Komentáře k článku: Škoda Roomster RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Datum: 10.04.2006, 17:19 Od: josef beník Já bych se zbytečně nerozčiloval!Stydím se za to,že patřím k národu, v kterým se dělají takový auta a taková politika. Za komoušů jsme měli vylhanou pozici mezi soutěžáky,kde je nějaké 1.místo v celk. klasifikaci MS? Jak dříve tak dnes? Vždy byla ŠKODA nezničitelná a skvělá,ale pak jsme se dozvěděli že jsme mohli dopadnout líp kdyby......! Kdo se na to ptá?! Škodovka vždy vyhrála někde v Horní-Dolní,a pak se o tom psalo ve SM, mlátili nám to do palice, a mangment si mnul ruce!Proč si drželi SCHWARCE a neobsadili KRESTU, to se neodvážím zeptat! Yettiho taky asi vymyslel nějakej borec a pak si šel šňupnout. Dvojkolka konkurující čtyřkolce, to se vidí zase jenom u ŠKODOVKY! Blo by dobrý ty geblse neposlouchat, a řídit se rozumem. NEMUSÍ PLATIT,ŽE KDE KONČÍ DEBILITA,ZAČÍNÁ U NĚKOHO LOGIKA! RE: Můj názor Opravdu nevypadá zle. Má vynikající variabilitu vn. prostoru(hlavně vzadu). Kufr něco víc než 500l. U zákl. verze bude 1,2HTP motor a chudá přístrojovka(bez dvířek kastliku spolujezdce) a dále bez prosklený střechy. Co se týká nové Fabie, tak by se měla(snad) objevit někdy v druhý polovině roku. Údajně by to mělo být něco mezi stávající a Peugeotem 1007(velikostně). Víc zatím nevím, pokusím se něco zjistit přímo v MB. Můj názor Já si myslím, že podle toho, co jsem zatím viděl tady na webu nebo v časopisech, Škoda Roomster zas tak špatně nevypadá, ale počkám si, až se bude objevovat na silnici... Ví někdo něco o nové generaci fabie? RE: RE: RE: Je mi z toho zle 2Clouseau : díky, že to té Boleslavi stojí za to ... RE: RE: Je mi z toho zle Mike: Ano, bude. Konec konců v Ženevě je vystavený i ten "žebrák" (aka provedení v nejnižší výbavě), tak se mrkni do nějaké recenze. :-))) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Já si Roomstera kupovat nebudu, protože už rodinné vozidlo nepotřebuji. Ale kritizujete něco, co kritizovat není třeba. Nemusíte si ho přece kupovat, nebo není na trhu jiné auto? :-) :-) :-) RE: Je mi z toho zle jestlipak v nejlevnější verzi bude zase bez dvířek u schránky spolujezdce... za 350tKč asi určitě RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Platilo pro pana Čecha a myslel jsem "starou" Octavii, nová je přece jen v obdobné motorizaci (1,9 TDi) o něco dražší... RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Na rozdíl od tebe (teda předpokládám) vím, kolik bude ten diesel, co do něj chcete jít, stát. A to bych si raději vzal kombíka Octávku. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Mimochodem - včera jsme se bavili, tedy my starci nad 40 let :-), o Roomsteru a zajímavé bylo, že nikdo z nás, přitom každý pracující ve zcela jiném oboru, Roomstera nehanil. Spíš je zajímal vnitřní prostor, jestli do toho nacpou batožinu a zbytek rodiny na cestu na dovolenou, nebo na chatu. Každopádně uvítali něco většího, než je Fabie a Octavie, aspoň na vnitřní objem, přitom to auto není nikterak dlouhé, ani příliš široké... A výběrem motoru se nikdo zvlášť nezabýval, prostě se jde do diesela a tečka. Každý totiž pochopil, že si přece nemusí kupovat motor 1,2 s malým výkonem...:-) Věřte tomu, že se "ten hnus" bude prodávat velice dobře i přes svůj nekonformní vzhled (pamatujete si FIAT Multipla? A jak se prodává...). strasny horsi potvoru jsem nevidel RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Tak jo, rozumím vašim argumentům, a tím bych to uzavřel. Nejspíš jsem opravdu špatně rozuměl výrazu "jízdní vlastnosti", když jsem do nich počítal i zmíněnou dynamiku. V tom případě těžko mohu jízdní vlastnosti Roomstera posoudit, a myslím, že zatím asi nikdo jiný z přítomných. A i kdyby mohl, nesmí