ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Škoda Fabia model 2003
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Škoda Fabia model 2003

RE: RE: Názor...
Datum: 24.12.2007, 21:24
Od: Hero

NO a což teprve motor z Fabie 1,4mpi 44KW. Vždyt´1,2 není o mnoho slabší.Proč ti krypli v Mladé Boleslavi tam nedali moter z Felicie 1,3 50KW.


RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 18.12.2006, 17:27
Od: Martin Mrázek

cau jak semas!!!!!!!!!!!:):(:(:(:(:(:(:(:(


RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 7.06.2006, 13:28
Od: trejbal

je to pěkná blbost cu jsem si dnes přečetl o tý fabii v rvý řadě to není auto a za druhé by se vám to rozpadlo pod prdelí vím očem mluvím.


RE: nový motor...
Datum: 16.06.2003, 13:23
Od: jesensky

No to je pekna blbost. Ten motor je samozrejmne uplne novej, ma vyvazovaci hridel. Blok je z hlinikove slitiny (1.6 je tusim litinova). No proste uplnej blabol. Moc jsem se nasmal:))))))


RE: nový motor...
Datum: 20.09.2002, 11:30
Od: Pablo

Myslim ze timto nebude. Ono totiz vyrobit 3-valec neni vubec jednoducha vec. To totiz neni jen "uriznout" jeden valec a hotovo. Musi se zmenit casovani ventilu, jine rozlozeni kliky... Je mozne, ze novy motor vyuziva cast technologie pouzite na 4-valcovem motoru 1,6, ale spise se jednalo o samostatny vyvoj.


RE: RE: RE: Pojisteni
Datum: 16.09.2002, 6:24
Od: Meda Beda

Bohuzel optimismus byl predcasnej. Zakon sice umoznuje zmenu, ale pojistovny zmeni jen cenu...


nový motor...
Datum: 12.09.2002, 11:46
Od: Pavel

Možná vás napadne, proč když škodovka tvrdí, že je tento nový motor vyvinut i kvůli výhodné sazbě pov. ručení, proč tedy není zatraceně 1,3l? Důvod je prostý - tenhle motor není pochopitelně vyvinut kvůli Čechám, je to jeden z koncernových motorů - nová 4 válcová 1,6l. No a oddělením jednoho válce pro chudé čechy se dostáváme právě na stávajících 1,2l/3válce. Auto je pak nákupní taškou, čemuž i odpovídají i ostatní rozměry vozu. Bohužel už ne cena, která je na toto levné řešení s amputovaným motorem celkem nestydatá. Ale není všem možným zjednodušením konec - prý kdysi škodovka dělala levná auta bez difereciálu.


RE: RE: Pojisteni
Datum: 8.09.2002, 12:41
Od: impact

Ze by uz i u nas konecne nekdo dostal rozum a zrusil (v dnesni dobe uz trochu usmevne) rozdeleni podle objemu a zacalo se platit podle vykonu motoru?


RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 7.09.2002, 9:48
Od: jannek

Koupil jsem ze škodováckého bazaru Fabii combi TDI za 395 000, měla najeto 25 000. Je to skvělý autíčko. Když na to šlápnu, dám na prdel kdejaký lesklý káře. Na břeclavský dálnici šlapala 210. (Na pražský to nejde, je tam provoz a to neděláte nic jinýho než přidáváte a brzdíte) A když to nehoním a jezdím stylem kloboukáře (jako třeba letos v Rakousku), odmění se mi spotřebou nafty 3,8/100km. A tu kupuju v přečerpávačce o 2-3 Kč levněji než u pump. A kdyby nejhůř, pořád ještě se dá jet na bionaftu. Tschüs.


RE: Pojisteni
Datum: 28.08.2002, 13:38
Od: Miroslav BLÁHA

Prosím Te jak pravdive a zarucene jsou informace ze povinné pojisteni podle kubatury letos konci.Take jsem to slysel ale nikde jsem to zatim nevidel napsane a ani v pojistovne nic nevedi. Díky za odpoved!


Pravé zrcátko u Fabie
Datum: 26.08.2002, 15:10
Od: Libor Kunst

Nevíte někdo, jestli u nového modelového ročníku fabie je pravé zrcátko redukované nebo už je stejně velké jako levé? Díky LiborK


RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 14.08.2002, 17:27
Od: Vladimir NIkl

to Kenny: máš z prdele pravdu Kenny, myslim, žes to chytil, tak, jak to je.


RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 14.08.2002, 13:02
Od: Kenny

Tak to tady procitam a je to jako obvykle... Pro Novakovi z panelaku, co jezdi jednou za 14 dnu na chatu a o vikendu do Kauflandu nebo k babicce pro plato vajicek jsou "nakupni tasky" typu Junior nebo tato novinka naprosto OK. Jde o to presvedcit co nejvice Novaku ke koupi. Novak nepotrebuje pri predjizdeni drave akcelerovat, protoze nepotrebuje predjizdet (takhle preci jezdi jen kanci! Vidis je mamo?), a navic pri jeho 70km/h mimo obec neni koho predjizdet. Stejne tak je mu shuma fuck i 0-100 za 18,5 protoze z vedlejsi na hlavni vjede pouze za predpokladu, ze od obzoru k obzoru se nic nepohybuje. A s tou spotrebou to taky nebude tak horke, protoze svym jizdnim stylem (ala ekorallye) se dostane na 5l/100. Budme vdecni za nase low cost tunitelne klenoty S1xx. Na druhou stranu neni urcite zadna sranda udelat motor aby splnoval EURO buhvikolik a jeste dokazal pohanet auto. Spousta z nas, co tady vykrikuje o natrzenych prdelich pri souboji s vyssi kubaturou zcela jiste produkuje daleko vice CO ci HC popr. NOx nez pozaduji nastesti mekke (zatim)limity emisi. PS: omluva skutecnym Novakum - skodifkarum.


RE: RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 8.08.2002, 10:08
Od: Andrew
WWW: http://www.bigandrew.webzdarma.cz

Protože jseš levej!


RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 7.08.2002, 17:01
Od: Vladimír Nikl

Ty KURVO, ty MRCHO, ty SVINE hnusna, skreda, nevdecna, pekne me seres!!! Takovejch prachu jsem do tebe investoval, tak muzes mi rict proc zase nestarujes, ty stara zarezla SKODOVKO?!


RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 7.08.2002, 12:34
Od: Šlaušek
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/

když už jsme u toho odstupňování, asi málokdo ví že i do trojkovýho golfa se dávali ještě 4 kvalty.. bylo jich pár kousků určených pro městský provoz.... tak proč ne 1.2


RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 7.08.2002, 10:21
Od: petersoon

Je pravdou, že diskuze je k Fábii, ale ... Mám přes měsíc VW Polo s motorem 1.2 40kW a nemůžu si na auto ani motor stěžovat. Jezdím hlavně město (cca 80%) zbytek mimo a průměr za cca 1400km je 5,9 l/100km. Ve městě: jednička až trojka je krátce odstupňovaná, takže dynamika auta je znát, brzda provozu rozhodně není a je fakt, že motor zabírá hodně odspodu. Mimo město: při předjíždění to chce včas podřazovat (trojka jde přes 110km - ale kvůli tomu tam ta šaltrpáka přeci je!).


RE: RE: Motory...
Datum: 5.08.2002, 7:47
Od: tom

No bojim se ze ide bylo seriove montovano drive nez fsi, je to jiz nekolit let co byly titulky renault megane prvni evropsky vuz s primym vstrikem... Japonci to ovsem meli uz predtim.


RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 4.08.2002, 22:10
Od: Pet

Jo Skodovce asi Aktivni bezpecnost nic nerika: Fabie Junior a podobny jsou nebezpecny auta.Predjizdeni je temer nemozny,nedej boze kdyz takovy auto jeste ridi nakej nerozhodnej ridic.Pak nas vsechny ostatni buh ochranuj.Ja osobne mam Opla Astru 1.6/75k , prumernou spotrenu mam okolo 7l/100km a to to casto nesetrim. Strejc ma Oktavii 1.8, jezdi sice 50/80km/h, obcas na dalnici sic jede i 200, ale jelikoz si sbira veskery ucty pri tankovani tak po najeti asi 45tis. km ma prumernou spotrebu 6.5l/100km !!! A pritom je to motor,kterej ma skoro 130koni. A predjizdeni je parada(a to vubec nemluvim o 1.8 T ...) Takze fakt nechapu,kam Skoda s tema jejich paskvilama 1.2 a 1.0 chce prorazit (nehlede na to, ze treba VW Polo ma tu samou 1.2ku ale se ctyrventilovou technikou a vykonem 47kW, tu ale nejspis ve Fabii nikdy neuvidime;halt tady asi VW koncern trosku Skodovce pristrih kridilka,aby moc "nezlobila" :) Kez by do ty Fabie daly treba 1.6 /16 ventil..."objem nicim nenahradis" :)


RE: Motory...
Datum: 4.08.2002, 21:52
Od: pe

To teda kecas.Prvni seriovej benzinovej motor s primym vstrikem je prave od VW (2.0 FSI)....Sem zvedavej,kdy jim ho pujcej do Skodovky (jestli vubec nekdy)..


