|
25. května 2001Přestavba motoru 135 na 136 potřetíSpotřeba paliva vozů Favorit a Forman bez katalyzátoru.Škoda Forman
Z hodnot je patrné že nejhladovější je motor 135 s výjimkou městského provozu kde ho překoná 136x, ale pokud je motor 136x namontován ve Formanu má spotřebu nejnižší. Spotřeba motoru 136 je těžko srovnatelná, protože se montoval pouze se stálým převod. poměrem 3,895. Tento převod snižuje spotřebu. Srovnání je tedy možné pouze s motorem 135 ,který se montoval s oběma stálými převody.
Použité zdroje: Údržba a opravy automobilů Škoda Favorit, Forman Pick
Up Jaroslav Andrt, Ing. Tomáš Malina, Csc.
Vačka motoru 136x
Vačka motoru 136x je shodná s motorem Felicia MPI 50kW do 8/97. Od 8/97 má vačka jiné provedení , ale stejné časování. Vačka 136x (136m) má číslo dílu 047109101S .
Karburátor
Z následující tabulky vyplývá že karburátory jsou pro všechny motory stejné. Pouze u karburátoru pro motor 136x je zřejmé menší množství paliva vstřikované akcelerační
pumpičkou.
Použité zdroje: Údržba a opravy automobilů Škoda Favorit, Forman Pick
Up Jaroslav Andrt, Ing. Tomáš Malina, Csc. Autor článku: ŠB (Štěpán Březina)
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|