nahlas - pročež zapomeňte i mou zmínku o 1.2 HTP 51 kW, která v oficiálních materiálech Škodovky nefiguruje a o tom, že by měla být nasazena od ledna 2007 se tedy zřejmě neví, což jsem si před nahlédnutím do oficiální propagandy (Škoda mobilu) neuvědomil... ;-) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Clouseau: No, já bych to řekl asi takhle. Jízdní vlastnosti se týkají "fyzikálního" chování auta na cestě neodvisle od "performance" charakteristik. Jde tady o konstrukci podvozku, zavěšení kol, citlivost na nerovnosti, přetáčivost, nedotáčivost apod. Malý vliv může mít pouze hmotnost, případně poloha motoru, ale nikoliv jeho výkon, točivý moment apod. Výkon nebo točivý moment se totiž ceteris paribus nijak neprojeví na chování auta na silnici. Možná ale narážíš na to, že se slabým motorem nemají tyhle věci až takový význam, protože je problém se dostat do limitních situací, tj. "na hranu" toho konkrétního podvozku. Jenže tohle popírá právě níže uvedený případ s vyhýbacím manévrem. Takže 1,2 HTP sice zhoršuje dynamiku, aktivní bezpečnost, pocit z jízdy, kultivovanost, akustickou pohodu, životnost nervů při předjíždění, prostě všechno možné, jen ne samotné jízdní vlastnosti (díky bohu, if any) :-) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné CLOUSEAU: To co se točilo okolo litrového motoru vím.Ten motor byla katastrofa.ta 1,2 je o něco lepší.Psal sem otom že do jízdních vlastností patří motor ale tím co sem psal sem chtěl říct že spíš o něco víc záleží na podvozku.Jak sem psal:budeš mít silný motor a podvozek na prd.....smrtelná kombinace.....Mimochodem dělám v nářaďovně 5 let....Tím bych tuhle diskuzi ukončil.Připadá mi že sme se dohadovali každý o něčem jiném a přitom sme spolu souhlasily neboť to každý pochopil jinak než to bylo napsaný.Hlavní je že si myslíš že romstr je krok dopředu protože si to myslím taky a teď už jen záleží na tom jak to lidi příjmou.....Měj se.Jestly sem tě nějak urazil nebo naštval tak za to se ti omlouvám.......čau.... RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Že se k tomu ještě vracím - vždyť ty vlastně píšeš, že motor patří do jízdních vlastností. "Jesly" je kultivovaný, spotřeba, max. rychlost, zrychlení... tak o čem se vlastně dohadujeme? 1.2 (ve Fabii) žere a nejede, takže jízdní vlastnosti zhoršuje i podle tvých kritérií, a ne že ne! :-))) A teď už opravdu dobrou. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Tomu co píšeš rozumím, hádat se nebudu. Samozřejmě je důležité, jestli je auto přetáčivé, nedotáčivé, jestli se nepřevrátí při prudkém manévru... ale pro mě je stejně důležité, jestli předjedu kamion v roumném čase, jestli mám možnost v pravou chvíli sešlápnout plyn a potenciálně nebezpečné situaci prostě ujet. To není o nějakém závodění, jak se už mockrát probíralo, nejen tady. BTW, pokud jsi opravdu Škodovák (jako že jsem tě v seznamu nenašel, ale to nic neznamená), jistě si vzpomínáš na historii s litrovým Juniorem. Jak se až v průběhu homologace narychlo měnila kola a odlehčovalo, aby vozík plnil limity, mezi které patří mj. i minimální stoupavost. To asi taky s výkonem motoru nesouviselo, že, nebo to není jízdní vlastnost? Já mám jen obavy, aby Škodovka nevytvořila další ostudu, jako byl Junior, jako je Praktik, protože obecně považuji uvedení Roomstera jako krok správným směrem... Peace. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné to co sem napsal je pro CLOUSEAU RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Jízdní vlastnosti sou o tom zda se auto chová na silnici dobře a nebo jestly to musíš vodit z leva do prava aby si nezajel do pole.Záleží na tuhosti karosérie jestly se nekroutí,kolik auto váží,tlumiče,nápravy,uložení náprav,zkrátka komplet podvozek.Jestly máš slabý motor a jak říkáš že nevyužiješ výhody podvozku tak to je blbost.Pojedeš s 1,2L a budeš si to frčet 80km,z vedlejší silnice ti tam vyjede auto a teď záleží na reakci,buď jen šlápneš na brzdy a budeš čekat nebo zkusíš udělat uhýbací manévr.Strhneš volant a vyhneš se.