Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 22:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 vlečka - nelze povolit, problem pri demontaži 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
nic chlapi bude se rezat. ani 3m trubka nepomohla a spíš se trhaj hrany než aby se to hlo. achjo... :-( no ale aspon to budu met jak obrousit, nastrikam tam konkor nebo brzdovku a budu se modlit abych to nejak vysrouboval. a mezi tim se vrhnu asi na poloosy :-)

mimochodem nevite kolik tak muze stat serizeni geometrie potom kdyz to slozim?

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


10.3.09, 18:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
LUCAS píše:
nic chlapi bude se rezat. ani 3m trubka nepomohla a spíš se trhaj hrany než aby se to hlo. achjo... :-( no ale aspon to budu met jak obrousit, nastrikam tam konkor nebo brzdovku a budu se modlit abych to nejak vysrouboval. a mezi tim se vrhnu asi na poloosy :-)

mimochodem nevite kolik tak muze stat serizeni geometrie potom kdyz to slozim?
este jednu vec skus - ja som to povolil mormalnym krizom na kola ( je to myslim 19 otvor ) povolil som jednu stranu a to som bol sam a rameno bolo uz mimo auta . Ale nesmie byt moc ozvikany srob ani kriz :wink:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


10.3.09, 22:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Když jsem před lety celkem narychlo měnil podélná ramena, tak jsem povolil jeden šroub ze čtyřech (počítám obě strany), druhý se utrhl tak blbě, že zůstala jen část se závitem v šikmém rameni, tak jsem vzal vrtačku a (na autě!) odvrtal zbytek šroubu, aniž bych poškodil závit. druhou starnu už jsem rovnou po rozlomení ořechu Tona 19mm vzal flexou a zbytky šroubů jsem bezproblémů vytočil Herkulesem :)
Nejvíc to tam drží ta zahnilá trubka - i když jsem uřízl hlavy šroubů, tak asi další půlhodinu s kladivem zabralo oddělení ramen od sebe (holt je tam spoj hliník - zinek - ocel... :( ).
Za největší sousto ale i po zkušenostech považuji seřízení geometrie vlečky, zvláště pokud tam máte origo gumy, které při tom buď brání posunu ramen, nebo naopak vyjíždějí z mezery ven...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


10.3.09, 23:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Jonny píše:
LUCAS píše:
nic chlapi bude se rezat. ani 3m trubka nepomohla a spíš se trhaj hrany než aby se to hlo. achjo... :-( no ale aspon to budu met jak obrousit, nastrikam tam konkor nebo brzdovku a budu se modlit abych to nejak vysrouboval. a mezi tim se vrhnu asi na poloosy :-)

mimochodem nevite kolik tak muze stat serizeni geometrie potom kdyz to slozim?
este jednu vec skus - ja som to povolil mormalnym krizom na kola ( je to myslim 19 otvor ) povolil som jednu stranu a to som bol sam a rameno bolo uz mimo auta . Ale nesmie byt moc ozvikany srob ani kriz :wink:
no zkusit to muzu ale myslim ze je to bez sanci.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


11.3.09, 06:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 522
Bydliště: Šanov (Znojmo)
Příspěvek 
Bukaj píše:
Když jsem před lety celkem narychlo měnil podélná ramena, tak jsem povolil jeden šroub ze čtyřech (počítám obě strany), druhý se utrhl tak blbě, že zůstala jen část se závitem v šikmém rameni, tak jsem vzal vrtačku a (na autě!) odvrtal zbytek šroubu, aniž bych poškodil závit. druhou starnu už jsem rovnou po rozlomení ořechu Tona 19mm vzal flexou a zbytky šroubů jsem bezproblémů vytočil Herkulesem :)
Nejvíc to tam drží ta zahnilá trubka - i když jsem uřízl hlavy šroubů, tak asi další půlhodinu s kladivem zabralo oddělení ramen od sebe (holt je tam spoj hliník - zinek - ocel... :( ).
Za největší sousto ale i po zkušenostech považuji seřízení geometrie vlečky, zvláště pokud tam máte origo gumy, které při tom buď brání posunu ramen, nebo naopak vyjíždějí z mezery ven...
no nevim zatim co je to ten herkules ale nejak to snad vysroubuju popripade odvrtam. Jinak te geometrie se bojim. Doufam ze mi to v servisu udelaj poradne.

_________________
ŠKODA 120GL, r.v.: 1987, (aktualni konfigurace 136GL)


11.3.09, 06:19
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz