Komentáře k článku: Škoda Praktik skoda vyrabat Datum: 17.05.2008, 19:50 Od: mirec ved to staci vydrat zadne sedacky a je to to iste.skodovka naposledy vyrobila uzitkove vozidlo feldu pick up,aj to len na maly naklad.kazda automobilka robi aspon dodavkove do 3,5tony ale skoda nic. Nepraktik... Vi nekdo jediny duvod, proc si koupit tuto hruzu??? Vzdyt jednoduche srovnani s konkurenci ve tride (Renault Kangoo, Citroen Berlingo, Peugeot Partner, Logan combi) dopada pro tento zbastardeny roomster drtive. Vysoka hrana kufru znesnadnujici nakladani, vzadu plech misto skla znesnadnuje vyhled a motor 1,2HTP 51kW je v tomto aute vniman snad jen jako spatny vtip, i ten 1,4 63kW je zoufale malo. A navic predpokladana cena nekde na urovni 400 000 za benzin a 450 000 za TDI... Neznam jediny duvod krome Skoda jehovizmu koupit toto auto. Jen tak pro srovnani, Peugeot Partner je zhruba za stejne penize s motorem 1,6/16V 80kW a v serii s vybavou, o ktere se Skodovce nesni ani za priplatek. A navic, toto auto mam doma a i s tim motorem 80kW/110koni je to jako plne nalozene hrozne lina svine. S motorem 1,2HTP to bude na nasich cestach kvalitni konkurence safety cars znacky AVIE. Kopec na dvojku a 40... A jen tak pro srovnani Logan ma vetsi kufr a je za necelych 300 000 korun RE: Užitkové vozidlo Fabia praktik se normálně prodává. uzitkove??? Mam par pripominek: Nosnost po uprave 650kg to de jenze... to tam budu davat rukama a jeste se ohybat do te diry??? Myslim tim "utopeny" nakladovy prostor. Bocni dvere se pro nakladku taky pouzit moc nedaji urcite nepujdou uplne otevrit tak aby nevadily.A zadni dvere vyklapene nahoru=naprosto bez sance neco nalozit VZV vozikem. Takze auto akorat snad pro PPL sluzbu a pod...ale ti taky vozi tezsi baliky. Myslim ze je to omyl tento vuz Paleta Tam se asi paleta jako do feldy - pick up nevejde... No nic, ještě si jí nechám... nabidka dilu http://www.volny.cz/cislicovatechnika/ nejake sikovne vecicky :) RE: Hrana kufru I s vysokou hranou se dá žít (a nakládat a vykládat), není to takovej problém, jak se furt všude píše. Hrana kufru A co ta vysoká hrana kufru? Ta je tam také kvůli tuhosti karoserie, nebo bezpečnosti? Připadá mi, že bude dost vadit při nakládání a vykládání. RE: Užitkové vozidlo Řek bych, že VW dituje Škodovce, co bude vyrábět. Užitkový vozy už má - Caddy, Transporter, tak to u fabií neprošlo. Mj. taky asi proto, že už takhle má tři verze, troje pátý dveře (resp. dvoje + dekl kufru) a dvoje (nebo taky troje?) zadní dveře. Tak se asi management rozhod, že nebude investovat do výroby dalších dílů a dalších verzí. U roomsteru je to něco jinýho - prakticky jen zaslepili okýnka. U favoritů/felicií měli jen jedny zadní a jedny pátý dveře u krátký i dlouhý verze, tak zbyly peníze na ivestici do vývoje verze pickup a praktik. Felicie je furt lepší No nevim, nevim.Zdá se mi to jako auto na práci dost nedotažený a zbytečně luxusní.Nevím, teda jak moc se cenově liší od Fabia Praktik, ale myslim, že Fábka by vyšla i levněji.Jako pracovní auto bych si tohle asi nekoupil.Úplně nejraději bych šel do asi Felicie pick up a ještě by mi zbyly prachy na benzin. Zadní dveře A to tam jsou ty zadní dveře jenom na parádu, nebo jdou taky otvírat? Užitkové vozidlo Vždyť to už v normální (civilní) podobě vypadá jako pick-up. Jako osobák to není nic pro mě. Jinak proti užitkovému auto nic nemám a naopak si myslím, že už bylo na čase s něčím takovým přijít, vždyť poslední užitkové vozidlo od Škodovky byla Felicia pick-up. U fábie na pick-up nedošlo. Netuším proč, podle mě tím vznikla mezera na trhu. Velikost Na první pohled to vypadá dobře, ale na druhý je hned vidět, že to auto je malé, prostě starý pick-up z Fav/Fel na tom byl lépe. Hlavně je malý nakládací otvor a výška ložné plochy také nic moc... Asi bych jako živnostník šel do něčeho jiného...
|
|
||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|