Pojisteni
Datum: 28.07.2002, 19:46
Od: Meda Beda

To rozliseni pojisteni podle objemu motoru letos konci. A skodofky by mohli bejt mnohem levnejsi, kdyby v kazdym casopise a novinach nebyly uz nekolik let celostrankovy inzeraty, a obcas ty kampane v televizi. Pro zahranici je reklama asi nutna, ale u nas prodava cena a ne nejaky stupidni obrazky a hesla.


1.6
Datum: 26.07.2002, 10:37
Od: z00m

Podla mna najlepsi motor co Skodovka pouzivala je VW 1.6 MPI. Montoval sa do Felicii a do Oktavii. Koncepcne je to starsi motor ale je spolahlivy a navyse osvedceny v milionoch Golfov. Sam mam Feldu 1.6 a som spokojny. V meste je spotreba sice o nieco vyssia ako ma 1.3 ale na dlhych trasach je zasa o nieco nizsia ako 1.3, pretoze motor je pruzny v sirokom spektre otacok, netreba casto radit a predbiehat sa da celkom pohodlne aj v oblasti kde uz ma 1.3 krizu, teda zrychlenie z cca 110 na 130-140. Je skoda, ze koncern nerobi nejaku modernejsiu alternativu do Fabii. 1.6 s cca 60kW by bolo na Fabku aj moc a komfort z jazdy by bol neporovnatelne vyssi. Ten dvojliter co sa dava do Fabii sice moze byt dobry, ale osobne by som nechcel krpate auto co chodi ako lietadlo a zere ako rusky tank. A navyse cena asi bude hooodne vysoka.


RE: Názor...
Datum: 24.07.2002, 21:44
Od: Beaver

Ne-e, auto je fajn, ale motor stojí za hovno. Degraduje celek spíš na motorový nákupní košík, ale takhle drahej a žravej košík bych fakt nekoupil.


Názor...
Datum: 22.07.2002, 16:53
Od: Driver

Přečetl jsem si vaše názory na tuhle Fabii a myslím si že je zbytečný takhle odsuzovat něco co jste zatím jenom viděli na obrázku a přečetli si o tom stručný článek. Je fakt že za tuhle cenu bych si tu Fabii taky nekoupil, vím o lepším autě. Ale psát po přečtení tohoto článku že je to auto šrot je myslím ukvapený názor.


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 20.07.2002, 21:49
Od: Filip

Lidi, nevite, kdy bude ve Fobce 1,4 FSi ???? To by konečně mohl bejt slušnej motůrek...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 19.07.2002, 19:03
Od: Boss

Ty jo..nechceš dělat náhodou třeba nějakýho recenzenta nebo testovacího jezdce?Jsi opravdu asi dobrej,když ti stačí se s autem projet pár set metrů a hned víš jak na tom je...Z tebe by měli radost..už jenom ta úspora benzínu při testování by nebyla zanedbatelná..;)


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 19.07.2002, 7:30
Od: miki

Mam S 130 GL r.v. 88, snizena hlava,lesteny sani. Mam to za 12s na 100 km/h. I v serii tech 15s staci na predjeti Fabie 1.4 MPI 50 Kw. A beda ze potkate v tahlem kopci Juniora, musite brzdit nejen motorem. Kdo si koupi nove auto a bude se stydet?


RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 18.07.2002, 23:47
Od: Beaver

Yeah, that's right, ale mám alespoň to leštěný sání a snižovanou hlavu, takže hastala vista, Junioři... Pokud bude produkce tohohle pokračovat, bude Favorit ještě dloooouho docela dobrý fáro...