Řekni mi v týhle situaci kde využiješ silný motor.........NIKDE!!!! Takže jízdní vlastnosti sou důležitým faktorem při výrobě auta ať je tam silný motor nebo slabý ale auto musí být bezpečný.Vem si když udělal mercedes áčko....převrátilo se to bez problému a trabant tam jen prosvištěl..... Do jízdních vlastností patří i motor,jestly je kultivovaný,spotřeba,max.rychlost,zrychlení z nuly na sto a pod...nic víc a jestly budeš mít silný motor a jízdní vlastnosti špatný (do toho patří podvozek) tak pofrčíš ,sekneš zatáčku a najednou se ti to rozhází,ujede zadek a míříš si to do stromu......hlavně že ale máš silný motor.....blahopřeju...... RE: RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Kybergreg: No tak to jo, to potom autům opravdu nerozumím. Já se až doteď domníval, že jízdní vlastnosti jsou sice dané podvozkem, ale také motorem, převodovkou, hmotností a celou řadou dalších věcí. Super podvozek je sám o sobě IMHO nanic, stejně jako docela dobrý motor (nemyslím si, že by 1.2 byla taková tragédie, jako bývá zvykem na ni nadávat, a jsem docela zvědav na 51 kW verzi), když ve finále je obojí v autě, které motor neutáhne a výhod podvozku tak nevyužiješ. Krátkou Fábií 1.2 jsem se něco najezdil, a jestli bude Roomster těžší (což nevím) a vyšší (což bude), rozhodně líp nepojede. RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Clouseau: Jízdní vlastnosti jsou o podvozku, ne o motoru. Jinak je pravda, že ten motor neposkytuje ani náznak sportovního zátahu, ale jezdit se s tím dá, i když cca 1100kg (prázdná Fabie) je na jeho 112 Nm docela hodně. Bude dost záležet na tom, jak bude Roomster těžkej a jak bude mít zpřevodovanou převodovku. RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Takže hororová cena za hororové specifikace potvrzena. RE: RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Clouseau: ty toho o autech moc nevíš co.... RE: RE: RE: RE: Každé dveře jiné Co má těžiště společného s tím, že ten motor je slabej už na Fabii, a v Roomsteru nepojede vůbec? Psal jsi něco o slušných jízdních vlastnostech, co si pod tím pojmem tedy představuješ jiného, než že auto pojede i proti větru a do kopce? Člověk by řekl, že se zodpovědní z "úspěchu" litrového Juniora poučí. :-/ RE: RE: RE: Každé dveře jiné tak to napadne každýho normálního člověka že když cena začíná na 350 000kč tak to bude s nejslabším motorem a ne s motorem z RS a čím levnější tak to je chudý jako junior,to logicky napadne každýho.HTP mám a vím jak se to chová.uvědom si že romstr je vyší a má jinde těžiště než fabka :-)) RE: RE: Každé dveře jiné Cena sedí, ale zapomněl jsi dodat, že je to za 1,2 47kw v neuvěřitelně odporném provedení na způsob Juniora, ty Škodováku. A jízdní vlastnosti jsou taky dobrý, to teda fakt jo... jestli máš srovnání jenom s půjčenou HTP z akce Mezi námi a v životě jsi nejel v normálním autě, pak věřím že ti tak připadají. Běž machrovat mezi sobě rovné.:-))) RE: Každé dveře jiné Můžu ti ti říct že sem v roomstru seděl a svezl sem se v něm.Dělám totiž v škodovce.Co se tíče zmiňovaného výhledu tak se ti opravdu jen zdá že je špatný výhled.Máš dobrý výhled .Pěkný je taky ve střeše okno které je skoro po celé délce a šířce vozu.Moc se mi to auto líbí.Jízdní vlastnosti sou taky dobrý.Interiér je trochu takový chudší a jednoduchý.Vše je při ruce.Auto má být v základu od 350 000kč.... Každé dveře jiné Něco na tom autě je, ale proč jsou přední dveře stylově úplně jiné než zadní? Působí to na mě dojmem, že jsou snad každé z jiného auta. U předních dveří mi přijde okno malé. Nemělo to být naopak, vždyť z auta má mít dobrý výhled především řidič ne spolucestující. S pozdravem Stenly RE: Škoda Hoši, problém je někde úplně jinde - to auto se prodávat bude a v docela velkých počtech, tomu věřte. Chce to vidět na vlastní oči, potom teprve suďte. Pokud si vzpomínám, tak takový Filat Multipla byl hnus fialovej na první pohled - a už se vyrábí druhá generace... Ale přiznám se bez mučení, že bych si toto atonekoupil, je to na mne příliš krabicové, i když bych ten design zase tak neodsuzoval... Starý VW Brouk byl hnus také a kolik se jich vyrobilo...:-) RE: fórum Co takhle tlacitko "post reply" vlevo nahore, nebo "quote" u jednotlivych prispevku ;-) fórum Zdar chlapi mám problém, jsem moc rád že máme nové fórum, ale prosim vas prozradte mi jak se tam přidávají příspěvky, protože ať koukám jak koukám žádná kolonka kam by se dalo psát nebo odkaz na přidání názoru není v dohledu. diky moc a soráč že to pletu sem RE: RE: co trh snese to PAJA THC - jasně, že to nebude rvát kostky, ale asi bych to opravdu raději srovnal - P.S. jsem sice "starý" škodovkář, ale na ty ze šedesátých let, na druhou stranu bydlím vedle Hyundai prodejny/servisu, kamarádi tam dělají, takže jsem v tomto rozervaná osobnost. A na druhou stranu mám dvouleté zkušenosti s H1 a no problem. Škoda Tohle už přeci není Škoda!!! Humus To je teda humáč. Ten zadek dělal nějakej slepej NE? RE: co trh snese HANESS: já bych třeba za těch 10 litrů jezdil moc rád (aspoň po městě mi to zatím nejde)... jinak ne že bych se zastával šádovky, ale Hyundai Getz 1,4i 73 kW s automatem a klímou asi taky nebude na silnici nějaká výhra :) co trh snese K větě " co trh a zákazník snese " - blbec, kterému 120cítka shnije pod pr...lí ( pod zadkem ), spotřeba 10 litrů je "stráááášně moc", neví ( ze 120cítky ) co jsou airbagy, automat, klima - tak takový člověk snese fšechno a patří mu to. A ani se nejde podívat jinam na něco jiného, srovnat ceny a výbavvu. Stačí porovnat Fabii a Getze. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle No to právě dělaj, že objednaj X aut slepší výbavou, kdy cena od výroby je skoro totožná jako u holoty. A pak tady máme akce typu Auto za xxxx, s tím a stím zdarma, v hodnotě yyy...no nekupto když tolik ušetříš:))) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle PájaTHC: Btw. já jsem se kouk na správnou stranu Pacifiku a jsem spokojenej... :-) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle PajaTHC: Ale jo, samozřejmě chápu, že to dělají kvůli prachům, aby nás víc vyždímali. Spíš jsem ale uvažoval tak, že když tam daj tu dodatečnou výbavu (dnes příplatkovou) a zvedne se jim výrobní cena o 5 tisíc, tak si můžou prodejní cenu zvednout řekněme o 6-7 tisíc, ale hlavně můžou počítat s tím, že takových aut prodaj víc na úkor konkurence, protože zákazník se koukne, porovná auta, výbavy a najednou kouká, že to, co jedno auta nabízí jako příplatkovou výbavu celkem za 30 tisíc, tak tady je v serii a auto přitom stojí jen o řekněme 10 tisíc víc než tamto, které je úplně holé. Samozřejmě vše je otázka strategie automobilky, toho, co snese trh, a toho, co snese zákazník. Každopádně si myslím, že takhle škodovka zbytečně přichází o (české) zákazníky, kteří by si jinak koupili škodovku, ale nekoupí si ji, protože v základu neobsahuje to, co by chtěli, a v příplatkové výbavě je to tak drahé, že se jim vyplatí koupit vůz jiné značky. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Je otázka jestli tam 1,2 HTP budou dávat a pokud vím tak je taky 48kW. COž pojede stejně jak ta tvoje felda... když se podíváš do statistik za rok tak uvidíš kolik se prodá osobních vozů pod objem 1,4..... a o to jediný tady jde:) a kolik jich procentuelně k prodaným číslům způsobí nehodu, možná by ses divil, ale to už je na jinou diskuzi.... RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Kyberbreg: "Vždyť to jsou věci, který, pokud se namontujou přímo ve výrobě, nezvednou výrobní cenu auta ani o 5 tisíc..." Jenže když se těch aut vyrobí třeba 300, 400 tisíc za rok, tak to už dá pěknou kulaťoučkou sumičku ne? Jestli chceš auto s výbavou v základu, dívej se na správnou stranu atlantiku :) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle "...tak si kupte něco jiného, co má 300 kobyl, jestli na to máte a jestli to uživíte..." - Velmi rozumná rada, už jsem to udělal!!! :) Jinak Škoda Roomster je IMHO neskutečný blitek, který zepředu vypadá jak vyzubená veverka a zezadu jako krabice bez emocí. Slátanina obrovská a neskutečná. Taková oktávka II třeba nenadchne, ani neurazí, jednotlivé komponenty do sebe vcelku zapadají, je designově prostě prakticky čistá, ale tohle je míchání hrušek s traktorama... Místo toho mohli radši dát do sériovky tudora :( RE: RE: RE: RE: Fuj Petr: No jo, každýmu se líbí něco jinýho. Mě se na VW nelíbí ten sterilní design bez náznaku emocí, taková designerská impotence (dodnes mi není jasné, proč se VW u nás tolik prodává - designem to určitě nebude, design VW nemá žádný, spíš si myslím, že se našinci mylně domnívají, že si kupují "značkové" auto), dokonce bych řekl, že u VW dělají design hardcore technici u rýsovacího prkna. Na druhou stranu přesně to se může líbit některým technoidům, kteří chtějí jen a pouze funkčnost bez jakýchkoliv okras a líbivých tvarů. Přitom jde skloubit obojí dohromady, aniž by funkčnost jakkoliv utrpěla. No a jestli se ti nelíbí francouzská auta (mě některá taky ne), tak je to jasné. Seaty nejsou stejně hnusné jako škodovky. Seaty jsou ještě hnusnější než VW a to je co říci. :-))) RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Já to zase chápu. Ty si pak při dodatečné montáži za ty samý věci zaplatíš 20 tisíc. Kdybys byl majitelem automobilky, nedělal bys to taky tak? :) RE: RE: RE: Fuj Kybergreg: francouzký šmrnc? No taky to podle toho vypadá. Hnusné, kulaté, všechno to vypadá jako by někdo jenom splácal dohromady co mu přišlo pod ruku - prostě je to opravdu jako francouzké. Ještě že přímo VW dělá normální auta, kde je všechno tak jak to má být. Celkem se divím, že se Ti Seaty nelíbí, jsou stejně hnusné jako škodovky. RE: RE: Fuj Jo, tak to já bych to viděl obráceně. VW dělá auta s nevýrazným "šedivým" designem, kdežto škodovky mají přeci jen aspoň náznak francouzského šmrncu. A když už jsme u těch koncernových značek, tak Seaty se mi nelíbějí vůbec a Audi jsou na tom podobně jako škodovky (trocha šmrncu). Lamborghini je božský, i když u Murcielaga a Gallarda už je sakra znát německý přístup k designu, naštěstí se jim to celkem povedlo. Bugatti je kapitola sama pro sebe, EB110 bylo pěkný, ale designem to bugatka nebyla, a Veyron sice bugatku připomíná, ale stejně vypadá trochu divně. RE: Fuj Šemík: VW má pěkné auta, ale to samé nejde říct o škodovce. Fuj Takovej hnus svět neviděl. Ten VW je něco děsného. FUJ!!! RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Našel jsem sestavu motorů - předběžně 1,4 TDI - 51 a 59 kW a 1,4 FSI... Víc tam nebylo psáno, cena 330 - 450 000 Kč... RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Bohuzel, tady bych H1 ani nezaplatil ani neuzivil. A rozhodne ne jako soukrome auto. Ale zase pri stavu nasich silnic a zpusobu jizdy nekterych lidi by to bylo idealni auto. Az na tu spotrebu. Kdyz mi rekli ze to zere 15-20 na 100 na silnici, nepripadalo mi to az tak moc az do doby nez jsem pochopil ze je mysleno 15-20 galonu na 100 mil (asi 35-45l/100 km).Kdyz jsem to pak tankoval, byl jsem hodne rad ze to neslo z my kreditky - ty nadrze byli bezedne. 