Když jsem před lety celkem narychlo měnil podélná ramena, tak jsem povolil jeden šroub ze čtyřech (počítám obě strany), druhý se utrhl tak blbě, že zůstala jen část se závitem v šikmém rameni, tak jsem vzal vrtačku a (na autě!) odvrtal zbytek šroubu, aniž bych poškodil závit. druhou starnu už jsem rovnou po rozlomení ořechu Tona 19mm vzal flexou a zbytky šroubů jsem bezproblémů vytočil Herkulesem
Nejvíc to tam drží ta zahnilá trubka - i když jsem uřízl hlavy šroubů, tak asi další půlhodinu s kladivem zabralo oddělení ramen od sebe (holt je tam spoj hliník - zinek - ocel...
).
Za největší sousto ale i po zkušenostech považuji seřízení geometrie vlečky, zvláště pokud tam máte origo gumy, které při tom buď brání posunu ramen, nebo naopak vyjíždějí z mezery ven...