RE: RE: RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 18.07.2002, 20:37
Od: čochtan

Měl jsem možnost párset metrů s Fábií 1,2 3válec OHV projet ,a není to tak špatné.Má to lepší odpich než Felicie 40 i 50 kW (subjektivně) Jó krouťák odspoda se holt projeví, v to má Škodovka pravdu. Fábie 50kW je ale trochu živější a zdá se mi že též méně hlučnější a klidnější co ce týče vibrací. Ta koncepce 3 válce s vyvažovací hřídelí asi není co se týče vibrací nejštastnejší - 4 válec to nenahradí.Ale na třináctistovkové feldy (samozřejmě že v sérii - netuněné) by to mělo o chlup, ale přece jenom stačit.


RE: RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 17.07.2002, 23:20
Od: Boss

No to je sice fajn..a nedá se než souhlasit..Ale co?Když si koupim Meďáka tak je ta šance ještě větší..Když pojedu v Liazce tak ještě větší...A když si koupím tank tak ta největší..Nevim no,asi má každej jinej názor na tuhle věc,ale kdybych si měl pořád představovat co se může náhodou stát,kde mě co rozválcuje nebo kde mi to uletí na strom tak vůbec do auta nelezu ať je jakkoli bezpečný.. Bezpečnost u auta je rozhodně fajn věc,ale u mě osobně to není věc ke které bych přihlížel při koupi..


RE: RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 17.07.2002, 8:30
Od: vici

Nejsem zrovna priznivcem Fabie, snad krome TDI, ale kdyz ji tady srovnavate se staryma skodovkama tak mi neda poripomenout jeste jednu stranku veci. A tou je bezpecnost. Kdyz pominu airbagy, ktere nemusim, tak jde hlavne o celkovou tuhost karoserie. Fabka vydrzi opravdu hodne. Viz. napriklad celni srazka (na levou stranu) Corolly WRC a Fabie Combi TDI v celkem vysoke rychlosti. Vysledek - Corolle zmizel levy bok, Fabka plynule zdeformovana karoserie, sice do srotu ale ridicka mela jen zlomeny malicek. Kdyz clovek nedejboze prasti Skodovkou (celni naraz a podobne) tak je predem mrtvy, ve Facku je na tom trosku lip, ve Felde o dalsi trosku, ale ve Fabce my celkem sanci prezit............


RE: Levné....
Datum: 16.07.2002, 11:32
Od: Lukas

Je to pravda Skodovka by mela pro nas bej o neco levnejsi protoze to co ted vytvarej tak by mely bejt radi ze to nejaky kreteni kupujou.Maser se strasnejma elektronama hroznym kridlem a vsude napisy tuning a vzadu 1,4Mpi to vedle me turoval s fabkou na semaforu a s favem jsem mu natrh prdel.


1.2
Datum: 16.07.2002, 10:06
Od: Jan Walter

No zrychleni 18,5 je asi dost ale co ma 1,4 50kw 16,7 ?? No a ted mi reknete jakej je rozdil. Mozna to ze po meste si 1.4 veme 8,5 uplne bez mrknuti oka. No a ta 1.2 se vejde do 7--- Uvidime v praxi..


to potěší
Datum: 16.07.2002, 10:05
Od: Pavel

Myslel jsem že moje škoda 130, r.v 87 je se svými 44kW beznadějná, ale tohle mě potěšilo. Ještě to trochu porychtuju a budu je krosit..:-) jen bacha na "top modely" 1,4l :-))


Nizsi vykon vychazi z normy Euro4
Datum: 15.07.2002, 17:33
Od: Pavel

Posledni dobou mam ze skodovky dosti rozporuplne pocity, na jedne strane jsou veci za ktere se stydet nemusi a ma co ukazat ale na druhe opravdu "co model to "perla"", ne ze bych mel neco proti malym kubaturam a 3 valcum, osobne ovsem preferuju neco kolem 1.6 1.8 a tomu odpovidajici auto(coz taky mam), ale podle psanych parametru (na strankach skodovky jsem tento motor dnes jeste nenasel) se da soudit ze to neni nic moc snad jen ten kroutak a euro4(ovsem jak se to vezme). Z normy euro4 vychazi mensi vykon nez mely vozy MPI stejneho obsahu protoze zde dochazi k opetovnemu "spalovani" casti vyfukovych plynu, ma dva za sebou zarazene katalyzatory s lambdou pred kazdym, spaluje chudsi smes atd. Ale melo by to mit prime vstrikovani paliva do valcu. Takze jsem zvedav kam dospeje treba norma euro5? 2.0 s vykonem 1.6? Holt co dobre funguje jiz cca 10let u dieselu (recirkulace plynu) neni idealni pro benzin s vyjimkou splodin. AD. prevrtana 1.0, 1.2 asi nebude prevratana 1.0 protoze pro zmenu rozvodu z OHV na OHC je potreba zmenit blok i hlavu a myslim ze 1.0 byl 4valec. AD. dvojtakt, cas od casu se nekde objevi "vymakany" dvojtaktni nebo wankeluv motor ale pak vyrobce prizna ze to ma jeste hacek a dlouho nic, klasicky dvojtakt uz je prekonany, takze uvidime za par let