100 litru zahucelo do hlavni a dalsich 90 do pomocne. Ziral jsem na ta cisla a nechapal. Auta jako Impala nebo Voyager jsem taky nesedlal tady, ale za oceanem. V ramci sve prace tam dost casto litam a mozna vam neco napovi, kdyz napisu, ze ta H1 co jsem mesic a pul krotil napric USA mela vzadu napis USAF a na dverich logo NORAD... Jinak jako soukromy vozovy park mam Citroena Xsaru, Peugeot Partner a z nostalgie si nechavam i Skodu Felicie, kterou jsem si vymazlil pred par lety kdyz nebylo na lepsi a ted ceka az za rok kluk dostane papiry. Ochcafku, Sharana a Subaru mame zase aktualne ve firme... A co se tyce vozu pro zacatecnika, rozhodne bych klukovi nedal do rukou A4 nebo neco podobneho, na to si holt pocka. Ale ze by zrovna Fobie HTP byla idealni reseni... To uz radsi neco starsiho, ojetyho za par desitek tisic z druhe ruky, ale hlavne neco, co ma na 1000 kg hmotnosti ASPON 50kW. 40kW HTP na auto o provozni hmotnosti 1300kg mi zni jako dost spatny vtip i na vuz pro defenzivne jezdiciho zacatecnika. Je rozdil kdyz vim, ze muzu akcelerovat a vmacknu se z vedlejsi na hlavni i do proudu aut a kdyz vim ze mam auto akceleraci jak vlecka s hnojem a musim cekat 10 minut az bude hlavni cesta prazdna... RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Pánové, ještě jsme nikdo s tímto vozem neujeli ani metr a už děláme závěry. Ponechme první emoce stranou, auto jsme ani pořádně neviděli ze všech stran a co tam bude za pohonné jednotky také nevíme. Nebo víme? Nikdo vám neříká, že si máte Roomstera koupit, a k tomu s nejslabším motorem. Své zákazníky si najde zcela jistě a pokud vám nesedí, tak si kupte něco jiného, co má 300 kobyl, jestli na to máte a jestli to uživíte... :-)))) RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle To Marty: To máte dobrou firmu, když tam jezdíte 10.000Km v Hummer H1. A jestli je to váš osobní vůz, tak co děláte na této diskusi. Jinak je je pravda, že 1.2HTP je na na nic pro zkušeného řidiče, ale pro defenzivního nezkušeného začátečníka, který neumí řešit plyn volant bohatě stačí. U nás je ještě stále důležitá cena!! Ne výkon a kvalita, není tu ještě kultura jako v Německu. RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Rad bych vedel proc takove kategoricke hodnoceni ? Snad proto ze jsem si dovolil sahnout na posvatnou kravu znacky Skoda??? Mam najeto za 24 let co mam papiry dost pres milion km a seznam aut se kterymi jsem jezdil zacina S120 a konci u ZILu nebo Scanie. Pokud beru jen auta se kteryma jsem najezdil pres 10 000 km, pak to je Skoda Felicie, Peugeot Partner, Citroen Xsara, Skoda Octavie, Chrysler Voyager, Ford Focus, Subaru Forester, Jeep Grand Cherokee, Audi A4, Toyota LandCruiser, Renault Laguna, Ford Transit, Hummer H1, Chevrolet Impala, VW Sharan - skoro vse firemni vozy moje nebo obchodnich partneru a sluzebni vozy + vozy z pujcoven na sluzebnich cestach. Za tu dobu jsem mel 3 bouracky, z toho 1 mou vinou (pokrcene plechy na vyjezdu z parkoviste).Nemyslim si, ze by ridic v 1,2HTP byl lepsim ridicem, nebo vic dodrzoval predpisy jako ten v A8, rozdil je jen v tom, ze ja jsem mnoho koliznich situaci vyresil stylem volant + plny plyn (proste jsem diky akceleraci a prebytku vykonu vola co mi nedal prednost z vedlejsi objel driv nez se vysunul pres celou cestu a pod.), zatim co ridic supervozu 1,2HTP muze spolehat jen na brzdy a pomoc Bozi... RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Marty> z Vas pane neudela dobreho ridice ani sebesilnejsi auto! RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Vzdyt prave. Peugeot ma pri zatizeni jen ridicem cca 1300kg, nalozeny 1700kg a i motor 