ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Nový model škoda
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Nový model škoda

a co to druhy kolo?
Datum: 17.12.2003, 15:23
Od: Lukáš
WWW: http://skodapage.webzdarma.cz

a co to druhi kola melo by stat nak kolem 50000Kč?


RE: 16 litrů ?
Datum: 6.10.2003, 10:05
Od: Pavel

no, viděl jsem co dávaj k BMW a byla to pěkná blitka, horák tak asi za 8.000. No jo, to ale byl bonus k autu... Jinak cross za 16tis. je slušné, je to rozhodně lepší cross než je škodovka auto. Za 15.000 už máš treka s XTéčkem (pro ostatní je to třída řazení shimano), hliníkový rám, odpružené (vidlice + sedlovka)... prostě celkem solidní. Treky jsou do 30.000, u horáků to je pochopitelně někde jinde...


RE: 16 litrů ?
Datum: 3.09.2003, 9:28
Od: M a r c e l
WWW: http://garde.plivnik.cz

jj, videl jsem dve takovahle kola v krame, jedno stalo kolem 70k a to druhe neco pres 130k, obe v barvach Skoda Auto ... znacku ale nevim, jaxem zahlid ty ceny, taxem oslepl B-)))


ach jo
Datum: 3.09.2003, 9:02
Od: krtek

Nový model škoda - pro 120káře kteří nemají na nové auto nebo nechcou dát třicet průměrnejch platů za novou škodu (fabka 40kw 3 válce-životnost motoru odhadovaná prodejcem 200tkm)


RE: RE: =author
Datum: 19.08.2003, 11:58
Od: Robo

tak sorry.


RE: =author
Datum: 19.08.2003, 9:36
Od: Clouseau

Doplnujes sice hezky, ale proc? Jednak to vsichni vedi a druhak jsem to psal uz v prvnim prispevku "diskuse"... :-P


16 litrů ?
Datum: 18.08.2003, 16:19
Od: petr kyncl

Každý výrobce aut,který si nechával vyrábět kola, měl tyhle stroje prošpikovaný nejlepší výbavou a technologiema, aby bylo vidět že jejich značka je fakt dobrá,jednalo se o stroje jejichž cena přesahovala 100 tisíc.Je Jasný že ne každej si takhle drahý kolo koupí,jenže opačnej extrém je cross za 16 tisíc,to nevypadá zrovna reprezentativně.Přitom author je špička mezi bajkama,mohli vybrat klidně něco lepšího.to už mnohem lip vypadal Laurin&klement,sjezdovej bike od RB,který se vystavoval s luxusníma verzema škodovek.Se mi zdá že tohle nebyl Zrovna dobrej tah, ale když můžou lidi jezdit na kole z globusu,........


dobrý...
Datum: 18.08.2003, 14:23
Od: DEA

ještě by škodovka mohla outsourcovat (=vyrábět jinde, nechat si vyrábět) auta.:-) Jinak se prej taky pracuje na koloběžce, bude standardní výbavou celé modelové řady od 3/2004, u fabií bude místo rezervního kola.:-)


RE: RE: RE: RE: hmotnost
Datum: 18.08.2003, 11:52
Od: Komár
WWW: http://rapidpages.wz.cz

nebo Trabant. Kdyz uz je to dvoutakt, ne? Slap, slap.


=author
Datum: 18.08.2003, 7:12
Od: Robo

Jinak upřesním, že jde o přestříkaného authora.Škodovka prostě jen dala název.


zadnej Tuning
Datum: 14.08.2003, 23:19
Od: KAchnis

Pred 3mi lety sem zakoupil podobne vozidlo v kvalitnim obchode GLOBUS, k tomu sem poridil i 3 halo´genove svetlomety ( 1 tlumenej, 2 dalkovy) spolecne se 2ma kolo-akumulatory (6V tlumeny a 12V dalkovy).I s timhle tuningem me stalo ctvrtinu ty skodofky.Ale zas na druhou stranu mam jen 21 stupnovou prevodofku :(


RE: RE: RE: RE: hmotnost
Datum: 14.08.2003, 13:54
Od: FIAT

jen ne pežót, to by byla kudla do zád české cyklistiky :o)


pro zeus
Datum: 13.08.2003, 10:47
Od: helmut

tak na to zapomeň.