ja teda nevim...
Datum: 15.07.2002, 13:29
Od: S.L.Y

je teda fakt ze 40 kW je malo...ale...mam sluzebni felicii 1,9 D 48 kW a ted jsem jel do Chorvatska a byla me pujcena na tu cestu Octavka ( taky sluzebni ) 1,6 55 kW najeto 98.000 km r.v. 98, no nemohl jsem odmitnout protoze bych urazil sefa...hodne jsem se bal ze bude na hovno spotreba a nepojede to. A svete div se..celkem to jelo a spotrebu jsem mel 6,2 L na jednu nadrz jsem dojel tam a jeste me zbylo a to pohodlicko se s feldou proste neda srovnavat. Takze ja urcite nez zacnu nadavat na nejaky auto nebo motor, tak se v nem nejdriv svezu.


Neni to prevrtana 1.0 ?
Datum: 15.07.2002, 12:24
Od: Vena

Teď na to hledím a brečel bych. Kára je to těžká a oni do toho cpou takovehle motory. S takhle líným autem se špatně jezdí bezpečně, silný motor potřebuju, aby mne vytáhl z průšvihu, když potřebuju. Zvlášť, když jsem sváteční pilot a nemám odhad na rychlost okolních aut... :-) Ten motor, není to potuněná a převrtaná tisícovka z Juniora? Zajímal by mne ten zlepšený točák, co má jít odspoda, třeba se to přece jen dá použít... Já vím, asi ne. A jak tu už zaznělo, poddimenzovaný motor se nejvíc podepíše na spotřebě. Oltciťáci by mohli psát romány na tohle téma.


Jde to do sraček....
Datum: 15.07.2002, 9:56
Od: Chátra

Trochu mě mrzí, že co nový model to "perla". Máti má Fabku juniora a těch 37kW je fakt málo. Bez problémů ji pobije i 105ka. Jediný klad je to nízké povinné ručení a čtyři válce. Zajímalo by mě proč tam montují místo motorů čerpadla na močůvku. A vůbec. Určitě nad rodinou neuvažuju, protože bych to fakt neměl jak uživit. I kdybych musel tak nebudu mít na nové auto, navíc na něco takového. Prostě to vidím tak, že budu dál jezdit ve své lehce tuněné 125ce a budu doufat, že nám to nezakážou. Jestli jo, tak po tom protestním průvodu a zapalování vládních BMW (šla tu o tom dlouho řeč) budu zase jezdit na kole a nebo busem. Tak ať nám to jezdí! Čau Chátra


Motory...
Datum: 15.07.2002, 9:44
Od: DFG

Je známo, že konstruktéři ve Volkswagenu, kteří mají na starosti benzínové motory nedokáží navrhnout pořádný moderní benzínový motor. Největší problémy mají s pevným a zároveň lehkým hliníkovým blokem (proto pořád dokola opakují to co tady už jednou bylo) a nehnou se z místa. Pokud nevymění celé oddělení, tak bude hůř. Mimochodem oddělení nafťáků je úplně o něčem jiným, tam je kus práce vidět.


RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 15.07.2002, 9:15
Od: Tomis

Fakt mne bavite....:-)Panove nasi Skodu (Volkswagen), a to jiste vsichni bez pochyby vite, uz nic nezachrani(jedine by vw reklo nechame vam prava na vsechno a jeste vam dame par miliard:o)). Proste jsme zachrapali. Skodovky byly fajn auta, ale proste jako to v tom nasem statecku chodi, nebyli prachy a nebo byli ale nekdo je nechtel dat a tak holt to dopadlo jak to dopadlo. Nevim jestli se mnou bodou vsichni souhlasit, ale kdyby se tenkrat rozjeli ty nove studie co jsem videl, jako treba S120 s motorem vpredu, Skoda cabrio(kterou uz tenkrat delali nemci), myslim ze dneska by bylo kazdymu horko, jenom pri vysloveni znacky SKODA. To uz je nam ale stejne...Spotreba 7,9l/100Km je fakt moc...To potom neni auto ale cisterna... Ale neni to tak zly, jednu S120 jsem Potkal i v Californii:o) Sice v totalnim tuningu, puvodni tvary byly pryc, ale znak majitel nechal. Jen mne stve ze jsem nemel fotak. Skodkam zdar a doufam ze nekdo nebude tak blbej a nekoupi si novy model fabie 2003. Kdo by to chtel udelat, pripadne poradim opravdu lepsi auto...:o)) Opel, Peugeot.........


Levné....
Datum: 15.07.2002, 6:39
Od: Andrew
WWW: http://www.bigandrew.webzdarma.cz

Určitě bych za takovýho žebráka, ve kterým je všechno na kliku a ještě takový "výkonný" motor vyhodil čtvrt miliónu - když už budu chtít nový auto, tak si koupím třeba Dacii, ve který budu mít za 250 000 klimatizaci, elektrony a metalízu.


RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 14.07.2002, 16:34
Od: mYchal

Dvoutakt - to vubec nejni spatny:-) Z dvanactistovky dvoutaktu by se vyzdimalo o dost vic vykonu, vzpomenme, jak jezdily wartburgy a oproti nim 1000MB se stejnym objemem. Ve sve dobe byl wartas oproti skodovce hodne vepredu, ze pak beznadejne zastral (kvuli zadnym inovacim) i proti jen zvolna zastaravajicim stovkam a stodvacitkam, je jina vec... (Kde udelali soudruzi z NDR chybu...?) Ze dvojtakt asi nebude tak docela passe, svedci i stanek Hondy na autosalonu v Praze pred par lety, kde ukazovali hodne vymakany dvojtaktni motor a nad tim visel transparent "Dvojtakt - motor budoucnosti"... Erich Honecker by mel radost.


RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 14.07.2002, 16:11
Od: Boss

No já nevím co čekáš od novýho auta ty,ale já rozhodně to,že pojede výrazně líp než moje 23 let stará popelnice,ale ty hodnoty tomu moc nenapovídají..To že je někdo fotr od rodiny přece automaticky neznamená,že se musí smířit s tím,že si na předjíždění musí majít kilometrový startovací okno aby stihl předjet,popřípadě že před kopcem děti vysadí dole aby chcíplá 1,2 vůbec vyjela nahoru...:))No a ta spotřeba,ta taky není zrovna nějak úchvatná..a v reálu stejně bude větší,protože na to bude člověk muset hodně šlapat aby to trochu jelo.. Sice nechápu proč do fabie radši nedávají filckovní 1,3,která se dělala i 50kilowatová a poviný ručení má stejný jako ta 1,2,ale budiž.... No a nakonec..tři válce..no fuj..Ještě dvoutakt to mol být a bylo by to uplně cool..:o)))


RE: Benzin
Datum: 14.07.2002, 1:19
Od: Beaver

Koukám, že ti sem šoupli spoustu zajímavých rad. No obecně asi takhle. 135 motor se dělal proto, aby lidi mohli tankovat i SPECIAL (má menší kompresi, takže skousne bez problémů i nižší oktanové číslo SPECIALu). Takže můžeš v podstatě jezdit na cokoliv (teda na naftu fakt neeeee :)) ), motor zvládne olovnatý i bezolovnatý benzín (ne že by se dal olovnatý ještě sehnat). Jinak na SUPER ti to asi lip pojede nez na SPECIAL, stejně tak na NATURAL. Pokud bys měl motor 136, tak jedině NATURAL nebo SUPER (se SPECIALem příšerně chrastí ventily). Ať žije Favorit ! :)


RE: RE: Benzin
Datum: 13.07.2002, 17:59
Od: Catsoup

Jo NATURAL, bezolovnatej a min 95 OČ v technicaku je dokonce 96, ale rozhodne natural.