1,6 / 80kW je tam dost lina mrcha. Neumim si v takovem voze predstavit neco na tema 1,2 Hovno To Pojede s vykonem 40 kW. To by snad byla dalsi verze Safety Car zvaneho Avie, ktery zdobi celo kazde velke kolony na nasich silnicich. Tu nejde o rychlostni limity, pokud neni clovek debil, tak je dodrzi i v Audi A4, tu jde o bezpecnostni rezervu vykonu, ktera vam umozni predjizdet 10 sekund namisto 60. S fobii 1,2HTP v provedeni Combi jsem jel jednou v zivote asi 100 km a tento zazitek mi definitivne naznacil - tohle nee. Predjizdet Avii byl adrenalinovy zazitek ktery nemel konec a trochu strmejsi kopec spolehlive donutil radit za 3 a splhat nahoru 50... RE: RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle jestli to bude mít 1200kg, tak to bude skoro stejně jako fabia combi. tam se motor 1,2 celkem prodává a stačí. S ohledem na povolené rychlostní limity i dostačující(body nás přinutěj). výbava je z vyroby levná , ne už pak v příplatkách u prodejce :) RE: RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Jo jo, taky nechápu, proč automobilky škudlej na věcej jako jsou mlhovky, centrál, elektrická zrcátka apod. Vždyť to jsou věci, který, pokud se namontujou přímo ve výrobě, nezvednou výrobní cenu auta ani o 5 tisíc... RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle Jako jedno z aut mam Peugeot Partner (to samy jak Citroen Berlingo) a v tom motor 1,6 16V a i tak je to lina svine i kdyz je to prazdny. Takze pokud do tohoto nedaji motor aspon 1,6 , tak potes koste... Navic, za 350 tisic bude tak maximalne motor 1,2 HTP... 8-(( To radsi koupim za 360 000 Ford Fusion a budu vedet ze airbag spolujezdce, ABS, mlhovky, central a elektricka okna mam v cene a ne za dalsi priplatek... růmstr junyjór nevite jesli nahodou nebudou delat i verze s sedocernymi narazniky, jednoduchymi plasty, pneumatikami 155/80 a plechacema??? Jo jeste bych zapomnel na nejakou nadupanou verzi maleho litru :) RE: RE: RE: RE: Je mi z toho zle prece nebudem srovnavat renault s vw group :o)) RE: RE: RE: Je mi z toho zle Tahle skodovka to bude mit asi mimo nas trh tezke, u nas se prosadi diky znaku, takze vyvazenejsi auta jako napr. Kangoo, ktere jsou i levnejsi protoze ted zacina na 325 a roomster podle vseho bude zacinat na 350, a navic Kangoo je druha nebo treti generace a to je proste na tom aute poznat, prvni generace vetsiny aut je sice vetsinou "pokrokova" ale spolehliva az v druhe generaci kdy se to doladi :) A design je veci subjektivni takze to nema cenu komentovat. Snad jen pokud tam skutecne budou davat i ten motor1.2 potes panbu kdyz to bude tak 1200kg tezky tak to bude spunt na silnici :) RE: RE: Je mi z toho zle re Dalibor: Roomster se mi libi od predni masky po konec kapoty. Kdyz to srovnam s osklivym autem jako Kangoo nebo nove Berlingo, tak mi prijde ta skodovka taky pekna. I kdyz ty francouzke auta jsou aspon vyvazene, kdezto roomster z boku vypada opravdu divne. RE: RE: Je mi z toho zle Mam pocit, ze designeri v posledni dobe neumi udelat pekne auto. Dalsi "krasny" vuz, nastesti jen koncept, je Skoda Ahoj. Tohle je trochu OT, ale myslim, ze napriklad pri porovnani stareho a noveho Transitu jde videt, kam smeruje design novych aut (nejen uzitkovych). RE: Je mi z toho zle Ahoj Miky, mě zas z toho zle není vůbec :-) Když to srovnám s auty jako Kangoo, Berlingo, který se taky prodávají buď jako malá dodávka nebo "malý rodiný velkovůz", tak tohle mě (osobně) vychází jako nejhezčí. Studie se mi vůbec nelíbila, ale finální produkt je fakt supr! Teda aspoň pro mně :-) Škodě zdar! Je mi z toho zle To je "nádhera", až se žaludek obrací! Ještě že sem si stáhnul pár fotek nové Hondy Civic na spravení "chuti" :-)
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|