevím .. RE: RE: PROSIM POMOZ TE Mě to při couvání a při plným rejdu vydává zvuky, jako kdybych tahal za sebou nějaký dráty, nebo pružiny, či co... RE: RE: RE: PROSIM POMOZ TE Lupání při plném rejdu způsobuje kloub na poloose .. RE: RE: PROSIM POMOZ TE Mam podobny problem, pri zataceni do uplneho rejdu -hlavne na miste mi "lupnou" nebo zavrzou pruziny a nevim jak to mam odstranit, mam nove komplet ramena, tlumice a silent bloky nahore na tlumicich a dela to stale dik za odpoved S. RE: PROSIM POMOZ TE Pokud to vrze klavne kri coufani a pod, tak je to tesneni vejfuku, priblizne u nohou ridice. Puvodni byl nejakej azbest sse sitkou nebo co, ted se dava grafitovej krouzek. Me to dalo taky. RE: PROSIM POMOZ TE moje Favo takhle nechutně vrzalo po té co mi praskal prachovka na kulovém čepu a čep vyreznul, po vyměně obou čepů (když už tak už) je krášně ticho - teda ticho jako ve Favoritu :-) RE: PROSIM POMOZ TE Silemblok spodního ramene. Ten blíš k zadní nápravě, tutově. RE: PROSIM POMOZ TE Silemblok spodního ramene. Ten blíš k zadní nápravě, tutově. RE: PROSIM POMOZ TE Skoro na 100% jsou to zarezlý "svislý" čepy. Ty co jsou vespod na ramenech. Doporučuju vyměnit, protože za chvíli se stejně vydřou tim rezem a budou mít vůli. PROSIM POMOZ TE Nazdárek, mám Favo r.v. 89, je to ale voňavka má nalítáno 33 000 km, pořád garážovanej, jak z fabriky. Ted jsem koupik od nákyho dědy a začal jsem s tim jezdit. Motor bomba živější Favo jsem neviděl, ale vrže mi přední náprava. Při zátáčení při pérování taky. Nevíte čim by to mohlo být než třeba něco vyměnim zbytečne. DIKY moc za odpověd
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|