Nový motor
Datum: 12.07.2002, 23:58
Od: Beaver

Hmm, no ať se dívám jak se dívám, si tím novým motorem moc nepomohli. Není o moc lepší než stará třináctistovka, spíš bych řekl, že celkově bude setsakramentsky horší. Už teď mě děsí nešťastníci v Juniorech, co se snaží mýho Favíka za každou cenu dostat se svým litrem a až bude někdo s tím HTP "akcelerovat" při předjíždění tak jak, jak to uvádí ty údaje, tak nám pomáhej pánbůh. Potom nás už nezachrání ani ta nízká spotřeba.


Uz jim to doslo....
Datum: 12.07.2002, 19:16
Od: Bleez

Konecne to tem chytrejm hlavam doslo, ze si lidi radeji koupi auticko s nizsim obsahem, nez 1.4 :o) Nejak jsem nepochopil proc tenhle motor zacali montovat. Kazdej kdo premejsli aspon trosku ekonomicky tak si rozmysli jak moc nekrestansky penize chce platit pojistovnam. Rozdil asi 1500,- rocne se jiz projevi.....


RE: RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 12.07.2002, 18:07
Od: Victor.

Mas recht! To uz si radsi lidi, co hledej na spotrebu koupeji treba Polo 1.4 TDI - jako moje pritelkyne. Dostala pri platbe v hotovosti slevu a zakladni model vysel na 350.000 kc a rozhodne se to s nejakou Fabiji neda srovnavat! A ma to v zakladu 2 airbagy, stavitelny volant a radio + 75 koni a 195 Nm coz lze chiptuningem upravit na 102 koni a 227 Nm + nejakej ten filtr... A maximalka v zakladu je uvadena 170 km/h, zrychleni na 100 km/h pisou 8.7 s a spotrebu pisou po meste 5.6 nafty a ta moje kocka neumi vubec ridit a jezdi po Praze za 4.9 l a mimo za 3.8 l (uvadeji 4.1 l). Sice se mi Polo ani Fabie nezdaji byt rodina vozidla, ale co vite...videl jsem naskladanou celou rodinku i v Daewoo Matiz...:))))


RE: RE: Benzin
Datum: 12.07.2002, 17:54
Od: VS

Lej tam NATURAL ty blbe!!!


RE: RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 12.07.2002, 17:53
Od: VS

...DOCELA MNE BAVIS: kdybys byl tata od rodiny a koulal na to, kolik si to veme na 100 km benzinu, tak na obsah 1.2 se mi zda 8 l naturalu po meste docela dost...


RE: Benzin
Datum: 12.07.2002, 14:45
Od: LUKY

DO 135 ti staci special... do 136 sa mal liat Super


Benzin
Datum: 12.07.2002, 12:30
Od: E.T.

Zdravim, omlouvam se ze to sem nepatri, ale potreboval bych poradit. Jsem cerstvym majitelem Favorita 135 LS. Priznavam ze o autech nevim skoro nic. Zajimalo by me jakej benzin mam tankovat. Ja tankuji special jako puvodni majitel, ale kamarad mi rikal at tam leju Super. Tak jsem z toho jelen. Co tam mam tedy tankovat. Diky za radu.


RE: zrychleni za 18.5s?
Datum: 12.07.2002, 11:19
Od: Šlaušek
WWW: http://www.unicos.cz/skoda/

je to 1.2, co od toho čekáš? je to rodinný vozidlo, pokud by jsi chtěl závoďáka, tak si můžeš koupit 2.0 ale pak je to samozřejmě o penězích. Já myslím, že je to tak dobře, dneska pokud někdo chce mít nabouchaný auto, tak nekouká na spotřebu, ani většinou na cenu, ale pokud budu táta od rodiny se dvěma dětma, tak budu chtít spíš auto, který si vezme co nejmíň na sto, a bude mít co nejlevnější provoz.. a myslím že i člověk, kterej si vezme 1.2 nebude od toho auta očekávat, že na vodpich natrhne 1.8 oktávku, nebo něco jinýho... vážně myslíš že kdyby škodovka dávala v 80. létech do rapidů a do emek dvoulitry, tak by dneska všichni tunili dvanáctky?... jak říkám, proti zrychlení nic nemám... a nechtěl jsem se tě případně dotknout..


zrychleni za 18.5s?
Datum: 12.07.2002, 11:05
Od: petrik

Na www.skoda-auto.cz je uvadene zrychleni z 0-100kmh za 18,5 s,coz je asi jako S120. skutecne si skodovka mysli,ze to je dobre?



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů