|
11. června 2001Škoda FAVORIT 115 S/115 Lněkolik drobných informací a postřehů z "Návodu k obsluze a údržbě"Motor
čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s ventily v hlavě
válců (OHV), karburátor PIERBURG 2 E3.
zdvihový objem válců - 1137 cm3
Pro motor výrobce doporučoval používat svíčky PAL Super G7Y (stejně
jako pro motor 135), předstih zážehu 5ą2 se naopak shoduje s motory 136.
Motor 115 měl jako
Jízdní vlastnosti
nejvyšší rychlost 140 km/h
Při jízdě vozem bez chladiče oleje a při jízdě do táhlého stoupání se
nedoporučovalo dlouhodě překračovat otáčky 3500/min, resp. rychlosti převodových
stupňů 1.-25, 2.-45, 3.-61.
Hmotnosti 115S (115L)
vlastní - 773 (778) kg
Ostatní
Vůz byl vybaven 13" ráfky s plášťem rozměru 145 R
13. Na identifikačním štítku na karosérii byl rozpoznatelný kódem, začínajícím
TMBAAA, který pokračoval buď číslem 1
Vnitřní zpětné zrcátko varianty 115S postrádalo přepínač den/noc (mě
osobně by to asi nevadilo, když tak o tom přemýšlím, použil jsem ho snad
jen jednou). Další údaje se
Zvláštnosti mé příručky
Ačkoliv se jedná o vydání I. - 1988, je v ní uváděno, že je určena pro
vozy 115, 135, 136, 135 LS, 136 L a 136 LS. Mě docela překvapily tři varianty
136 a skutečnost, že již v r.
Na závěr bych zde rád poděkoval Milanu Hlupíkovi, který pro mě obětavě
příručku oxeroxoval, seřadil a poslal. Dobrých lidí je už (bohužel) málo. Autor článku: Favoritman (Michal Budík)
|
|
|||||||||||
© 1999-2018, Petr Váňa a Insidea Digital s.r.o. Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše. Zásady ochrany osobních údajů |
|