Beru!
Datum: 11.08.2003, 18:24
Od: Zeus

Jsem v inv. důchodu (na vozíku) a chci se zeptat,jestli se nový model bude na přání vyrábět také upravený pro pohybově postižené.Zajímala by mě i jeho cena,jako invalidní důchodce totiž moc korunek na vozidlo nemám.Arnošt


RE: RE: konecne!
Datum: 11.08.2003, 12:53
Od: Lukáš

podle mýho felda nerezaví jen na zadní dveřích, ale po vzoru série Favorit/Forman úplně všude ;-(


RE: konecne!
Datum: 11.08.2003, 9:01
Od: Clouseau

Jen at nezacne od zadu rezavet... buhaha, skvely postreh. :-))) Blahorecim den kdy me napadlo jet s nove koupenou starou Feldou do znackoveho servicu na kontrolu - mj. se zjistilo ze pate dvere zacinaji klasicky rezavet kolem okna (zvenku to nebylo moc videt). Tak jsem se nesmele zeptal jestli by to nejak neslo podchytit, dokud to neni moc... a dostalo se mi odpovedi, ze se s tim nebudou parat, kdyz je auto jeste v zaruce (jeste asi dva mesice, klika jaxvina ;-)), a vymeni je cele! Kazdopadne potvrdili to co tu uz mnohorat zaznelo, totiz ze neexistuje Felda ktera by nemela pate dvere rezave. Doufam, ze mi nove dvere dve-tri zimy vydrzi... hergot, ktera hlava tohle vymyslela? :-/


RE: RE: RE: hmotnost
Datum: 10.08.2003, 23:13
Od: Pavel

Nebo Peugeot... :-)


RE: RE: hmotnost
Datum: 10.08.2003, 16:00
Od: pajathinkscool

Je to tak drahé, protože je to pod značkou automobilky Škoda. Není nic neobvyklého, že výrobci (např. jako náš author) prodávají kola pod značkou automobilky. Existují třeba kola Porsche...


RE: hmotnost
Datum: 9.08.2003, 20:28
Od: Jiří Čech

Údajně se Škodovka podílela na vývoji duralového rámu, proto je to tak drahé...


konecne!
Datum: 9.08.2003, 19:22
Od: vici

konecne ve skodovce udelali neco co nedokazou posrat! jen tak dal! konecne spravna cesta kluci. jen at po par letech nezacne od zadu rezavet!


hmotnost
Datum: 8.08.2003, 22:23
Od: Jan

Tak kolo , ktery vazi 12Kg si za 16tis nekoupim. Jezdim na Favoritu z roku 1980 a ten neodstrojenej vazi 13kg, kdyz se odstroji tak 11.8 kg Proto to musi byt horsky kolo, protoze bez tech prevodu by se s tou tezkou cihlou sotva vyjel nejaky kopec :-)


RE: kolo
Datum: 8.08.2003, 16:19
Od: Clouseau

A to zase ne, ja Authora mam (dost podobneho) a jsem navysost spokojen. Jen mi neni jasny proc je tenhle tak drahy - ze by ho postihl klasicky vyvoj po vstupu do koncernu? ;-)


kolo
Datum: 8.08.2003, 14:07
Od: komár

on i starý moped je lepší než nové kolo :-))


RE: Znam, ale nechci
Datum: 8.08.2003, 10:57
Od: Clouseau

A tak ne, ten drazsi a vybavenejsi model zrejme prestali vyrabet. :-)))


Znam, ale nechci
Datum: 8.08.2003, 10:50
Od: Clouseau

Tak o tomhle modelu jsem uz taky cetl. Kolo Author mam a vybavenejsi za nizsi cenu, takze si novou Skodovku nekoupim. Mimochodem, jestli se nepletu tak existuje jeste jedno provedeni nez to popisovane. ;-)



© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.
Zásady ochrany osobních údajů